• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 20:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tyler Parker
    Ik ging net nee zeggen als er een vrouwenstem achter me klinkt. 'Ik denk dat je deze wel leuk vind.' zegt ze en houd rode sneakers voor. Ze heeft gelijk, ze zijn echt leuk. 'Hoeveel kosten ze?' vraag ik en ze grijnst raadselachtig. 'Ze zijn gratis voor jou, iemand heeft me laten beloven ze aan jou te geven.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine Garcia
    Ik zag Tyler's mond bewegen als teken dat hij wat wou gaan zeggen maar dat gebeurt niet wanneer de vrouw die net een doos liet vallen achter hem staat en een paar rode sneakers omhoog houd. Ik word alleen maar nieuwsgieriger als hij vraagt hoeveel ze kosten en zij antwoord dat ze gratis zijn voor hem, omdat iemand had belooft ze aan hem te geven. 'Aan wie heb je belooft ze te geven?' vraag ik de vrouw een beetje nieuwsgierig. Ik hielt niet van verassingen of van dingen die ik niet snapte of niet duidelijk waren.


    Don't be like the rest of them, darling

    MusicAngel schreef:
    Jake Sadler
    Ik kijk haar vermoeid aan. Soms he... 'Nee ze vertelde me nadat ze haar naam vertelde dat ze op weg was naar haar vriendje en dat ze daarom zo verstrooid was dat ze tegen me opbotste.' leg ik haar uit. 'Zo weet ik dat Leslie.'



    Leslie Sadler
    "Oké," zeg ik dan maar op wat Jake zegt. Ik ga dichter bij hem zitten en leg mijn hoofd tegen zijn schouder aan. "Als je wilt kunnen we ook naar een andere kamer, waar Nate er niet bij is. Als dat is wat er moet gebeuren zodat jij niet denkt dat er dingen gebeuren tussen Nate en ik."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tyler Parker
    Ik kijk haar ook aan. 'Hij wilde anoniem blijven maar je zal het zelf wel nog uitpluizen.' glimlacht ze en ik pas de sneakers.
    Ze zitten als gegoten.

    Jake Sadler
    'Ik vind het niet erg om hier te blijven maar de kamer waar we slapen is goed en als we privacy willen gaan we toch gewoon naar een lege kamer.' glimlach ik zachtjes. Ik kijk haar aan en druk een kus op haar wang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik denk weer terug aan de voorspelling. Dat is wat mij overstuur maakt. Moet ik het zeggen...? Ik kan het gewoon nog amper voor mezelf houden. "We blijven toch voor altijd bij elkaar?" vraag ik dan aan Jake en kijk op naar hem. "Toch?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ja natuurlijk.' zeg ik en kijk haar aan. Ik pak haar hand vast en loop naar een bed.
    Ik ga liggen en trek haar tegen me aan. Ik druk een kusje op haar lippen. 'Ik hou van je.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Jake neemt me mee naar het bed en ik ga dicht tegen hem aan liggen. Ik druk dan nog een langere kus op zijn lippen. "Ik wil je niet kwijt, Jake," pruil ik dan lichtjes en knuffel hem. Daarstraks had ik echt het gevoel alsof de voorspelling al uit kwam. Nate die weer op school is, Jake en ik die ruzie hebben en Jake die een ander meisje tegenkomt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Mijn hand glijd troostend over haar rug en ik knuffel haar terug.
    Ik geeuw eventjes en laat haar dan los om naar het plafond te staren. Ik ben iets moe door daarnet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Laat hij me nou gewoon los? Hij merkt dat ik me niet op en top voel en dan gaat hij gewoon naar het plafond staren. "Mila had een voorspelling gedaan," floep ik er dan uit en kijk naar Jake. Ik kon het gewoon niet voor me houden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik kijk haar direct weer aan. 'Wat voor voorspelling?' vraag ik haar en kijk haar aan.
    Geen leuke waarschijnlijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik kijk haar ook aan. 'Hij wilde anoniem blijven maar je zal het zelf wel nog uitpluizen.' glimlacht ze en ik pas de sneakers.
    Ze zitten als gegoten.


    Katherine Garcia
    De vrouw luep weg enik ging zitten op een van de stoelen terijl ik naar Tyler en zijn schoen kijk. 'Ideeen over wie het zou kunnen zijn?' Vraag ik hem dan, ik wilde graag weten wie het was, het was allemaal zo raadselachtig.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Nee maar gratis sneakers laat ik niet aan me voorbij gaan.' glimlach ik en kijk haar aan.
    Ik doe de sneakers terug uit en kijk nog even rond.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Jake S.
    Ik kijk haar direct weer aan. 'Wat voor voorspelling?' vraag ik haar en kijk haar aan.
    Geen leuke waarschijnlijk.


    Leslie Sadler
    Jake heeft het natuurlijk gewoon gehoord en hij kijkt me aan. Ik bijt op mijn lip en kijk naar de grond. "Gewoon een voorspelling," mompel ik zachtjes, "niets bijzonders. Ze zei dat ik het niet mocht zeggen.."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik trek haar dichter tegen me aan. 'Is het daarom dat je zo prikkelbaar loopt de laatste tijd?' vraag ik haar dan en kijk haar oplettend aan. Het maakt me wel zorgen, al zegt ze dat het niets bijzonders is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik knik kleintjes en kijk dan omlaag. "Er waren twee mogelijkheden die voor de hand lagen," zeg ik zachtjes, "maar ik ben bang dat als ik het vertel we er teveel aan proberen om het tegen te gaan." Nog steeds zeg ik niet wat het precies is, want ik wil niet dat het uitkomt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.