• Het is al een tijdje rustig in Gotham city, de woonplaats van Bruce Wayne en enkele andere superhelden. De criminelen hebben al een tijdje de kop niet meer opgestoken en het lijkt té rustig. Tot de dag dat de verkiezingen van man van het jaar dramatisch aflopen. Bruce Wayne wordt man van het jaar, terwijl Lex van Lex Corp het ook op die positie had gemunt. Uit haat richting Bruce Wayne sluit hij een pact met the Joker en enkele andere schurken. Zij maken van Gotham City langzaamaan een hel terwijl het met Batman alleen maar bergafwaarts lijkt te gaan. Hij moet toezien hoe delen van de stad in de handen van de schurken vallen. Weet hij de stad te redden of wordt Lex, een afschuwelijk grote schurk, uiteindelijk president van Amerika?

    De regels:
    • Ik verwacht dat als je - je eenmaal inschrijft, dat je mee blijft doen. Denk dus na voordat je begint.
    • Schelden, ruzies en 16+ is toegestaan, maar houd het netjes.
    • Let op je grammatica en interpunctie
    • Out of character gebeurt in het praattopic, evenals afspraken maken van welk personage naar welk personage gaat.
    • Reserveringen blijven maximaal 3 dagen staan.
    • Géén perfecte personages, perfecte mensen bestaan niet en bovendien heeft ieder zijn zwakte.
    • Bespeel alleen je eigen personage
    • Sluit niemand buiten
    • Houd je aan de algemene huisregels
    • Naamsveranderingen en afwezigheid aangeven a.u.b.
    • Ik verwacht dat de mensen die meedoen ervaring hebben met RPG'en.
    • Géén powerplay (Personages die iedereen af kunnen maken, op elke mogelijke vechtsport zitten etc.)
    • Houd het aantal schurken en superhelden gelijk!
    • Maximaal 2 rollen per persoon, tenzij je ze verwaarloosd.
    • Ik eis een minimum van 6 regels en ik controleer.


    De rollen: (Alleen de fictieve superhelden - de hulk, alles mag -, dus geen zelfbedachte personages)
    Poison Ivy (Pamela Lillian Isley) - Lolicia
    Catwoman (Selina Kyle) - Cyborg
    Harley Quinn (Dr Harleen Quinzel) - Tortura
    Iron Man (Tony Stark) - Emrys
    The Joker: gereserveerd door Kalgoorlie
    Loki (Loki Laufeyson) - Emrys
    Black Widow (Natalia Alianovna Romanova) - HurtedHeart
    Supergirl (Kara Zor-El/Kara Kent) - Cavillry


    Lijstje dat er ingevuld moet worden als je mee wilt doen:
    De naam van je gekozen superheld/schurk:
    De echte naam:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Krachten:
    Hobby's en extra's:

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 20:07 ]


    26 - 02 - '16

    Sorry voor de bump, maar we zoeken nog heel wat spelers. Dus schroom niet en meld je lekker aan! C;


    26 - 02 - '16

    So, okay, ik heb besloten.

    Ik ga niet meedoen aan deze RPG, gewoon weg omdat ik niet zo goed ben om te RPG'en met een grote groep.
    Dit betekend dat ik Batman en Nightwing met pijn in mijn hart laat gaan, ze zijn weer vrij.
    Ik ga deze RPG echter wel volgen.

    Misschien dat ik aan één of twéé vraag of ze met mij willen RPG'en via Skype of PB of zoiets, maar ja, dat moet ik even bekijken ;D

    Veel succes en plezier met de RPG!!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    iNightwing schreef:
    So, okay, ik heb besloten.

    Ik ga niet meedoen aan deze RPG, gewoon weg omdat ik niet zo goed ben om te RPG'en met een grote groep.
    Dit betekend dat ik Batman en Nightwing met pijn in mijn hart laat gaan, ze zijn weer vrij.
    Ik ga deze RPG echter wel volgen.

    Misschien dat ik aan één of twéé vraag of ze met mij willen RPG'en via Skype of PB of zoiets, maar ja, dat moet ik even bekijken ;D

    Veel succes en plezier met de RPG!!!


    Jammer..
    Maar ik snap je wel (;


    26 - 02 - '16

    iNightwing schreef:
    So, okay, ik heb besloten.

    Ik ga niet meedoen aan deze RPG, gewoon weg omdat ik niet zo goed ben om te RPG'en met een grote groep.
    Dit betekend dat ik Batman en Nightwing met pijn in mijn hart laat gaan, ze zijn weer vrij.
    Ik ga deze RPG echter wel volgen.

    Misschien dat ik aan één of twéé vraag of ze met mij willen RPG'en via Skype of PB of zoiets, maar ja, dat moet ik even bekijken ;D

    Veel succes en plezier met de RPG!!!

    Nooeess! Anders had mijn personage (Poison Ivy) een obsessie door jou, of nouja, Batman. :'D
    "Daar pleegde ze haar eerste misdaad door de stad te gijzelen met giftige sporen. Haar plan werd gestopt door Batman. Sindsdien heeft Ivy altijd een obsessie gehad met hem."
    Echt jammer joh! Wil je niet proberen om het alsnog te proberen? Vat het niet verkeerd op, ik wil je niet dwingen ofzo.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Cyborg schreef:
    (...)

    I like it! c:
    Ben benieuwd hoe het geheel zal zijn als 'ie af is

    Haha, ja, thanks.
    Daar ben ik ook eigenlijk wel benieuwd naar. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Is het oké dat als het spelers topic online wordt gegooid ik het via derde persoon doe? Zo schrijf ik namelijk altijd en in de IK persoon schrijven/lezen vind ik echt beyond annoying. (krul)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Cavillry schreef:
    Is het oké dat als het spelers topic online wordt gegooid ik het via derde persoon doe? Zo schrijf ik namelijk altijd en in de IK persoon schrijven/lezen vind ik echt beyond annoying. (krul)


    Doe maar wat je zelf fijn vind. Ik ga mensen niet afkeuren op wat ze prettiger vinden.


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    (...)

    Doe maar wat je zelf fijn vind. Ik ga mensen niet afkeuren op wat ze prettiger vinden.


    En kan je bijv dat je in contact bent met nog een DC/Marvel iemand maar die geen rol heeft? Zeg maar Supergirl die Superman weer ziet etc of Superboy/Powergirl.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    De naam van je gekozen superheld/schurk:
    Harley Quinn

    De echte naam: [Dr.] Harleen Quinzel
    Innerlijk: Dr Harleen Quinzel was werkzaam als stagiaire in Arkham Asylum. Ze ontdekte de Joker en werd al snel gefascineerd met zijn krankzinnige beweegredenen. Ze vroeg vrijwillig om een kans om hem te analyseren. Tijdens een van hun sessies vertelt de Joker haar over zijn tragische verleden en hoe zijn vader hem mishandelde. Ze kreeg medelijden met de man en werd al snel verliefd op hem. Harleen hield de Joker te ontsnappen en verkleed zich als de Harley Quinn. Zo begon het als Joker’s sidekick.
    Harley is erg onderdanig aan de Joker en komt telkens terug gerend bij hem. Ze weet zelfs dat hij alleen maar liegt en bedriegt, maar wanneer ze hem probeert te verlaten, eindigt het erop dat ze hem vergeeft en loopt weer in zijn armen. Als hij niet bij haar in de buurt is, is ze een erg zelfstandige dame, totdat de Joker bij haar is – dan loopt alles in de soep.
    Uiterlijk: Harley heeft een lengte van ongeveer 1,72cm. Ze heeft blauwe ogen en haar haren heeft ze voor de helft zwart / rood geverfd.
    Hobby's en extra's:
    Relaties: [Sorry, straight from Wiki, but I'm gonna change it into my own words. This is just to have something.]
    Harleys relatie met de Joker is een van de meest complexe en controversiële in het DC Universum. Hoewel hij haar vaak pijn doet en als pion in zijn plannen gebruikt, zijn er genoeg aanwijzingen dat hij diep van binnen wel om haar geeft. Harley is zich er goed van bewust dat de Joker maar ten dele haar liefde voor hem beantwoordt.
    Harley is tevens goed bevriend met Poison Ivy, en de twee gaan geregeld samen op pad. Ivy gaf Harley net als zichzelf immuniteit tegen alle vergiffen die er zijn. De twee staan ook wel bekend als Gothams’ “Koninginnen van de misdaad”. Ivy heeft tegenover Harley de rol van “grote zus” die Harley vaak duidelijk probeert te maken dat haar relatie met de Joker nooit wat zal worden, maar ook haar steun biedt als Harleys relatie met de Joker weer in een dal zit.
    Superkrachten:
    • Getraind in psychoanalyse.
    [Psychoanalyse is op te vatten als "de psychoanalyse" en als de "psychoanalytische handeling". De psychoanalyse is een medische behandeling en stroming, soms als dieptepsychologie aangeduid, die aan het einde van de 19e eeuw ontstond met Sigmund Freud als grondlegger. In de psychoanalyse worden lichamelijke klachten verklaard vanuit psychogene oorzaken.]
    • Zeer atletisch.
    • Bovenmenselijke lenigheid.
    • Immuun voor vrijwel alle giffen.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 0:56 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    I like! C;


    26 - 02 - '16

    Kan ik nog mee doen?

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 21:45 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Of course, we zijn namelijk nog niet begonnen.


    26 - 02 - '16

    Wolfheart schreef:
    Kan ik nog mee doen?

    Yesssh! I love you, puppie. ;$


    Don't walk. Run, you sheep, run.