• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Geen andere personages besturen
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 18:59 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Louis Tomlinson:

    Oke, dan weet ik dat ook maar weer. Ik begrijp mezelf niet. Hoe kan ik hier zo koel onder blijven? Ik ben een en al vaag... Wat ga ik nu doen? Ik staar naar het water en ben in mijn gedachten aan het graven. Dan komt er ineens een idee in mijn hoofd alsof er een goeilamp boven mijn hoofd aangaat. Ik ran terug naak het kamp en vraag Danny om hulp. Hij knikt en is al snel trug mat een tas vol spullen. Ik glimlach dankbaar naar hem en loop weer terug naar de waterval. Ik open het tasje en kieper het meteen om. Allemaal kaarsjes en een aansteker, perfect. Ik zet alles klaar, en doe de kaarsjes ook alvast aan. Tevreden bekijk ik het resultaat en al snel ren ik weer naar de tenten. Mijn ogen zoeken Violet die nergens te bekennen is. Ik loop meteen naar de meisjestent waar ze aan het dansen is. Even sta ik stil om haar helemaal in me op te nemen. Goede danseres eigenlijk, dat wist ik niet. Uiteindelijk stap ik toch maar naar binnen en pak Violet bij haar schouders. 'Violet, kan je even meekomen? IK heb een verassing' zeg ik met een twinkeling in mijn ogen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Violet Ambre Sparks

    Een paar handen worden op mijn schouders gelegd en meteen laat ik een hoge gil uit. "Violet, kan je even meekomen? IK heb een verassing." Ik draai me om in de greep en sta recht voor Louis die met een twinkeling in zijn ogen naar me staat te kijken. Ik had mijn haar ondertussen in een staart gedaan en zat al aan mijn derde dansje, wat tot nu toe goed verlopen was, maar toen kwam Louis binnen, natuurlijk. Eventjes kijk ik hem vragend aan, wat bedoelt hij verassing? Ik schud mijn hoofd. "Verassing?" Vraag ik dan zachtjes. Mijn stem klinkt schor, waarschijnlijk omdat ik al een tijdje niks meer gezegd heb. Wat zou hij gedaan hebben, ik dacht dat hij me niet meer wou zien, waarom zou hij een verassing voor me hebben, wat is hij van plan, voelt hij dan toch hetzelfde, verschillende vragen vliegen door mijn hoofd en op geen enkele heb ik een antwoord, de verassing kan evengoed zijn dat hij me van een klif gaat afduwen. Ik zucht zachtjes. "Alright, show me."


    The artist is the kid that survived.

    Niall Horan

    "niet te veel blooy geven zegt Lisa ej ik schirt in de lach. Ik ril even van het koude doekje en zie dat zs het desinfecterende spul. 'dit kan bijten bijt je tamden maar even net ala on eten in mekaar'oke vage humor roept mijn gedachte. Ik bijt hard op mijn lip maaeen pijngeluidje verlaat mijn mond. 'waarom zorgen ze niet gewoon dat het niet bijt' zuht ik zacht. Als snel is de pijn weg en controleert ze de hechting . 'dankje. Ik mag toch wel naar Marlotte'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson:

    "Verassing?" hoor ik haar zeggen met een redelijk schorre stem. 'Ja, voor jou schat' zeg ik. Het is maar een klein dingetje, maar wel belangrijk. Ik wil gewoon dat ze weet hoe ik me voel, en ik hoop zo dat het wederzijds is. Ik weet niet wat ik anders moet doen. Ze is ook zo lastig te lezen, of ben ik zo'n slechte lezer? "Alright, show me." zegt ze. Ik twijfel even, maar ik moet mezelf gewoon goed opstellen. Ik pak haar hand, verstrengel mijn vingers in die van haar, en schenk haar een glimlach. Als ze nu eens wist wat voor een bom bij mij binnen ontploft, en dat alleen van handjes vashouder. Ik loop de tent uit en loop in dezelfde richting als die we gisteren genomen hebben. 'Ik had het wat flauw gevonden als ik je nu een blinddoek om zou doen. Daar is het veel te mooi voor..' ik slik even en zeg: 'Bijna net zo mooi als jou ogen'. Kom op Lou, dat kan wel beter. Nouja sorry hoor, ik probeer het maar mijn hersenen denken aan hele andere dingen. Doe niet dan. Tja, dat gaat niet. Dat gaat niet, bestaat niet! Oke ik moet nu echt stoppen met gesprekken voeren in mijn hoofd. Ik zie dat we al bij het strandje zijn en draai Violet alvast de andere kant op. Ik laat haar nog steeds lopen tot ze op een punt is met het beste uitzicht op de waterval, als ze zich omdraait dan. Ik ga achter haar staan en breng mijn mond naar haar oor en vraag zacht, maar toch sterk aan haar: 'Ben je er klaar voor?'. Voorzichtig bedek ik met mijn handen haar ogen, draai haar langzaam om, en haal mijn handen weer voor haar ogen weg. Ik blijf even staan om haar te laten kijken. Ik vouw mijn armen om haar heen en mijn hoofd kijkt mee naast die van haar. Ik ben bijna geneigd om het nu al te vragen. Ik laat haar weer los en zeg: 'En daar achter is het nog mooier!'. Ik pak haar hand en loop weer verder. Ik kan het niet laten en stap automatisch steeds sneller. Ik stop niet als we bijna in de grot zijn met kaarsjes. Ik laat wel Violet haar hand even los om voor haar te zijn. Ik ren naar binnen en draai me om om te wachten voor Violet. Ik laat haar eetst even ronkijken. 'Prachtig, niet?' zeg ik wat zacht.
    Na een tijdje pak ik beide handen van Violet op de manier dat die van mij die van haar ondersteunen. Even aaien mijn duimen over de ruggen van haar zachte, prachtige handen. Ik schud mijn hoofd en kijk Violet aan. Ik schraap mijn keel en zeg: 'Liefste, allerliefste Violet. Ik weet niet hoe ik het moet zeggen, en ik ga er ook geen urenlange speech over maken, dus ik zeg het maar gewoon. Violet, ik ben stapel stapel stapelgek op je! Ik bedoel als in verliefd, want dat gek wist je eigenlijk al.' ik merk dat ik ineens supernerveus ben. Ik had dit misschien wat beter voor kunnen bereiden, met mijn slechte grappen die uit het niets komen. 'Ik wil gewoon weten... Nouja vast niet wan ik ben zo'n loser, maar voel je hetzelfde voor mij?'

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 10:00 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Lisa:

    'dankje. Ik mag toch wel naar Marlotte' vraagt Niall. Ik ga weer rechtop staan en ik knik. 'Je wond geneest goed, en als we je om de tijd even desinfecteren, ben je snel weer op het been.. Man wat heb ik een vraselijke humor ookal kan ik er zelf niet echt om lachen.'. Dat laatste zeg ik iets meer in mezelf dan tegen Niall, alhoewel hij het vast gehoort heeft.'Ik roep je wel als er iets is, ga maar lekker...spelen? Of hoe noemen jullie dat tegenwoordig? Haha, nee. Zo oud ben ik ook weer niet, komop 25. Sorry ik heb een rateldag, maar ga maar lekker chillen' ratel ik. Wat ben ik vaag vandaag. Het zou echt falend zijn als Danny mij zou moeten opereren.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    Ik schiet ij de lach door haar geratel. 'ik ga even naar Marlotte eb dan ga ik chillen. Hoevaak moet ik langs komen en mag ze al wat eten?' ratel ik terug en begin dan te lachen. 'je bent niet de enigste met een rateldafje'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Meer tekst a.u.b. Iets meinder dan 3 regels mag wel, maar niet als te vaak oke? :$)
    Lisa:

    Hij begint te lachen, waarschijnlijk door mijn geratel. Dat kan soms heel lachwekkend zijn, maar vader heeft hetzelfde en dan was ik ook de persoon de lachte. 'ik ga even naar Marlotte eb dan ga ik chillen. Hoevaak moet ik langs komen en mag ze al wat eten?'. 'Als het goed is kan ze gewoon met je meegaan, en jullie komen beide gewoon om etesnstijd. Zorg er wel voor dat ze niet al te veel inspannende activiteiten doet of iets dergelijks en jij moet letten op je been. Dat was het wel.' ratel ik. 'Waarom zit het ook in de familie' mompel ik wat geirriteerd.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Ik zou besybwillen maar ik kan tekst niet godd overkopieren disja en ik doe mijn best

    Niallertjee

    Als het goed is kan ze gewoon met je meegaan, en jullie komen beide gewoon om etesnstijd. Zorg er wel voor dat ze niet al te veel inspannende activiteiten doet of iets dergelijks en jij moet letten op je been. Dat was het wel.' ik begin te grijnzen 'yes naar kan zr gewoon lopen moet ze nieg eerst in een rolstoel ofzo'zeg ik ratelend en shiet weer in de lah. 'trouwens neen laay maar ik kan haar toh niet duwen dan zie ik je rond etenstijs en met de activiteieten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( Ik zit in de auto met de rest, naja busje eigenlijk. En luister beetje muziek we zitten ander half uur in de auto naar geldeland. Hahah. Voor een klimding ofzo? Hahah. En daar zijn we bijna de heledag, tussen door probeer ik iedereens stukje te lezen en iets terug te schrijven als er iets gevraagt word, (kan het niet beloven 24/7 te reageren haha. Maar probeer het wel XO! ) (Btw, anders kunnen niall en emma voor marlotte spelen, emma heeft ook nog een kleine gitaar bijzich extra anders kan ze daarop ;) ) die mag je uit Emma haar tent halen xx )


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Violet Ambre Sparks

    "Ik had het wat flauw gevonden als ik je nu een blinddoek om zou doen. Daar is het veel te mooi voor.." Zegt Louis waarna ik hem hoor slikken. "Bijna net zo mooi als jou ogen." Voegt hij dan nog snel toe. Ik giechel zachtjes, oh, oké. Hij sleurt me mee richting het strandje en eventjes kijk ik hem vragend aan, waarom zouden we hierheen gaan? Dan draait hij me zo dat ik een andere richting moet uitlopen, achterstevoren dan ook nog, op een bepaald moment stoppen we en alles wordt zwart, met zijn hand op mijn ogen, natuurlijk, ik voel zijn adem in mijn nek en bijt zachtjes op mijn onderlip. "Ben je er klaar voor?" vraagt hij, zijn stem is zacht, maar zeker. Ik weet een kort knikje eruit te krijgen en word weer omgedraaid, zijn handen verwijderen zich weer van mijn ogen en ik zie een waterval, het is prachtig! Ik voel hoe Louis zijn armen rond me heen slaat en zijn hoofd op mijn schouder legt, zachtjes aai ik over zijn onderarmen en lik over mijn lippen, God wat is dit prachtig. "En daar achter is het nog mooier!" Hoor ik dan van langs me komen, ik kijk hem eventjes aan, wel jij bent toch de mooiste dan hoor, hij grijpt mijn hand vast en trekt me verder, zijn stappen worden steeds sneller, lichtjes vermoeid van het dansen laat ik me gewoon meetrekken. Dan laat hij mijn hand vallen en rent richting iets wat lijkt op de ingang van een grot, ik frons lichtjes en volg hem naar binnen, hij had overal kaarsjes geplaatst en eventjes bijt ik op mijn onderlip, wow, dit is zo mooi, zo.. Romantisch. "Prachtig, niet?" Hoor ik hem zachtjes vragen. Ik kijk weer naar Louis en knik. "Prachtig." Stem ik in. Na een korte pauze neemt hij mijn handen in de zijne en ik hoor hoe hij zich klaarmaakt om iets te gaan zeggen, oh God nu gaat het komen, hij gaat de grot in vuur en vlam steken en mij hier achterlaten. "Liefste, allerliefste Violet. Ik weet niet hoe ik het moet zeggen, en ik ga er ook geen urenlange speech over maken, dus ik zeg het maar gewoon. Violet, ik ben stapel stapel stapelgek op je! Ik bedoel als in verliefd, want dat gek wist je eigenlijk al." Zijn stem klinkt niet gemeen en ik zie ook nergens grote vlammen, dan springt het me te binnen, wow, wat heeft hij net gezegd? Verliefd? Op mij? Ik voel mijn wangen al rood kleuren en kijk hem aan, net wanneer ik iets wil antwoorden begint hij weer. "Ik wil gewoon weten.. Nou ja vast niet want ik ben zo'n loser, maar voel je hetzelfde voor mij?" De glimlach die op mijn gezicht staat is waarschijnlijk de grootste glimlach die ik ooit heb mogen lachen en meteen sla ik mijn armen rond zijn nek en spring ik zo dat ik mijn benen rond zijn middel kan slaan. "Je bent geen loser." Ik schud mijn hoofd en haal mijn hand door zijn haar. Hoe zo hij dat zelfs kunnen denken van zichzelf. "En als je al één bent, dan ben je wel de leukste loser die ik ken." Voeg ik nog toe. Met mijn nog altijd grote glimlach leg ik mijn hoofd op zijn schouder. "Ik dacht dat je me niet mocht.." Zeg ik eerlijk. "Wat niet al te fijn aanvoelde want ik mag jou wel, heel graag zelfs."


    The artist is the kid that survived.

    Louis Tomlinson:

    Ik schrik van haar reactie. Ze heeft haar handen om me heen geslagen en springt op me. Ik houd haar stevig vast. Als ik haar nu zou laten vallen, dan zou ik echt falen. "Je bent geen loser." zegt ze met een prachtige brede glimlach. Ze schud haar hoofd en haalt een hand door mijn haar. De tintelingen op mijn hoofd gaan helemaal door mijn hele lichaam. "En als je al één bent, dan ben je wel de leukste loser die ik ken." zegt ze. 'Maar nog steeds een loser...' mompel ik. Whow! Wacht, leuk? Probeert ze nu te zeggen dat...? En ik? Dus..? Echt?! Ze legt haar hoofd op mijn schouder en ikstrijk weer door haar lokken. "Ik dacht dat je me niet mocht..". Echt? Hoe kan ze dat nou denken. "Wat niet al te fijn aanvoelde want ik mag jou wel, heel graag zelfs." en nu begin ik breed te glimlachen. 'Hoe kan je dat nou denken? Je bent het allerleukste meisje dat ik ken! Nog leuker dan mijn moeder al ik eerlijk ben' vertel ik. 'Oh Violet. Ik ben de allergelukkigste jongen van de hele wereld. Het is allemaal supercliché maar jij bent alles wat ik de rest van mijn leven nog wil'. Zonder te twijfelen leg ik mijn lippen even snel op die van haar en draai haar dan een rondje. Dit is geweldig!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    i]Ik ga nu een film kijken en daarna ga ik reageren (:[/i


    The artist is the kid that survived.

    ( Kay :) )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Lisa


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Lisa


    waneer gaan we jammen?x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin