• Goed mensen, ik zie dat hier op quizlet wat mensen zijn die zichzelf te dik vinden omdat ze wel 55 kilo wegen! Ik ben 1 meter 67 en weeg 80 kilo. Ik ben dik, so what? Ik heb genoeg jongens die achter m'n kont aan zitten, genoeg vriendinnen die me supporten en zeggen dat ik er goed uitzie. Ik wil niet eens afvallen, ik vind mezelf hardstikke mooi zo. Ik snap het af en toe niet dat meisjes zo met hun gewicht zitten. Kijk, als ze gepest worden, oke, dan snap ik het wel. Maar als er steeds tegen ze gezegt word van; Nee je bent niet dik. Waarom denken ze dan dat ze dik zijn? Of willen ze alleen maar horen dat ze niet dik zijn? Irritant die meisjes, maken van een niets een heel groot iets.
    Ja, ik ben dik, en weetjewat? IK BEN ER TROTS OP! Ik ben mooi zoals ik ben en dat moeten anderen maar accepteren.
    Amen.


    Life is hard and then we die

    Ik ken wel meerdere jongens die verliefd op me zijn XD hihi :$


    Life is hard and then we die

    echt waar, ,ik heb vies veel respect voor jullie allemaal.. Zelf ben ik ook dik maar ik ben ook wel 1.78 meter weet je,, ik heb me altijd slecht gevoeld en ik bekeek alles zwart-wit.. de laatste tijd ben ik wat afgevallen en ik voel me echt veel beter enzo,, gewoon om erover te praten en om meer dingen uitteproberen.. Mijn zelfvertrouwen was echt 0,0 maar nu gaat alles weer beter.. Echt waar 1 tip: trek je van niemand iets aan, iedereen is anders en niemand is perfect, maar jij bent jij en je bent gewoon uniek..

    Xx Hanne(H)


    Come to the dark side...We have cookies..

    Jaah dude, dat heb ik ook!

    AMEN!!


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Respect en AMEN!

    respect voor jou <3


    Sweet dreams will come true.

    weetje,

    ik ben precies alsjou, zelfde lengte + gewicht,
    ik wil maar iets afvallen, 20 kilo ofzo, en daar ben ik ook mee bezig maar niet in de richting van gestoord afvallen, gewoon minder snoepen en meer bwegen :)

    20 kilo is veel hoor o.o'
    Ik zou ook het liefste nog zo'n 10 à 15 kilo afvallen om wat meer in verhouding te zijn.. Maar dat gaat niet zomaar.


    all I want for christmas is a girlfriend

    ik dacht altijd dat ik te dik was maar daar ben ik helemaal vanaf (gelukkig) ik ben 1.70 en weeg ongeveer 66 kilo.
    maar er is ook een dik meisje bij mij in de klas maar die moet zich kleden naar haar bouw en niet omdat ze dat leuk vond.
    als je wat dikker bent moet je je er ook naar kleden en niet maatje 38 kopen als je 40 ofzeuw hebt.

    weetje,
    ik ben precies alsjou, zelfde lengte + gewicht,
    ik wil maar iets afvallen, 20 kilo ofzo, en daar ben ik ook mee bezig maar niet in de richting van gestoord afvallen, gewoon minder snoepen en meer bwegen



    20 kilo is veel hoor o.o'

    Ik zou ook het liefste nog zo'n 10 à 15 kilo afvallen om wat meer in verhouding te zijn.. Maar dat gaat niet zomaar


    Geloof me zelfs dat is al veel.. Ik wou dat ook maar dat was niet zo'n goed idee,, uiteindelijk ven ik zo'n 5 à 6 kilo afgevallen.. en daar heb ik dan nog eens zo'n3 maanden over gedaan.. tussenin ben ik nog wat bijgekomen omdat ik mezelf echt had afgepeigerd omdat ik dus echt niets meer at.. Je moet eerst naar het mogelijke strijden en dan kun je gerust verder gaan... Wie iets echt wil zal dat ook wel halen


    Xx Hanne


    Come to the dark side...We have cookies..