• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Jaimes


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Jaimes
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Jaimes - Demon

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 10:03 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Drew
    Plots voel ik een gewicht op mij en open ik geschrokken mijn ogen. Mich, natuurlijk. Ik glimlach en druk mijn lippen even zachtjes op de hare. 'Klaar?' vraag ik haar dan en veeg een lok uit haar gezicht. Ze blijft prachtig, mijn armen klem ik nu lichtjes om haar middel zodat ze tegen me aangetrokken word.

    Alexi
    Misschien een goed idee. Ik pak mijn gsm en ontgrendel hem. maar even naar dat berichtje kijken. Onbekend nummer. Ik open het berichtje. Niet verbrand? Jammer. Volgende keer beter. ik snap er niets van maar wat ik nu wel weet, die schaduw was geen herinnering. Het was echt. En hij kent me. Doodstil kijk ik naar het berichtje, lees het 10 keer opnieuw en weet niet hoe te reageren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Fox
    Drew schrikt ervan en ik grinnik dan. "Sorry, liet ik je nou schrikken? Dat was echt niet mijn bedoeling!" Er staat een grijns op mijn gezicht. "Ja, ik ben klaar....maar jij bent nog niet helemaal klaar met uitpakken." Ik zet een onschuldig gezicht op en schuif mijn eigen shirtje iets naar beneden zodat de rode beha tevoorschijn komt.

    Leslie Sadler
    Ik kijk even naar Alexi en neem dan iets meer afstand van Jake. Misschien vindt ze het niet prettig om te zien als Jake en ik zo innig bezig zijn. Ze leest een sms'je en ze blijft dan doodstil. "Is er iets?" vraag ik dan aan haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik lach zachtjes. 'Laten we dat bewaren voor straks. Ik heb honger.' grinnik ik lichtjes en laat mijn handen even de vorm van haar lichaam volgen. Dan kijk ik haar terug aan en druk een kusje. 'We hebben nog een heel schooljaar en eeuwen voor ons.' grijns ik lichtjes.

    Alexi Parker
    Ik kijk op als Leslie een vraag stelt en probeer het kleine beetje angst te verstoppen. Net op dat moment krijg ik nog een berichtje. Zo je bent bang voor mij... mooi zo. ik kijk ongelovig naar het berichtje en kijk dan iets angstig om me heen. Hij kan me zien? Maar waar is hij dan? En wie is het?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik volg nu echt niet meer wie -wie is en wat er met iedereen al allemaal in het voorgaande RPG is gebeurt, whaha.]

    Joshua "Josh" Christopher "Chris" Gayle
    Ik moet mijn lach inhouden als ik zie dat ze in paniek begint te raken en snel in haar hoofd opzoek is naar een smoesje of wat dan ook, wat niet al te best gaat, 'Eh...ik bedoelde...eh...de...eh.' is dan ook het enige wat haar mond verlaat, en veel kan ik er ook niet uithalen of verstaan, en een grijns verschijnt dan toch rond mijn lippen om hoe onnozel het er uit ziet, maar ook wel schattig. Ze kijkt me dan verschrikt aan en ziet de grijns rond mijn lippen en als snel weet ze genoeg, dat ik het niet meen en haar gewoon zit op te fokken. 'Je zat me gewoon de hele tijd op te fokken!' zegt ze dan verontwaardigd en begint dan toch te grinikken en ik schiet dan uiteindedijk toch even in de lach. Ze port me dan zachtjes met haar ellenboog en ik trek even een gezicht alsof ze me pijn doet. 'Auw.' zeg ik dan ook met een pijnlijk gezicht, maar grijns dan toch weer. 'Viezerik! Ik schrok echt, ik dacht dat het mijn dood zal zijn!' zegt ze dan met een lacherig ondertoontje en ik schud even lachend mijn hoofd. 'wie weet.' zeg ik dan dreigend met een felle blik op mijn gezicht, maar die verzacht al snel weer. 'Maar nee, maak je niet druk, ik denk dat we aan dezelfde kant staan, maak je geen zorgen om mij.' zeg ik dan toch geruststellend. 'Maar pas op met wat je tegen wie zegt, als het niet mij was, maar wel iemand van wel kant van de Nieuwe Koning, dan kon het misschien wel je dood zijn. Pas op heksje.' zegt ik dan, mijn laatste zin met een klein lachje.


    Casey Rose Hazel
    Hij kijkt me nadenkend aan met een grijns rond zijn lippen en ik trek nog eens een pruillipje. 'Ik had gehoopt dat er een lieve of fantastisch geweldige, er van afkon maar ok.' zegt hij dan grinnikend en stopt dan toch met kietelen en ik vlug snel onder hem uit naar mijn eigen bed en grinnik even naar Lucas. 'Nooit, nooit zal ik toegeven aan dat!' zeg ik dan lachend. Dan loopt.. Judy... als ik het goed heb de kamer in, met weer een boze frons op haar gezicht, dit gaat nog zo gezellig worden met haar. Ik zucht weer even als ze rechtstreeks doorloopt naar de badkamer en die op slot draait. 'Die heeft wel een heel slecht humeur.' zegt Lucas dan en ik knik even naar hem en haal dan mijn schouders op. 'I know, ik weet niet wat ze heeft.' zeg ik dan. Ik merk dan op dat Lucas zijn tas begint uit te pakken en ik besluit het zelfde te doen. Met alle tassen/koffers die ik bij me heb zal dat wel even duren voor ik klaar ben. Als ik een tijdje bezig ben zie ik dan Judy weer de badkamer uitlopen en kijk haar even met een frons aan. Ze ziet er niet al te best uit. 'Is alles oke?' vraag ik haar dan toch, lichtelijk bezorgd en bijt even zacht op mijn onderlip. Niet dat ik echt een antwoord van haar verwacht, aangezien ze ons al niet echt mag, maar toch.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 12:53 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ok wat snap je niet, dan probeer ik je het uit te leggen xd]

    Lucas Booth
    Ik kijk even op als Casey. 'Is alles oke?' vraagt en zie dan het meisje, onze kamergenote dus, staan. Ze ziet er inderdaad niet helemaal oke uit. Er onstaat ook een bezorgde frons op mijn voorhoofd en ik kijk haar aan. Ik zucht, ze gaat het ons toch niet vertellen aangezien ze al goed heeft laten blijken dat ze ons niet mag, kunnen wij er aan doen dat we soms te vrolijk zijn?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik volg nu echt niet meer wie -wie is en wat er met iedereen al allemaal in het voorgaande RPG is gebeurt, whaha.]

    Joshua "Josh" Christopher "Chris" Gayle

    Ik moet mijn lach inhouden als ik zie dat ze in paniek begint te raken en snel in haar hoofd opzoek is naar een smoesje of wat dan ook, wat niet al te best gaat, 'Eh...ik bedoelde...eh...de...eh.' is dan ook het enige wat haar mond verlaat, en veel kan ik er ook niet uithalen of verstaan, en een grijns verschijnt dan toch rond mijn lippen om hoe onnozel het er uit ziet, maar ook wel schattig. Ze kijkt me dan verschrikt aan en ziet de grijns rond mijn lippen en als snel weet ze genoeg, dat ik het niet meen en haar gewoon zit op te fokken. 'Je zat me gewoon de hele tijd op te fokken!' zegt ze dan verontwaardigd en begint dan toch te grinikken en ik schiet dan uiteindedijk toch even in de lach. Ze port me dan zachtjes met haar ellenboog en ik trek even een gezicht alsof ze me pijn doet. 'Auw.' zeg ik dan ook met een pijnlijk gezicht, maar grijns dan toch weer. 'Viezerik! Ik schrok echt, ik dacht dat het mijn dood zal zijn!' zegt ze dan met een lacherig ondertoontje en ik schud even lachend mijn hoofd. 'wie weet.' zeg ik dan dreigend met een felle blik op mijn gezicht, maar die verzacht al snel weer.'Maar nee, maak je niet druk, ik denk dat we aan dezelfde kant staan, maak je geen zorgen om mij.' zeg ik dan toch geruststellend. 'Maar pas op met wat je tegen wie zegt, als het niet mij was, maar wel iemand van wel kant van de Nieuwe Koning, dan kon het misschien wel je dood zijn. Pas op heksje.' zegt ik dan, mijn laatste zin met een klein lachje.

    Caritate Mansue May
    'Wie weet.' zegt hij dan dreigend met een felle blik op zijn gezicht, maar die verzacht al snel weer.
    'Maar nee, maak je niet druk, ik denk dat we aan dezelfde kant staan, maak je geen zorgen om mij.' zegt hij dan toch geruststellend.
    'Maar pas op met wat je tegen wie zegt, als het niet mij was, maar wel iemand van wel kant van de Nieuwe Koning, dan kon het misschien wel je dood zijn. Pas op heksje.' zegt hij dan, zijn laatste zin met een klein lachje. Ik stond op en klopte me af.
    'Ik denk dat ik terug ga.' glimlach ik 'We zijn best wel lang weg.' ik bijt zachtjes op mijn lip
    'Het was leuk om kennis met je te maken Josh. Hopelijk zien we elkaar weleens terug.' zeg ik dan en weet niet zo snel wat ik moet doen.
    Zwaaien? Uiteindelijk laat ik het toch en loop richting het schoolgebouw. Wat rijker van kennis.


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Leslie Sadler
    Alexi geeft uiteindelijk alsnog geen antwoord en als ze dan angstig om zich heen kijkt, sta ik gelijk op en met een paar passen ben ik bij haar. "Alexi, wat is er aan de hand? Staat er soms iets in de sms'jes?" Ik probeer te kijken wat er op haar telefoon staat getypt.

    Michelle Fox
    "Dus eerst wil je wel en nu dump je me half?" vraag ik aan hem met een pruillip. "En ja, daar hebben we nog eeuwig de tijd voor, maar ik heb niet voor eeuwig dit lingeriesetje aan. Maar oke, prima, ga je honger maar stillen." Ik ga van Drew af, sta op en loop richting de deur.

    Judy Faith
    Ik hoor hoe Lucas vanuit de kamer zegt dat ik wel een heel slecht humeur heb en mijn ogen staan somber. Alsof ik er iets aan kan doen? Ja. Mijn schuld. Mijn schuld dat ik nu zo ben. Eigen schuld, dikke bult. "I know, ik weet niet wat ze heeft." Eigenlijk heb ik helemaal niets meer behalve mijn tante en de medicijnen. Wanneer ik de badkamer uitloop, kijkt Casey me aan en ze fronst. Alsof er naar iets te kijken valt? "Is alles oke?" vraagt ze dan en ze klinkt haast bezorgd. Dan kijkt ook Lucas me aan en een schampere lach rolt over mijn lippen. "Nooit kan alles oke zijn, heeft niemand je dat ooit verteld?" Dan loop ik weer verder naar mijn bed. Als zij denken dat ik van plan ben om ook maar iets te zeggen, dan hebben ze het mis. De medicijnen heb ik in mijn toilettas opgeborgen, dus die zullen ze ook niet tegenkomen. Ik ga op mijn bed liggen en pak een boek uit mijn tas. In mijn oren stop ik oortjes en luister dan naar zachte muziek zonder verder nog hun kant op te kijken. Ik hoop ook dat ze niet naar mij zullen kijken, aangezien ik nog steeds lichtelijk tril.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi Parker
    Ik geef haar met licht trillende handen de gsm zodat ze de smsjes zelf kan lezen. Ik vind mijn stem niet direct terug, gewoon door angst. Waarom wil iemand me pijn doen of vermoorden?

    Drew
    Ik zucht en sta recht. 'Laat dat eten maar zitten.' brom ik en til haar op waarna ik haar terug op het bed leg. Mijn handen glijden onder haar topje en glijden over haar gladde, zachte huid.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Fox
    "Laat maar zitten Drew," zeg ik dan en flits onder hem vandaan. "Laten we gaan eten." Dan loop ik weer naar de deur. "Kom je?" vraag ik dan aan Drew en strijk een lok achter mijn oor. Als hij het niet meer wil, dan hoeft hij ook niet ineens het wel te gaan doen.

    Leslie Sadler
    Ik pak de telefoon aan en lees dan de sms'jes. "Wat? Wie is de afzender Alexi?" vraag ik dan en bijt op mijn lip. "Dit is gewoon een flauwe grap ofzo van iemand." Ik kijk dan naar Jake en laat de sms'jes ook aan hem lezen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik zucht. Ik doe toch ook altijd het verkeerde. Ik brom wat en blijf gewoon liggen nu. Ik laat een pak koeken verschijnen en begin daar gewoon van te eten. Ik heb geen zin meer om naar de kantine te gaan.

    Alexi
    Ik kijk haar aan. 'Ik weet het niet.' zeg ik enkel. 'Ik weet enkel dat ik de stem herkende Les, alleen weet ik niet meer van waar.' Ik kijk nog naar de gsm in Jake zijn handen. 'Niemand doet je hier iets aan Lexi.' zegt hij dan en verwijdert de berichtjes. 'Zoals Les zei, het is vast een domme grap.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [heeft er iemand al Mama gezien? Is hij mooi?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Bedoel je die horror 'MAMA', of wat?? Want dan denk ik niet dag hij heel "mooi" is.... XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Xd ik wil die horror Mama zien :3

    Leslie Sadler
    "De stem herkende," mompel ik dan herhalend en kijk haar aan. "Jongen of meisje?" Zo moeten we er toch achter kunnen komen? Jake helpt Alexi ook en ik geef haar dan haar telefoon terug. "Hou gaat het met de wond? Geneest het al?"

    Michelle Fox
    Ik zucht en kijk achterom. "Prima, dan ga ik wel in mijn eentje naar de kantine," zeg ik en loop dan verder de deur uit. Ik laat de deur openstaan en ga richting de kantine. Ik heb er geen zin in als Drew doet net alsof het moet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naoomz, ga jij ook nog reageren met Casey? (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi Parker
    'Jongen, zeker weten een jongen.' zeg ik zachtjes en kijk dan naar de wonde. 'Hij doet geen pijn meer maar ziet er nog hetzelfde uit.' Ik kijk naar Leslie en heb dan door dat Brandon er nog bij staat. 'Vertel niks hierover tegen Tyler en Mayra ok?'

    Drew
    Ik kreun gefrustreerd. Ik wilde gewoon zeggen ermee dat ze belangrijker is dan het eten maar nee hoor, zij neemt het terug verkeerd op. Kwaad prop ik nog een koekje in mijn mond. Vrouwen! Je kan nooit iets goeds doen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'