• THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Appa
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Rollen-/praattopic!

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 9:42 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Amell schreef:
    [Er zijn nog twee andere collegas waarom moet zij langer blijven als jake en zij de beste zijn xD is toch logischer als zij dan ook weg mag??]



    Idk... Xd]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Kayleigh Isabelle Hunter

    'Snap ik,' zegt hij lachend. 'Maar die opmerking van net meende ik wel echt,' zegt hij dan snel, waardoor ik weer lichtelijk bloos. 'Dankje, denk ik,' mompel ik een beetje.
    'Ben je altijd al zo creatief geweest?' vraagt hij dan. 'Ik wou dat ik creatief was, ik kan nog niet eens eens een simpele tekening verzinnen, laat staan tekenen, maar ik zou het wel heel graag willen. Dan kijk ik naar schilderijen die bij ons op school hangen en dan denk ik: wauw, kon ik dat maar!" Ik lach even. "Maar nee, ik ben alles behalve creatief. Als ik wel creatief was geweest, had ik daar sowieso wel mijn beroep van willen maken,' zegt hij erachteraan.
    'Nou, toen ik klein was vond ik het gewoon leuk om te tekenen. En later werd ik steeds beter En ik vond kleding steeds iets leuker. Zo ben ik dus steeds iets beter geworden. Maar ik zou echt geen mooi landschap of zo kunnen maken. Mijn talent gaat niet verder dan kleding,' leg ik met een glimlachje uit.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Esmée Sophia Pearson
    "Mwah, was heel rustig dus heel erg saai" antwoord hij. Hij opent de deur en gaan weer naar de vijfde verdieping, waar zijn appartement is. "Heb je je spullen nog een beetje ingepakt? Dan zouden we vandaag al wat kunnen doen aan je kamer etc. Oh en ik morgen vrij dus ik kan je dan ook nog wel helpen als je wil" zegt hij. "Ehh.. nee ik heb nog niet ingepakt. Ik zat nogal in mijn boek, ik was net op tijd om boodschappen te doen." antwoord ik een beetje beschaamd. Als ik eenmaal in een boek zat, drong vaak niks meer van buiten tot me door. "Oh, iets waar je denk ik wel aan zal moeten wennen. Ik loop vaak, niet altijd wel vaak, zonder shirt rond in huis. in ieder geval als ik gewerkt heb. Geen zin om al te douchen of om te kleden en dan krijg je dat" zegt hij en hij trekt zijn werk shirt uit en hangt die over de stoel. "Ik weet zeker dat ik daar wel aan kan wennen" zeg ik met een glimlach. Het was nou niet bepaald een straf om hem zonder shirt te zien. Ik trek mijn pumps uit terwijl hij de boodschappen uit de tas op het aanrecht zet.

    Ik loop naar de keuken en bekijk de oven even. Ik stel hem in zodat deze kan voorverwarmen. Ik bekijk de inhoud van de kastjes eens en pak er een aantal pannen uit. Een is om de tomatensaus te maken en de ander is om de pastavelletjes straks even in te koken. "Wat wil jij doen?" vraag ik dan terwijl ik hem even aankijk. Ondertussen probeer ik iets te bedenken waar ik hem eens mee kan pesten.

    Drew Austin Whiteley
    Als ik weer over mijn opmerking begin, begint Kayleigh weer een klein beetje te blozen. "Dankje, denk ik," mompelt ze. "Alsjeblieft, denk ik."
    "Nou, toen ik klein was vond ik het gewoon leuk om te tekenen. En later werd ik steeds beter en ik vond kleding steeds iets leuker. Zo ben ik dus steeds iets beter geworden. Maar ik zou echt geen mooi landschap of zo kunnen maken. Mijn talent gaat niet verder dan kleding," legt ze glimlacht uit. Ik knik even. "Hoe kwam je er achter dat je talent bij kleding lag dan?" vraag ik dan. "Was dat per toeval of heb je echt opzettelijk naar je talent gezocht?"


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Kayleigh Isabelle Hunter

    'Hoe kwam je erachter dat je talent bij kleding lag? Was datper toeval of heb je echt opzettelijk naar je talent gezocht?' vraagt hij dan. Ik denk even na. 'Nou, ik had altijd van die kledingontwerp-boeken, waar je zelf kleding in moest tekenen. Dat lukte wel aardig goed. Maar als ik op school een landschap moest tekenen, werd het echt verschrikkelijk. Dus... Uiteindelijk werd ik gewoon steeds beter in mijn hobby en werd het mijn baan,' vertel ik.
    'En waarom studeer jij rechten?' vraag ik erna, om het even over zijn studie te hebben.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Jake Harper

    "Ehh nee, ik heb nog niet ingepakt. Ik zat nogal in me boek, was nog maar net optijd om boodschappen te doen" Ik grinnik even. "Dat geeft niks. Dan stoffen we de boel even af vanavond en breng ik die kast naar boven. Dan help ik je morgen goed?" Op mijn opmerking dat ik vaak zonder shirt rondloop glimlacht ze. "Ik weet zeker dat ik daar wel aan kan wennen" Ze trekt haar pumps uit, verwarmt de oven voor en pakt twee pannen. "Wat wil jij doen?" Ik probeer me in te houden, maar mezelf kennende lukt dat natuurlijk niet. "Dat vraag je nog" Ik grinnik even. "zal ik de saus maken?" Stel ik voor terwijl ik de achterkant van de verpakking lees. "Geraspte kaas had je gehaald he?" Ik bekijk de koelkast nog even, die nog aardig vol zit.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pearson
    "Dat vraag je nog" zegt hij grinnikend. Ik haal even onschuldig mijn schouders op. "Zal ik de saus maken?" stelt hij voor terwijl hij de achterkant van de verpakking al leest. "Geraspte kaas had je gehaald he?" vraagt hij. Hij bekijkt de koelkast, die aardig vol zit. Ik pak een zakje geraspte kaas ergens onder vandaan en leg die bij het doosje neer. Dan wurm ik me tussen hem en de koelkast in en bekijk de inhoud, hem expres negerend. Ik zie een fles rode wijn staan en pak die eruit en draai me naar hem om. "Wijntje?" vraag ik terwijl ik hem even aankijk. "Ik heb wel trek in iets lekkers" zeg ik dan en ik laat een vinger van mijn vrije hand even over zijn borst naar beneden naar zijn broekrand glijden en loop dan tussen hem en de koelkast uit en ga opzoek naar wijnglazen.

    Drew Austin Whiteley
    "Nou, ik had altijd van die kledingontwerp-boeken, waar je zelf kleding in moest tekenen. Dat lukte wel aardig goed. Maar als ik op school een landschap moest tekenen, werd het echt verschrikkelijk. Dus...Uiteindelijk werd ik gewoon steeds beter in mijn hobby en werd het mijn baan," vertelt ze, na even nagedacht te hebben. "Je hobby als het ware in een baan veranderen zou mij echt geweldig lijken," glimlach ik. "En waarom studeer jij rechten?" vraagt ze. "Mijn ouders willen dat ik later een goed betaalde baan krijg, dus eigenlijk is het ook niet mijn eigen keus geweest. In het begin dacht ik altijd dat het wel interessant zou zijn, maar het is zo veel leerwerk, al die wetten, ik krijg er de kriebels al van als ik er gewoon aan denk," zeg ik zuchtend.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Jake Harper

    Esmée wurmt zich tussen mij en de koelkast in en bekijkt de inhoud. Ze pakt de wijnfles en draait zich naar me om. "Wijntje?" Vraagt ze dan. "Ik heb wel trek in iets lekkers" Ze laat een vinger van mijn borst, naar mijn broekrand glijden en loopt dan weg. "Kan, ik hoop dat je dan van witte wijn houd. Die pakte je net namelijk. De rode wijn staat in de kast" Zeg ik. Ik sluit de deur van de koelkast, loop langs Esmée heen, tik haar ondertussen even op haar billen. Ik maak een pan met water aan, zet dat op een gaspit en zet het vuur aan zodat dat kan koken voor de lasagna vellen. Vervolgens zet ik de andere pan op een gaspit, zet het vuur aan en doe het gehakt er in om te rullen. "De wijnglazen staan in die kast" Ik wijs het bovenste kastje aan, twee kastjes van me verwijderd.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pearson
    "Ik hoop dat je dan van witte wijn houd. Die pakte je net namelijk. De rode wijn staat in de kast." zegt hij en sluit de deur van de koelkast. Als hij langs me loopt, tikt hij me even op mijn kont. Ik grinnik even. Hmm, bij lasagna hoort geen witte wijn. Als ik zoek naar de wijnglazen wijst hij me de juiste kast aan. Ik open het kastje en moet net iets op mijn tenen staan om de wijnglazen te pakken. Ik zet de witte wijn vervolgens terug in de koelkast en loop naar Jake toe en ga tegen hem aan staan. "Als jij de rode wijn pakt, dan let ik wel even op het gehakt" zeg ik dan terwijl ik hem subtiel opzij duw met mijn heupen en de lepel uit zijn handen pak. Ik vond dat ik dit spelletje nog redelijk goed speelde. Ik roer het gehakt even om en maak de pot saus alvast open.

    Jake Harper

    Esmée staat op haar tenen om de wijnglazen te pakken. Vervolgens zet ze de witte wijn terug. "Als jij de rode wijn pakt, Dan let ik wel even op het gehakt" Ze duwt me subtiel opzij met haar heupen en pakt de lepel uit mijn hand. Ik grinnik even en loop dan naar de voorraad kast waar ik een fles rode wijn pak. Uit de la haal ik een flesopener en haal met een zwierig gebaar de kurk uit de fles. Even ruik ik eraan of er kurk in de wijn is gevallen. Dan schenk ik het in glazen maar om het even te laten ademen zet ik het even weg. Esmée speelt het spelletje goed, maar ze kent mij ook nog niet. Ik ga vlak achter Esmée staan en laat de lasagna vellen in het kokende water glijden.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pearson
    Hij grinnikt even voordat hij wegloopt en de wijn uit de kast pakt. Hij pakt een flessenopener uit de la en opent de fles. Hij ruikt er even aan en schenkt vervolgens de glazen in. Hij zet ze nog even weg en gaat vervolgens vlak achter me staan en laat de lasagna vellen in het kokende water glijden. Ik voeg de saus toe aan het gehakt en roer het even door elkaar. Ik pak de peper en zout molen en doe er wat doorheen. Ik pak iets uit de pan met een lepel om te proeven. Ik buig een stukje voorover zodat het niet van de lepel af kan vallen en op deze manier duw ik mijn kont een beetje tegen hem aan. Ik vind hem prima zo. Ik vraag me af wat hij gaat doen, aangezien hij zich tot nu toe redelijk netjes heeft gedragen.

    Jake Harper

    Esmée buigt zich voorover om wat van de saus te proeven. Hierdoor drukt haar kont tegen mij aan. Ik grijns even maar stap bij haar weg. Ik pak een schaal en giet de vellen af, maar op zo een manier dat ze heel blijven. Ik zet alles klaar zodat Esmée de schaal kan vullen. Ik begin de tafel te dekken en zet de glazen daar ook neer, al duurt het nog wel even voordat we eten. Als Esmée de schaal gevuld heeft zet ik de schaal in de oven en stel de tijd in. Daarna zet ik alle vuile spullen in de vaatwasser, en wat er weg gegooid kan worden gooi ik weg. Ik leun tegen het aanrecht. "En nu wachten" zeg ik met een speelse twinkeling in mijn ogen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pearson
    Hij stapt bij me weg om de vellen af te gieten en pakt een ovenschaal. Terwijl hij de tafel begint te dekken vul ik de schaal die hij vervolgens in de oven zet. Daarna begint hij de vuile spullen op te ruimen en dingen die weg kunnen gooit hij weg. Dan leunt hij tegen het aanrecht "En nu wachten" zegt hij met een speelse twinkeling in zijn ogen. In ieder geval werkt mijn spelletje. Ik pak de glazen wijn en loop weer naar hem toe. Ik geef hem glas en ga tegen hem aan staan tussen zijn benen. "Proost" zeg ik en tik mijn glas tegen die van hem aan en neem dan een slokje terwijl ik hem aan blijf kijken. Ik had niet gedacht dat dit zo leuk kon zijn.

    Jake Harper

    Esmée pakt de glazen en loopt naar me toe. Ze geeft mij een er van en gaat tussen mijn benen tegen me aanstaan. "Proost" Ze tikt het glas tegen de mijne en neemt een slokje terwijl ze me aan blijft kijken. Ik blijf haar ook aankijken met een speelse twinkeling in mijn ogen en een glimlach rond mij mond. "Proost" Ik neem een slokje van de rode wijn en zet het dan naast me neer op het aanrecht. Ik blijf haar aankijken, twijfel even over wat ik zal doen maar besluit mijn hand op haar heup te leggen. "Zie je jezelf al hier wonen, eten voor jezelf of ons koken? Slapen hier...hmm Andere dingen doen hier,...met wie dan ook" Ik glimlach weer even.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]