• THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Appa
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Rollen-/praattopic!

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 9:42 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Blake Austin Gabriëls

    Hoofdschuddend draaide hij zich om. En ik zag hem met zijn ogen draaien. 'Vertel me nou niet dat je niet gelukkig bent.' zei hij met een boze ondertoon ,waardoor ik me wat aangevallen voel. Ik open mijn mond om wat te zeggen,maar ik sloot hem weer omdat ik anders grof ging overkomen.
    'Je hebt alles,' hij lachte even bespottend. "Tuurlijk ben ik gelukkig ."mompel ik. "Ben jij dan niet gelukkig?"vraag ik hem dan en frons even.
    Er was een onaangename stilte en ik was net van plan om weg te gaan ,om een ruzie te voorkomen tot Ik Christian zag binnen komen.
    Hij knikte even naar mij ,waardoor ik even naar hem glimlach en mijn blik daarna weer vestig op Cameron.
    "Hey Blake, lang niet gezien" zei Christian terwijl hij me een hand haf. "Ja inderdaad,fijn je weer eens te zien." glimlach ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    Ik pak een doekje en haal die over de bar heen, zodat hij schoon word en het vuil eraf gaat. ik leg he doekje weer terug en begin wat water glazen af te wassen. Daarna wat koffie kopjes en schoteltjes. Ik pak een theedoek en begin alles af te drogen en zet dan alles op zijn plaats. Daarna kijk ik even rond en zie dat er bij de tafel van Cameron een paar zijn afgeschoven. Ik pakte een dienblad en een notitie blokje en een pen. Ik trek mijn schort even beter aan en loop naar ze toe. 'Wat mag het zijn?' Vraag ik ze en ik kijk hem groepje even rond. Mijn blik blijft even bij Cameron hangen en ik glimlach even naar hem. Degene die er bij kwamen zitten kende ik niet echt, ik ha ze wel eens gezien, maar ik kende ze niet bij naam. Ze waren volgens mij wel aardig.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron
    ''Ben jij niet gelukkig dan?'' Vroeg hij en ik negeerde heel kinderachtig de vraag. Er kwam een ongemakkelijke stilte, die uiteindelijk werd verbroken die Christian heette. Vrolijk begroette hij Blake die hem vrolijk terug begroette. Ook naar mij stak hij een hand uit. Ik kwam wat moeizaam overeind en gaf hem een hand terwijl mijn gezicht nog steeds neutraal bleef. 'Cameron.' Ik snakte naar wat drank en mijn stem klonk wat schor. Op de een of andere manier had ik toch medelijden met Christian. Nog een stilte, tot die werd verbroken door Zoë. Een lieve glimlach scheen mij tegemoet en ik keek haar even aan en probeerde terug te glimlachen. Het zag er vast erg nep uit, maar ik meende het diep van binnen wel. 'Toch nog teruggekomen?' Vroeg ik aan haar terwijl ik de andere jongens even wegdacht. Zoë was nogal lang weg en Cameron was eigenlijk van plan te vertrekken tot Blake toen kwam.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 20:36 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Christian Grey
    Blake zegt me gedag en de andere jongen stelt zich voor als Blake. "Heb je inmiddels al een baan Blake" vraag ik. Dan komt er een jongedame bij de tafel die vraagt of we iets willen hebben. Ze zag er niet verkeerd uit. "Ik heb al wat te drinken, maar ik wil eigenlijk ook nog wel een broodje" zeg ik dan tegen der. "Een broodje Vitello Tonnato alsjeblieft" zeg ik tegen der. "Willen jullie nog iets hebben?" vraag ik aan Blake en Cameron.

    Esmée Sophia Pearson
    Ik lig al een flinke tijd in het zonnetje te lezen als ik maar eens op de klok kijk. Shit.. Ik heb nog een uur voordat het vier uur is en ik moet nog boodschappen doen. Ik sta op en doe mijn e-book in mijn tas. Ik haast me naar mijn kamer waar ik mijn auto pak en naar de supermarkt rij. ik haal de spullen voor een lekkere lasagna en een toetje: Ben & Jerry's ijs. Als ik de boodschappen heb rij ik weer terug naar mijn kamer en parkeer de auto weer. Ik leg mijn ebook binnen neer en ga vervolgens weer richting The Brew.

    Ik open de deur en het is niet heel super druk. Er zit een groepje van 3 jongemannen, waarvan een in pak, met elkaar te praten totdat een van de medewerkers vraagt of ze nog iets willen hebben. Ik loop naar de bar en ga op een kruk zitten.

    Blake Austin Gabriëls

    Cameron stelde zich kort voor,maar ik zag dat zijn humeur erg gezakt was.
    "Heb je inmiddels al een baan?"Vraagt Christian me en ik schudde mijn hoofd. "Nee helaas nog niet,maar ik ben nu bezig met mijn huis te schilderen en met een job erbij zou mijn huis echt nooit afgeraken."zeg ik met een licht glimlachje. Er kwam een bedienster op ons afgelopen en vroeg wat we wilden bestellen. " ik heb al wat te drinken,maar ik wil eigenlijk ook nog een broodje."zei Christian tegen te bedienster." Een broodje Vitello Tonnato alsjeblieft." zei hij vervolgens. "Willen jullie nog iets hebben?" vroeg hij en ik knikte ."Voor mij een Late graag."glimlach ik en kijk dan vragend naar Cameron of hij iets wilde.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Sorry voor de late korte post zit op mijn gsm)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jake Harper

    Zoë laat weten dat ze er alleen maar langs hoeft, en gaat dan ook langs me. Als ik terug kom zie ik dat ze inmiddels kopjes en glazen heeft opgehaald, en ze nu aan het schoonmaken is. "We zijn hier nu met z'n vieren, en daarom ben ik eerder gekomen?" vraag ik aan mijn baas. "Het is rustig inderdaad. Je mag wel eerder weggaan als je wilt" zegt hij. "Hij??" Vraagt een irritante collega geïrriteerd. "Hij is er net pas!" Mijn baas kijkt haar woest aan. "Ja maar ondertussen is hij wel mijn beste werknemer. ík bepaal wie er weg mag. Jake ga maar genieten van je avond" Ik grijns even. "Hé Zo, ik zie je later ja" Ik geef haar een schouder klopje. Ik zie Esmée net achter de bar plaatsnemen. Ik loop naar haar toe en tik haar van achteren aan. "Klaar om te gaan?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Fleeko schreef:
    (Sorry voor de late korte post zit op mijn gsm)


    Me too]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Esmée Sophia Pearson
    Ik zit nog niet of iemand tikt me van achteren aan. Ik draai me om en zie BlakeJake staan. "Klaar om te gaan?" vraagt hij. Ik knik. "Ik heb alle spullen voor de lasagna bij me" zeg ik dan en ik sta weer op. Ik loop richting de uitgang en loop richting zijn appartement. Ik weet de weg nog. "Was het een beetje leuk op je werk?" vraag ik dan terwijl ik rustig verder loop. Bij de deur beneden wacht ik tot hij die openmaakt.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 21:14 ]

    Kayleigh Isabelle Hunter

    "Je zou het wel kunnen, je bent knap genoeg in ieder geval,' zegt hij, waardoor ik lichtelijk bloos. Ik kan nooit goed met complimentjes omgaan.
    Meteen daarna houdt hij zijn hand voor zijn mond. "Ik kan niet geloven dat ik dat net heb gezegd, sorry,' zegt hij meteen erna. Ik kijk hem even aan. Ik wil iets zeggen, maar weet niet wat ik zou moeten zeggen. Hij zelf is ook helemaal rood. Het voelt nogal ongemakkelijk aan. Ik kijk weer even naar hem. Zou hij het gemeend hebben? Ik weet het niet, meteen erna leek hij te schrikken van zijn uitspraak.
    Na mijn reactie over de rechter, antwoordt hij met: 'Natuurlijk!' Zijn wangen zijn al wat minder rood. 'Gelukkig, maar ik hoop sowieso al dat ik nooit voor de rechter hoef te komen,' zeg ik dan. Ik probeer er zo veel mogelijk voor te zorgen at ik me hetzelfde gedraag als voor zijn uitspraak.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [Jake :)]

    Jake Harper

    "Ik heb alle spullen voor de lasagna bij me" Zegt Esmée als ze alvast richting de uitgang loopt. Ik volg haar. "Was het een beetje leuk op werk?" vraagt ze als we richting mijn appartement lopen. "Mwah, was heel rustig dus heel erg saai" antwoord ik. Ik open de deur, we gaan door naar de vijfde verdieping en door naar mijn appartement. "Heb je je spullen nog een beetje ingepakt? Dan zouden we vandaag al wat kunnen doen aan je kamer etc. Oh en ik ben morgen vrij dus ik kan je dan ook nog wel helpen als je wilt." zeg ik als ik haar voor ga mijn appartement in. "Oh, iets waar je denk ik wel aan zal moeten wennen. Ik loop vaak, niet altijd wel vaak, zonder shirt rond in huis. Iniedergeval als ik gewerkt heb. Geen zin om al te douchen of om te kleden en dan krijg je dat" Ik doe mijn werk t-shirt uit en hang het over de stoel. De boodschappen tas die ik van haar over genomen had, zet ik op het aanrecht en begin het uit te pakken.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    Ik nam hun bestellingen op en loop weer terug nar de bar. Ik hoor dat Jake weg mag en zucht even, natuurlijk en we zwoegt er nog een uur extra door ? Ja, ik ja, altijd.. Ik zucht en begin alle bestellingen te maken. 'Zoella?' Hoorde ik de bekende stem van mijn baas. Ik draai me om en kijk hem aan. 'Ja?' Zeg ik hopend dat ik niet langer hoef door te werken. 'Vindt je het erg om nog een uurtje door te werken?' Vraagt hij me. Ik wik zuchten maar houd het in. 'Ja, is wel goed..' Zeg ik. 'Heb je wat te doen?' Vraagt hij. 'Ja.. Nouja, het kan wel een uurtje later.' Zeg ik dan en ik zet snel een glimlach op. Ik draai me om en zet alles op het dienblad. Daarna loop ik weer naar de tafel waar Cameron aan zit en zet alles op de tafel. 'Alsjeblieft.' Zeg ik en ik loop weer terug.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Drew Austin Whiteley
    Kayleigh bloost lichtjes na mijn opmerking. "Gelukkig, maar ik hoop sowieso al dat ik nooit voor de rechter hoef te komen," zegt ze. "Snap ik," zeg ik lachend.
    "Mijn opmerking van net meende ik wel echt," zeg ik er snel achteraan. Ik wou niet dat ze, door mijn reactie, dacht dat ik maar een grapje maakte, want ik meende het echt. "Ben je altijd al zo creatief geweest?" vraag ik. "Ik wou dat ik creatief was, ik kan nog niet eens eens een simpele tekening verzinnen, laat staan tekenen, maar ik zou het wel heel graag willen. Dan kijk ik naar schilderijen die bij ons op school hangen en dan denk ik: wauw, kon ik dat maar!" Ik lach even. "Maar nee, ik ben alles behalve creatief. Als ik wel creatief was geweest, had ik daar sowieso wel mijn beroep van willen maken."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    [Er zijn nog twee andere collegas waarom moet zij langer blijven als jake en zij de beste zijn xD is toch logischer als zij dan ook weg mag??]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]