• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Geen andere personages besturen
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 18:59 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    IrishNialler schreef:
    Hahah hiezo?? Dabkje tis niet de beste ben op mobiel maarkga pitte truste
    . Truste meid had jij nou wel whap?, dan kunnen we een keer makkelijker overleggen.. X. We hoeven niet te gaan bellen enzo haha. Ik ga zo veder dromen over jou stukje hoe het veder zal gaan xkus. (x) ik zal me nmmr wel in prive bericht sturen x

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 22:14 ]


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Emma :


    Ik besef er veder geen aandacht aan te besteden en richting de tent te lopen en en in het bed te duiken,... ik ga morgen wel uitzoeken wie het had kunnen zijn en kijken of ik Marlotte en andere mensen ga kunnen ontmoeten.. daar heb ik wel zin in..
    Ik val al snel in slaap en droom over hoe ik hoop dat mijn dag morgen zal gaan worden.


    ( Kan Erik eerdaags weer komen, en kan mijn personagen, nialler en mar gaan ontmoeten?x http://www.youtube.com/watch?v=_GzJRmh0zFs ) (xxEvaa ben op school aan het nablijven moet eigenlijk huiswerk maken.)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Erik:

    Ik kijk naar mijn horloge. Er zullen vast gen mensen meer komen. Bovendien moeten ze zo slapen. Hebben we dat al in de regels? Ach, anders voeg ik dat straks weer terug. Ik pak nog een paar flesjes water en doof daarmee het vuur. Ik pak de spullen en loop al fluitend terug naar de tenten. Ik leg de spullen onder de luifel van mijn caravan en loop terug. Ik kijk even snel of er ook al mensen in de tenten zijn. Zo niet kan ik alvast het schema voor morgen maken. Huh? Ach, de laatste is ook gekomen. Wat zal ik zeggen tegen haar?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :

    ik schrik ineens wakker... ik had eerst fijn gedroomd over pap en mam hoe we het hadden... wat letterlijk en figuurlijk in een nachtmerrie over ging. ik zag hoe pap overleed.. ik hield zijn hand vast zei :' Emma mijn liefste mooiste meid, geef je zelf niet de schuld. Vind ooit je geliefde.. heb 2 beste vrienden en stop niet met muziek maken.. ik kijk van boven zal er altijd voor je zijn.. hij trok me in en knuffel gaf me een kus en keek me recht in me ogen tranen stonden er in.. ik voelde dat hij me inens losser lied ik zag de gloed uit zijn ogen verdwijnen.. er begonnen allerlij dingen te piepen, ik riep mama, ik greep haar huilend vast.. daar stopt ht altijd.. ik kijk op me mobiel, nog steds vroeg...

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 17:36 ]


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    ( Het is nog niet ochtend :$. Iedereen moet nog gaan slapen enzo.)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    ( Het is nog niet ochtend :$. Iedereen moet nog gaan slapen enzo.


    ohh shittt! wat nu ?? )


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [erik?? En ik heb wel whapp maar ik ga mijn nummer niet aan iedereen geven]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    [erik?? En ik heb wel whapp maar ik ga mijn nummer niet aan iedereen geven

    dat snap ik zou ik ook niet doen maar jullie kan ik wel vertrouwen maar het hoeft uiteraard niet, wat moet ik nu doen met mijn stukje tekst ?X]


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    IrishNialler schreef:
    [erik?? En ik heb wel whapp maar ik ga mijn nummer niet aan iedereen geven]

    (?)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    (...)
    (?)


    hahahah xdd

    maar ehm wat moet ik nu met het stukje doen?


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    niallsister schreef:
    (...)

    hahahah xdd

    maar ehm wat moet ik nu met het stukje doen?

    (Hoef je van mij niet beslist te verwijderen, maar hij 'telt niet' xD ?)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    (...)
    (Hoef je van mij niet beslist te verwijderen, maar hij 'telt niet' xD ?)


    okee dan kan ik hem dalijk thuis kopieren en knippen en dan daarna bewerken


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [niall zit jankend bij het vuur, en hij heeft tegen louis gepraat]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    [niall zit jankend bij het vuur, en hij heeft tegen louis gepraat]


    ( okee, moet Emma gewoon doen alsof ze al slaapt?x)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Louis Tomlinson:

    Opeens komt Niall aangelopen. Oh god nee... Hij verontschuldigt zich hald huilend en is dan meteen weg. 'Niall, WACHT!' roep ik hem nog na, maar ik ben te laat. Hij hoeft zich van mij helemaal niet te verontschuldigen. Ik zie nu in dat het helemaal nergens op sloeg... Ik ben gewoon wat prikkelbaar denk ik... Nu ik er zo over nadenk vind ik het juist superaardig dat Niall me complimenteerde. Ik bedoel, ik heb nog steeds een kutstem enzo, maar het was heel aardig van Niall. Ik kijk om me heen en zie Niall bij Erik zitten. Ik bijt op mijn lip en draai mijn hoofd even naar Violet. Niet te lang kijken Lou, pas op. 'Eh, ik ga even naar Niall hoor' zeg ik tegen haar. Ik loop naar Niall toe en leg mijn hand op zijn schouder. 'Niall, je hoeft je helemaal niet te verontschuldigen! Je bedoelde het alleen maar goed. Ik moet mijn excuses aanbieden voor mijn gedrag' zeg ik tegen hem. Man, wat ben ik toch een KLOOTZAK!


    Gotta get, gotta get out of my head <3