• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Geen andere personages besturen
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 18:59 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :

    Ik begin te roeien en ik merk dat niall daarna ook begint ik hoor hem nog iets tegen liam zeggen ' jongens wat voor muziek willen jullie eigenlijk? Vraag ik een beetje onhandig half achteruit gekeken, waar door ik een boom niet zag..
    Ik hoor de jongens een lache omdat ik dus nu letterlijk een vogelnest in me knot heb zitten..
    ' Jaaaaah heeeel erg grappig jongenss. Kan iemand me niet gewoon even helpen? '
    Na dat ik dan toch maar geholpen ben toen ze uitgelachen waren heb ik eten gepakt en zitten we nu even nog wel in de kano een zakje chips en brood te eten ook neem ik zelf een blikje red bull.... 'Maar jongens? Welke muziek woude jullie nou? En waar is de rest? Behalve marlotte? Gingen Lisa en Danny niet dan? Of Erik? ' Ratel ik en neem even een pauze en ga dan veder ' zal ik straks vragen of ik mag koken? Daar heb ik echt zin in.. Pannekoeken ofzo, off taco's? Sorrie ik praat weer veel zeker? En ik begin echt keihard te lachen.. Jullie zijn zeker alweer vergeten wat ik zei?'

    Even voel ik dat me wangen rood zijn gekleurd door dat de jongen mij allebei de heletijd in mijn ratel verhaal aan zaten te kijken...


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    ( Was het nu nog steeds niet goed of wel? :$ snap het niet helemaal... :$ met punten enzo? )


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [kwa opbouw is het zo veel duidelijker, alleen het besturenXD

    Emma begint te roeien en al snel volg ik 'Jongens wat voor muziek willen jullie eigenlijk?" vraagt ze "JUSTINNN BIEBER' roep ik blij en de kano schommelt op en neer waardoor ik begin te lachen. Ik begin nog harder te lachen als ze in een boom vaart en heel veel takken in haar haar heef.t 'Jahh heel grappig jongens Kan niet iemand me gewoon helpen ' en ik schud grijnzend mijn hoofd. Ze red zichzelf eruit en begint over eten 'Maar jongens? Welke muziek woude jullie nou? En waar is de rest? Behalve marlotte? Gingen Lisa en Danny niet dan? Of Erik? ' ik wil wat anwoorden maar ze ratelt gewoon verder zal ik straks vragen of ik mag koken? Daar heb ik echt zin in.. Pannekoeken ofzo, off taco's? Sorrie ik praat weer veel zeker?Jullie zijn zeker alweer vergeten wat ik zei?' zegt ze lachend. 'Eten is eten dus dat boeit me niet. maar de rest ging blijkbaar niet met de kano of misschien later pas. Ik mag vast en zeker wel wat eten van je?' vraag ik grijnzend en roei tot ik naast haar lig. ' Kom anders varen we daar heen en dan gaan we daar aan land en dan kunnen we lekker even liggen en chillen' wijs ik naar het strandje een klein stuk verder op


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( Omg ik had net echt een mega lang stuk gereageerd op die van jou nog voor onze pb berichten en die staat er dus helemaal niet bij omg! :O. Zo maar snel opnieuwe schrijven dan sorrie! X)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    ( Ik moet nu dus nog 2 honden en dan kan ik zeker weten weer veder rpg'en x sorrie Yv.)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    niallsister schreef:
    ( Ik moet nu dus nog 2 honden en dan kan ik zeker weten weer veder rpg'en x sorrie Yv.)
    wil jij anders even Emma doen? Dan bewerk ik het eventueel straks wel weer?x als je wilt?x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Liam:

    Ik ben blij dat Niall voorstelt om naar de kant te gaan. Ik krijg best wel last van mijn buik. Mooi strandje trouwens. Persoonlijk vind ik het erg romantisch... Ik begin te peddelen(?) en maak een bocht riching de kant. Ik voel de pijn toenemen en stop even. het verminderd weer en ik probeer om redelijk snel verder te gaan. Misschien heb ik gewoon wat eten nodig... Als Niall wil delen dan...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( Ik ben bijna klaar met de hondjes nog 2 min, en dan kan ik nog wel even schrijven... ) X


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [hoeft niet hoor, is zo'n gedoe andersXD]
    ohh liam als niall wil delen dan-__________--XD

    Niall Horan.

    Liam lijkt blij dat we zo pauze nemen en begint te peddelen in de richting van de kant. 'Gaat het wel Li?' vraag ik bezorgd als hij even stopt en daarna snel verder gaat.
    Ik ga Liam achterna als er ineens allemaal golven komen. Moeilijk probeer ik de evenwicht te bewaren door doodstil te blijven zitten en schrik dan op van een vogel die ineens vlak voor mijn neus vliegt. DOor mijn schrik beweging begint de kano hevig te bewegen en voor ik het weet lig ik in het koud/lauwe water. Met mijn armen en benen probeer ik omhoog te zwemmen en pijnlijke steken trekken naar mijn been. Ik begin in paniek te raken als ik lang onder ben en ik heb zuurstof nodig. Gelukkig weet ik door te zetten en grijp naar de reddingsvest die uit het bootje gekukeld is. Opgelucht haal ik adem terwijl mijn been erg pijn begint te doen. Ik kijk evne van het bootje naar de kant. Zover kon ik echt niet zwemmen. Ik ril even van de kou

    [ete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    ' Kom anders varen we daar heen en dan gaan we daar aan land en dan kunnen we lekker even liggen en chillen'. Ik zie niall wijzen ik knik even en roei snel naar de kant, waar ik mij kano aan vast maak ik pak snel alle spullen eruit leg een veelste groot kleed lang uit neer en 3 kussens wauw alsof ik ging logeren.. Ik pak ook snel de ah tas en de koelbox met koud drinken snel zet ik het neer en sluit snel me beats box aan me iphone en zet het album van bieber op.
    Ik kijk even tevreden en glimlach even trots.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Emma :

    Ik had extra handoeken mee genomen ook had ik spullen voor niall zijn been mee genomen en asprientjes voor liam. En een kreuk met heet water. Ik hoor ineens veel geluid alsof er iets in het water valt.. WACHT! Snel ren ik met 2 handoeken richting het water. Nog net laat ik de handoeken optijd vallen en glij zelf ook uit en val het water in.. Shitt.. Snel hap ik naar lucht, en merk hoe koud het eigenlijk is.. Snel help ik niall de kant op.. Gooi een handoek om hem heen en zet hem bij het kleed, op een bankje.
    Dan ga ik maar terug het water in en help gelijk liam deze kant op.. "Liam gaat het wel?' Moeten we bellen?' Snel zet ik zijn kano ook aan de kant en pak de andere handoek. Ik haal brood en chips uit de tas. Pak een koud blikje drinken. Vul de kreuk met warm water voor liam, vul een bekertje warm water en pak een poeder zakje choco "hier warme choco ' en lach even meelevend. Daarna ren ik naar liam en geef hem de warme kreuk.. " Voor je buikpijn? Okee? ' Ik neem hem ook mee naar het bankje en geef hem een blikje cola en geef hem de tas met eten ook niall geef ik een zak met brood.
    Ik droog me zelf even droog en pak naafloop zelf ook eten en neem plaats bij de anderen. Vervolgens pak ik verband voor niall en onsmettingsspul en voor liam een asprintje..
    Daarna ga ik even zitten pauze..


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    ( Het is denk ik nogal verwarrend enzo.. Imsorry.. )


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    { Ik was echt zo, yess Liam word de held, nee dus -.- :( }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    { Ik was echt zo, yess Liam word de held, nee dus -.- :( }
    ik verwijder hem ja ?x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    NOOOOOO Hoeftniej. Dit is juist schattig. Ik zal volgende topic ff openen


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Gotta get, gotta get out of my head <3