• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 12:32 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Moe.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Nog zoveel te doen, maar gelukkig is er morgen nog tijd ^^


    -

    Ik hoop dat dat allemaal goed gaat komen in de toetsweek .__.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    Ik hoop dat dat allemaal goed gaat komen in de toetsweek .__.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Kutdag.


    'Darling, just hold on'

    Tijd lid: 1 jaar 2 maanden 3 weken 4 dagen :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    This is so funny. Mensen beschuldigen dat ze schijnheilig zijn, maar het zelf ook zijn :Y) High class comedy.

    Oh en als je iets vriendjespolitiek vind, mag je dat best aankaarten hoor :'D

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 14:25 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ga je me nu gewoon negeren?


    'Darling, just hold on'

    Zo leuk om met een serie mee te praten, zo veel lol mee. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nou, antwoord kerel. Dan weet ik of ik de laatste rekening ook betalen kan nu of dat die nog een maand moet wachten...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Lhgwll, bedankt voor het mij van m'n a propos brengen tijdens wiskunde.... En het mij negeren neem ik je ook kwalijk.

    En ook lekker asociaal van die meisjes in mn projectgroepje om alleen hun tafels om te draaien, zodat we een groepje vormen, omdat we dan een hoger cijfer voor samenwerking krijgen.


    Stenenlikker

    Stomme tattoo van mij , wat moet ik toch met jou :'D


    -

    Ik hoop maar dat ik niet na hoef te blijven :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik ben waardeloos.


    'Darling, just hold on'

    Fucking keelpijn..


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''