• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Jaimes


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Jaimes
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Jaimes - Demon

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 10:03 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tyler Parker
    'Slaapzacht.' mompel ik zachtjes en leg me goed. Slaap zacht zus denk ik nu en stuur die gedachte naar May, al snel krijg ik een antwoord. Jij ook Ik sluit mijn ogen en laat me wegzakken dieper en dieper tot ik echt slaap.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [next Day?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Is goed NEXT DAY

    (voor de mensen die deze dag nog niet afhebben mogen nog verder doen op de vorige dag en dan een tijdsprong maken :))


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine Garcia
    Wanneer ik wakker word kijk ik op mijn telefoon om te zien hoe laat het is, eigenlijk stond ik vaak nogsteeds vroeg op. Iets dat mij aangewend was toen ik bij de engelen wonen, ik rek me uit om vervolgens op te staan en naar de badkamer te lopen. Ik kam mijn haar en loop dan terug naar de kamer om de kleren waarin ik sliep uit te trekken en nieuwe kleren aan te doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik ben nog diep in slaap als plots een stem in mijn hoofd keihard Wakker worden sukkel! roept, ik uit mijn bed val van het schrikken en geschrokken mijn ogen opendoe. May. 'Ik moet echt iets leren om mijn gedachten af te schermen voor haar.' mompel ik en kijk op. Ik zie Katherine staan. 'Oeps.' mompel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Fox
    Langzaam voel ik de slaap steeds meer wegglippen en ik draai me een beetje in bed. Zoekend naar de slaap, maar die is echt verdwenen. Ik open mijn ogen, naast me ligt Drew en we zijn beiden naakt. De warmte is heerlijk en ik druk mezelf nog iets dichter tegen hem aan.

    Leslie Day
    Wakker, al uren lig ik wakker en staren mijn ogen naar het plafond. Ik kan de slaap niet meer vatten en ik wil Jake ook niet wakker maken door uit bed te gaan of weg te flitsen, dus blijf ik geruisloos liggen.

    Judy Faith
    Met een zwaar gevoel word ik wakker. Een nieuwe dag...2 jaar en een dag sinds alles gebeurd is, gedaan is. Ik stap uit bed en ga gelijk door naar de badkamer, niet omkijkend naar mijn kamergenoten. Vandaag voel ik me iets beter dan gisteren, misschien omdat ik pas net wakker ben, misschien omdat het niet meer dé datum is. Ik laat de deur van de badkamer open staan en ga gelijk naar mijn medicijnen. Als ik die pak, pak ik ook een glas water. Ik neem de pil in en loop weer terug naar de kamer. Een zucht verlaat mijn mond.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik mompel wat in mijn slaap, zucht en slaap verder.

    Jake Sadler
    Ik knipper lichtjes met mijn ogen als ik wakker word van een gezoem. Misschien van een gsm? Ik zie Leslie naast me liggen en glimlach. 'Goeiemorgen.' zeg ik iets hees en druk een kus op haar neus en dan één op haar beide wangen voor ik mijn mond naar haar de hare breng.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik ben nog diep in slaap als plots een stem in mijn hoofd keihard Wakker worden sukkel! roept, ik uit mijn bed val van het schrikken en geschrokken mijn ogen opendoe. May. 'Ik moet echt iets leren om mijn gedachten af te schermen voor haar.' mompel ik en kijk op. Ik zie Katherine staan. 'Oeps.' mompel ik.


    Katherine
    Ik moet lachen als Tyler plotseling met een harde bonk uit bed valt, 'Ik moet echt iets leren om mijn gedachten af te schermen voor haar,' mompelt hij en ziet dan mij staan. 'Er is vast wel iets voor' zeg ik nog een beetje lachend, 'een soort uit knop ofzo, maar dan in je hooft'


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Zo heel handig zijn.' mompel ik en sta dan recht. Ik zucht en loop naar de kast om kleren te kiezen. Ik kies een houthakkershemd met een jeans en sneakers. Ik loop naar de badkamer en draai de douche open. Ik spring onder de stralen en voel mijn spieren ontspannen door het warme water. Ik blijf er zo een tijdje onderstaan, draai de knop dicht en laat me opdrogen voor ik mijn kleren aandoe en terug de slaapkamer in loop.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Zo heel handig zijn.' mompel ik en sta dan recht. Ik zucht en loop naar de kast om kleren te kiezen. Ik kies een houthakkershemd met een jeans en sneakers. Ik loop naar de badkamer en draai de douche open. Ik spring onder de stralen en voel mijn spieren ontspannen door het warme water. Ik blijf er zo een tijdje onderstaan, draai de knop dicht en laat me opdrogen voor ik mijn kleren aandoe en terug de slaapkamer in loop.


    Katherine
    'Het is vast niet altijd erg, as je haar nodig hebt of zij jou' zeg ik en als hij kleren pakt en naar de badkamer loop pak ik mijn telefoon. Ik twijfel even of ik een smsje naar mij moeder stuur of haar bel en besluit beide niet te doen, ik ging zometeen wel bij haar langs. 'Ga jebmee wat te eten halen?'

    (Ik moet nu naar en judo clinic ben rond half 5 terug




    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik knik glimlachend. 'Is goed.' zeg ik en loop haar voor de deur uit. Mijn maag knort lichtjes ten teken dat ik honger heb. Ik wacht op haar voor ik naar de kantine loop. Misschien moet ik maar eens aan mam vragen of ze iets weet of misschien... nee dat is een slecht idee. Ik zou hem toch niet vinden en als ik hem wel vind zal hij me toch niet willen helpen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimes?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik knik glimlachend. 'Is goed.' zeg ik en loop haar voor de deur uit. Mijn maag knort lichtjes ten teken dat ik honger heb. Ik wacht op haar voor ik naar de kantine loop. Misschien moet ik maar eens aan mam vragen of ze iets weet of misschien... nee dat is een slecht idee. Ik zou hem toch niet vinden en als ik hem wel vind zal hij me toch niet willen helpen.


    Katherine Garcia
    Ik loop achter hem aan de kamer uit naar de kantine en merk dat hij ergensbaan dacht toen hij op mij wachte. 'Waar denk je aan?' Vraag ik hem terwijl we naar de kantine lopen, eenmaal daar geef ik een dienblad aan hem en vul die van mij zelf.




    Don't be like the rest of them, darling

    MusicAngel schreef:
    Drew
    Ik mompel wat in mijn slaap, zucht en slaap verder.

    Jake Sadler
    Ik knipper lichtjes met mijn ogen als ik wakker word van een gezoem. Misschien van een gsm? Ik zie Leslie naast me liggen en glimlach. 'Goeiemorgen.' zeg ik iets hees en druk een kus op haar neus en dan één op haar beide wangen voor ik mijn mond naar haar de hare breng.


    Mich
    Drew slaapt nog steeds en dan bedenk ik iets leuks. Iets wat voor mij leuk is. Een kleine grijns verschijnt op mijn gezicht en ik breng dan mijn hand onder de deken. Zachtjes streel ik over zijn lid.

    Leslie Sadler
    Ik merk dat Jake wakker wordt en ik kijk hem aan. "Hey," zeg ik dan zachtjes terug. "Niet op mijn neus!" Ik kus hem zachtjes terug en kijk hem aan. Een zachte zucht verlaat mijn mond.

    Judy Faith
    Even kijk ik mijn spiegelbeeld aan en dan zucht ik. "Je hebt alles verpest," mompel ik tegen mezelf. Dan loop ik de badkamer weer uit en doe die deur dicht. Ik ga naar de kledingkast en pak daar kleding uit. Een simpele jeans met een wit shirtje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lizl?


    Don't be like the rest of them, darling