• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Geen andere personages besturen
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 18:59 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [en dat kan Niall ook mee doen en Marlotte ook want je kunt gewoon zitten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Erik:

    Ik loop de caravan weer even in en pak de lijst van activiteiten. Ik sluit de deur en ga op een stoel zitten. Eh, nee. Die ook niet. Daar vinden ze niks aan. Ieuww. roeien? Ja dat kan toch wel. Hmm. Voor Liam zal het wel lastig zijn, Niall kan zijn voet er in houden, maar hij moet niet omkieperen.. En Marlotte.. Het ligt aan hoe zwak/sterk ze is. Nou er staat niet veel bij. Ik sluit het boekje en leg het op de tafel. Dat wordt dus roeien. Nu? Jaah. Ik ga weer op een centraal punt staan en ik roep: 'WE GAAN NU ROEIEN! IEDEREEN DIE MEE WIL DOEN KOM MAAR HIER!'. Oke, slecht geformuleerde zin. Whatever.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [bij kano ga je snel om niet bij roeien,en ik heb ervaring met kan o door een spni....

    Niall Horan.

    Ik zie Erik lopen en hij begint wat hard te roepen. 'WE GAAN NU ROEIEN! IEDEREEN DIE MEE WIL DOEN KOM MAAR HIER!'. Ik hink naar hem toe. 'Mag ik mee? Mag ik mee plieeeez dat kan toch wel, dan leg ik mijn been wel op het stoeltej voor me alsjealsjeblieft?' smeek ik naar erik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :

    Ik hoor Erik ineens roepen 'WE GAAN NU ROEIEN! IEDEREEN DIE MEE WIL DOEN KOM MAAR HIER!'
    Ik leg me gitaar en verwissel me trui in een hempje. En ren richting Erik.
    ' Hee Erik, waar gaan we roeien? En mag je ook alleen? Ik heb hier namelijk nog niet echt veel mensen die ik ken... ' Zeg ik een beetje onzeker maar lach naafloop toch even. Ik neem plaats op een bank naast Niall en grinnek even.
    ' Ligt ie lekker Niall? ' Ik lach nu wat harder.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Erik:

    'Mag ik mee? Mag ik mee plieeeez dat kan toch wel, dan leg ik mijn been wel op het stoeltej voor me alsjealsjeblieft?' vraagt Niall. Ik lach en knik. 'Als je belooft dat je niet omkiepert ofzo. Oke?' vraag ik. ' Hee Erik, waar gaan we roeien? En mag je ook alleen? Ik heb hier namelijk nog niet echt veel mensen die ik ken... 'vraagt Emma. 'Je gaat alleen in een kano, dan kan je zelf verzinnen met wie, waar, enzo. En hier dichtbij is een rivier, als je klaarbent is daar dichbij ook een strand voor de liefhebbers.' leg ik uit. Ik weet het eigenlijk best wel goed. Mooi toch


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan.

    Ik glimlach even naar Emma. 'Als je belooft dat je niet omkiepert ofzo. Oke?' 'Yes Yes Yes' roep ik uit. ' Hee Erik, waar gaan we roeien? En mag je ook alleen? Ik heb hier namelijk nog niet echt veel mensen die ik ken... 'zegt Emma.. 'Je gaat alleen in een kano, dan kan je zelf verzinnen met wie, waar, enzo. En hier dichtbij is een rivier, als je klaarbent is daar dichbij ook een strand voor de liefhebbers.' Ik knik glimlachend. 'Mag Marlotte ook mee? en we kunnen dan misschien ook met Liam of Louis ofzo erbij dan hebben we een goed team' grijns ik helemaal blij dat ik mee mag


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Erik:

    'Mag Marlotte ook mee? en we kunnen dan misschien ook met Liam of Louis ofzo erbij dan hebben we een goed team'. Ik zucht even en zeg dan: 'Marlotte moet eert bij mij komen. Ik weet niet hoe sterk ze is. En zou jij in dat geval Liam-' ik stop even want ik zie Liam zitten. 'Ik bedoel Louis willen zoeken. ik moet hier blijven want ik kan Lisa en Danny nergens vinden...' leg ik uit. Ik weet wel hoe alles zit he. Ach, dit doe ik al jaren dus dat mag ook wel.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'Marlotte moet eert bij mij komen. Ik weet niet hoe sterk ze is. En zou jij in dat geval Liam-' i hij ziet Liam zitten en stopt. 'Ik bedoel Louis willen zoeken. ik moet hier blijven want ik kan Lisa en Danny nergens vinden...' ik knik en loop naar de plek waar ik hem voor het laatste zag. 'LOUIIIIIS ' schreeuw ik hard in de hoop dat hij me hoor.t 'we gaan roeien kom'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :

    Ik ren achter Niall aan.
    ' Hey , ik glimlach even.. Ik help wel even zoeken, en wijs naar zijn been. Ik ga richting die rotsachtigding hahah en wijs even, die richting. Lach nog even. Hij knikt en lacht ook. WACHT NIALL! Hij draait zich om, moet Violet ook niet mee?' Ik loop nu weer door. Ik roep keihard 'LOUIS - VIIOLETT!! ' Ik lijk beweging te zien. 'Zijn jullie het?x'


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan. [ ik verveel me iemand een leuk idee om te doen gewoon voor mezelf. ik heb al covers gemaakt, foto's bewerkt en gekloot en gegevten...

    'hey' ik zie dat Emma me achterna gerent is. 'Ik heb lp wel even met zoeken'en ze wijst naar mijn been. Tevreden knik ik en ze gaat naar de rotsen. 'Wacht Niall!' ik draai me langzaam om 'moet violet ook niet mee?' ik knik 'wel gezellig' mompel ik 'LOUIS VIOLET' schreeuwt ze hard en ik schiet in de lach. 'zijn jullie het?' vraagt ze waar we beweging zien en ik grinnik 'volgens mij zijn ze dat'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :

    Ik lach hard en zie Niall ook lachen.
    ' Ik denk dat we ze gevonden hebben.. :p '
    Hahaha, ' jongens we gaan roeien, we zien jullie zo zeg ik grinnekent'

    Ik draai me met Niall weer om en als we buiten het grot ding staan lach ik me helemaal kapot.
    'Die hadden het wel heel gezellig volgens mij. Hahaha. '

    'Zullen we maar weer terug gaan, ik doe dan ook even wat anders aan.' Zeg ik even.
    Rustig lopen we terug.
    'Mag Marlotte mee?' Vraag ik geintereseert.
    ' Ik ga denk maar alleen, want ik weet nog niet met wie ik moet gaan. '

    ' We zijn er weer. ' We hadden ze wel gevonden, ze komen vast zo wel.'
    ' Ik loop even naar de tent je, schenk Niall nog een vriendelijke knipoog, en hij knikt nog even.'

    Ik doe even een kort broekje aan van nike, en verwissel mijn hempje in een bikini topje van adidas en een adidas tanktop. Doe me haar even boven op me hooft in een losse knot.

    Ik stap weer naar buiten, en neem plaats op een bankje naast Niall en pak even me mobiel erbij.
    Snel maak ik een foto van Niall en snapchat hem. Ik grinnik even. Hij kijkt lachend voor zich uit, ik zet er bij ' diep in gedachte' zet ik erbij en stuur hem alleen naar hem.
    Ik zie hem even kijken en lach even.

    'Schattig hoor Niall.' Marlotte zeker?'


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    NIall Horan.

    ' Ik denk dat we ze gevonden hebben.. :p '
    Hahaha, ' jongens we gaan roeien, we zien jullie zo'zegt ze lachend en een glimlach staat gewoon vast op mijn hoofd
    Emma draait zich om in een lach bui
    'Die hadden het wel heel gezellig volgens mij. Hahaha. ' ik knik vrolijk mee. 'Ik ben zo blij dat ik mee mag

    'Zullen we maar weer terug gaan, ik doe dan ook even wat anders aan.' zegt ze en ik knik en loopmet de krukken terug mee.
    'Mag Marlotte mee?' onderzoekend kijkt ze me aan. 'Het ligt eraan, hoe ze zich voelt en of ze sterk genoeg is maar ze sliep net nog en ik heb eerlijk gezegd liever dat ze rust dan dat ze weet dat we weg zijn dus beter laten we haar gewoon maar slapen dan is ze sneller beter.
    ' Ik ga denk maar alleen, want ik weet nog niet met wie ik moet gaan. '
    'we kunnen toch met zijn alle, meestal kun je met zijn vieren in een kano en ik weet niet eens of Liam mag dus dan kunnen wij met Vouis in een kano' stel ik vor.
    ' We zijn er weer. ' We hadden ze wel gevonden, ze komen vast zo wel.' ze mompelt dat ze naar de tent gaat en als ze terug is maakt ze een foto en ik grinnik even. 'schattig hoor Niall' zegt ze en ik word rood. 'Ik twijfel eigenlijk of ik een zwembroek aan ga doen want dit is mijn enigste weide broek maarja als we in het water raken heb ik zoiezo een probleem ben ik bang. Want ik denk dat de wond en hechtingen het dan niet fijn vinden. maar ik ga even een zwembroek en shirt aan doen ' ratel ik. Ik ga naar de tent en pak snel mijn gekleurde zwembroek en een tanktop en al snel ben ik klaar. 'WE GAAAAAN ' schreeuw ik hard, 'kom anders gaan wij ik heb geen zin meer o mte wachten' grinnik ik

    [we gaan ze wel laten om vallen dat is leuk ik heb er genoeg ervaring mee omdat Robni en ik schrokken van een spin geloof me het water was iets van 4 graden....


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Violet Ambre Sparks

    "Violetje toch, je moet weten dat ik dat niet kan weerstaan." Zegt Louis, ik geef hem een glimlach en schud mijn hoofd, wel dit kan nog leuk worden. Ik zet me recht en kijk om me heen. "Dus, waarom de kaarsen?" Vraag ik dan terwijl ik richting een aantal kaarsen langs ons wijs, niet dat ik het niet leuk vind, het is geweldig, romantisch, schattig. "Weet je dat ze vroeger kaarsen en olielampen gebruikt om het podium op te lichten? Vooral bij dansvoorstellingen. En heel af en toe dan liep een danser de foute kant uit en schoot haar rok in de fik, mannen moesten natuurlijk geen rok dragen, wat best raar is want ballet was oorspronkelijk voor mannen bedoelt, nu doet er bijna geen enkele man meer aan ballet! Raar niet?" ratel ik dan aan één stuk door. "Meer jongens zouden het moeten doen, vind ik." Dan sla ik mijn hand voor mijn mond, stop, stop, stop! god, ik praat nooit zoveel. Dit moet stoppen, nee, nee, nee.


    The artist is the kid that survived.

    Louis Tomlinson:

    "Dus, waarom de kaarsen?" vraagt ze als ze rechtop zit. Ik haal mijn schouder op en zeg: 'Ik vind dit automatisch romantisch..' terwijl ik acher mijn hoofd krab. Oh, dus vind ze dit niet leuk? Hm, dan moet ik vanavond maar wat anders verzinnen denk ik... "Weet je dat ze vroeger kaarsen en olielampen gebruikt om het podium op te lichten? Vooral bij dansvoorstellingen. En heel af en toe dan liep een danser de foute kant uit en schoot haar rok in de fik, mannen moesten natuurlijk geen rok dragen, wat best raar is want ballet was oorspronkelijk voor mannen bedoelt, nu doet er bijna geen enkele man meer aan ballet! Raar niet?" rateld ze. Ik lach en luister aandachtig naar haar. "Meer jongens zouden het moeten doen, vind ik." zegt ze. Meteen slaat ze een hand voor haar mond waardoor mijn lach alleen maar groter wordt. 'Als je het me leert, dan wil ik het wel proberen...' zeg ik terwijl ik alweer achter mijn hoofd krab. Ik slik en zeg: 'maar je moet niet te veel van me verwachten, ik ben een vreselijke danser' vertel ik eerlijk. Nouja, eerlijk. Ik doe het nooit. 'Ik heb eigenlijk ook niet zo'n zin in roeien, ik vind het veel te gezellig met jou' zeg ik. Ik sta op, veeg mijn broek wat af, en steek met een glimlach een hand naar haar uit.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam:

    Ik hoor kano en meteen pak ik de krukken. Met moeite hups ik naar Erik, maar ik probeer het zo min mogelijk te laten merken. Ik wil in mijn leven ooit nog eens kano-en en dat is dus nu. Mijn buikspieren kunnen het wel aan, maar ik ben alleen bang voor de pijn. 'Mag ik oolk mee?' vraag ik aan Erik. 'Lukt dat je?' vraagt hij en meteen knik ik. 'Vooruit dan. We moeten zo ook gaan, we wachten alleen nog op Niall, Marlotte, Emma, en Violet en Louis als ze willen.' legt hij uit en weer knik ik. Ik kijk om me heen om te kijken of de rest er aan komt.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 15:04 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3