• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Geen andere personages besturen
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 18:59 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (En Emma dan, xdd haha)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan

    'Kom we gaan ik wil kanoeën' zeg ik ongeduldig als een klein kind en begin te hupsen naar Erik. 'LEEYEUUUM' roep ik blij. Mijn dag was helemaal toppie nu ik mee mocht. 'Krukkie krukkie krukkie ik ben een ukkie' ik maak een een fo adners raar dansje met de krukken. 'Kom Emma, we gaan Marlotte blijft slapen en Violetje en Loubear gaan niet mee' roep ik uit en kijk naar een kano voor drie. 'Hmm we moeten er maar een voor vier nemen want dan kan mijn been goed blijven liggen' mompel ik. 'we gaan gewoon freaking met een kano!' gil ik blij uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    -Sorreh. Emma staat er nu bij :)-


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [ HAHA! KRUKBUDDY'S! DIE GA IK GEBRUIKEN W8!

    OMG O.o Lijkt op fuckbuddy's... Dus... AHAHAHAHHAH. Sorry :$ ]

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 15:12 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam:

    'Kom we gaan ik wil kanoeën' zeg Niall ongeduldig. 'LEEYEUUUM' roept hij. Wow, iemand is hyper. 'Krukkie krukkie krukkie ik ben een ukkie' zegt hij en ik grinnik even om zijn vage lied-en dans actie. 'Kom Emma, we gaan Marlotte blijft slapen en Violetje en Loubear gaan niet mee'. Nou, dna weet ik dat ook maar weer. 'Hmm we moeten er maar een voor vier nemen want dan kan mijn been goed blijven liggen' mompelt hij. 'we gaan gewoon freaking met een kano!' roept hij weer. 'WOW! Rustig tijger!' lach ik. 'Nou, iedereen is er, we gaan!' zegt Erik en ik begin achter hem aan te...'lopen'. Ik tik met mijn krukken tegen die van Niall en zeg: 'Krukbuddy's' met een lach. 'Lukt het wel met je been?' vraag ik. Eigenlijk mag ik dat niet vragen want ik ben gister pas geopereerd, maar ik ben wel benieuwd.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :

    Ik zet me zonnenbril op pak mijn beats speacker erbij sluit me iphone aan en zet er 1 tussen Niall , mij en Liam. En zet " mirrors" op van justin.

    'Lets Go Lads.!' Schreeuw ik entusjast.
    'Mag ik in het midden vind het wel een beetje eng namelijk' en een spannende lach komt uit me mond. Gelijk doe ik me hand er voor.
    Ik zie hun ook even lache om mijn gekken lach.
    ' IK HEB ETEN EN FRUIT DRINKEN EN SNOEP ' schreeuw ik keihard. Ik zie liam even weg duiken omdat ik nogal dicht bij hem zat/stond. Hahaha ' sorrie Liam' terwel ik niall al helemaal entujsast zie kijken, ontstaat er bij mij ook een lach op me gezicht. ' Is voor strakkies Niallertje'

    'GAAN WE NOU?' Vraag ik een beetje kinderlijk.
    Ik stap snel de kano in.
    ' Heb er zin in jullie zijn gezellig, i need that people oround me.' (Ofzoxdd)

    Ik neem nog snel een slokje water.
    En zet snel een ander nummer op ' Made in the USA - Demi Lovato.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (Dat was ik dus vergeten! :$)
    -NIEUWE REGEL, GEEN PERSONAGES VAN ANDEREN BESTUREN-

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 15:23 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    (Dat was ik dus vergeten!)
    -NIEUWE REGEL, GEEN PERSONAGES VAN ANDEREN BESTUREN-


    (I'm sorrie ik was het vergeten... Ik wist ook niet hoe ik anders veder moest. ) :$$ sorrie voor jou en 'nialler.. Xx


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan

    'wow rustig tijger ' zegt liam en ik schiet in de lach door hem. 'krukbuddy's ' grijnst hij en tikt tegen mijn krukken. 'awemsome' antwoord ik droogjes en volg Erik achterna.zet me zonnenbril op pak mijn beats speacker erbij sluit me iphone aan en zet er 1 tussen Niall , mij en Liam. En zet " mirrors" op van justin.
    'Lets Go Lads.!' Roept Emma en ik schiet in de lach weer. 'Mag ik in het midden vind het wel een beetje eng namelijk' ik grinnik 'tuurlijk, wij zullen je beschermen' zeg ik sarcastisch.
    ' IK HEB ETEN EN FRUIT DRINKEN EN SNOEP ' schreeuwt ze en ik begin te grijnz3en ' sorrie Liam' ' Is voor strakkies Niallertje'
    ik pruil even 'GAAN WE NOU?' 'als jij komt' antwoord ik weer droog Ik stap snel de kano in.
    ' Heb er zin in jullie zijn gezellig, i need that people oround me.' ik grijns. 'Ehh ik ben altijd al geweldig geweest. Kan iemand me dan even helpen een arm ofzo zodat ik met mijn dikke koeienreet kan neerploffen?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Canhappen :) En het staat er nu pas bij dus ik mag er niks van zeggen :$ IK was iets vergeten en nu kwam het in me op. Thanks eigenlijk)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [ T geeft niet, owja en Eva.. (was toch Eva??) misschien is het wat handiger als je iets vaker de naam erbij typt en minder vaak enter, dan is het voor iedereen duidelijker denk ik zelf want soms moet ik het even drie keer lezen, maar dat komt ok vaak door mij hoorXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :

    'Niall je bent wel weer lekker sarcasties eh antword ik droog met een speelse lach.'
    ' Ik help je wel' ik geef hem mij arm, zodat hij ook kan neer ploffen met volgens hem zijn dikke koeienreed. Geniaal koeienreed ik grinnik even.
    Daarna plof ik ook neer.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    IrishNialler schreef:
    [ T geeft niet, owja en Eva.. (was toch Eva??) misschien is het wat handiger als je iets vaker de naam erbij typt en minder vaak enter, dan is het voor iedereen duidelijker denk ik zelf want soms moet ik het even drie keer lezen, maar dat komt ok vaak door mij hoorXD


    (Hahah ja het was Eva, ja me bb is een beetje raar, en hoebedoel je naam? De naam van het personagen? Kan goed hoor , ik schrijf nogal onduidelijk xD.)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (W8, dafuq? Sinds wanneer heeft Liam krukken nodig? Ach, doe maar gewoon dat hij wat steun nodig heeft omdat blabla zenuwen naar de benen bla bla en daarom :$ :) )
    Liam:

    Ik volg het niet helemaal, maar ik loop maar naar Niall om hem in de kano te helpen. 'Weet je zeker dat het lukt?' Vraag ik nog eens. Uiteindelijk plof ik zelf ook in een kano. 'Gaan jullie 2 maar voorop, dan kan ik op jullie letten' zeg ik. 'Bovendien is dit niet megabreed, we moeten het wel veilig houden hea?' vervolg ik mijn verhaal. 'Nou, HUP! Tempo' lach ik. Ik pak zelf nog een peddelding van de kant en steek het in het water, dan naar achter. Oh ja ik voel dat je je buikspieren hier echt voor nodig hebt. Doorbijten Li, het is superleuk! Dat denk ik...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [lol jij typte toch van de krukken?? of ben ik gewoon te hyoper en eva ja idd waar ze dan tegen praat. ehm lieve schat het is een kano voor 4 personen dus je zi t in 1 kano


    Change is for weirdos ~ Niall Horan