• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Jaimes


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Jaimes
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Jaimes - Demon

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 10:03 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik knik instemmig en kijk haar geniepig aan als ze haar haar laat drogen. 'Dat heeft zo geen zin.' grijns ik en tijdens die zin duw ik haar terug onder water. Het is gewoon te verleidelijk om haar een beetje te plagen.


    Katherine Garcia
    Ik stribbel tegen, maar was te laat om hem tegen te houden. 'Heb je geen respect voor meisjes? Of anders meisjes die ouder zijn dan jij bent?' Vroeg ik hem toenik weer boven water was, 'ik denk ook dat jou zwembroek niet zo veel zin heeft, dit staat je veel beter'' zeg ik en verander zijn zwembroek in een jurk, zo'n oude jurk die hem direct al onderwater liet zakken.





    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik spuw het water uit als ik terug boven kom en verslik me eventjes. 'Ik heb geen respect voor meisjes die me in het water flitsen en geen sorry zeggen.' grijns ik en duw haar ook terug het water in.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik spuw het water uit als ik terug boven kom en verslik me eventjes. 'Ik heb geen respect voor meisjes die me in het water flitsen en geen sorry zeggen.' grijns ik en duw haar ook terug het water in.


    Katherine Garcia
    'Wat een slechte manieren,' zeg ik als ik het water uitspug en verschijn op zijn rug, 'ik wil niet meer onder water' zeg ik met een pruillip en sla mijn handen om zijn nek. Het was al best laat maar ik was nog niet zo moe, Ik was benieuwt of hij ook moe was of niet. En daarbij hoopte ik dat ik niet meer onder water
    Werd geduwt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Awh.' grinnik ik en til haar dan op zodat ze op mijn rug blijft zitten. Ik loop het water uit en loop naar het deken. Ik leg haar neer op het deken en ga naast haar liggen dan. Ik kijk naar de hemel. De zon is onder en de sterren verschijnen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Awh.' grinnik ik en til haar dan op zodat ze op mijn rug blijft zitten. Ik loop het water uit en loop naar het deken. Ik leg haar neer op het deken en ga naast haar liggen dan. Ik kijk naar de hemel. De zon is onder en de sterren verschijnen.


    Katherine Garcia
    'Awh' zegt hij grinnikend en wanneerhij het water uit loopt blijf ik op zijn rug zitten tot hij me op het deken neerlegt. Ik ga even rechtop zitten om me droog te maken en betrap mezelf erop dat ik toch gaap, ik ga weer naast Tyler ligen en kijk naar de sterren.






    Don't be like the rest of them, darling

    (Zie Melding bij Slytherin Pride. Heb weinig tijd om te schrijven.)


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Tyler Parker
    Ik kijk met een glimlach naar de sterren en zoek de sterrenbeelden. 'Kijk.' glimlach ik en toon de boogschutter.
    Ik kijk haar even glimlachend aan voor ik mijn ogen terug op de hemel richt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik kijk met een glimlach naar de sterren en zoek de sterrenbeelden. 'Kijk.' glimlach ik en toon de boogschutter.
    Ik kijk haar even glimlachend aan voor ik mijn ogen terug op de hemel richt.


    Katherine
    'Kijk' zegt Tyler en wijst naar een groepje sterren, 'hoe heet die?' Vraag ik hem ik had erwel eenwat over gelezen maar nooit echt interessant gevonden. Ik kijk langs de andere sterren en kijk dan weer naar Tyler, 'wanneer wil je weer terug?' Vraag ik hem 'Of wil je hier slapen?'








    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Wel als we een tent hadden dan;..' ik grinnik. 'Oke misschien zouden we inderdaad beter terug naar school gaan. Ik zorg dat ik terug mijn andere kleren aanheb en kijk haar aan. 'Nu of zo?' glimlach ik dan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Wil iedereen proberen om de dag af te ronden zodat we naar de volgende kunne gaan? :)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'


    Katherine Garcia
    'Misschien later een keer,' antwoord ik met een glimlach en ik veranderde mijn kleren ook. 'Nu?' Antwoord ik vragend, 'rij jij of rij ik?' Vroeg ik hem vervolgens. Mij maakte het niet zo veel uit, het is mijn motor dus ik rij er constand op.







    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Rijd jij maar voor het geval iemand ons ziet.' glimlach ik en laat het deken verdwijnen. Ik trek haar dan recht en loop terug naar de motor.
    Ik wacht tot ze opstapt voor ik er ook op kruip.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Rijd jij maar voor het geval iemand ons ziet.' glimlach ik en laat het deken verdwijnen. Ik trek haar dan recht en loop terug naar de motor.
    Ik wacht tot ze opstapt voor ik er ook op kruip.


    Katherine Garcia
    'Ik zie je moeder en mijn moeder als bij de deur staan wachten tot we terug komen' zeg ik met een lach, ik had eigenlijk nog nooit echt 'straf' gehad of dat mijn ouders echt boos waren om iets wat ik gedaan heb. Ik loop met hem naar de moter en ga er dan als eerste op zitten en start hem om vervolgens te wachten tot hij achterop gaat zitten.



    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik ga zitten achterop en leg mijn handen op haar heupen. Ik houd haar zo vast en glimlach lichtjes.
    'Heb je al een kamer eigenlijk?' vraag ik haar dan maar omdat ik het gesprek graag op gang wil houden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik ga zitten achterop en leg mijn handen op haar heupen. Ik houd haar zo vast en glimlach lichtjes.
    'Heb je al een kamer eigenlijk?' vraag ik haar dan maar omdat ik het gesprek graag op gang wil houden.


    Katherine
    Hij gaat achterop zitten en legt zijn handen op mijn heupen, ik rij terug de snelweg op waarbij ik tussen de auto's door rij. 'Nee, niet echt, jij wel?' Antwoord ik wanneer hij vraagt of ik al een kamer heb. Het is best een tijdje rijden van het strand terug naar school, en best veel auto's voor zo laat op de avond ik kon verschillende emotie's voelen van de mensen die ik voorbij reed of de mensen die mij voorbij reden, al gebeurde het tweede niet vaak.








    Don't be like the rest of them, darling