• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Geen andere personages besturen
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 18:59 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall HOran

    'Jammer dan, ik vind het wel gezellig' ik grinnik zacht 'Ik ook en anders gaan wij lekker heel vals en hard zingen' zeg ik grappend. Hij schiet in de lach door mijn puppyogen 'Haha, tuurlijk wil je anders die van mij' hij kjikt me grijnzend aan. 'Niemand kan mijn puppy ogen weerstaan' roep ik blij. Ik haal mijn schouders op 'Waarom ook niet, het is eten' grijnzend kijk ik terug en prop hem ik mijn mond terwijl ik de verbrande stukjes in de bosjes tuf en de rest gewoon op eet. 'Hmm best lekker opzich maar zonder verbrand zijn ze lekkerder, het was net pap' zeg ik droog


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [etuuuuh]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( 14, 15, 16 :) Like. Geen whap, nog niet... *Gniffel* Muahahah. LOL. O.O . Ik faal...... Maar ik mag van mezelf niet/amper op backspace klikken dusja. )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Erik:

    'Ik ook en anders gaan wij lekker heel vals en hard zingen' zegt hij. 'Haha, bij mij zal dat zeker lukken!' antwoord ik.'Niemand kan mijn puppy ogen weerstaan' zegt hij daarna. Kom op, ik bedoel het zijn puppyogen. PUPPY-ogen. Niemand kan daar tegenop. 'Waarom ook niet, het is eten' zegt hij. Tot mijn verbazing propt hij het spekje in zijn mond en tuft de verbrande stukjes weg.'Hmm best lekker opzich maar zonder verbrand zijn ze lekkerder, het was net pap' zegt hij. Ik glimlach en zeg: 'Ben je zeker dat dat niet van het water kwam, of vind je het gewoon lekker om spekjes in water te deppen ofzo?'


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Heb je misschien msn? Haha, is oud maar werkt, of skype? Maar msn zou handiger zijn, x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Violet Ambre Sparks

    Louis had zich verwijdert van de eettafel en liep met de blonde jongen die ik me herinnerde als Niall het bos in, langzaam sta ik recht en wandel richting de meisjestent, mijn kleren waren nog altijd nat en met een zucht trek ik ze uit om dan me snel om te kleden in een andere, warmere, outfit. Ik wurm mijn schetsblok en een set potloden uit mijn koffer en verlaat de tent weer, wat een geluk dat de lucht alweer wat opgeklaard is. Met een glimlach wandel ik richting het bos, misschien vind ik wel een bankje ergens, of ik zet me wel op een boomstammetje, al snel had ik een bankje niet zo ver het bos in gevonden, het was met alle geluk niet nat. Ik grinnik, ik kan het kamp nog zien en besluit dan ook dat de tekenen, ik maak het me wat gemakkelijker en kijk richting het kamp, een aantal mensen zaten al rond een kampvuur en de zon begon onder te gaan, langzaam schets ik de lijnen van het kampvuur en de mensen eromheen om daarna meer in detail te werken.


    The artist is the kid that survived.

    ( Ja, maar op een of andere manier opent die niet meer... Ach, het is MSN ;) Skype wel. Haha, lekker simpel. Maar welke personages wil je nou :$? )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    niallsister schreef:
    Heb je misschien msn? Haha, is oud maar werkt, of skype? Maar msn zou handiger zijn, x


    [Oh God, goeie morgen, ik denk dat ik net pas wakker ben geworden :') 'ello ik ben 15, lekker gezellig hier.]


    The artist is the kid that survived.

    (Hahhaa op jullie reactie allebei xdd.. ) ( Ehm een meisje denk en als jij harry of begleider wil kan ik ook 1 van die 2 doen X Evaa


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Louis Tomlinson:

    Godver nee, ik heb nu echt geen zin in dat Klotekamvuur. Ja, KKV. -.- Serieus Lou? Ik besluit om maar terug te sjokken. Als ik uit de tent loop vallen mijn ogen meteen op Violet. Ze is geconcentreerd aan het tekenen. Oke, niks laten merken Lou. Ik loop op haar af en leg mijn handen van acher op haaar ogen. 'Wie ben ik?' zeg ik met een zwoele stem. Helemaal de bedoeling was dat niet, maar veel beter krijg je het ook niet na een potje janken. Ik kijk op haar tekenblok en zeg meteen: 'Wauw, vet mooi! Je hebt er echt talent voor.'. Ik ga naast haar zitten en haal een hand door mijn haar. Talent, iets wat ik niet heb.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    niallsister schreef:
    (Hahhaa op jullie reactie allebei xdd.. ) ( Ehm een meisje denk en als jij harry of begleider wil kan ik ook 1 van die 2 doen X Evaa

    [ Eerst waren die begeleiders nodig om 1 zinnetje tussendoor te doen. Dat is dus wat anders geworden... Kies maar Harry of begeleider? :) (Liefst Danny dan) ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'Haha, bij mij zal dat zeker lukken!' antwoordt hij en ik schiet in de lach.. 'Ben je zeker dat dat niet van het water kwam, of vind je het gewoon lekker om spekjes in water te deppen ofzo?' Ik grinnik 'Gast niet zo moeilijk Eten is Eten, lekker of vies maakt niks uit. Het enigste wat echt goor is is mosterd, voor de rest lust ik alles, ook als het verbrand is. en hop ik wil meer'lachend kijk ik hem aan . een stukje verderop zie ik twee mensen'OMG it's alive' schreeuwi k hard lachend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte

    Ik pak mijn telefoon en bel Niall op. Hij had zijn nummer al gegeven gelukkig. Ik wacht tot hij opneemt. Niet veel later hoor ik een toets en is het stil. Ik begin wel met praten. 'Marlotte hier.' Zeg ik zachtjes maar toch zelfverzekerd. Zou hij me missen? Ik hem wel. 'Ik mis je...' Zeg ik voorzichtig. Plotseling voel ik mijn borstkas, ja, smelten, ik weet niet hoe je het uit legt, maar het brand vreselijk. 'Niall?' Snik ik voorzichtig, daarna luider, 'kan je komen?' Ik begin te huilen. Dit voelt alles, behalve fijn.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Ik doe danny dan wel en wat is de naam van het meisje? Jij Mag Kiezen, Ehm Hoe Overleggen We Over Wat We Gaan Zeggen.. X


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan

    Ik hoor mijn mobiel gaan en met moeite weet ik ehm uit mijn zak te halen, fijn net te laat. Ik kijk naar het nummer, Marlotte.. 'Marlotte hier.'hoor ik zacht. 'Ik mis je...' zegt ze zachtjes en onzeker 'Niall?' Ik hoor snikken en kijk op, 'kan je komen?' ik hoor hoe ze begint te huilen en begin lichtelijk in paniek te schieten. 'Erik, Marlotte, ik moet even naar haar toe er is iets' zeg ik half struikelend over mijn woorden. Ik gris de krukken en als een imbeciel hink ik half en leun half naar de caravan.Ik doe de deur open en zie haar liggen. 'Liefie, wat is er?' vraag ik bezorgd en een schuldig gevoel overspoelt me. Ze had me nodig en ik liep lol te maken. 'Het spijt me, vergeef het me alsjeblieft?' smeek ik haar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan