• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Geen andere personages besturen
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 18:59 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    niallsister schreef:
    (...) (ja sorrie ik verwijder hem even en maak een nieuwe sorrie, bedankt voor je eerlijkheid dat wardeer ik, of hoe je dat ook schrijft,.. btw,,ik bn autisties en adhdr en dislekties, ik hoop niet dat dit iets uitmaakt... ik snap dingen alleen soms niet zo goed maar ben wel heel sociaal,.. x)
    laat ik nou eens precies het zelfde hebben:Y) (alleen bij mij is het niet vastgesteld, maar voor mij hoef ik geen onderzoek, mijn broer was wel en ik heb precies dezelfde dingen. dusja en dislexy tsja me too]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)laat ik nou eens precies het zelfde hebben:Y) (alleen bij mij is het niet vastgesteld, maar voor mij hoef ik geen onderzoek, mijn broer was wel en ik heb precies dezelfde dingen. dusja en dislexy tsja me too]


    omgg!! zo blij dat je me dan dus begrijpt! hellnyeah.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    ( Ik voel me echt apart nu. Ik heb niks :$ LOL )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :


    ik besluit mam nu maar even te whappen, dat ik het eindelijk gevonden heb.. en veilig ben dat vind ze altijd vooral nadat papa overleed aan kanker, ik heb het er nog even moeilijk mee als mam, maar ik heb al een aantal keren in me pols lopen sneiden, en me naafloop schuldig gevoeld tegen over pap dat hij dit helemaal niet zou willen... dus laatste tijd speel ik gitaar als ik me zo voel en die behoeftes heb.. aangezien ik stalen snaren heb is dit dan een andere soort pijn... ""mam, ik ben veilig aan gekomen, maak je geen zorgen ik houd nog contact. "" "" mama is online... is aan het type... "" hee lieverd, is het er mooi? en heb je al vrienden gemaakt? "" "" nee mam, nog geen vrienden gemaakt ben even zelfstandig muziek aan het luisteren.. ik ga doeg xkus."" mam haat het als ik me zo afzonder bij de eerste indruk... toch houden we van elkaar die vrienden komen er wel!


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [haha ik kan nog een rij opnoemen met wat ik heb. Lip opgegeten, te grote pupillen, luie oogspieren, hoofd te ver naar voor, rare rug, vage voeten, ik mis twee tanden, nu officiel eignelijk drie, en dat allemaal bovenXD, en ik heb astma]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MYxLoubear schreef:
    ( Ik voel me echt apart nu. Ik heb niks :$ LOL )


    (hahaa maak je geen zorgen gekk! :pp, je bnt geweldig, net als deze andere schrijverss! enn lezers!! ) #love


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    ( Ik heb medelijden met jullie, ookal hoeven die dingen niet meteen slecht te zijn... :$ Ik weet niet prezies wat ik moet zeggen..... BADAM and back to the story? OMG! Wat een drama zou het zijn als Niall ineens op Loren wordt? OEHHHHHHHH. 1 & al DRAMA. LOL. Okee, dat is vet gemeen voor Marlotte maar dat komt zeker wel goed. Oke gekke koppie mot ff stoppen.......)

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 20:29 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Hahahhaha lolz ik weet niet beter. Uhm je kunt mwt lou rn erik reagere


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte


    'Het doet pijn.. Ik voel het branden. Mijn longen en mijn hart, mijn alles, jet smelt bij me vandaan. Alsof ik van binnen drijf op iets wat men de dood noemt.' Ik begin te huilen. Dit wil ik niet, ik ben zo bang! Waar is Niall? Waar is mijn moeder? Waar is mijn oma? Ik mis ze. Ik heb ze nodig. Ik huil zachter zodra de pijn heviger wordt. 'Lisa,' fluister ik, 'ik heb zo'n pijn..'


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    IrishNialler schreef:
    [haha ik kan nog een rij opnoemen met wat ik heb. Lip opgegeten, te grote pupillen, luie oogspieren, hoofd te ver naar voor, rare rug, vage voeten, ik mis twee tanden, nu officiel eignelijk drie, en dat allemaal bovenXD, en ik heb astma]
    hahah ah,
    ik heb dat ik me lip kapot bijt, soms snel depri ben, faalangst hrb, altijd pijn in mijn botten, gekke plekjes op me handen doet veel pijn soort wintervingers, zit bij een zorgboederij au boulot, rij prive paard op ijslanders... ik ben geen downie ofzo, speel gitaar en zing. heb dit wekend logeerwekend.. op au boulot, 10min bij mij vandaan... met anderen autisten, doe noomaal onderwijs.. mijn broer doet de opleiding corps marniers, is de beste van zijn klass, proudd! bn bang voor echt alle insecten! vooral steek beste en muggen enzo.. mijn beide ouders zijn ziek thuis bn mijn beide omas kwijt gekraakt in 5maanden , enn quizlet verlost me er even uit....


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Emma :


    ik bekijk de mensen die hier zitten even aan, ze zijn stuk voor stuk knap, dat meisje ook wauww.... ik voel me er niet zo bij horen en ga een beetje lezen op me telefoon... (slecht iknow, weet niet wat ik moet zegen?)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Lisa:

    'Het doet pijn.. Ik voel het branden. Mijn longen en mijn hart, mijn alles, jet smelt bij me vandaan. Alsof ik van binnen drijf op iets wat men de dood noemt.' verteld ze. Oke, no love. Serieuze zaken hier. Ze begint te huilen en ik zie paniek in haar ogen.'Lisa,' fluisterd ze. Oke, ze heeft amper kracht meer. 'ik heb zo'n pijn..'. Ik roep vanuit de caravan: 'IEMAND HAAL DANNY, HIJ MOET KOMEN MET DE OPERATIESPULLEN!' roep ik als enige. Ik trek Marlotte maar in een knuffel. Ik aai over haar haar en zeg: 'Het komt allemaal goed schat. Ik beloof het'. Ik hem nog nooit iets beloofd omdat ik niet zeker was. Nu ook niet maar toch moet ik het zeggen. Ze moet beter worden en daar ga ik voor zorgen!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    niallsister schreef:
    Emma :


    ik bekijk de mensen die hier zitten even aan, ze zijn stuk voor stuk knap, dat meisje ook wauww.... ik voel me er niet zo bij horen en ga een beetje lezen op me telefoon... (slecht iknow, weet niet wat ik moet zegen?)

    (Eh. Bij het kampvuur komen straks vast wel mensjes? )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Danny :


    ik hoor mijn naam en ren nar de ehbo tent, kijk Lisa aan, hoe kan ik je helpen?

    ik pak de operatie spullen en geef ze an Lisa.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 20:39 ]


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    MYxLoubear schreef:
    (...)
    (Eh. Bij het kampvuur komen straks vast wel mensjes? )


    okkii thans, hoe moet danny?


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin