• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Geen andere personages besturen
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 18:59 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Wat moet ze dan doen? BTC/BTW er zijn mensen hier dus ik kan nu steeds eefjes cheken...)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Hik hedft wat gerateld


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Hik hedft wat gerateld

    ( hoe gaat het trouwends met je ? was het statten nog leuk gister? :p x)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Lisa:

    'yes naar kan zr gewoon lopen moet ze nieg eerst in een rolstoel ofzo' rateld hij. Hij doet het echt puur om me te pesten he? 'trouwens neen laay maar ik kan haar toh niet duwen dan zie ik je rond etenstijs en met de activiteieten ' zegt hij. Ik knik, logish. Het is eigenlijk best vraamd. Ik ben 24 en de oudste van de groep is 21. Dat scheelt maar 3 jaar. Maar wel 3 jaar. Tis hoe je het bekijkt. En Niall is... 'Hoe oud ben je eigenlijk?' vraag ik. Dat ik dat niet weet. Ach, ik kan niet alles onthouden van die lijst.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'hoe oud ben jij ook alweer Niall?' vragend kijkt ze me aan. 'ik bem achtien hoezo?' nieuwsgierig kijk ik haar aan. Zou ze al wakker zijn of zou ze veel pijn hebben. 'hoe oud of jong ben jij eigenlijk Lisa?' ze zag er niet heel oud uit

    Sorru kort


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lisa:

    'ik bem achtien hoezo?' zegt Niall. 'Nou, ik zat te denken dat het best gek was dat er maar een klein leeftijdsverschil tussen mij en jullie zit. Ik ben natuurlijk ook wel een jonge dokter, maargoed.' vertel ik. Gelukkig ratel ik nu niet, of in ieder geval minder. 'hoe oud of jong ben jij eigenlijk Lisa?' vraagt hij dan. 'Ik ben pas vierentwintig geworden' zeg ik vrolijk. Megatrots ben ik er natuurlijk ook niet op, het liefst zou ik ook weer achttien zijn en dan naar zo'n kamp gaan. Wat zou dat gezellig zijn...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Violet Ambre Sparks

    "Hoe kan je dat nou denken? Je bent het allerleukste meisje dat ik ken! Nog leuker dan mijn moeder al ik eerlijk ben." Zachtjes grinnik ik, ik ben leuker dan zijn moeder. "Oh Violet. Ik ben de allergelukkigste jongen van de hele wereld. Het is allemaal super cliché maar jij bent alles wat ik de rest van mijn leven nog wil." Voegt hij dan nog toe waarna hij zijn lippen tegen de mijne plakt en een rondje draait, ik voel hoe mijn staart achter mijn hoofd mee zwieren en trek me langzaam terug van de zachte kus. De vlindertjes in mijn onderbuik fladderen vrolijk heen en weer en ik kan een blos op mijn wangen niet tegenhouden. God, deze jongen maakt me gek!


    The artist is the kid that survived.

    Louis Tomlinson:

    Voorzichtig buig ik naar voren en leg Violet neer. Ik ga grijnzend boven haar hangen en haar weer de plukjes haar uit haar gezicht haal die nog niet uit haar gezichtsveld zijn gevallen door de zwaartekracht. Met de ruggen van de vingers van mijn hand strijk ik langs Violet haar linker kaaklijn. Wat is de prachtig. En nu is ze van mij. Nouja, niet als eigendom als in bepaalde landen, maar toch. Ik haal een hand door mijn haar en kijk Violet dan weer aan. Ik buig mijn hoofd weer naar voren, maar dit keer naast haar kaak. Ik plant voorzichtig een kusje op haar kaak. En nog een, en nog een. Mijn lippen volgen zich een weg naar gaar oorlel waar ik vervolgens stop. Ik kijk haar aan en zeg: 'Is het...oke?'. Beter dan sorry, maar ach, ik mag nu wat meer he ;)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :

    Ik besluit maar vast mijn gitaar te pakken uit de tent. Ik zie Ni nu even nergens. Hij zal vast wel naar zijn vriendin zijn.. En Lisa, of Erik. Ik begin even te stralen om het iedee dat hij een vriendin heeft.. Zo lieff. Ik zie hem al blij voor me met haar.. Ookal zie ik van Marlotte nog niet echt een beeld voor me.

    Ik loop richting het bankje, en besluit moments van Ed Sheeran te spelen..
    Langzaam zing ik mee.
    ' Turn the lights of i wanna be with you , i wanna feel youre love , i wanna lay beside you... '
    Dan zing ik het refrein uit volle borst mee. Niemand die mij hier hoort! :D
    Daarna speel ik 'mirror'
    Ik besluit ook nog maar een nederlands liedje te doen dus doe ik de nieuwe van Nielson.

    Daarna tokkel ik nog op me gemak wat simpele chords.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    ( Ik ga zo maar even slapen broer vandaag ook jarig, al is hij wel simmdags al weer weg naar zijn opleiding van de defentie corps marieniers.
    Vandaag is hij 19 geworden wauww! Juul ligt naast me en me bb maakt veel geluid door de toetsen wat ze vervelend vind, spreek jullie morgen vroeg!xo iloveyouallgirls! ) Goodnight.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Violet Ambre Sparks

    "Is het.. Oké?" Vraagt Louis zachtjes, ik bijt op mijn onderlip en knik. Natuurlijk is het oké, alles is oké, zeker op dit moment. Ik leg mijn hand op zijn onderrug en laat één hand richting zijn haar glijden, langzaam en zo onopvallend mogelijk, waarna ik hem door zijn haar haal en zachtjes trek op sommige punten, zijn haar is zacht, heel zacht, net een kuikentje, wat een rare vergelijking, een kuikentje? Ik grinnik zachtjes om mijn eigen rare gedachte en druk een kusje tegen zijn slaap. "Hou van je." Fluister ik dan zachtjes in zijn oor. Dit voelt goed, dit voelt oké, dit voelt vertrouwd en toch, het is een rare combinatie, de jongen die luidruchtig is en door iedereen gezien wordt en het meisje dat zich op de achtergrond houdt en liever niet met mensen praat, ik bijt zachtjes op mijn onderlip, tegenpolen trekken elkaar aan zeker?

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 2:03 ]


    The artist is the kid that survived.

    Niall Horan

    Niall. 'Nou, ik zat te denken dat het best gek was dat er maar een klein leeftijdsverschil tussen mij en jullie zit. Ik ben natuurlijk ook wel een jonge dokter, maargoed.'  ik dacht even na 'dat is inderdaad wel gek maar ik denk als je hier oude knapen zet dat hrt niet zo leuk is want jullie doen gewoon lekker mee zegmaar'ik glimlach even. 'ik ben net bierentwintig'antwoord ze trots. 'dat isbinderdaad dan een akleim verschil maar we hebben het leuk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson:

    Ze bijt op haar lip en knikt. Oh god moet ze nou per se op haar lip bijten. Zo erg is het ook weer niet, het is heerlijk om te zien. Nu merk ik pas dat haar hand naar mijn haar is gegleden, want ik voel dat aan kleine stukjes getrokken wordt. Weer begin ik te grijnzen. Ik hoor haar even grinniken, het mooiste geluid dat er is. Het streelt je oren, gaat als muziek naar binnen, maar is jammergenoeg al snel verdwenen aan de andere kant. Ik voel een kusje op mijn slaap en Violet zegt: "Hou van je.". 'Hou meer van jou' zeg ik om haar te plagen. Voor ze nog kan antwoorden zijn mijn lippen al achter haar oor geplaatst. In die regio plaats ik nog meerdere kusjes om te ontdekken wat Violet het fijnst vind. Daarna ga ik over naar haar oorlel en bijt er zachtjes in. Ik kom weer boven Violet hangen en kijk haar grijnzend aan. Bijt ze nog steeds op haar onderlip? Met mijn duim strijk ik over haar lippen en zeg: 'Violetje toch, je moet weten dat ik dat niet kan weerstaan'. Het is waar, ik ben benieuwd wat ze ermee gaat doen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Lisa:

    'dat is inderdaad wel gek maar ik denk als je hier oude knapen zet dat hrt niet zo leuk is want jullie doen gewoon lekker mee zegmaar'veteld hij. Hij heeft een punt, een goed punt. Alleen door mijn leeftijd kan ik net niet, nouja, meedoen. Begrijpelijk, het scheelt wel genoeg jaren. En ja, waar gaan een stel vierentwintigjarigen nou op kamp? Nergens, of alleen mee om begeleiders. 'dat isbinderdaad dan een akleim verschil maar we hebben het leuk' zegt hij. Ik knik. We hebben het wel gezellig. Dan bedenk ik me wat. 'Niall, Niall, Niall toch. Je weet dat je vriendin nu moet wachten? Hup prins, kus haar wakker!' zeg ik lachend.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan.

    " Niall Niall Niall toch je begrijpt toch wel dat je vriendin moet wachten. Wees een prins en maak haar waker." Ik glimlach even. " is het goed als ik een ontbijtje maak voor haar met broodjes en thee?" Ik kijk Lisa vragend aan. Ze zou het vast wel goed vinden. Ik besloot dadelijk broodje kaas, broodje ham, broodje hagelslag en een broodje gezond te maken en dan een glas sinasappelsap en een kop thee erbij. Misschien kon ik wat bloemoen pulkken in een klein glaasje doen en dan zo geven


    Change is for weirdos ~ Niall Horan