• Goed mensen, ik zie dat hier op quizlet wat mensen zijn die zichzelf te dik vinden omdat ze wel 55 kilo wegen! Ik ben 1 meter 67 en weeg 80 kilo. Ik ben dik, so what? Ik heb genoeg jongens die achter m'n kont aan zitten, genoeg vriendinnen die me supporten en zeggen dat ik er goed uitzie. Ik wil niet eens afvallen, ik vind mezelf hardstikke mooi zo. Ik snap het af en toe niet dat meisjes zo met hun gewicht zitten. Kijk, als ze gepest worden, oke, dan snap ik het wel. Maar als er steeds tegen ze gezegt word van; Nee je bent niet dik. Waarom denken ze dan dat ze dik zijn? Of willen ze alleen maar horen dat ze niet dik zijn? Irritant die meisjes, maken van een niets een heel groot iets.
    Ja, ik ben dik, en weetjewat? IK BEN ER TROTS OP! Ik ben mooi zoals ik ben en dat moeten anderen maar accepteren.
    Amen.


    Life is hard and then we die

    Whóót je hebt zo gelijk :O
    Like,Ik ben ook niet de dunste of zo..
    Maar ik ben wel happy met mezelf.
    Als je in die modebladen kijkt zie je alleen maar dunne meisjes,Maar denk je dat ze gelukkig zijn?
    Ze mógen hélemaal niets eten! alleen maar groen enzo.Ik ken een meisje,Ze doet topsport turnen,En ze moet natuurlijk letten op wat ze eet.Iemand trakteerde een keer op cake,en toen mogt zij ook wel een stukje,Nou aan het eind likte ze nog haar vingers af!Ik vond het zo zielig.Mjahh..Je moet blij zijn met wat je hebt vind ik..Als je echt overgewicht zou hebben dat het ongezond is..Dan moet je niet gevaarlijk af gaan vallen Gwn naar een dietiste.


    Pictures fade away, but memories are forever

    Whóót je hebt zo gelijk :O
    Like,Ik ben ook niet de dunste of zo..
    Maar ik ben wel happy met mezelf.
    Als je in die modebladen kijkt zie je alleen maar dunne meisjes,Maar denk je dat ze gelukkig zijn?
    Ze mógen hélemaal niets eten! alleen maar groen enzo.Ik ken een meisje,Ze doet topsport turnen,En ze moet natuurlijk letten op wat ze eet.Iemand trakteerde een keer op cake,en toen mogt zij ook wel een stukje,Nou aan het eind likte ze nog haar vingers af!Ik vond het zo zielig.Mjahh..Je moet blij zijn met wat je hebt vind ik..Als je echt overgewicht zou hebben dat het ongezond is..Dan moet je niet gevaarlijk af gaan vallen Gwn naar een dietiste.


    Whahahahah, dat meisje is écht hongerbeest jonge

    Amen!


    Lekker heilig bezig... x]
    Maar Idd, zo'n meisjes zijn aanstellers! Je moet blij zijn hoe je bent!

    Een meisje die bij mij in de klas zat wordt juist gepest omdat ze té dun is! ze is nu 1.65m en weegt 40 kilo =O En dat is echt lelijk, sorry hoor!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    helemaal gelijk
    das ook zo bij een vriendin van me
    ze is dunner dan mij, en zegt ze dat ze dik is
    helemaal niet zo, lijkt wel of ze zelf wil horen dat ze niet dik is --"


    Maybe part of loving is learning to let go...

    helemaal gelijk
    das ook zo bij een vriendin van me
    ze is dunner dan mij, en zegt ze dat ze dik is
    helemaal niet zo, lijkt wel of ze zelf wil horen dat ze niet dik is --"

    precies xD ik ken haar ok x]
    toen ze dat wéér zei, zei me andere vriedin : JA je bent HEEL dik, NOU GOED
    en toen wasd ze stil !
    ik vind haar zo zielig :S niet zielg van : aaaahw,,, Maar zielig van : omg? dom wijf.


    don't Worry...Be gay.

    Groot gelijk:Y)
    Zelf ben ik eigenlijk een van die magere meisjes omdat ik echt niet bijkom, wat ik ook snoep o.O
    Maar is echt vet irritant >.< Je ziet zowat al m'n botten ofzo ¬¬
    En als men mijn polsen ofzo moet vastpakken, voelen ze meteen waar al die botten steken, heus, als ik kon zou ik graag wat bijkomen, da's trouwens veel mooier, geeft meer vorm aan je lichaam^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Groot gelijk! Ik begrijp ook niet waarom zo veel meisjes mager willen zijn.
    Ikzelf ben mager, heel mager! Ik ben 1,6O m en weeg ongeveer 38 kg! Ik kan er niets aan doen, maar ik wil juist meer wegen, want ik schaam me voor mijn gewicht!
    En mensen die denken dat magere meisjes sneller een vriendje zullen hebben, zitten al helemaal verkeerd, want ik heb nog nooit van mijn leven een vriendje gehad!


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik ben bijna 13 en best wel lang voor mijn leeftijd.
    Ook iets van 1.67 m. en weeg 58 kilo.
    Ik heb niks aan je bericht toe te voegen, en ik vindt dat heel goed van jou!


    we've only said goodbye with words

    Je hebt helemaal gelijk, alleen klaag ik er soms ook over dat ik te dik ben >< Ik ben nogal groot, namelijk 1m77 >< en ik weeg 57. Weet je, iemand heeft me gezegd waarom ik me dik voel; ik ben groot en neem sowieso al veel plaats in [in de lengte dan] daardoor denk ik dat ik te dik ben, snapje? Ik heb dan ook de pest aan getallen boven de 50, zeker als het over gewicht gaat :$ Een vriendin van me weegt 47kg en is like 1m73 ><


    Shakin' their ass like they just don't care.

    -duppelpost -_-


    No growth of the heart is ever a waste

    --

    [ bericht aangepast op 23 aug 2017 - 19:14 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    jhe bent gwn sppr het is gwn alle maal waar

    amen

    Goed mensen, ik zie dat hier op quizlet wat mensen zijn die zichzelf te dik vinden omdat ze wel 55 kilo wegen! Ik ben 1 meter 67 en weeg 80 kilo. Ik ben dik, so what? Ik heb genoeg jongens die achter m'n kont aan zitten, genoeg vriendinnen die me supporten en zeggen dat ik er goed uitzie. Ik wil niet eens afvallen, ik vind mezelf hardstikke mooi zo. Ik snap het af en toe niet dat meisjes zo met hun gewicht zitten. Kijk, als ze gepest worden, oke, dan snap ik het wel. Maar als er steeds tegen ze gezegt word van; Nee je bent niet dik. Waarom denken ze dan dat ze dik zijn? Of willen ze alleen maar horen dat ze niet dik zijn? Irritant die meisjes, maken van een niets een heel groot iets.
    Ja, ik ben dik, en weetjewat? IK BEN ER TROTS OP! Ik ben mooi zoals ik ben en dat moeten anderen maar accepteren.
    Amen.



    that's the spirit girl!!! xD


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!

    zwaar respect voor je. Ik ben echt dun, mn hele leven al geweest, moest van de GGD minimaal 5 kg aankomen. Zeggen ze: meer eten. Ik eet als ik honger heb en ik stop als ik vol zit neits meer en niets minder, en soms val ik af of kom ik aan.. zonder reden =/. Tis nou winter en dan merk ik het echt wel... heb het altijd zo fokking koud >.< dan had ik echt graag nog wat baby vet gehad (baby)


    BAM!

    ik weeg ook 63 kilo ofsow wat maakt mij dat uit heb genoeg vriendinnen en een jongen die helemaal verliefd op me is xD