• Goed mensen, ik zie dat hier op quizlet wat mensen zijn die zichzelf te dik vinden omdat ze wel 55 kilo wegen! Ik ben 1 meter 67 en weeg 80 kilo. Ik ben dik, so what? Ik heb genoeg jongens die achter m'n kont aan zitten, genoeg vriendinnen die me supporten en zeggen dat ik er goed uitzie. Ik wil niet eens afvallen, ik vind mezelf hardstikke mooi zo. Ik snap het af en toe niet dat meisjes zo met hun gewicht zitten. Kijk, als ze gepest worden, oke, dan snap ik het wel. Maar als er steeds tegen ze gezegt word van; Nee je bent niet dik. Waarom denken ze dan dat ze dik zijn? Of willen ze alleen maar horen dat ze niet dik zijn? Irritant die meisjes, maken van een niets een heel groot iets.
    Ja, ik ben dik, en weetjewat? IK BEN ER TROTS OP! Ik ben mooi zoals ik ben en dat moeten anderen maar accepteren.
    Amen.


    Life is hard and then we die

    (...)
    Dat is hard.!!. Pff,.
    Vertel mij wat zeg. Of dan knijpen ze in mijn kont en beginnen ze die af te kraken =='
    Het is dat ik weet wie het zeggen, anders was ik ze al achterna gegaan met mn zweepje :Y)


    Bored.

    (...)
    Yeah. 8D
    Het is bij mij altijd zo, dat alleen andere mensen er een probleem van maken, maar dat boeit me toch niet, ik ben gelukkig zo. =D
    Als ze dat bij mij flikken, noh, dan krijgen ze echt een prosedure aan hun broek :) Dat hun nou gratenpakhuisjes willen zijn, oke, maar ik ben nou eenmaal geen modehuppel die erbij moet horen :)


    Life is hard and then we die

    RESPECT voor JOU!
    amen!<3


    your eyes are like stars in the night.

    Je bent wie je bent en dat respecteer je maar ^^
    En wat vet vind ik persoonlijk veel mooier :Y)


    ~

    amen... tering.. van binne zit het hard niet van buiten.. ********** niet vertaal baar.. weg met die magerheid... *zoekt naar der chocolade munten.* ik ben der trots op..


    Some angels have no wings.

    maan,
    ik ben ook niet de dunste,
    zolang je je maar lekker voeld in je lijf is álles goed:]


    It's not the same without you.

    Ik denk dat mensen die zeggen dat ze te dik zijn terwijl anderen zeggen dat dat niet zo is gewoon iets missen in hun leven, en dat ze dat niet hebben wijden ze aan dat ze dik zijn. Er zijn net zo goed heel veel meisjes met een 'normaal' lichaam die geen vriendje hebben, dus dat dikke meisjes geen vriendje hebben ligt heus niet alleen aan het dik zijn.
    Als je zoals jij dik bent, maar het kan je niets schelen en je voelt je gewoon goed over jezelf, krijg je sneller een vriendje dan als je een 'normaal' meisje bent die niet tevreden is over zichzelf.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik denk dat mensen die zeggen dat ze te dik zijn terwijl anderen zeggen dat dat niet zo is gewoon iets missen in hun leven, en dat ze dat niet hebben wijden ze aan dat ze dik zijn. Er zijn net zo goed heel veel meisjes met een 'normaal' lichaam die geen vriendje hebben, dus dat dikke meisjes geen vriendje hebben ligt heus niet alleen aan het dik zijn.
    Als je zoals jij dik bent, maar het kan je niets schelen en je voelt je gewoon goed over jezelf, krijg je sneller een vriendje dan als je een 'normaal' meisje bent die niet tevreden is over zichzelf.
    Jup, dat is het =] Zelfverzekerde meisjes vinden jongens aantrekkelijk


    Life is hard and then we die

    damm echt jij bent gewoon de bommb.. yay. maar goed... zeker respect. AAAN PUKKELxDING.....
    *staat met der bordje voor jouw geweldige preek*


    Some angels have no wings.

    (...)Vertel mij wat zeg. Of dan knijpen ze in mijn kont en beginnen ze die af te kraken =='
    Het is dat ik weet wie het zeggen, anders was ik ze al achterna gegaan met mn zweepje :Y)

    Gheghe,..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    whaa, respect !

    ik eet kei veel en kom niet bij
    men ouders denken dat ik anorexia heb ofzo
    maar eten is een hobby van mij xD


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    haha eten is nice inderdaad =3


    Life is hard and then we die

    Amenn <33

    & Ik vind meiden met wat meer rondingen veel sexiër dan een magere plank..^^


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    be heaapy as you are xD alleen zou ik wel een beedje aan willen komen xD ik ben namelijk te licht xD en ik kan er niets aan doen ¬¬
    cause me is 1.70 ofzow en ik weeg 47/48 kilow..
    maargoed het is goed dat je blij bent zoals je bent !! anders vreet het zo aan je zelfvertrouwen en als je happy bent is alles alleen maar leuker :D


    A Noble was Born in Chaos

    Ja inderdaad. Het is ook zo dat heel veel meisjes denken dat ze alleen maar vriendjes krijgen door superdun te zijn. Oke, er zijn jongens die daarop vallen. Maar geloof me, de leukste jongens vallen niet op gratenpakhuizen. Die vallen op meisjes met vorm in hun lichaam. Ze hebben niets aan een plank, dat vinden ze meestal saai.

    Geleik heb je.

    Nouja ik wil niet veel zeggen maar mijn vriendin is... nogal.... GESPIERD :D.

    Maarja daar val ik op aangezien ik dat zelf ook ben ;).

    En ik heb liever een iets dikkere meid dan een die zo dun is dat je als je in de buik prikt dat je vinger achter bij de rug er weer uit komt.

    Goed...
    BTW. Ik ben 1 meter 80 ofzo en weeg ook iets van 75 kilo. eigenlijk is dat al haast te zwaar.

    Maar wist je dat spieren ook zwaar zijn?

    Daardoor weeg ik 75 kilo.

    En het maakt niet uit wat je lichaamsbouw is. Kan je toch ook niks aan doen? Ofwel?

    Alles moet geaccepteerd worden. Het gaat om de persoonlijkheid en niet om de lichaamsbouw van iemand.

    Als je maar goed verzorgt bent ;).

    En die mensen die dikkerd zeggen enzo zijn gewoon kansloos.


    In Italië tot en met 26 juli! :D