• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Jaimes


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Jaimes
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Jaimes - Demon

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 10:03 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    zat op communie feestje, reageer zo :p


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tyler Parker
    'Me iets afvragen over...' Ik slik mijn laatste woorden in en praat er over heen. 'Over hoe ik mijn gedachten af kan schermen en ze ook toegankelijk kan maken als er iets is.' glimlach ik dan naar haar.

    Drew
    Ik kreun lichtjes in mijn slaap maar word niet wakker. Wel krijg ik een stijve.

    Jake Sadler
    Ik trek haar nog wat dichter. 'Goeiemorgen lieverd.' glimlach ik zachtjes en streel over haar wang. Mijn lippen druk ik nog eens kort op de hare. 'Wat zullen we doen vandaag? De lessen beginnen nog niet.'

    Nate Sadler
    Ik kijk met een zucht naar de school. Dit is echt geen goed idee, ik moet verder gaan met mijn leven, Leslie achter me laten maar ik voel me gewoon naar de school toegetrokken, naar haar toegetrokken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Even grinnik ik heel zachtjes, Drew lijkt er nog niet wakker van te worden. Daarom ga ik door en ik voel hoe hij een stijve krijgt. Het doet me alleen maar meer grijnzen, want ik vind het altijd wel leuk om mensen te pesten.

    Leslie Sadler
    Er staat een klein glimlachje op mijn gezicht. "Goedemorgen," zeg ik dan. "Geen idee, misschien eerst maar eens uit bed komen en dan gaan ontbijten? Misschien nog eventjes douchen." Het doet me niet zoveel dat ik vannacht amper heb geslapen, maar hopelijk slaap ik komende nacht beter.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    IKk kreun terug en open na een tijdje mijn ogen. Ik zie Mich grijnzen en voel haar hand. Ik zucht en kreun en kijk haar opgewonden aan. We zijn nog beiden naakt wat het opgewonden gevoel enkel versterkt.

    Jake Sadler
    Ik glimlach. 'Mag ik mee? Onder de douche?' glimlach ik speels en kijk haar aan.
    Mijn hand streelt zachtjes over Leslies buik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    "Oh sorry!" zeg ik dan onschuldig, "heb ik je wakker gemaakt?" ik blijf door strelen, omdat het leuk is om Drew zo te plagen.

    Leslie Sadler
    Jake glimlacht speels, maar ik knik gewoon terug. "Ja hoor, je mag best mee onder de douche." Ik stap dan uit het bed en loop naar de kledingkast, ik doe wel zachtjes want Alexi is nog niet wakker. Uit de kledingkast pak ik simpele kleding en loop dan alvast naar de badkamer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik kijk haar verlangend aan. 'Hm.' kreun ik enkel en kan niet antwoorden. Ik leg mijn hand op de hare en haal hem van mijn styve weg. Ik druk mijn lippen op de hare en leg haar handen over haar hoofd.

    Jake Sadler
    Ik frons en kijk haar na. Wat heeft zij toch te laatste tijd? Ik zucht en loop gewoon naar de badkamer ik laat straks wel kleren verschijnen voor mezelf. 'Les is er iets?' vraag ik haar dan zachtjes als we in dan in de badkamer zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Sorry, my fault that Les is sad]

    Mich
    Drews blik is amuserend om te zien, verlangend. Dan ineens haalt hij mijn hand bij zijn stijve weg en houdt hij mijn handen boven mijn hoofd beet. "Mm Drew," mompel ik dan tegen zijn lippen, "mag ik je niet pesten?"

    Leslie Sadler
    Ik kijk om naar Jake en schud dan mijn hoofd. "Nee? Ik doe gewoon zachtjes omdat Alexi ligt te slapen," geef ik als antwoord en zet dan de douche aan. Lekker warm, zoals altijd natuurlijk. "Kom je ook?" vraag ik aan hem en ik ga onder de douche staan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    'Niet als je van plan bent me dan zo te laten liggen of zo.' mompel ik en mijn lippen zakken naar een plekje onder haar kin waar ik zachtjes kusjes druk en mijn ander hand zakt af om haar te strelen.

    Jake Sadler
    Ik zucht, kleed me uit, en ga dan ook onder de douche staan. Ik sla mijn armen om haar middel als ik achter haar sta en leg mijn kin op haar schouder. 'Ik hou van je.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    "Mm ik heb nooit gezegd dat ik je zou laten liggen," zeg ik met een scheve glimlach. Hij verplaatst de kusjes en een tevreden zucht rolt over mijn lippen. "Jij doet nu precies hetzelfde, me plagen, en ik kan niet eens weerstand bieden aangezien je me vasthoudt."

    Leslie Sadler
    Ik kijk niet om naar Jake als ik hem hoor zuchten. Het enige wat ik doe is naar de badkamertegels kijken en ze tellen. Gewoon om rustig te zijn. Er roert namelijk een onrustig gevoel in me. "Ik hou ook van jou," zeg ik dan zachtjes terwijl ik tegen Jake aan leun.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik lach zachtjes. 'Ik wil gewoon zorgen dat het gelijk staat.' zeg ik en druk kusjes op haar wang en dan terug haar hals terwijl ik streel. ik laat haar andere hand nu los en doe verder.

    Jake Sadler
    Ik glimlach en druk een kus in haar hals. Ik laat de warme stralen over ons lopen en zucht.

    Nate Sadler
    Ik loop naar de balie en vraag achter mijn kamersleutel.

    [wat nu als Nate bij Alexi, Jake en Les in de kamer ligt? xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    TOPIC 3


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [op zoiets hoopte ik al]

    Mich
    Drew streelt me en ik voel me meer opgewonden worden naarmate Drew langer doorgaat. "Oke, het staat gelijk," mompel ik dan en draai ons om. "Anders zou jij voor gaan staan." En ik druk grijnzend een kus op zijn lippen.

    Leslie Sadler
    "Je zucht veel vandaag," merk ik op en laat hem zijn gang gaan als hij een kus drukt in mijn nek. Ik pak de zeep en doe er wat van op mijn handen. De zeep ruikt lekker en ik begin mezelf in te soppen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik lach en druk me iets tegen haar aan. Ik verlang naar haar en het is nu haar eigen schuld een beetje.
    Ik druk mijn lippen terug in haar hals daarna.

    Jake Sadler
    Ik laat haar haar insoppen en kijk naar haar. Ik hoor de deur in de slaapkamer dichtslaan. Alexi is blijkbaar wakker, denk ik.
    Ik ga onder de douche vandaan, laat me opdrogen en kleed me aan. Ik loop de kamer in. 'Nate?' zeg ik verbaast. 'Wat doe jij hier?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    mich
    Zachtjes begin ik met mijn onderlichaam langs Drew zijn stijve te schuren. "Ik hou van je," zeg ik zachtjes tegen hem. Ik laat hem zijn gang gaan met de kusjes in mijn nek.

    Leslie Sadler
    Zodra Jake achter me vandaan is, kruip ik weer terug in mijn eigen wereldje. De laatste tijd voel ik me nogal terug getrokken...niet echt slecht, maar zeker ook niet goed. Een zucht verlaat mijn mond. Ik laat me opdrogen en trek kleding aan. "Gaan we ontbijten?" zeg ik dan en loop de kamer in. Dan zie ik Nate en blijf ik stil staan. "Nate?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [kga me douchen want moet om 12u gaan werken]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'