• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Jaimes


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Jaimes
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Jaimes - Demon

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 10:03 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Hoe moet ik nu reageren met Casey, niemand heeft meer echt iets gezegd. En Casey is niet echt meer depressief, ze dacht alleen even aan haar verleden, kijk maar in haar rol, en daar werd ze dan wel even kort depressief van, ze maar een dipje, hoe ik het ook moet zeggen. Maar ze is dus niet depressief, je kan haar zo weer vrolijk krijgen als je haar uit die herinneringen haalt. ;D En ik heb ook nog Josh voor iemand??]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Lucas Booth
    Ik kijk naar Casey en voel mijn maag knorren. 'Casey? Ga je mee naar de kantine achter eten?' vraag ik haar met een pruillipje. Ik kijk haar zo zielig mogelijk aan met puppieogen en zo. Dan ga ik op mijn knieën voor haar bed zitten en doe alsof ik haar smeek. 'Alsjeblief, ga mee om deze uitgehongerde jongen te laten eten.' Overdrijving kan altijd.

    [Voila]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Casey Rose Hazel
    Ik kijk nog steeds naar mijn armbandjes met een fronsende blik en zucht weer even. Als ik dan Lucas plots hoor praten schiet ik op uit mijn gedachten en kijk zijn kant op met opgetrokken wenkbrauwen. Ik hoorde niet wat hij zei, ik zat zo in mijn gedachten, maar misschien is het wel goed dat hij me eruit haalde, om daar aan terug te denken is niet goed voor me. 'Wat?' vraag ik dan vrij fel, zonder het echt zo te bedoelen, maar het schoot er gewoon zo uit. Als ik dan zijn pruillipje en grote puppieogen zie verzacht mijn blik weer wat, hij zag er zielig uit zo. Hij komt dan naar mijn bed toe en gaat op zijn knieën voor mijn bed zitten en begint te smeken. 'Alsjeblief, ga mee om deze uitgehongerde jongen te laten eten.' zegt hij dan nogal overdreven en een grote glimlach verschijnt rond mijn lippen en ik moet moeite doen mijn lach in te houden. 'Tuurlijk Lucas, wij gaan wat eten halen voor deze uitgehongerde jongen hier.' zegt ik dan en klap hem kort zachtjes boven op zijn hoofd en sta dan snel lachend op en loop vlug naar de deur en draai me als ik dan bij de deur ben om naar Lucas. 'Ik dacht dat je zo'n honger had, dus komt er nog wat van??' zeg ik grijnzend met een wenkbrauw wiebel.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Maar wil iemand nog Joshua meeten??]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [moet slapen]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik lach zachtjes en laat een deken verschijnen om op het zand te leggen. Ik ga erop zitten en klop naast me terwijl ik naar de ondergaande zon aan het kijken ben. Dit is het mooiste deel van de avond.


    Katherine Garcia
    Ik hor hem lachen en zie dan dat hij een deken laat verschijnen en die op het strand neer legd, 'ik ben al veel te lang niet op het strand geweest.' Zeg ik en ga naast hem zitten, de zob was bij de zee het mooist, vooral waneer hij onder ging. ik zat even voor me uit te staren naar het water tot ik een idee kreeg en ik iet Tyler in het water verschijnen terwijl ik bleef zitten, ik zag hem nat worden en moest lachen. 'Hoe is het water? Ik had iemand nodig om het uit te testen-'





    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Kath!' roep ik iets geschrokken uit als ik plots languit in de zee lig. Dan zegt ze wat en ik krijg een geniepige lach op mijn gezicht. Ik laat haar in mijn armen verschijnen en laat haar dan in het water vallen. 'Wat vind je er zelf van?' grijns ik dan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lucas Booth
    Ik spring recht en loop haar achterna. 'Dank Je Casey, het is heel heel heel heel lief van je.' zeg ik terug vrolijk en loop met haar naar de kantine. Ik pak een dienblad voor mij en één voor haar, dan begin ik met eten uit te kiezen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Kath!' roep ik iets geschrokken uit als ik plots languit in de zee lig. Dan zegt ze wat en ik krijg een geniepige lach op mijn gezicht. Ik laat haar in mijn armen verschijnen en laat haar dan in het water vallen. 'Wat vind je er zelf van?' grijns ik dan.


    Katherine Garcia
    'Kath!' Roep hij uit toen hij languit in de zee lach en ik nogsteeds aan het lachen was, 'nee!' Roep ik als ik plots in zijn armen ligen hij me vervolgens in het water laat vallen, 'wat vind je er zelf van?' Vroeg hij toen met een grijns en ik liet me achter hem verschijnen en duwde hem het water in.





    Don't be like the rest of them, darling

    BlueHeaven schreef:
    [Maar wil iemand nog Joshua meeten??]


    [Judy wil wel (: alleen ik heb het de laatste tijd best wel druk, dus sorry als het reageren niet zo snel gaat]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tyler Parker
    Ik spartel tegen en duik onder om haar aan haar enkel naar beneden te kunnen trekken, het water in. Dan sla ik mijn armen om haar middel en hou haar samen met mij even onder water.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik spartel tegen en duik onder om haar aan haar enkel naar beneden te kunnen trekken, het water in. Dan sla ik mijn armen om haar middel en hou haar samen met mij even onder water.


    Katherine Garcia
    Hij duikt onder water en trekt mij met zich mee, eenmaal onderwater voel ik zijn handen om mijn middel. Ik moet lachen, waardoor er bubbeltjes uit mijn mond komen en kijk hem aan voor zover dat gaat. Onder water was het erg mooi en opzich kon ik wel een tijdje mijn adem inhouden




    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik grinnik maar zonder mijn mond te openen. Dan laat ik los en ga terug boven. Ik laat mijn kleren veranderen in een zwemshort aangezien het makkelijker is. Ik kijk haar aan en lach zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik grinnik maar zonder mijn mond te openen. Dan laat ik los en ga terug boven. Ik laat mijn kleren veranderen in een zwemshort aangezien het makkelijker is. Ik kijk haar aan en lach zachtjes.


    Katherine Garcia
    Ik kan hem zien grinniken en ik kom een beetje later boven water dan hem. Ik volg zijn voorbeekd en verander kijn natte, zware kleren veranderen in een blauwe bikini. 'Het water is best wel lekker' zeg ik maar laat mijn haar dan toch droog worden.





    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik knik instemmig en kijk haar geniepig aan als ze haar haar laat drogen. 'Dat heeft zo geen zin.' grijns ik en tijdens die zin duw ik haar terug onder water. Het is gewoon te verleidelijk om haar een beetje te plagen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'