• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Jaimes


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Jaimes
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Jaimes - Demon

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 10:03 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    [ idd, wat is er wel met Judy dat ze plots depri is?]


    [Van Judy kan je het weten door de vorige posts en door haar geschiedenis ><

    Maar oke, om het even kort te zeggen. Precies twee jaar geleden zijn haar ouders en broertje omgekomen in een brand thuis. Die brand geeft ze zichzelf de schuld aangezien het haar aansteker was die bij het gas fornuis verstopt lag en voor een explosie heeft gezorgd. -ze rookte stiekem- dit weet helemaal niemand, tot op de dag van vandaag. Wat de mensen dachten in haar omgeving, is dat ze depressief is geworden doordat en haar ouders en haar broertje zijn doodgegaan, wat ook wel een factor is, maar de grootste factor is dat het haar schuld is. Ze is in therapie gegaan en zelfs opgenomen geweest, waar ze dan ook is ontslagen wegens de goede kant op gaan. Ze heeft nog wel haar medicijnen nodig, maar ze is niet meer echt depressief. Alleen vandaag is het extra zwaar voor haar, omdat het twee jaar geleden is.

    Ze zal het trouwens niet vertellen aan Lucas of Casey, niet eens dat ze überhaupt medicijnen gebruikt. (: dus thsjaa, als ze daar achter willen komen, moeten ze maar haar spullen doorzoeken, lol]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [En Casey?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Okay... Waar kan Scarletta inspringen? Sorry, had niet al te veel tijd vorige week]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [ik heb May maar zij kwamen niet al te goed overeen xd ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Jaimes?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'


    Katherine
    Wanneer Tyler een tafel heeft gevonen en er naar toe loopt volg ik hem, waneer ik ga zitten zie ik net mijn moeder en jake de kantine uit lopen. Ik ging zometeen wel naar mijn moeder toe, nam ik me voor terwijl ik van mijn stapel broodjes de middelste pakte, 'wat heb je de laatste jaren gedaan?'





    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'We hebben thuisles gekregen, heel Frankrijk rond gereisd bijna en ja... niet zo heel veel daarnaast.' Ik kijk naar mijn eten en begin er van te eten. 'En jij? Vast iets interessanter dan ons.' glimlach ik en kijk haar afwachtend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Jake Sadler
    Ik gaap lichtjes. 'Ik ga misschien al slapen.' zeg ik zachtjes en sta dan op waarna ik haar ook recht trek. Ik sla mijn arm om haar middel en leid haar terug naar de kamer. ik zie Alexi op haar knieen scherven of zo opruimen en zie dan dat het haar gsm is.


    Leslie Sadler
    "Oh oke, ik nog niet," zeg ik dan. Jake neemt me mee naar de slaapkamer, maar ik weet niet of ik überhaupt wel zin heb om daar te zijn. Ik vind de situatie met Alexi nogal dubbel. Als we er dan toch zijn, zie ik dat Alexi bezig is met iets wat gebroken is. Ik kijk er niet naar en loop richting mijn eigen bed. "Hey," zeg ik nog wel tegen Alexi.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Hi.' antwoord ik zachtjes terug en weet dat ik mijn vrienden aan het kwijtraken ben met dit gedoe maar ik kan er niets aan doen... tegen de herinneringen, de schaduw en de smsjes, ik verzin het echt niet. Ik zie Jake naast Leslie liggen en laat een nieuwe gsm verschijnen. ik steek mijn sim kaart er met een zucht in maar laat hem uitliggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'We hebben thuisles gekregen, heel Frankrijk rond gereisd bijna en ja... niet zo heel veel daarnaast.' Ik kijk naar mijn eten en begin er van te eten. 'En jij? Vast iets interessanter dan ons.' glimlach ik en kijk haar afwachtend aan.


    Katherine Garcia
    Ik luister naar wat Tyler gedaan heeft de afgelopen jaren, samen met zijn familie. 'Dat valt wel mee hoor' antwoord ik als hij zegt dat wat ik heb gedaan vast leuker is dan wat hij had gedaan. 'Ik heb het meredeel van mijn vader naar mijn gegaan, streeds om en om, maar volgensmij vaker bij mijn vader an mijn moeder' begin ik 'Mijn vader heeft me op mijn verjaardag dit jaar een motor gegeven en er op leren rijden, dat was lief van hem. Al denk ik dat mijn moeder er niet zo blij mee was' zeg ik met een kleine





    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Dat was een van de dingen die ik wilde doen ooit met mijn vader, mijn echte vader die zo laf was ons achter te laten. 'Je hebt geluk met zo'n pa.' glimlach ik met een knikje naar haar. Ik eet nog wat. 'Mag ik hem zien zo?' vraag ik. 'De motor?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Dat was een van de dingen die ik wilde doen ooit met mijn vader, mijn echte vader die zo laf was ons achter te laten. 'Je hebt geluk met zo'n pa.' glimlach ik met een knikje naar haar. Ik eet nog wat. 'Mag ik hem zien zo?' vraag ik. 'De motor?'


    Katherine Garcia
    Ik neem een hap van mijn broodje waar mee eigenlijk een beetje mee in mijn armen heb gezeten, en ik weet nirt zo gord wat te zeggen als hij zegt dat ik geluk heb met mijn vader. 'Tuurlijk, hij staat buiten, wil je er nu heen?' Vraag ik hem en leg mijn broodje neer om vervolgens mijn langeharen los te latenhangen, ik had eerst een staart in gehad maar meestal wisselde ik vaak met los haar of mijn haar in en staart.







    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Graag.' glimlach ik en spring recht. Ik pak nog een broodje en gooi de rest in de vuilnisbak. Ik scheur een stukje van het broodje terwijl ik op Katherine wacht. Ik scheur er nog een stukje af, en nog een stukje, en prop het in mijn mond.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine Garcia
    'Graag' antwoord hij met een glimlach, zelf drink ik een van de twee glazen/pakjes drinken op en hou ik een appel, de rest gooi ik weg nadat ik op ben gestaan. 'Let's go' zeg ik dan met een glimlach en loop voor hem uit naar buiten toe en bijna direct naar mijn motor (deze maar dan in het lichtblauw). Ik draai me om naar Tyler en laat de sleutels in mijn hand verschijnen, 'hier' zeg ik en gooi ze naar hem toe, 'Jij ma rijden' voeg ik er an aan toe

    {Ik wil later ook een motor.. Ze zijn gewoon zo cool }

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 21:35 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    ik oowk ! ga even douchen


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'