• Goed mensen, ik zie dat hier op quizlet wat mensen zijn die zichzelf te dik vinden omdat ze wel 55 kilo wegen! Ik ben 1 meter 67 en weeg 80 kilo. Ik ben dik, so what? Ik heb genoeg jongens die achter m'n kont aan zitten, genoeg vriendinnen die me supporten en zeggen dat ik er goed uitzie. Ik wil niet eens afvallen, ik vind mezelf hardstikke mooi zo. Ik snap het af en toe niet dat meisjes zo met hun gewicht zitten. Kijk, als ze gepest worden, oke, dan snap ik het wel. Maar als er steeds tegen ze gezegt word van; Nee je bent niet dik. Waarom denken ze dan dat ze dik zijn? Of willen ze alleen maar horen dat ze niet dik zijn? Irritant die meisjes, maken van een niets een heel groot iets.
    Ja, ik ben dik, en weetjewat? IK BEN ER TROTS OP! Ik ben mooi zoals ik ben en dat moeten anderen maar accepteren.
    Amen.


    Life is hard and then we die

    Ik ben ook dik, en denk er precies hetzelfde over. 8D


    Same Here

    Jaa indd!

    Weetjewat, ik ben veelste dun!
    En daar ben ik dus echt NIET trots op, ik wil zograag aankomen,
    ik ben 1.68 en weeg 40 kilo.
    ik vind het echt niet leuk!
    en dan hoor ik dus elke dag van me vriendinnen!
    Ik ben te dik,
    ik ben te dik.
    nou serieus ik word er gek van!
    de volgende schreeuw ik gewoon,
    NOU ALS JE ZO ALS MIJ WIL ZIJN DAAR MOET JE ECHT NIET BLY MEEZIJN!
    Man, wees trots op wie je bent!
    het is gewoon een aandachtrekkerij!
    . uit


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ja inderdaad. Het is ook zo dat heel veel meisjes denken dat ze alleen maar vriendjes krijgen door superdun te zijn. Oke, er zijn jongens die daarop vallen. Maar geloof me, de leukste jongens vallen niet op gratenpakhuizen. Die vallen op meisjes met vorm in hun lichaam. Ze hebben niets aan een plank, dat vinden ze meestal saai.

    precies ! :O
    dat zegt een vna mijn vrienden ook :W
    ik zei zo: Wat..als amber(zijn vriendin) nou superdun was xD?
    hij: dan kan ik netzogoed met een lamienaat(ofso xD) stuk nemen -_-''


    DUS =D


    don't Worry...Be gay.

    Ik ben ook dik, en denk er precies hetzelfde over. 8D

    THA SAME HERE!
    Meer om van te houden hea.
    Hahahaha x'D
    Die was echt gay.


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    THA SAME HERE!
    Meer om van te houden hea.
    Hahahaha x'D
    Die was echt gay.

    HAHAHA XD


    blame the bully.

    Woehoe, ben blij dat er ook nog normale niet zeikende meer gevulde meisjes op deze wereld zijn =3


    Life is hard and then we die

    YOU GO GIRL<33

    Je hebt totáál gelijk.
    Ik kan er echt niet tegen als mensen zeiken dat ze te dik zijn als ze dat niet zijn.. Maarja dat is nu 'hip' ofzo.. -.-''


    Mew <3

    Ik ben het met je eens. (A).
    Maar eerlijk gezegd vind ik dat ik ookk te dik ben :$, ik wil wel een paar kilootjes afvallen. Want ik ben 55 kilo en ben 1. 65 ofsoo.
    Maar bij mij staat het niet weetje.
    Maar je moet ook niet weer te dik worden. Als je er wel leuk uitziet is het niet erg, maarja, ik weet niet hoe ik kan afvallen. Want ik zit niet op een sport. & Ik eet best veel. :P.
    Maar
    voor andere mensen die wel dik . Big girls you are beautiful

    OMG! Ik hou van dat nummer <3 MIKA RULES!


    Life is hard and then we die

    Kijk, Jij snapt hem. ;D

    nu ikke

    Ik ben 1,74 En ik weeg ook 80 kilo

    Dus we hebben die 80 kilo gemeen :P

    mrjaa Ik ben het idd met je eens !^^


    I solemny swear i am up to no good

    k ben het helemaa met je mee eens(Y) k ken een meisje je kan zowat haar botten tellen en dan zget ze nog datze dik s-.-"

    en dan zit ze wel in de pauze chips en snoep te eten en achteraf klagen dat ze dik s,eet dan geen CHIPS EN SNOEP!!:@

    en daar zijn ene hoop meiden van hoor:O

    Ja inderdaad, die zijn echt irritant!


    Life is hard and then we die

    k ben het helemaa met je mee eens(Y) k ken een meisje je kan zowat haar botten tellen en dan zget ze nog datze dik s-.-"

    en dan zit ze wel in de pauze chips en snoep te eten en achteraf klagen dat ze dik s,eet dan geen CHIPS EN SNOEP!!:@

    en daar zijn ene hoop meiden van hoor:O


    Die meisjes hebben gwn aandachttekort (a.t.k)joh!