• Topic van manonlarissa

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Luminoase
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - lovehopex
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 3!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 22:02 ]

    Blake Austin Gabriëls
    'Ach Blake, wat zou jou dat nou boeien. Heb je wat drank of niet?' zei hij met een dreigende ondertoon ,waardoor ik hem fronsend aankijk.
    hij reikte zijn hand uit en tikte een paar keek mijn schouder. 'Je bent een goede vent, maar je hoeft niet alles te weten.' zei hij.
    "Het boeid me omdat je mijn vriend bent en je krijgt van mij geen druppel drank ,tenzij je de echte reden verteld." zeg ik . Hij was dronken ,maar dan had ik hem ook veel rapper door als hij loog. En dat van het drank ging ik nog wel zien of hij het echt nodig had of niet,maar zo te zien wist ik het antwoord al.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cameron
    Geen druppel drank? Ik zuchtte en overtuigde mezelf er maar van om het te vertellen. 'Een meisje..' ik stopte even en glimlachtte naar hem. 'Ze wilde me, maar uiteindelijk ging ik weg.' Het echte verhaal kwam hij zelf wel achter, of van Zoë of van mij. 'Beste vrienden,' zei ik en pakte zijn hand waardoor ik mezelf naar binnen trok. Ik hield me nog even vast aan Blake en staarde hem aan.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Blake Austin Gabriëls

    Hij zuchtte en leek na te denken of hij het wel aan me zou vertellen.
    'Een meisje..' Hij stopte even en glimlachte dan naar me. 'Ze wilde me, maar uiteindelijk ging ik weg.' Ergens had ik het gevoel dat hij de waarheid wat verdraaid had,maar ik liet het er maar bij.
    'Beste vrienden,' zei hij en nam mijn hand vast ,waarna hij zichzelf met wat moeite naar binnen trok.Ik ondersteunde Cameron een beetje ,omdat hij waarschijnlijk ieder moment kon omvallen. "Nou ,je kunt amper staan ,hoe ga jij thuis raken?"mompelde ik meer in mezelf dan tegen hem.
    Ik kon geen 2 mensen hier in mijn huis laten ,anders moest iemand op de grond slapen ,of bij Puck...
    "Kom ik heef je wel wat om een kater minder pijnelijk te maken."zeg ik tegen hem en help hem om in mijn -nog rommelige woonkamer- te geraken en daarna zet ik hem op de oude stoffige bank.
    "Ben zo terug."zeg ik tegen hem en ga naar de keuken ,waar ik Felicity zag zitten."Sorry ,het is een vriend van me en hij heeft wat problemen."zeg ik verontschuldigend tegen haar. Ik neem een glas uit de kast en neem dan een fles water om het vervolgens in het glas te gieten. Daarna zoek ik achter een pil tegen de hoofdpijn en laat ik het oplossen in het water. "Ben zo terug."zeg ik tegen haar en ga weer naar de woonkamer en steek het drankje in zijn handen.
    "Opdrinken."beveel ik hem. Ik haf hem geen ander drank,want ik wilde niet dat het nog erger ging worden. Hij is mijn beste vriend en ik heef om hem.

    ( Ik ben gaan slapen ,good night ! )

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 23:22 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cameron
    ''Hoe ga jij thuis raken?'' Vroeg hij. Ik schudde mijn hoofd, 'niet.' Daarna had hij het over een kater, maar ik kreeg het niet echt binnen. Daarna hoorde ik hem praten met iemand. 'Tegen wie praatte je? Is het een meissie?' Vroeg ik aan hem. Hij kwam aan met een glas water en een pilletje. Ik schudde mijn hand. 'Ik ga dat niet slikken.' Ik weigerde het, ik had het niet nodig. De kater was misschien niet eens het ergste, het gene dat ik niet meer kon herrineren ergerde me het meest. Ik stond weer op en hield mijn balans nog net aan. 'Laat me haar ontmoeten, is ze knap?' Ik grijnsde naar hem.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Fleeko schreef:
    Blake Austin Gabriëls

    Hij zuchtte en leek na te denken of hij het wel aan me zou vertellen.
    'Een meisje..' Hij stopte even en glimlachte dan naar me. 'Ze wilde me, maar uiteindelijk ging ik weg.' Ergens had ik het gevoel dat hij de waarheid wat verdraaid had,maar ik liet het er maar bij.
    'Beste vrienden,' zei hij en nam mijn hand vast ,waarna hij zichzelf met wat moeite naar binnen trok.Ik ondersteunde Cameron een beetje ,omdat hij waarschijnlijk ieder moment kon omvallen. "Nou ,je kunt amper staan ,hoe ga jij thuis raken?"mompelde ik meer in mezelf dan tegen hem.
    Ik kon geen 2 mensen hier in mijn huis laten ,anders moest iemand op de grond slapen ,of bij Puck...
    "Kom ik heef je wel wat om een kater minder pijnelijk te maken."zeg ik tegen hem en help hem om in mijn -nog rommelige woonkamer- te geraken en daarna zet ik hem op de oude stoffige bank.
    "Ben zo terug."zeg ik tegen hem en ga naar de keuken ,waar ik Felicity zag zitten."Sorry ,het is een vriend van me en hij heeft wat problemen."zeg ik verontschuldigend tegen haar. Ik neem een glas uit de kast en neem dan een fles water om het vervolgens in het glas te gieten. Daarna zoek ik achter een pil tegen de hoofdpijn en laat ik het oplossen in het water. "Ben zo terug."zeg ik tegen haar en ga weer naar de woonkamer en steek het drankje in zijn handen.
    "Opdrinken."beveel ik hem. Ik haf hem geen ander drank,want ik wilde niet dat het nog erger ging worden. Hij is mijn beste vriend en ik heef om hem.

    ( Ik ben gaan slapen ,good night ! )

    Goodnight! <3


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Felicity Harper

    Blake was de deur open doen maar pas als ik mijn pizza bijna op heb kom hij terug. "Sorry het is een vriend van me en hij heeft wat problemen" hij schenkt wat water in "ben zo terug" ik knik even. Blake loopt weer weg. Ik eet mijn pizza op."Wie zou dat zijn puck?" De hond kijkt me kwispelend aan. Ik glimlach en ben toch nieuwschierig. Voorzichtig loop ik naar de woonkamer en hoor nog net "laat me haar eens ontmoeten, is ze knap?" Ik frons even mijn wenkbrouwen. "Blake?" Vraag ik voorzichtig. "Je pizza word koud"

    (Ben naar werk)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kayleigh Isabelle Hunter

    'Geeft niet, maar daar komt het wel op neer eigenlijk,' zegt hij. Ik kijk hem aan. 'Ze willen er in ieder geval voor zorgen dat ik later goed terecht kom en dat neem ik ze niet kwalijk, integendeel zelfs, maar alles moet wel op de manier waarop zij het willen en ik wil gewoon mijn eigen leven kunnen leiden, snap je?' Ik knikte.
    Dus hij heeft heel andere ouders dan de mijne. 'Weet je, mijn ouders zijn ook best rijk alleen zij... Zijn minder... Zoals jou ouders,' zeg ik dan. Het lijkt me niet leuk als je ouders zo zijn. Dan lach ik even. 'We kennen elkaar pas net en we vertellen elkaar nu al een heel levensverhaal,' lach ik.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Blake Austin Gabriëls

    Cameron had zijn hoofd nog geschud ,wat betekende dat hij niet meer naar huis kon. Ik zucht hopelijk had ik ergens nog een extra matras liggen.Toen im hem het water haf weigerde hij het in te slikken. Net op het moment dat ik het wilde oplossen zoals in de tijd dat we tieners waren begon hij over Felicity.
    Hij stond op en wankelde even.'Laat me haar ontmoeten ,is ze knap'vroeg hij en ik werd rood. Ze was wel knap,maar dat ging ik hem niet zeggen omdat zij het anders ook zou horen.
    "Blake?"hoorde ik haar voorzichtig zeggen ik ik kijk om. Hopelijk had ze Cameron niet gehoord en merte ze niet dat ik aan het blozen was. Je pizza word koud."vervolde ze en ik knikte even."I-is niet erg."stamelde ik en kijk Cameron met een waarschuwende blik aan. Als hij er over begind dan kon hij een koude douche verwachten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cameron
    Terwijl Blake geen antwoord gaf zag ik dat het meisje die blijkbaar bij Blake verbleef om het hoekje kwam en zei dat de pizza koud werd. 'Oh.. Blake is dit je meisje?' Ik keek haar even aan en glimlachtte naar hem. Ze had blond haar en een bril die haar goed stond. Ze was inderdaad niet lelijk. Ik liep naar Blake toe en pakte hem even bij zijn schouders vast. 'Ze is alleen, doe er wat aan, anders doe ik het,' zei ik wat zachter en grijnsde naar hem. Grappig dat Blake nog zo als vroeger was qua innerlijk. Ik draaide me om, en ging naar haar toe en stak mijn hand uit. 'Cameron.'

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 16:50 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Drew Austin Whiteley
    Kayleigh knikte. "Weet je, mijn ouders zijn ook best rijk alleen zij... Zijn minder...Zoals jouw ouders," zei ze. "Ik zou maar heel blij zijn met je ouders, je had het vele malen erger kunnen treffen," zei ik lachend. Kayleigh lachte even. "We kennen elkaar pas net en we vertellen elkaar nu al een heel levensverhaal,"lachte ze. Ik lachte ook even. "Normaal zou ik zoiets nooit durven," zei ik, "ik ben over het algemeen niet zo heel spraakzaam over dit soort dingen en al helemaal niet met vreemden. Dus je boft maar," lachte ik.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Jake Harper

    Esmee gaat zo zitten dat ze tussen mijn benen zit met haar rug tegen mijn buik aan. Ze pakt mijn arm die ik naar Simba had uitgestrekt en slaat die om zich heen. Automatisch sla ik mijn andere arm ook om haar heen. Ik zak iets omlaag zodat ik wat comfortabeler lig in het bad en Esmee haar hoofd tegen mijn schouder. Ik zucht diep. "Hmm een bad kan soms zo fijn zijn" zeg ik glimlachend. "Vooral met een mooie meid" Grijnzend prik ik haar even in haar zij en leg dan toch weer mijn hoofd tegen het bad. Ik sluit mijn ogen en glimlach even. Mijn leven is soms zo goed. Maar stiekem maak ik me best zorgen over Felicity. New York is een grote gevaarlijke stad. Er zijn een heleboel jongens die helemaal niet aardig zijn, maar even aardig doen om meisjes zoals zij in te pakken. Ik druk een zacht kusje in Esmee haar hals.

    Felicity Harper

    "I-is niet erg" stamelt Blake. Hij heeft een lichte blos op zijn wangen en ik glimlach even. De jongen die legt zijn handen op Blake zijn schouders en zegt iets wat ik niet versta. Dan draait hij zich om naar mij en steekt zijn hand naar me uit. " Cameron" zegt hij. " Felicity Harper" antwoord ik als ik zijn hand schud. Ik kijk beide jongens even aan en voel me even awkward. Er is hier iets aan de hand en ik weet niet precies wat het is en ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Ik glimlach dan maar verlegen naar Blake.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blake Austin Gabriëls

    Cameron neemt mijn schouders vast ,waardoor ik mijn blik, nu op hem vestig.
    'Ze is alleen, doe er wat aan, anders doe ik het,' zei hij op een zachte toon. Ik kijk van hem ,naar Felicity en dan weer naar Cameron.
    Ik knik als antwoord en daarna laat hij me los om zich vervolgens aan haar voor te stellen. Nadat ze elkaar hadden voorgesteld ,was het even stil.
    "Felicity ,zal ik je anders tonen ,waar je kunt slapen?"stelde ik aan haar voor. Cameron ging het wel even alleen redden en hij had ook nog Puck die voor hem zorgde. "En Cameron ,als je nog honger hebt er is nog pizza."zeg ik dan tegen hem.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Felicity Harper

    "Felicity, zal ik je anders tonen waar je kunt slapen" Stelt Blake voor en ik knik. ' Dat is goed" zeg ik glimlachend. "En Cameron als je nog honger hebt is er nog Pizza" Voorzichtig pak ik Blake zijn hand vast terwijl we er heen lopen. " waar slaap jij?" vraag ik zachtjes. Blake is aardig, hij is echt lief. Hij bied me gewoon onderdak aan, en eten. Terwijl hij me niet eens kent. Ik zou net zo goed een dief kunnen zijn. Kan ik niet van mijn broer zeggen. Hij heeft het veels te druk voor zijn familie. Ik voel tranen opkomen en bijt even kort op mijn lip. Ik laat snel weer los omdat ik roze lippenstift op en en lik langs mijn tanden om het weg te halen. De tranen heb ik ondertussen al weggeknippert


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cameron
    Al snel volgde Blake mijn tips op en liet haar de slaapkamer zien. Toch kon ik er niet tegen dat hij weer kreeg wat hij wou, en hij zou vanavond niet degene zijn die bij haar sliep. Ik liep achter hun aan en grijnsde terwijl ze een kamer inliepen die erg op een logeerkamer leek. 'Als je je vanavond alleen voelt kan ik wel bij je slapen,' zei ik dan ook tegen Felicity terwijl ik een vlugge knipoog gaf. Het was gebruiken wat ik deed, maar toch was het bij Zoë anders dan dit. Dit was omdat ik niet alleen was, en ook een klein beetje aangezien ik dronken was.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Blake Austin Gabriëls

    Felicity knikte.. ' Dat is goed' glmilachte ze ,waardoor ik terug glimlach. Ik moet lichtjes blozen als ik voel dat ze mijn hand vast neemt. Dankzij Cameron ,had ik nu opgemerkt ,dat ze erg knap was en nu krijg ik het niet meer uit mijn hoofd.
    Ik loop richting mijn slaapkamer ,mat haar naast me. " waar slaap jij?" vroeg ze me zachtjes en ik kijk haar even aan. "Ik ga wel op de sofa slapen."zeg ik met een glimlachje. Ik merk dat er iets is en kijk haar even aan."Is er iets?"vraag ik haar dan met een bezorgde toon in mijn stem.
    Ik schrik me rot als Cameron zich er weer bij komt moeien. . 'Als je je vanavond alleen voelt kan ik wel bij je slapen,' zei hij dan en ik kijk hem lichtelijk geïrriteerd aan. "Nah ,Cameron ,ik vind wel een ander slaapplekje voor jou."zeg ik dan tegen hem en kijk hem even waarschuwend aan.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 18:34 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH