• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 20:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik zie Leslie weglopen en zucht. Dus zij mag wel een massage krijgen en geknuffeld worden door de jongen waarmee ze me bedrogen heeft maar een meisje mag geen vriendschappelijke kus op mijn wang drukken. Ik loop haar achterna en pak haar pols vast. 'He waar ga je naartoe?' vraag ik haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Jake zijn vingers voel ik om mijn pols en ik kijk om naar hem. Dan sla ik al snel mijn ogen neer. "Nergens naar," zeg ik zachtjes. "ik was gewoon even op weg naar buiten. Loop je mee?" Ik kijk in de richting van de uitgang en dan toch eventjes weer naar Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MusicAngel schreef:
    Lucas Booth
    Ik lach en laad vanalles op mijn dienblad. 'Keuze genoeg, zou ik denken.' Ik leg er fruit op, broodjes, choco, fruitsap, chocomelk, koeken, eigenlijk veel te veel maar ik heb honger.


    Casey Rose Hazel
    Hij lacht even en begint van alles op zijn dienblad op te laden en ik kijk met grote ogen toe. "Wow, die moet honger hebben." Dacht ik bij mezelf en grinnik dan even en schud mijn hoofd en begin dan zelf ook langzaam wat eten te pakken, niet zoveel als Lucas dan wel. Zoveel honger had ik eigenlijk ook niet, wat me verbaasde, want normaal had ik altijd wel honger. Maar ik pak wat te eten en kijk dan naar Lucas die nog steeds zijn dienblad vol aan het laden is. Ik grijns en bijt even op mijn lip, waar gaat hij dat allemaal laten?? Ik heb gewoon een beetje gepakt en als ik nog honger heb kan ik altijd nog een keer gaan. Ik wacht even op Lucas en kijk hem aan. 'Klaar of moet je nog meer?' Vraag ik met een klein lachje.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jake Sadler
    Ik schud mijn hoofd. 'Wij gaan eens praten.' zeg ik omdat dit anders niet werkt. Ik neem haar mee in een lege kamer en sluit de deur. 'Waarom ben je overstuur? Door Rebekah?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lucas Booth
    'Een paar pannekoeken zouden fijn zijn maar er zijn er geen meer.' grap ik en loop naar een tafel waar ik me op een stoel laat vallen. Ik wacht op Casey voor ik aanval op mijn bord. 'Diwt iws gelwon te lewker.' mompel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Jake wil niet mee en ik wil al knikken, als hij zegt dat we gaan praten. Ik kijk op naar hem en hij neemt me mee naar een kamer, die leeg is. "Is dat haar naam?" vraag ik aan Jake en ik kijk naar mijn eigen handen. "Maar dat draagt er wel aan bij."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ze is gewoon een vriendin Leslie. Jij liet je toch ook masseren door Nate en knuffelde hem en jullie relatie is nog een stuk ingewikkelder.' zeg ik en kijk haar aan. 'Dus wat is er.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Iemand meeten ?

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik hoor een doos vallen en zie een vrouw me aanstaren. Dan schud ze haar hoofd en gaat verder met haar werk. Vreemd. Ik kijk naar de schoenen en loop naar de sneakers.


    Garcia, Katherine Garcia
    Ik kijk in de richting van het geluid als ik iets hoor vallen en zie een vrouw met een verbaast gezicht naar Tyler staren, ze schud haar hooft en gaat dan weer verder met werk. Waarom zou ze zo naar hem gekeken hebben? Ik kijk zelf even bij de schoenen voor meisjes en pak één paar uit het rek pak, een paar sneakers dat eigenlijk meer leek op een stripboek dan schoenen. Ik zet ze weer neer en loop naar Tyler toe, 'Al leuke schoenen gezien?'

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 20:43 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    ik heb Mayra en Alexi?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Jake Sadler
    'Ze is gewoon een vriendin Leslie. Jij liet je toch ook masseren door Nate en knuffelde hem en jullie relatie is nog een stuk ingewikkelder.' zeg ik en kijk haar aan. 'Dus wat is er.'


    Leslie Sadler
    "Ik heb haar anders nog nooit eerder gezien en jij waarschijnlijk ook niet aangezien ze hier op school zit en we hier in geen 17 jaar zijn geweest. Gewoon een vriendin...die zouden je niet een kus op je wang geven en anders niet zo snel. Met Nate is alles voorbij, dat hoofdstuk is allang afgesloten." Ik kijk naar de grond. "En ik kan je niet vertellen wat er voor de rest nog is." Mila heeft gezegd dat het daardoor juist kan gebeuren, dus dat ik het niet kan vertellen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ik was zelf verrast door die kus maar sommige mensen zijn socialer dan anderen Leslie, jij zou dat moeten weten want jij kuste me de eerste keer dat je me zag, en bij dit meisje is het vriendschappelijk. Ze heeft zelfs een vriendje.' zeg ik zuchtend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Yeah right en wij weten beiden dat wij demonen zijn en dat we toen gewoon met iedereen zoenden. Dat was heel anders dan dit. En noem jij het sociaal? Als iemand je een kus op je wang geeft? Zo ken ik ook nog wel een paar." Ik kijk Jake aan. "Oh, dus daar heb je ook naar geïnformeerd? Het klinkt namelijk alsof je het jammer vindt dat ze een vriendje heeft."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kijk haar vermoeid aan. Soms he... 'Nee ze vertelde me nadat ze haar naam vertelde dat ze op weg was naar haar vriendje en dat ze daarom zo verstrooid was dat ze tegen me opbotste.' leg ik haar uit. 'Zo weet ik dat Leslie.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Garcia, Katherine Garcia
    Ik kijk in de richting van het geluid als ik iets hoor vallen en zie een vrouw met een verbaast gezicht naar Tyler staren, ze schud haar hooft en gaat dan weer verder met werk. Waarom zou ze zo naar hem gekeken hebben? Ik kijk zelf even bij de schoenen voor meisjes en pak één paar uit het rek pak, een paar sneakers dat eigenlijk meer leek op een stripboek dan schoenen. Ik zet ze weer neer en loop naar Tyler toe, 'Al leuke schoenen gezien?'


    Don't be like the rest of them, darling