• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Geen andere personages besturen
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 18:59 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    niallsister schreef:
    Ik doe danny dan wel en wat is de naam van het meisje? Jij Mag Kiezen, Ehm Hoe Overleggen We Over Wat We Gaan Zeggen.. X

    ( We PBén wel :) )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Is goed meidd zeg maar waneer ik kan beginnen ik it deze heleweek allen wel tot half 5 op school nogal naaiend. Ehm mijn personage is bevriend met Marlotte en heeft veel geld van haar vader geerft enzo.. jaa?)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Erik:

    'Gast niet zo moeilijk Eten is Eten, lekker of vies maakt niks uit. Het enigste wat echt goor is is mosterd, voor de rest lust ik alles, ook als het verbrand is. en hop ik wil meer' zegt Niall. Ik lach en pak de zak op Niall nog wat te geven. 'OMG it's alive!" schreeuw hij lachend. Ik kijk in de richting waar hij `kijkt en zie twee mensen. Ik lach uitbundig met hem mee. Dan gaat Nialls mobiel. Wat ik ervan meekrijg is dat Marlotte wat lonely is en Niall gaat er zo snel mogelijk heen. Als ik niet beter wist zou ik naar hun toe gaan en de zak spekjes aan ze overhandigen. Maar dat gaat niet, ik moet hier blijven. Dit was bedoeld als een verplichte activiteit. Misschien moeten we de regels wat aanpassen... PAMPAMPAMMMM(sorry, moest even)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma Tate :
    ( Ik vind het nog best spannend als ik aan kom met mijn koffer en me gitaar in aan mijn hand. Voorzichtig loop ik het terein op dit moet het toch zijn? ik zie een jongen aan komen wankelen op krukken hij kijkt niet echt blij, loghies ook hij heeft pijn. ik loop een soort grote tent binnen, ' hallo is hier iemand?' ik draai me om en wil weg lopen, tot dat ik iemand hoor aan komen lopen. 'riep je net toevallig?' zegt een vrouw. 'uhm ja dat klopt, ik ben verdwaalt geweest en te laat aan gekomen op dit camp. ik ben Emma Tate.' zeg ik wat onzeker.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Emma :


    ' ik ben Lisa , ik ben een begleider hier op dit kamp je kaan je spullen zetten in een tent bij Marlotte. Ik zal je er wel even heen brengen en er is een kampvuur dus als je zin hebt kun je daar erna even heen.' 'dank je wel! dat vind ik wel prettig kan ik Marlotte dalijk ook ontmoeten of, is ze er nu niet?' ' nee nu nog niet ze heeft een dodelijke ziekten, en is bij de EHBO, je kan haar straks wel zien!' 'oke dankje wat erg.' we lopen nu nar de tent... dit beloofd nog wat te worden.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 19:52 ]


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Violet Ambre Sparks

    "Wie ben ik?" Hoor ik van achter me komen, iemand had zijn handen over mijn ogen geslagen en eventjes verstijf ik waarna ik door heb dat het Louis was. "Wauw, vet mooi! Je hebt er echt talent voor." Ik grinnik en kijk hem aan. "Niet echt." Zeg ik dan waarna ik de tekenblok dichtgooi en op de grond leg. "Hey gaat het wel?" Zijn ogen zijn rood en ze lachen ook niet mee met zijn lippen. "Lou.." Ik duw mezelf rechter en trek hem in een knuffel. Ik druk een kus op zijn wang en aai door zijn haar. "Wat is er gebeurd?"


    The artist is the kid that survived.

    Marlotte

    Ik zie Niall nu half over me heen hangen en krijg er kriebels van in mijn buik. Ik glimlach zwakjes door mijn tranen heen en wijs naar m'n borstkas. 'Het brandt. Het voelt smeltend' zeg ik zacht en vol verwarring. Ik zucht en probeer niet te gaan huilen, maar dat mislukt en ik begin te huilen tegen de schouder van Niall. Zijn tshirt wordt gevuld met vloeiende zoute tranen. Geboren in mijn ogen, stervende op dat tshirt. Ik laat al mijn emoties er in komen. Ik kan dood gaan, ik kan iedereen verliezen. Misschien mag niemand me, ben ik een dramamaker, haten ze me.
    Na een poosje weet ik Niall met mijn waterige ogen aan te kijken en zucht ik diep. 'Ik kan niet meer. Het smelt.' Zucht ik


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan

    Ze glimlacht zwak en wijst naar haar borstkas 'Het brandt. Het voelt smeltend' zegt ze zacht maar ook verward. Misschien wel van de medicijnen dat ze verward raakte. Ik zag dat ze zich probeerde in te houden maar daarna laat ze zich volledig gaan en ik vond het niet erg. Ze huilt mijn shirt nat maar dat boeit niets. 'Ik kan niet meer, het smelt' zucht ze. Vol paniek kijk ik haar aan 'Marlotte, alsjeblief,t vecht ertegen, ik hou van je. Als jij gaat dan kom ik ook dat beloof ik je' Daarna gris ik mijn krukken 'Ik ga Lisa halen' zeg ik vol paniek en hink naar de EHBO tent en zie een ander meisje. 'Lisa, alsjeblieft kom snel. Ze kan niet meer haar borstkast brand zegt ze, het smelt. Alsjeblieft Lisa ze mag niet dood' smeek ik haar vol tranen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson:

    "Niet echt." zegt ze waarna ze haar schrift dichtdoet en op de grond gooit. "Hey gaat het wel?" vraagt ze aan me. Huh? Hoe weet ze- natuurlijk, mijn rode ogen. "Lou.." zegt ze en voor ik het weet heeft ze me in een knuffel getrokken. Ze drukt een kus op mijn wang een aait door mijn haar. Ik lijk wel een kind van 7 die getroost wordt door zijn moeder. Maar ik moet zeggen dat dit erg fijn is. Ik vouw mijn armen om haar heen en houd haar stevig vast. Een kleine traan rolt over mijn wang en snel veeg ik hem weg. "Wat is er gebeurd?" vraagt ze aan me. Ik laat haar los en kijk haar aan. Damn! Those eyes! Ik krab even op mijn achterhoofd en zeg dan 'Niks...'


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Lisa:

    'Niall, blijf maar hier. Ik ga even apart bij haar kijken' zeg ik waarna ik naar de caravan ren. Ik open de deur en zie haar zitten. Haar borstkas brandt he? Ik ga naast haar zitten en sluit de deur. 'Marlotte, wat voel je precies?' vraag ik haar. Ik kan nog geen overhaaste beslissingen nemen. Wie weet is ze gewoon verliefd, dat zou zo schattig zijn. Ik weet nog dat toen ik 18 was mijn zusje ook naar me toe kwam. Misschien is dit anders maar je weet het maar nooit....


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'Niall, blijf maar hier. Ik ga even apart bij haar kijken' ik knik en bijt op mijn lip. Dit ging hem neit worden. Ik zoek naar papier en pen en schrijf snel zo netjes mogelijk wat op. Lise, Ik ben bij het kampvuur, laat me het aub gelijk weten als er iets ernstigs is... Dankje voor je zorg. Niall
    Daarna loop ik op mijn krukken naar het kampvuur terug en laat me op de boomstam vallen terwijl ik gedachteloos naar het vur kijk. 'Ik denk dat zingen hem vanavond niet gaat worden. Ik zeg wel even dat er iets lekkers te krijgen is' mompel ik nogal vaag en ga naar de mensen. Ik bijt even op mijn lip als ik zie dat het Onder andere Louis is. 'ehm er zijn marsmellows bij het vuur dus als jullie willen?' zeg ik zacht en richt mijn blik voornamelijk op Violet. 'Naja misschien tot zo' mompel ik en hink weer terug naar Erik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :


    ik heb net me spullen naar de tent gebracht en volg nu de roden peilen...
    ik voel me nog een beetje ongemakkelijk en onzeker... eenmaal aangekomen bij het kamp vuur stel ik me even voor en vertel dat ik Emma Tate heet, en verdwaaalt was en daar door te laat kwam, nu neem ik plaats tegen een boom wat veder weg bij de andere en ga een beetje muziek luisteren... ik zoek macklemore op en zet otherside op... en zet me muziek even hard... even lekker onsociaal doen.. ik knik langzaam mee op de beat en rap een klein stukje mee, ' you just wanna rap like them..'

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 20:11 ]


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (oeps sorriee, die ging mis, zal ik hem verwijderen?)....soorrrieeeee.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [geeft niets, je kunt hem misschien aanpassen? Owja een tip de meeste vinden het niet fijn (ikzelf ook niet) als je zijn of haar personage bestuurd. Gewoon een tip hoor, owja anders kom je naar kampvuur


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    [geeft niets, je kunt hem misschien aanpassen? Owja een tip de meeste vinden het niet fijn (ikzelf ook niet) als je zijn of haar personage bestuurd. Gewoon een tip hoor, owja anders kom je naar kampvuur
    (ja sorrie ik verwijder hem even en maak een nieuwe sorrie, bedankt voor je eerlijkheid dat wardeer ik, of hoe je dat ook schrijft,.. btw,,ik bn autisties en adhdr en dislekties, ik hoop niet dat dit iets uitmaakt... ik snap dingen alleen soms niet zo goed maar ben wel heel sociaal,.. x)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin