• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Jaimes


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Jaimes
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Jaimes - Demon

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 10:03 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Reageer je vanavond of morgen?


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Callum
    Lachend vraagt ze of ze misschien kan helpen, 'jawel, al zou ik anders gewoon op de gang gaanslpen, of en wilekeurige kamer binnnlopen en daar op een bed aan liggen.' Antwoord ik met een grijns, 'het is kamr numer 42'




    Caritate Mansue May
    'Jawel, al zou ik anders gewoon op de gang gaan slapen, of en willekeurige kamer binnenlopen en daar op een bed gaan liggen.' grijnst hij 'Het is kamer nummer 42.' Nog steeds lachend ren ik naar de eind van de gang. Ik kijk over m'n schouder naar Callum om een 'Kom je nog?' te roepen en begin lachend te huppelen door de gang, terwijl mijn bruine lokken om me heen dansen.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 21:18 ]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    zal morgenochtend reageren bn moee


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    Katherine Garcia
    'Graag' antwoord hij met een glimlach, zelf drink ik een van de twee glazen/pakjes drinken op en hou ik een appel, de rest gooi ik weg nadat ik op ben gestaan. 'Let's go' zeg ik dan met een glimlach en loop voor hem uit naar buiten toe en bijna direct naar mijn motor (deze maar dan in het lichtblauw). Ik draai me om naar Tyler en laat de sleutels in mijn hand verschijnen, 'hier' zeg ik en gooi ze naar hem toe, 'Jij ma rijden' voeg ik er an aan toe

    {Ik wil later ook een motor.. Ze zijn gewoon zo cool }


    Een beetje aangepast


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik grijns en kijk haar aan. 'Ben je nu serieus?' ze lijkt het wel dus ik ga op de motor zitten en steek de sleutel in het contact. Ik wacht tot ze achterop komt zitten en start de motor al. Gewoon zodat ik er zo geen problemen mee heb.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik grijns en kijk haar aan. 'Ben je nu serieus?' ze lijkt het wel dus ik ga op de motor zitten en steek de sleutel in het contact. Ik wacht tot ze achterop komt zitten en start de motor al. Gewoon zodat ik er zo geen problemen mee heb.


    Katherine Garcia
    'Tuurlijk' antwoord ik en stap achterop, 'als je hem maar niet kapot maakt.' Zeg ik met een grijns en sla mijn armen om zijn middel. 'Let's go'






    Don't be like the rest of them, darling

    Scarletta Shantelle Salazana

    Ik verveelde me eigenlijk te pleuris bij het meer. Ik had niemand om tegen te praten, geen telefoon om op te spelen - ik was hem vergeten te pakken uit mijn tas, mijn zonnebril lag ook nog in mijn tas, dus aan vliegen had ik niet veel nu en ik had geen zin om naar de school te flitsen.

    [wie heeft er zin om met Scarletta te praten?]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Parker
    Ik start de moto en begin dan over de baan te scheuren. Maar goed dat mijn vriend Austin, me dit eens geleerd had met zijn motor anders zou ik hem inderdaad in de prak rijden nu.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Alexi
    'Hi.' antwoord ik zachtjes terug en weet dat ik mijn vrienden aan het kwijtraken ben met dit gedoe maar ik kan er niets aan doen... tegen de herinneringen, de schaduw en de smsjes, ik verzin het echt niet. Ik zie Jake naast Leslie liggen en laat een nieuwe gsm verschijnen. ik steek mijn sim kaart er met een zucht in maar laat hem uitliggen.


    Leslie Sadler
    Ik weet niet of ik sorry moet zeggen, voor wat ik daarstraks heb gedaan, maar ik besluit het om het niet te doen. "Gaan we slapen?" vraag ik dan toch maar voor de zekerheid aan Jake. Ik leg mijn hoofd tegen zijn borstkas en kijk naar hem op. Mijn kleding heb ik verwisseld door slaapkleding via flitsen, want ik had geen zin om daar nog moeite voor te doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine Garcia
    Ik had ergens verwacht dat hij niet wist hoe hij moest rijden, maar hij deed het goed. 'Van wie heb je motor rijden geleerd?' Vroeg ik hem, niet zo hard schreewend als mensen deden aangezien hij me wel zou kunnen horen. 'Waar gaan we heen?'





    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    'Ja.' gaap ik en trek haar dichter tegen me aan. ik leg het deken over ons heen en zie Alexi stilletjes onder de lakens kruipen van het bed waar Axton in zou slapen als hij hier nog was met een van zijn shirts in haar vuist vastgeklemd. Ze doet het licht dan uit.

    Tyler Parker
    Ik denk even na. 'Het strand?' stel ik voor op hetzelfde volume als haar. 'En een vriend van mij had een motor en heeft me het geleerd zonder dat mam het wist.' Anders zou ze hem wat aangedaan hebben.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine Garcia
    'Het strand?' stelt Tyler voor als ik vraag waar we heen gaan, 'is goed' antwoord ik met een glimlach terwijl ik om naar de omgeving kijkt die snel voorbij zoeft. 'En een vriend van mij had een motor en heeft me het geleerd zonder dat mam het wist' antwoord hij en ik moet lachen, 'wat denk je dat je moeder gedaan had of doet als ze weet dat je het geleerd hebt en nu op een motor zit?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Me vastbinden aan het bed en me enkel losmaken om te eten en naar de les te gaan.' grinnik ik en concentreer me op de baan. We zijn er bijna, het strand is niet zo heel ver aangezien er verschillende meren in de buurt van de school zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine Garcia
    Ik moest lachen om wat hij zij, 'dan zeg je gewon dat je het most doen van mij, ik ben erg overtuigent.' We reden nog en stukje en kwam toen aan bij het strand, 'het ruikt hier altijd zo leker' mompel ik en stap dan van de motor af

    {Ik ga zo even douchen}








    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik lach zachtjes en laat een deken verschijnen om op het zand te leggen. Ik ga erop zitten en klop naast me terwijl ik naar de ondergaande zon aan het kijken ben. Dit is het mooiste deel van de avond.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'