• THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Appa
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Rollen-/praattopic!

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 9:42 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    Ik zei nog een paar keer of we links of rechts moesten en liet me van zijn rug afglijden toen we er waren. 'Hier is het.' zei ik trots. 'Ik heb het penthouse.' zeg ik dan en ik pak zijn hand en trek hem mee naar binnen. Ik druk op het knopje van de lift, ik had geen zin om al die trappen omhoog te lopen aangezien deze flat uit 15 verdiepingen bestond. Ik stapte de lift in toen hij open ging en trok hem mee. Ik drukte op het knopje met "15" erop en zag hoe de deuren dicht gingen. Ik keek naar beneden en zag dat ik zijn hand nog steeds vast hem. Snel laat ik hem los en ik laat hem langs mijn lichaam hangen. Ik kijk even naar de grond. Awkward..


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron
    Sneller dan ik had verwacht kwamen we aan, bij een penthouse. Vol ongeloof keek ik haar aan, maar ze was bloedserieus. Ze pakte mijn hand en sleurde me mee de lift in. Nog steeds had ze me hand vast en ze liet hem al gauw genoeg los. Ik fronsde mijn wenkbrauwen en keek haar aan. Ik zag haar naar de grond kijken en ik leunde tegen de muur van de lift. ´Je had me nooit verteld dat je in een penthouse woonde,´ zei ik en keek of we er al bijna waren. De lift was al bij verdieping 15 en ik stapte uit. Het zag er allemaal zo chic uit.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    'Je had me nooit verteld dat je in een penthouse woonde,' zei hij en hij stapte eruit toen we er waren. Ik volgde zijn voorbeeld en stapte ook uit. 'Tja..' zeg ik en ik loop naar mijn penthouse. Ik pak de sleutel uit mijn zak en doe de deur open. 'Tadaaa' zeg ik terwijl ik naar binnen loop. Zoals altijd trap ik mijn schoenen uit als ik binnen ben. Dat deed ik altijd, behalve als ik bij anderen was natuurlijk. Ik doe het licht aan en zie hoe mijn penthouse mooi verlicht word. Ik kijk naar buiten en zie dat het al een beetje begint te schemeren. Ik vroeg me af hoe de preek was die Aiden kreeg. Ik zal het hem morgen wel vragen. Waarschijnlijk had hij de helft niet gehoord omdat als hij een preek krijgt hij altijd oortjes in zijn oren doet. En dan zie je hem altijd knikken, ook al zegt mijn moeder wil je je leven verpesten dan knikt hij nog, gewoon weg omdat hij niet luistert.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron
    Net als mij stapt Zoe uit en trapt ze haar schoenen uit. Ik deed hetzelfde, aangezien ik niet onbeschoft over wou komen. Ze liep verder en ik keek rond. Het was groter dan ik gedacht had en ik was nog steeds half in shock. Ze doet het licht aan en het penthouse is verlicht all over the place. Buiten begon het al te schemeren waardoor het er hier nog lichter uit zag. De witte romige bank paste perfect bij de strakke witte keuken. ´Zo zo,´ zei ik en liep even door de kleine gang. Ik kwam wat naar haar toe en pakte haar om haar middel vast. Het enigste wat voor mij miste was drank.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Zoella 'Zoë" Niamh West.

    'Zo, zo' zei hij na een tijdje en ik hoorde voetstappen dichterbij komen. Niet veel later voelde ik twee armen rond mijn middel. Ik glimlachte en draaide me in zijn armen om. Ik glimlachte naar hem en sloeg mijn armen rond zijn nek. Het liefst zou ik zo blijven staan, maar om toch beleefd te zijn vroeg ik: 'Wil je wat drinken?'. Ik streek even mijn haar achter mijn oor en keek hem aan. Hij kon echt heel lief zijn, maar dat drinken baart me elke keer weer zorgen. En ik vroeg me af wat hij ging doen als de erfenis op was. Soms kon ik zo piekeren over die jongen. Ik hoopte soms echt dat hij eens zou stoppen met drinken, maar elke keer was dat weer verloren hoop. Misschien zo hij wel nooit stoppen met drinken. Wat het drinken betreft, als hij wat minder alcohol zou kopen dan zou hij ook wat langer van de erfenis kunnen leven. Helemaal in gedachten verliet een kleine zucht mijn mond.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Esmée Sophia Pearson
    Hij bijt even op zijn lip en ik glimlach. Dan staat hij plots op, waardoor ik mijn hand uit zijn boxer moet halen. Hij schuift de stoel aan de kant, pakt mijn polsen vast en trekt me naar zich toe. "Wil je dat hier of daar?" mompelt hij. "Slaapkamer" antwoord ik en ik zoen hem op zijn mond. Ik trek rustig mijn armen los en sla die om zijn nek heen. Ik zet nog een klein stapje in zijn richting waardoor ik tegen hem aan kom te staan. Ik bijt even zachtjes op zijn onderlip en zoen daarna weer rustig verder.

    Cameron
    Ze glimlachte lief naar me terwijl ik haar nog steeds vast had. Maar al snel liet ze me los en liet haar blonde lange haar achter haar oor vallen en vroeg of ik wat wou drinken. 'Lekker,' antwoordde ik. Ik kon het niet weigeren. Soms had ik echt het gevoel dat ze zich zorgen om me maakte aangezien er een zucht uit haar mond ontsnapte. Ik keek even achterom en dacht aan Aiden. Dat zou hij leuk vinden, ik en Zoë, samen. Ik wist hoe beschermend Aiden was, en hoe nai ef Zoë was. Maar daar had ik niks tegen. Zoë mocht van mij lekker naïef blijven. Misschien wist hij wel ergens dat dit niet lang zou duren, maar hij wou het proberen en vanavond was een goede kans.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 22:04 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Jake Harper

    "Slaapkamer" Esmée zoent me op mijn mond, trekt rustig haar armen los, slaat ze om mijn nek. Hierdoor moet ze dichter tegen me aanstaan. Esmée bijt even op mijn onderlip en zoent dan verder. Ik til haar op en sla haar benen om mijn middel. Al zoenend loop ik blindelings naar mijn slaapkamer. Daar eenmaal binnen duw ik haar met haar rug tegen de muur en blijf haar kussen. Aan de ene kant wil ik vragen of ze het zeker weet aan de andere kant is het lang geleden dat ik een seks maatje heb gehad dus besluit mijn mond te houden.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Junglefruit schreef:
    Cameron
    Ze glimlachte lief naar me terwijl ik haar nog steeds vast had. Maar al snel liet ze me los en liet haar blonde lange haar achter haar oor vallen en vroeg of ik wat wou drinken. 'Lekker,' antwoordde ik. Ik kon het niet weigeren. Soms had ik echt het gevoel dat ze zich zorgen om me maakte aangezien er een zucht uit haar mond ontsnapte. Ik keek even achterom en had het gevoel dat Aiden ook nog zou thuiskomen. Dat zou hij leuk vinden. Ik wist hoe beschermend Aiden was, en hoe nai ef Zoë was. Maar daar had ik niks tegen. Zoë mocht van mij lekker naïef blijven.


    [Ze wonen allebei in een ander penthouse..]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Esmée Sophia Pearson
    Hij tilt me op en slaat mijn benen om zijn middel heen. Al zoenend loopt hij naar de slaapkamer, waar hij me tegen de muur zet en me door blijft kussen. Ik houdt mijn benen even om hem heen geslagen en ga met mijn vingers door zijn haar. Ik zet mijn voeten weer op de grond, trek iets aan zijn haar en draai hem om, waardoor hij nu tegen de muur staat. Ik duw mezelf tegen hem aan en verdiep de kus. Mijn ademhaling en hartslag beginnen weer te versnellen.

    Sourire schreef:
    (...)


    [Ze wonen allebei in een ander penthouse..]
    I'm sorry, wist ik niet!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Sourire schreef:
    (...)


    [Ze wonen allebei in een ander penthouse..]
    aangepast :)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Jake Harper

    Esmée heeft ons zo omgedraaid zodat ik nu tegen de muur staat. Door het gezoen is mijn ademhaling iets versneld, die van haar ook. Even grijns ik. "En nu?" Vraag ik. "Het bed is daar, De speeltjes die ik kan gebruiken liggen in de kast" Ik duw haar zacht richting het bed. " Jij mag het zeggen" Ik open haar jurk, duw en trek er een beetje aan tot het op de grond valt. Ik grijns weer even, blij met het uitzicht. "Zeg het maar madame" fluister ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pearson
    Hij grijnst even. "En nu?" vraagt hij. "Het bed is daar, de speeltjes die ik gebruiken liggen in de kast" Hij duwt me zachtjes richting het bed. "Jij mag het zeggen". Hij opent mijn jurk en trekt deze uit. Hij grijnst even, blijkbaar tevreden met het uitzicht. "Zeg het maar madame" fluistert hij. "Bind me straks maar vast of wat dan ook, ik wil eerlijk gezegd nu gewoon dat je me aanraakt en dan wil ik seks met je" antwoord ik. Ik trek zijn broek en boxer tegelijk naar beneden.


    [zouden we zelf een nieuw topic aan mogen maken?? Staat namelijk niks over in bij de regels... en deze is bijna vol...]



    Nieuwe topic: Speeltopic 2

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 22:36 ]

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    'Lekker.' zei hij en ik knikte. Hij keek even naar achter. 'Aiden komt niet hoor.' zei ik en ik maakte mij vrij uit zijn greep. Ik liep naar de koelkast en trok hem open. 'Biertje?' vroeg ik hem vanuit de keuken. Ik pakte alvast de cola fles uit de koelkast en zette die op het aanrecht. Ik weet nog hoe vaak Aiden had gezegd dat ik moest uitkijken voor Cameron, dat hij soms gevaarlijk kan zijn als hij dronken is. Ik heb nooit gesnapt wat hij daarmee bedoelde, ik bedoel, hij gaat me niet vermoorden neem ik aan. En hij zei ook dat ik niet over mijn grenzen moest gaan. En dat was nou juist het probleem. Ik wist mijn grenzen nooit zo goed en als ik ze wist vond ik het moeilijk om nee of stop te zeggen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †