• THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Appa
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Rollen-/praattopic!

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 9:42 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Esmée Sophia Pearson
    Hij neemt ook een slokje en zet vervolgens zijn glas neer op het aanrecht. Hij blijft me aankijken en legt een hand op mijn heup. "Zie je jezelf al hier wonen, eten voor jezelf en ons koken? slapen hier... hmm andere dingen doen hier,... met wie dan ook" hij glimlacht even. "Hmm. Ja ik zie mezelf hier wel wonen, al ga ik niet iedere dag koken voor ons schat. Ik weet wel wat voor andere dingen ik hier kan doen." zeg ik dan en ik neem nog een slok van mijn wijn die ik dan ook op het aanrecht zet. Ik leg mijn op zijn borst en begin zijn borst en buik te strelen. "Ik weet ook wel met wie ik nu iets wil doen" zeg ik dan terwijl ik mijn handen en vingers over zijn bovenlichaam laat glijden. Ik laat een van mijn handen verder naar beneden afdwalen en strelen er zachtjes langs en gaan dan weer naar boven. Ik bijt even op mijn lip en buig vervolgens naar hem toe en pak zijn onderlip tussen mijn tanden beet en laat mijn hand weer naar beneden afdwalen.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 23:55 ]

    Jake Harper

    "Hmm ja ik zie mezelf hier wel wonen.Al ga ik niet iedere dag voor ons koken schat. Ik weet wel andere dingen die ik hier kan doen" Ik grijns even. Esmée neemt nog een slok wijn en zet haar glas op het aanrecht. Ze legt haar hand op mijn borst en begint langzaamaan naar beneden te strelen. "Ik weet ook wel met wie ik nu iets wil doen" ze laat haar handen op en neer dwalen. Ondertussen bijt Esmée op haar onderlip voor ze naar voren buigt en mijn onderlip tussen haar tanden neemt. Ik heb mijn andere hand inmiddels op haar heup gelegd e n trek haar dichter tegen me aan. "hmm met wie wil je dan wat doen?" vraag ik zwoel en verleiderlijk terwijl ik mijn handen naar haar kont laat glijden en er zacht in knijp. Ik breng mijn lippen naar haar oor en fluister zacht terwijl mijn lippen haar oor vederlicht raken : "weet je hetnet zo precies als ik weet wat ik met jou wil doen?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pearson
    Hij legt zijn andere hand ook op mijn heup en trekt me dichter tegen zich aan. "Hmm met wie wil je dan wat doen?" vraagt hij dan zwoel en verleidelijk terwijl zijn handen hun weg vinden naar mijn kont en er zacht in knijpen. Hij brengt zijn lippen naar mijn oor en fluistert zachtjes terwijl ik zijn lippen zacht langs mijn oor voel gaan. Ik doe mijn ogen dicht. Ik heb geen idee hoelang ik dit spelletje nog kan spelletje. "Weet je het net zo precies als ik weet wat ik met jou wil doen?" De manier waarop hij de vraag stelt geeft me het gevoel dat hij meer wil dan alleen seks, alleen kan ik niet bedenken wat en ergens heb ik het gevoel dat ik dat ook niet wil weten. "Ik heb geen idee wat jij allemaal met mij wil doen" zeg ik dan in zijn oor. Ik heb dit soort spelletjes nog nooit gespeeld en weet eigenlijk ook niet wat ik moet verwachten. Ik sabbel even op zijn oorlel en laat dan een spoor van kusjes achter over zijn kaaklijn naar zijn mondhoek. Ik zoen hem eventjes vederlicht, maar al snel verdiep ik de kus en druk ik mezelf nog wat meer tegen hem aan. Mijn hoofd draait overuren over wat ie eigenlijk allemaal wil doen en dan slaat de twijfel toe. Waar ben ik eigenlijk mee bezig? Ik breek de zoen af en kijk hem even aan. "Wat wil je allemaal met mij doen?" vraag ik dan terwijl de twijfel en onzekerheid die ik graag wou verbergen toch ergens te horen is, misschien zelfs iets van angst.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 0:41 ]

    Fleeko schreef:
    Blake Austin Gabriëls

    Cameron stelde zich kort voor,maar ik zag dat zijn humeur erg gezakt was.
    "Heb je inmiddels al een baan?"Vraagt Christian me en ik schudde mijn hoofd. "Nee helaas nog niet,maar ik ben nu bezig met mijn huis te schilderen en met een job erbij zou mijn huis echt nooit afgeraken."zeg ik met een licht glimlachje. Er kwam een bedienster op ons afgelopen en vroeg wat we wilden bestellen. " ik heb al wat te drinken,maar ik wil eigenlijk ook nog een broodje."zei Christian tegen te bedienster." Een broodje Vitello Tonnato alsjeblieft." zei hij vervolgens. "Willen jullie nog iets hebben?" vroeg hij en ik knikte ."Voor mij een Late graag."glimlach ik en kijk dan vragend naar Cameron of hij iets wilde.
    Ik zat wat achterover gezakt in de stoel die voor de twee jongens stond. Ik luisterde niet eens meer en had ook geen zin om wat te eten. 'Nee dankje,' was dan ook mijn antwoord. Ik keek naar Christian die aan het luisteren was naar Blake.
    Alles aan Blake irriteerde me nu en ik dacht dat ik maar beter naar huis kon gaan.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    kort stukje, sorry!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Jake Harper

    "Ik heb geen idee wat jij wil doen" Ze sabbelt even aan mijn oorlel en trekt een spoor van kusjes over mijn kaak, naar mijn mond hoek en heeft een vlinderlicht kusje op mijn mond. Van daar gaat de zoen eigenlijk veel verder en drukt ze zich nog dichter tegen me aan. Esmée stopt de zoen en kijkt me aan. "Wat wil je eigenlijk met me doen?" vraagt ze onzeker, en ik meen zelfs iets van angst te horen. Ik glimlach vriendelijk en streel even over haar wang. "Niets engs" antwoord ik. "Ik wil je zo veel goed orgasmes geven dat je gek word, misschien zelfs een beetje vastbinden aan mijn bed om het allemaal wat intenser te maken. Maar ik doe niets wat jij niet wilt. Je hoeft niet bang te zijn" zeg ik geruststellend. Ik duw haar iets van me af. "Maak je geen zorgen ik ben geen enge maniak. Hoe ik het zei klonk misschien een beetje eng maar zo bedoelde ik het niet, Sorry"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Christian Grey
    Blake verteld dat hij nog steeds geen baan heeft en dat .hij nu bezig is het met verbouwen van zijn huis. "Je kan nog altijd bij mij aan de slag" zeg ik dan. Blake wil een latté en Cameron slaat het aanbod af. Het meisje wandelt weg om onze bestellingen voor ons klaar te maken. Ze komt na een tijdje terug met onze bestellingen en zet die voor ons neer. Ik bedank haar vriendelijk. Ik neem een hap van mijn broodje die erg lekker is. Ik was wel toe aan wat te eten. "Wat wil je eigenlijk voor baan?" vraag ik dan. Cameron zag eruit alsof hij er liever vandoor zou gaan.

    Esmée Sophia Pearson
    Hij glimlacht vriendelijk en streelt over mijn wang. "Niets engs" antwoord hij. "Ik wil je zo veel goede orgasmes geven dat je gek word, misschien zelfs een beetje vastbinden aan mijn bed om het allemaal wat intenser te maken. Maar ik doe niets wat jij niet wilt. Je hoeft niet bang te zijn." Mijn mond valt nog net niet open. Zoveel goede orgasmes geven dat ik gek word? Vastbinden? Hij duwt me iets van zich af. "Maak je geen zorgen ik ben geen enge maniak. Hoe ik het zei klonk misschien een beetje eng maar zo bedoelde ik het niet, sorry" zegt hij. Vastbinden klinkt niet eng, in tegenstelling zelfs, het klinkt wel leuk. Ik glimlach een beetje een verlegen glimlach. "Dat klinkt niet zo erg" zeg ik dan. Ik laat mijn handen weer over zijn borst glijden. Ik geef hem een zoentje op zijn mondhoek en laat een van mijn handen onder zijn broek en boxer glijden en begin hem zachtjes te strelen en geef er zachte kneepjes in.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 11:09 ]

    Blake Austin Gabriëls

    Cameron sloeg het aanbod af waardoor ik nu een slecht gevoel kreeg. Ik hield niet van ruzies.
    Ergens is het ook zijn schuld ,aangezien hij erover begon, maar ik weet ook dat hij nog steeds inzat met zijn vader.
    Het meisje kwam terug met onze bestellingen en ik bedankte haar ,waarna ik mijn latte vasthield,maar er nog niet van dronk.
    "Je kan nog altijd bij mij aan de slag" stelde Christian voor en ik glimlach even ,maar heeft nog niet meteen antwoord.
    Ik moest rekening houden ,met de werken thuis en dat ik nu ook iemand een baan heb aangeboden ,voor me te helpen. En ik moest rekening houden met Puck ,die niet graag alleen is.
    "Wat wil je eigenlijk voor baan?" vroeg hij me dan en ik kijk hem even aan. "Ik weet niet,misschien een thuis job of een creatieve job ,of een baan waar ik goed mee verdien."somde ik op. Misschien kon ik Christian en Robyn elkaar laten ontmoeten en misschien heeft hij haar wel een baan ,die beter zou zijn ,dan wat schilderen. Ik drink een slokje van mijn latte ,die nog heet was en volgens mij heb ik mijn tong verbrand.
    "Heb jij eigenlijk een job?"vraag ik Cameron om hem bij het gesprek te laten mengen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jake Harper

    Esmeé glimlacht verlegen. "Dat klinkt niet zo erg" Ze geeft me een kusje op mijn mondhoek en laat een van haar handen in mijn boxer glijden en zit even aan mijn beste vriend. Ik zuig even mijn adem in en hoor de oven piepen. "De lasagna!!" Ik haal haar hand uit mijn broek. Saved by the beep. Met ovenhandschoenen haal ik de lasagna uit de oven. Ik leg een matje op de tafel en leg de schaal daarop, zet de glazen weer op tafel. "Madame?" Ik schuif haar stoel naar achter.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pearson
    Hij ademt even diep in en dan gaat het piepje van de oven. "De lasagna!!" en hij haalt mijn hand uit zijn broek. Hij haalt de lasagna uit de oven, legt een matje op de tafel en zet daar de schaal op. Hij zet onze glazen wijn op de tafel. "Madame?" zegt hij terwijl hij een stoel naar achteren schuift. Ik loop naar de tafel toe, ietwat geïrriteerd omdat we nu weer gestoord werden. Ik glimlach naar hem en ga op de stoel zitten. Terwijl hij zelf gaat zitten neem ik nog een slokje van de wijn. Ik blijf hem aankijken. Hoewel ik een beetje geïrriteerd ben over het feit dat we nog steeds niet hebben afgemaakt waaraan we vanmiddag zijn begonnen, merk ik ook dat ik best wel honger heb en de lasagna ruikt heerlijk. "Wat vind jij allemaal lekker om te eten?" vraag ik dan. Dat is wel handig om te weten als ik hier toch kom wonen. "en zijn er dingen die je absoluut niet lekker vind of waar je allergisch voor bent?"

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    Ik werd bedankt en glimlachte nog even naar ze. Ik keek naar Cameron en zag dat hij het niet zo naar zijn zin had. Ik draaide me om en liep naar de bar. Daar begon ik nog wat dingen af te wassen. Als laatste een bord en ik keek naar Cameron. Ik probeerde lip te lezen, maar daar was ik niet zo goed in. Ik bleef het bord onbewust schoonmaken en ik keek naar Cameron. Even was ik in mijn gedachten verzonken toen mijn baas opeens zei: 'Dat bord is nu wel schoon genoeg.'. Van schrik liet ik het bord uit mijn handen vallen in het water, waardoor ik een plens water over me heen kreeg. Ik hoorde mijn baas lachen en liep rood aan. 'Nou..' zeg ik dan en ik droog mijn handen af en begin alles rond de wasbak te drogen. 'Waar zat je met je gedachten?' vroeg hij me. 'Ohh.. Nergens in het bijzonder.' zei ik snel en ik droogde de vaat af. Toen ik klaar was bekeek ik mijn kleren even en zuchtte, fijn, natte kleren. Als ik ergens een hekel aan heb is het wel een natte skinny jeans. Welke idioot trekt dan ook een skinny jeans aan naar het werk? Natuurlijk, ik Zoella.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron
    Al snel werd ik weer bij het gesprek gemengd. Blijkbaar zat Blake er erger mee dan mij. Ruzie's waren geen probleem voor mij, ik kon erg opstoken en het voorgoed verpesten meestal dan ook voor mezelf. ''Heb jij een job?' Vroeg Blake aan mij. Ik keek hem aan en fronste even. Wat zou de reden zijn dat hij een gesprek wou beginnen. 'Ik doe niks, ik leef van mijn erfenis.' Ik slikte even maar het klopte wat ik zei, na de dood van mijn vader had ik een erfenis gekregen. Het was nou niet super veel, maar genoeg om drie maanden van te leven. Ik hoorde ergens al snel een bord kletteren. Ik schrok ervan en keek richting de bar. Zou het Zoë geweest zijn? Ze was de enigste die nog aan het werk was. Ik glimlachtte in mezelf terwijl ik weer wat naar achteren ging hangen.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 11:50 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Christian Grey
    Hij glimlacht even, maar gaat verder niet in op mijn aanbod. "Ik weet niet,misschien een thuis job of een creatieve job ,of een baan waar ik goed mee verdien" antwoord hij op mijn vraag over wat voor baan hij zou willen. Ik grinnik. "Ik weet zeker dat ik wel een baan heb die bij je past en je weet dat ik goed betaal". Het klinkt misschien een beetje arrogant, maar het was wel waar. Hij vraagt aan Cameron of hij een baan heeft en hij verteld dat hij niks doet en op een erfenis leeft. Dan valt er ergens een bord en Cameron is afgeleid. Ik kijk ook even op naar waar het geluid vandaan komt en het meisje dat ons net bediende heeft zo te zien een bord laten vallen in het water en is nu zelf doorweekt. Ik richt me weer op Blake en Cameron. Ik eet mijn broodje op en kijk op mijn horloge. Ik frons even. "Mijn aanbod blijft staan Blake, denk er maar over na en mocht je iets zoeken Cameron.. je kan het altijd vragen" zeg ik tegen hem. Ik sta op. "Ik moet helaas weer aan het werk. Was leuk je weer eens te zien Blake" zeg ik. Ik loop naar de bar om te betalen.

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    Ik droog mezelf een beetje af en laat het water uit de bak lopen. Ik moet straks nog een keer afwassen, maar dan maak ik wel nieuw water. 'Ik ga, Zoella, jij moet afsluiten, je hebt de sleutels toch?' vraagt hij me. 'Jep' zeg ik en ik glimlach even naar hem. 'De andere borden hoef je trouwens niet zo lang af te wassen.' zegt hij met een grijns en ik steek even mijn tong uit. Ik kijk hem na en zie dan dat er iemand naar de bar komt lopen om te betalen. Ik glimlach naar hem. 'Heeft het gesmaakt?' vraag ik beleefd. Niet dat het me zo veel uitmaakt. Ik wist al dat het lekker heeft gesmaakt, de broodjes hier zijn altijd lekker, alles hier is lekker.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Blake Austin Gabriëls

    Christian grinnikte even."Ik weet zeker dat ik wel een baan heb die bij je past en je weet dat ik goed betaal".zei hij en ik knikte ,natuurlijk wist ik dat hij goed betaalde, maar ik zei het gewoon zonder dat ik het door had.
    Cameron keek me fronsend aan. 'Ik doe niks, ik leef van mijn erfenis.' antwoorde hij . Hij kon daar toch niet zijn hele leven mee rond komen?
    Ik hoorde een kletterend geluid van iets dat in water plonst en net als de anderen kijk ik even in de richting van het geluid,waar dat meisje van daarnet ,blijkbaar wat had laten vallen.
    Ik besluit er geen aandacht aan te besteden en drink nog wat van mijn Latte.
    "Mijn aanbod blijft staan Blake, denk er maar over na en mocht je iets zoeken Cameron.. je kan het altijd vragen" zei hij tegen ons en ik knikte. "Tuurlijk ik denk er wel een nachtje over na."glimlach ik. Christian stond op,waardoor ik hem vragen aankijk.
    "Ik moet helaas weer aan het werk. Was leuk je weer eens te zien Blake" antwoorde hij en ik knikte. "Het was inderdaad fijn je ook nog eens te zien."zeg ik terug met een zwak glimlachje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH