• Goed mensen, ik zie dat hier op quizlet wat mensen zijn die zichzelf te dik vinden omdat ze wel 55 kilo wegen! Ik ben 1 meter 67 en weeg 80 kilo. Ik ben dik, so what? Ik heb genoeg jongens die achter m'n kont aan zitten, genoeg vriendinnen die me supporten en zeggen dat ik er goed uitzie. Ik wil niet eens afvallen, ik vind mezelf hardstikke mooi zo. Ik snap het af en toe niet dat meisjes zo met hun gewicht zitten. Kijk, als ze gepest worden, oke, dan snap ik het wel. Maar als er steeds tegen ze gezegt word van; Nee je bent niet dik. Waarom denken ze dan dat ze dik zijn? Of willen ze alleen maar horen dat ze niet dik zijn? Irritant die meisjes, maken van een niets een heel groot iets.
    Ja, ik ben dik, en weetjewat? IK BEN ER TROTS OP! Ik ben mooi zoals ik ben en dat moeten anderen maar accepteren.
    Amen.


    Life is hard and then we die

    Idd!
    Niks aan toe te voegen

    Amen.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Amen!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Damn, ik ben in korte tijd 15 kilo afgevallen zonder ook maar iets aan mn leefgewoonten te veranderen. Ik voelde me een stuk beter met wat meer vetjes.


    Bored.

    Damn, ik ben in korte tijd 15 kilo afgevallen zonder ook maar iets aan mn leefgewoonten te veranderen. Ik voelde me een stuk beter met wat meer vetjes.

    Pak een groot stuk chocola en vreet het er weer aan!:x


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Idd!
    Groot gelijk!


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Ja inderdaad. Het is ook zo dat heel veel meisjes denken dat ze alleen maar vriendjes krijgen door superdun te zijn. Oke, er zijn jongens die daarop vallen. Maar geloof me, de leukste jongens vallen niet op gratenpakhuizen. Die vallen op meisjes met vorm in hun lichaam. Ze hebben niets aan een plank, dat vinden ze meestal saai.


    Life is hard and then we die

    (...)
    Pak een groot stuk chocola en vreet het er weer aan!:x

    Dat probeer ik ook ==' Maar ik kan niet meer aankomen, ofzo. Blijkbaar is mijn hele stofwisseling naar de klote ><


    Bored.

    (...)
    Dat probeer ik ook ==' Maar ik kan niet meer aankomen, ofzo. Blijkbaar is mijn hele stofwisseling naar de klote ><

    o.O Laat ik daar geen verstand van hebben...


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    weetje,

    ik ben precies alsjou, zelfde lengte + gewicht,
    ik wil maar iets afvallen, 20 kilo ofzo, en daar ben ik ook mee bezig maar niet in de richting van gestoord afvallen, gewoon minder snoepen en meer bwegen :)

    Ja inderdaad. Het is ook zo dat heel veel meisjes denken dat ze alleen maar vriendjes krijgen door superdun te zijn. Oke, er zijn jongens die daarop vallen. Maar geloof me, de leukste jongens vallen niet op gratenpakhuizen. Die vallen op meisjes met vorm in hun lichaam. Ze hebben niets aan een plank, dat vinden ze meestal saai.

    Inderdaad. Ik krijg nu redelijk vaak 'Máriko, waar zijn je tieten gebleven?' naar mn kop gesmeten.
    [/heeft niet zulke subtiele vrienden]


    Bored.

    (...)
    Inderdaad. Ik krijg nu redelijk vaak 'Máriko, waar zijn je tieten gebleven?' naar mn kop gesmeten.
    [/heeft niet zulke subtiele vrienden]

    Dat is hard.!!. Pff,.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    mooi gezegd! AMEN [á]


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Ik ben ook dik, en denk er precies hetzelfde over. 8D


    blame the bully.

    Ik ben ook dik, en denk er precies hetzelfde over. 8D
    *box*


    Life is hard and then we die

    (...)*box*

    Yeah. 8D
    Het is bij mij altijd zo, dat alleen andere mensen er een probleem van maken, maar dat boeit me toch niet, ik ben gelukkig zo. =D


    blame the bully.