• Topic van manonlarissa

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Luminoase
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - lovehopex
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 3!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 22:02 ]

    Felicity Harper

    " Tuurlijk kom je niet raar over, Mijn huis is hier niet zo heel erg ver van" zegt Blake en wijst naar rechts. " Hopelijk ben je niet bang voor honden" Ik glimlach even. "Nee ik houd heel erg van dieren" zeg ik zacht en verlegen. "Sorry als ik je tot last ben hoor"
    Ik word weer even heel erg rood. ' Want dat wil ik niet hoor" zeg ik geschrokken. Ik sla mezelf even op mijn kop. " Wat ben je toch een tut Felicity" mompel ik geergerd. " Sorry hoor" zeg ik nogmaals beschaamd.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 21:13 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blake Austin Gabriëls

    "Nee ik houd heel erg van dieren"zei ze zacht en lichtelijk verlegen. "Sorry als ik je tot last ben hoor" zei ze en ik kijk haar even aan. Ze was weer helemaal rood geworden ,waardoor ik zacht grinnik. ' Want dat wil ik niet hoor"zei ze geschrokken ,waardoor ik haar licht verbaasd aan kijk. Ze slaat haar voorhoofd en momepeld wat in haar zelf. " Sorry hoor" zei ze beschaamt ,waardoor ik even glimlach.
    "Is niet erg hoor en waarom zou je me tot last zijn ? Ik doe graag iets goeds voor mensen."glimlach ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Felicity Harper

    "Is niet erg hoor en waarom zou je me tot last zijn? Ik doe graag iets goeds voor mensen" Glimlacht Blake. " Dankjewel" zeg ik glimlachend. Mijn voeten zijn inmiddels de enigen die koud worden aangezien ik mijn hakken in mijn handen heb.
    "Zullen we..dan maar gaan? Sorry..maar..ja het is een beetje fris buiten. Mis..Misschien kan ik iets voor je klaarmaken..of..halen of.. ja iets om het goed te doen?' zeg ik glimlachend. "Is dat een plan?" Ik zwaai een beetje met mijn hakken heen en weer en zet alvast een paar stapjes in de richting waar hij naartoe wees. "Of wil je nog even rondlopen? Dat vind ik ook goed hoor"

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 21:23 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sourire schreef:
    Zoella "Zoë" Niamh West.

    'Zoë, waar ben je?' hoorde ik hem hard vragen. Waar zou ik nou zijn? Op deze etage waren maar twee deuren eentje die leidde naar het dak en eentje die leidde naar mijn penthouse. Waar zou ik nou zijn? 'Op het dak!' riep ik en ik liep naar mijn deur en deed die dicht. Ik schopte mijn schoenen uit en liep naar de woonkamer daar liet ik me op mijn bankvallen en keek even naar buiten. De lichten van de gebouwen en alles waren aan en het nacht leven van New York begon.

    Cameron
    ''Op het dak!'' Riep ze, het was puur sarcasme. Zelfs ik in mijn dronken bui kon het horen. Daarna deed ze de andere deur dicht. Ik zuchtte en liep er naar toe. 'Fuck Zoë, je hebt weer me hele avond verpest.' Ik liet mezelf zakken tegen de deur met mijn hoofd naar achter. Ik snakte naar nog meer drank en minder eenzaamheid. Ik haatte alleen zijn. 'Laat me binnen schatje.' Ik glimlachtte even maar de glimlach was al gauw weer weg.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Blake Austin Gabriëls

    " Dankjewel" glimlachte ze."Graag gedaan."glimlach ik terug.
    "Zullen we..dan maar gaan? Sorry..maar..ja het is een beetje fris buiten. Mis..Misschien kan ik iets voor je klaarmaken..of..halen of.. ja iets om het goed te doen?'stamelde ze en ik grinnik zachtjes."Is dat een plan?" vroeg ze dan en zwaaide even met haar hakken. Juist ja ,ze had het koud. "µdat is erg aardig van je ,maar het hoeft niet."zeg ik dan met een glimlachje. het was erg aardig van haar dat ze er wat in ruil voor wilde geven ,maar ik vind haar gezelschap goed genoeg.
    "Of wil je nog even rondlopen? Dat vind ik ook goed hoor" Vroeg ze dan."We gaan wel naar mijn huis,ik wil niet dat je ziek zou worden door mij."grinnik ik zachtjes en wandel met haar mee naar mijn huis. Het was zo'n 10 minuutjes wandelen. Als we er zijn stop ik en doe ik de deur open."Kom maar binnen."glimlach ik terwijl ik de deur voor haar open hou.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Felicity Harper

    "Dat is aardig van je, maar dat hoeft niet" zegt Blake met een glimlach. " we gaan we naar mijn huis. ik wil niet dat je ziek zou worden door mij" grinnikt hij. We wandelen zo'n tien minuutjes naar Blake zijn huis. ik nog steeds op mijn blote voeten. Hij opent zijn deur en houd het voor me open. " kom maar binnen" Ik glimlach even.
    "Dankjewel" Ik veeg mijn voeten en stap naar binnen. Ik leg mijn schoenen neer en hang zijn jas op. Het is hier een stuk warmer en voelt het een stuk aangenamer. " Dankjewel" zeg ik zachtjes. Ik hoor een hond zacht blaffen en ik glimlach even. " is dat je hond?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pearson
    Hij hapt even naar adem, maar kreunt dan toch even. Hij tilt me op zodat ik weer voor hem sta. "Mijn beurt" zegt hij.
    16+

    Hij trekt mijn slipje naar beneden. "Ik ben er wel klaar voor" zegt hij. Hij trekt me naar zich toe en zijn hand glijd tussen mijn benen en hij voelt daar even. Hij bijt op zijn lip en ik hap naar adem. Dan duwt hij me op het bed en klimt boven op me. Hij begint langzaam over mijn lichaam heen te kussen naar beneden toe. Ik zucht en ga met mijn vingers door zijn haar heen en laat hem zijn gang gaan.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 21:41 ]

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    'Fuck Zoë, je hebt weer me hele avond verpest.' zei hij en ik hoorde hem langs mijn deur omlaag zakken. 'Laat me binnen schatje.' zei hij. 'Cameron donder op, ik heb toch je avond verpest?' zeg ik en ik ga met mijn rug op de bank liggen met één van mijn benen opgetrokken. Ik kijk naar het plafond. Dit kan nog een lange avond worden... Ik zucht en pak mijn mobiel. Ik verbind hem via bluetooth met mijn boxen en zet zacht wat muziek op. Ik tik met mijn hand mee op de muziek. Ik kon zo genieten van muziek. Ik sluit mijn ogen en luister aandachtig naar de geluiden om me heen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron
    Ik wou niet opdonderen, ik wou haar. 'Zoë, zo bedoelde ik het niet..' Ik bonkte op de deur. 'Godsamme, wat moet ik nu doen. Ik ga niet weg.' Ik had geen idee wat ik aan het ratelen was. Als ze me nou gewoon naar binnen liet, en alles even vergat. 'Je bent het mooiste meisje dat ik ken.'


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Blake Austin Gabriëls

    "Dankjewel" zei ze en ging naar binnen. Ze legde haar schoenen aan de kant en hangde mijn jas aan de kapstok.
    Ik hoorde Puck ,vanuit de woonkamer blaffen,hij was overduidelijk blij dat ik terug thuis was.
    " is dat je hond?" vroeg Felicity glimlachend en ik knikte. "Mijn hond noemt Puck,hij is erg aardig hoor."glimlag ik en loop de gang door en ga dan de woonkamer binnen ,waar Puck naar me toe loopt en blij begint te blaffen. Ik grinnik zachtjes en aai hem over zijn kopje.
    "Echt sorry ,voor mijn rommelig huis. Ik ben bezig met schilderen en nog niet alles is af."zeg ik veronschuldigend. Het was geen luxe hotel ,maar wel veel beter dan buiten slapen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Ik moet helaas gaan. Ik zal morgenochtend voorbeiden reageren)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amell schreef:
    (Ik moet helaas gaan. Ik zal morgenochtend voorbeiden reageren)


    (oké ,ik ga zo ook gaan slapen ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    Ik hoorde Cameron vaag wat op de achtergrond wat zeggen, maar besteedde er niet veel aandacht aan. Ik hoorde gebonk en mijn ogen schoten open. Ik zuchtte en stond op. 'Er liggen kinderen hier te slapen gek!' zei ik terwijl ik naar de deur liep en hem open deed. Hij viel naar achter met zijn rug op de grond omdat hij tegen mijn deur aanzat. Ik kon een grinnik niet onderdrukken. Ik zette de muziek uit met mijn mobiel en keek hem aan. Ik zuchtte, vast weer heel dom, maar hij mocht die kinderen niet wakker maken. Ik pakte zijn arm en sleurde hem naar binnen. Vervolgens deed ik de deur dicht en keek hem aan. 'Wat moet je ?' vroeg ik wat bot en ik sloeg mijn armen over elkaar.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron
    Na mijn gebonk op de deur kwam ze pas tot actie. Geïiriteerd deed ze de deur open waardoor ik naar achter op mijn rug viel. Ik keek haar aan tot ze me arm pakte en naar binnen sleurde. "Wat moet je?" Vroeg ze bot en ze deed haar armen over elkaar. 'Ga nou niet zeggen dat je dat niet weet,' zei ik en kwam wat dichterbij. Ik sloeg mij armen om haar heen maar ik voelde me vreselijk. Des te langer zonder drank, des te deprimerender ik werd. Toch was Zoë een goede afleiding en genoot ik van haar arrogantie.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    'Ga nou niet zeggen dat je dat niet weet,' zei hij en hij kwam dichterbij. Hij sloeg zijn armen om me heen en ik rolde met mijn ogen. Ik duwde hem van me af. 'Je mag best hier blijven slapen, maar haal je maar niks in je hoofd, want dat gaat toch niet gebeuren.' zeg ik en ik sla weer mijn armen over elkaar. Soms kon hij zo vervelend zijn. En ik moest hem wel hier houden, als hij nu nog over straat ging zwerven kwam het niet goed met hem en kwam hij waarschijnlijk aan drank dus ik hield hem hier, niet heel slim, maar een betere optie was er niet.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †