• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Geen andere personages besturen
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 18:59 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( Ehh. Zou je wat langere stukjes willen schrijven? Het moet eigenlijk 3 regels zijn....:$ )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    ( Ehh. Zou je wat langere stukjes willen schrijven? Het moet eigenlijk 3 regels zijn....:$ )
    sure is goed, sorrie, wat zou iknu moeten zeggen dn? moet ik ben iemand ik gesprek gaan,? ik wet miss wel iets, x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (erik???'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :


    'hmm, Erik was het toch?, ik ga even naar mijn tent goed? ik ken hier niemand, ik ga even gitaar spelen enzo...' zeg ik.
    Ik zie hem knikken dus dat zal dan wel goed zijn.. ik volg de peilen weer en ga naar de tent waar ik plaats neem op een leeg bedje.. ik haal mijn zwarte gitaar uit de hoes, haal me chords te voor schijn en begin "read all aboud it " aan te slaan waar bij ik rustig mee zing...

    daarna,, tokkel ik heart attack van demi, en maak er een eigen versie van.
    na een half uurtje trek ik een fijne adidas broek aan met een grote warme trui.. neem weer plaats op bed en, begin me eigen chords te tokkelen... ik kan me ogen amper open houden ik ben zo moe...


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    IrishNialler schreef:
    (erik???'


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (ik heb nog een half uutje.. dannkom ik miss nog sneakyy op me bb.. :pp)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    {irishnialler doe jij maar even 1x erik, als je wil natuurlijk }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    {irishnialler doe jij maar even 1x erik, als je wil natuurlijk }
    ze is off..


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Ik ben er alleen maar in reclame haha


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Ik ben er alleen maar in reclame haha
    ohh hahaha tot hoelaat mogen jullie opblijven?x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Emma :

    ik merk dat ik in slaap ben gevallen, ik voel aan me wangen, warm.. ik zal vast knal roden wangen hebben... ik verveel me hier een beetje, ik had de sweer anders verwacht, gezelliger misschien, of, ehm.. drukker, meer mensen.... ik besluit me bed dan maar op te maken kijk op me telefoon... 22:56.. pff vroeg dus.. ik verander me trui in een hempje.. zoek me tanden borstel op en me borstel, loop naar de douche ruimtes, het is al wel donker, en koud!! wauww, zie al die sterren... ik zie een valende ster.. ik wens.. dat papa me ziet en er voor zorgt dat ik mensen hier kan helpen en het gezelliger word.. na deze wens neem ik ergens plaats, op een bankje, en rol me zelf een beetje op.. ik denk aan papa, wat me toch ook verdrietig maakt, en dan aan oma, kanker,... wat is dat toch voor een rot ziekte, iedereen gaat er aan dood... ik wil een mooi leven hebben gehad zoals een sharrel kip? okee Em, doe noormaal... ookal is het beter dan een plofkip.. terug naar oma... ik mocht een nummer kiezen van mama.. voor de begravenis.. ik heb het nummer gekozen van de titantic, met de doedelzakken.. en andere prachtige instrumenten... ik zoek het op in me mobiel.. op repeat in me oren.. ik sla me hand voor me mond uit schaamte omdat ik huil... mijn grootste angst, er alleen voorstaan iedereen waar van je houd om je heeen dood gaat... ik sta huilend op... gebroken. ik ga naar het wasruimte poets me tanden en vlecht me bruine haar in... ik loop terug, en ga nog even op het bankje zitten.... verzichtig kijk ik op als ik iemand in de verte schemerig zie staan en me naam roept het lijkt.....


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    als jullie vandaag niks meer posten dan moet ik zo gaan k kom sws nog op me bb maar dat is wel lastiger xo slaaplekker en tot morgen sws.... ik bn sws nog tot 12uur wakker k kn nii snel slapen x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall

    Gebroken staar ik naar het vuur.en tranen beginnen te druppen. Wat een rotkamp was het eigenlijk ook. 'het gaat niet goed met Marlotte"fluister ik. Ik besloot omdat de kans groot was dat Marlitte weg zou gaan en ik niet met shuldgevoel wou blijven zotten dat ik sorry ging zeggen tegen Louis. Ik sta op en loop nu al soepel met de kukken naar Louis en Violet.
    'Louis?het spijt me. Ik haf niet mogen doordringen. Ik hoop dat je het me vergeet anders vind ik het niet fijn om te gssn'zg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Goed stukje wauw!) :$


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Hahah hiezo?? Dabkje tis niet de beste ben op mobiel maarkga pitte truste


    Change is for weirdos ~ Niall Horan