• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Jaimes


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Jaimes
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Jaimes - Demon

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 10:03 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tyler Booth
    'Jah, ik kan anders regelen dat je bij mij op de kamer ligt? Of wil je liever bij May of alleen?' glimlach ik en neem nu van de gelegenheid de gebruik om haar eens goed te bekijken. Ze is verandert wat logisch is omdat ze nu stukken ouder lijkt dan toen we klein waren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Booth
    'Jah, ik kan anders regelen dat je bij mij op de kamer ligt? Of wil je liever bij May of alleen?' glimlach ik en neem nu van de gelegenheid de gebruik om haar eens goed te bekijken. Ze is verandert wat logisch is omdat ze nu stukken ouder lijkt dan toen we klein waren.


    Katherine Garcia
    'Lig je alleen op een kamer? Als dat zo is denk ik dat ik beter eerst bij jou in de kamer kan komen slapen aangezien ik denk dat May nu al ligt te slapen' antwoord ik. Ik wilde haar niet wakker maken als ze al lag te slapen, slapende menen kun je beter niet wakker maken en bij demonen zou ik echt aanraden om het niet te doen, maar May en Tayler half mens en half demon zijn.'hoe vind je het om half mens en half demon te zijn?' Vroeg ik hem toen gewoon uit nieuwsgierigheid.









    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik weet zelfs niet meer bij wie ik lig, zo ongeïnteresseerd was ik. Ik breek wel in in één of andere kamer die niet bezet is. Er is voor elke deur wel een sleutel die je kan laten verschijnen. 'Neh, daarom neem ik voor mezelf een nieuwe.' grijns ik lichtjes en dan vraagt ze hoe het is om half demon, half mens te zijn. Ik denk daar even over na. 'Nja ik voel me wel een demon, maar heb gewoon niet de drang om mensen te pijnigen of zo.' zeg ik zachtjes. 'Het is alsof het mensen deel me gewoon een geweten heeft waardoor ik dat niet doe.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik weet zelfs niet meer bij wie ik lig, zo ongeïnteresseerd was ik. Ik breek wel in in één of andere kamer die niet bezet is. Er is voor elke deur wel een sleutel die je kan laten verschijnen. 'Neh, daarom neem ik voor mezelf een nieuwe.' grijns ik lichtjes en dan vraagt ze hoe het is om half demon, half mens te zijn. Ik denk daar even over na. 'Nja ik voel me wel een demon, maar heb gewoon niet de drang om mensen te pijnigen of zo.' zeg ik zachtjes. 'Het is alsof het mensen deel me gewoon een geweten heeft waardoor ik dat niet doe.'


    Katherine Garcia
    Ik moet lachen als hij zegt dat hij wel een nieuwe neemt, 'ik kom wel bij jou, ik heb vast wel een kamer gekregen maar ik heb geen idee waar of met wie.' Ik knik as hij antwoord op mijn vraag, eigenlijk had ik niet echt een mening over mensen. Aaangezien we weer op school zijn aangekomen parkeer ik mijn motor en doe hem uit m vervolgens de sleuts eruit te halen.



    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 19:49 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ben ff weg, horror film :)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Nice (: }


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik glimlach en ben te lui om te lopen dus flits ons gewoon naar een lege kamer. Ik zorg dat er 2 sleutels ervan op een nachtkastje liggen. 'Voila.' glimlach ik en laat mijn koffer op mijn bed verschijnen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik glimlach en ben te lui om te lopen dus flits ons gewoon naar een lege kamer. Ik zorg dat er 2 sleutels ervan op een nachtkastje liggen. 'Voila.' glimlach ik en laat mijn koffer op mijn bed verschijnen.


    Katherine
    Hij flitstbons naar de kamer en laat twee sleutels op een nachtkasthe en zijn koffers op zijn bed verschijnen. Zelfblaat ik mijn koffers op mijn bed verschijnen, 'ik ben best moe' zeg ik dan en duw mijn koffers naar het bedeinde en ga dan op mijn bed zitten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Ga dan slapen?' zeg ik iets droog en grinnik dan. Ik pak uit en gooi mijn koffer dan onder mijn bed. Ik laat me erop vallen en sluit mijn ogen. Het bed voelt zo zacht dat ik het gevoel heb dat ik zo in slaap kan vallen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Ga dan slapen?' zeg ik iets droog en grinnik dan. Ik pak uit en gooi mijn koffer dan onder mijn bed. Ik laat me erop vallen en sluit mijn ogen. Het bed voelt zo zacht dat ik het gevoel heb dat ik zo in slaap kan vallen.


    Katherine Garcia
    'Snurk je?' Vraag ik hem metee grijns, ik maak mijn koffer open en haal er een oude grijze trainingsbroek en een zwart batman t-shirt uit die ik meestal gebruik om in te slapen, ik loop naar de badkamer om die aan te trekken. In eerste instantie ook om mijn tanden te poetsen maar ik besloot dat ik daar geen zin in had, ik loop terugg naar de kamer en laat me op mijn bed vallen.






    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Nee ik snurk niet.' lach ik en kleed me uit tot op mijn boxer, ze heeft waarschijnlijk toch al een jongen zo gezien én ik heb geen zin om een trainingsbroek aan te doen. Ik leg mijn kleren op een stoel en kruip onder de zachte lakens.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    I'm baaaaaack


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WELCOM BACK ! :)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Nee ik snurk niet.' lach ik en kleed me uit tot op mijn boxer, ze heeft waarschijnlijk toch al een jongen zo gezien én ik heb geen zin om een trainingsbroek aan te doen. Ik leg mijn kleren op een stoel en kruip onder de zachte lakens.


    Katherine Garcia
    'Mooizo' zeg ik met een grijns als hij zegt dat hij niet snurkt, wanneer hij zich uitkleed kan ik het niet latenom even naar hem te kijken. Toen hij klein was had hij nog geen six-pack, ik kijk weg voordat hij het merkt en kruip zelf ook onder mijn dekens. en laat een kleine tennisbal verschijnen ik gooi die naar de lichtknop zodat het licht uit gaat, 'Lekker slapen.'




    Don't be like the rest of them, darling

    Jaimes schreef:
    I'm baaaaaack


    (HIII
    Je bent mooi optijd, volgensmij kunnen we zo met de volgende dag beginnen)


    Don't be like the rest of them, darling