• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Geen andere personages besturen
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 18:59 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Jaa. Ik vind het niet erg dat je bij 'iets zeggen' een entertje doet, maar zou het wat langer mogen? 3 regeltjes zijn toch niet zo moeilijk? En idd niet al te vaak enter. Ik wil echt niet zeiken sorry sorry sorry, maar dat is gewoon wat prettiger snap je?)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Omgg oeps, mij stukje klopt al niet meer hahahahahhaahahahha... Sorrie hoor hahahaha. XD! )


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    { OKE MENSEN! Iedereen gewoon aparte kano, en letten op de stukjes. Ik ook hoor! En goooo......with the flowww....yo.... paarden eten stroo........ is dat wel zooooo? boooooooooooooooooooooooo. m. Oke sorry voor gedrag, meligheid :) }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Ik snap het niet heleumaal maar ik ga het proberen ja? Xo)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (Hahaah dus iedereen is alleen in een kano moet ik dat stukje dan weer veranderen?x)xD


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [Ik ga het jullie vertellen zodat jullie kunnen alchen...

    Na ik ging met mijn vriendin en vier beste vrienden van scouting op kamp met onze groep. Na we logeerde in de biesbosch en toen de dag daarna gingen we kanoeen naja. wij belangrijke spullen in een waterdichte ton gedaan en hike spullen bij de staf. Dus mijn vriendin zat vooran ik daarachter en een vriend achter ons. Ik vond het dood eng want ik heb echt een angst voor zee, meer, diep water , en een visangst. dus naja wij na een kwartier (we moesten 4 uur pedellen) wouden we even voor de route kijken. HEel de tijd zat er een spin te kutten waar we bang voor waren en ineens poef was hij er dus we schorkken en hoppa het water in. Dat was niet fijn want dat was voor de mei vakantie en het water was 4 graden ofzo. Naja alles doorweekt (had bijna ademhalingsproblemen) hadden mijn vriendin en ik gelukkig een bikini bij dus dat vonden de jongesn niet ergXD. maar dus die ander vriend D die ging hangen achter de kano terwijl zij onze kano leeg gingen scheppen. Dus hij was bijna onderkoelt. Nou niemand wou verder, konden we niet bellen want we hadden code nodig-_- wij aan land gaan zonnen terwijl wij 3en bevroren van de kou met jassen van de rest enz. de rest van het weekend op teenslippers moeten lopen.... Ik ben nu echt als de dood voor open water en kanooeen maar wat grappig was mijn jas, was ook in het water en dat was zon zomer achtig iets ding jas. ik kreeg hem niet uit het water want hij had zich opgeblazen met water. Na dus mijn andere drie vrienden gingen die jas proberen te pakken kieperde die van hun bijna omXD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [lol oke]

    Niall Horan

    "ik help je wel' zegt Emma terwijl Liam me ook helpt. Uiteindeiljk zit ik en leg mijn been op het bankje ervoor. 'Weet je zeker dat het lukt?' vraagt Liam en ik knik. 'Gaan jullie 2 maar voorop dan kan ik op jullie letten. Bovendien is dit niet mega breed we moeten het wel veilig houden hea?' ik grinnik even. 'Iedereen en watervest in zijn of haar kano?' vraag ik voro de zekerheid. 'Het water is hier 4 meter diep in het midden heeft Erik gezegd' meld ik ze mee.. 'Nou, HUP! Tempo' Ik grinnik en zodra Emma start begin ik ook. Het was best irritant met mijn been maar het ging wle'Gaat dat lukken Li?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    [Ik ga het jullie vertellen zodat jullie kunnen alchen...

    Na ik ging met mijn vriendin en vier beste vrienden van scouting op kamp met onze groep. Na we logeerde in de biesbosch en toen de dag daarna gingen we kanoeen naja. wij belangrijke spullen in een waterdichte ton gedaan en hike spullen bij de staf. Dus mijn vriendin zat vooran ik daarachter en een vriend achter ons. Ik vond het dood eng want ik heb echt een angst voor zee, meer, diep water , en een visangst. dus naja wij na een kwartier (we moesten 4 uur pedellen) wouden we even voor de route kijken. HEel de tijd zat er een spin te kutten waar we bang voor waren en ineens poef was hij er dus we schorkken en hoppa het water in. Dat was niet fijn want dat was voor de mei vakantie en het water was 4 graden ofzo. Naja alles doorweekt (had bijna ademhalingsproblemen) hadden mijn vriendin en ik gelukkig een bikini bij dus dat vonden de jongesn niet ergXD. maar dus die ander vriend D die ging hangen achter de kano terwijl zij onze kano leeg gingen scheppen. Dus hij was bijna onderkoelt. Nou niemand wou verder, konden we niet bellen want we hadden code nodig-_- wij aan land gaan zonnen terwijl wij 3en bevroren van de kou met jassen van de rest enz. de rest van het weekend op teenslippers moeten lopen.... Ik ben nu echt als de dood voor open water en kanooeen maar wat grappig was mijn jas, was ook in het water en dat was zon zomer achtig iets ding jas. ik kreeg hem niet uit het water want hij had zich opgeblazen met water. Na dus mijn andere drie vrienden gingen die jas proberen te pakken kieperde die van hun bijna omXD]


    HAHA!!
    Ik was in de mei vakantie in de Ardenne, daar gingen we ook kanoen haha, en we waren gelukkig niet omgevallen.. ;p maar we moesten door en over rivieren en dan ging heel je kano vol omdat er gaten in zaten aan de zeikant, heel me reed nat, hahahahahahahah.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [joehoe gaat iemand reageren>?]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Ik kan wel?)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [jaaa ik wil rpgfen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    [jaaa ik wil rpgfen

    Wat is rpg? :$


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    niallsister schreef:
    (...)
    Wat is rpg? :$
    trolololol, een rpg is wat wij momenteel nu doen dus dit, rpg'en is het werkwoord, althans word mij gezeg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)trolololol, een rpg is wat wij momenteel nu doen dus dit, rpg'en is het werkwoord, althans word mij gezeg
    . Ohh haha oeps dus wij gaan vast veder schrijven? X


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [jaaaaaaaa]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan