• volgend jaar doe ik mijn eind-examens, en zoals het er nu uitziet, ga ik over, en heb ik goeie kansen op slagen.

    mijn moeder heeft me gisteren toe stemming gegeven dat als ik slaag, ik weg mag, om als Au-pair te gaan werken!
    YAY :D

    jammer genoeg is de keuze qua landen klein, omdat ik 17 ben als ik inderdaad zou slagen.

    Dus, zal ik moeten kiezen uit de volgende landen:
    Denemarken,
    Finland,
    Frankrijk
    Groot Britannie
    en Zwisterland.

    welk land zouden jullie kiezen?

    mijn keuze is eigenlijk Denemarken, maar okay :p


    You're amazing the way you are, never give up!

    *goede kans, heel veel succes dan. (cat)
    En veel plezier, denk ik.


    Your make-up is terrible

    Groot Britannië denk ik omdat ik wel wat Engels spreek maa rniet super en omdat daar een vriendin woont die 2,5 jaar geleden verhuisd is en ik haar heel graag weer wil zien


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Denemarken lijkt me wel vet ja.. maar Finland en Groot Brittannië lijken me ook erg leuk..

    Wat super leuk dat je dat gaat doen... ik wou dat ook doen, maar ben toch gaan studeren.

    Finland of Groot-Brittannië zou mijn stem krijgen :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Groot-Brittannië of inderdaad Denemarken


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Finland, Groot-Brittannië of Zwitserland. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Denemarken of Zwitserland, dat is wel leuk. In Denemarken spreken ze wel goed Engels over het algemeen, ik ga elk jaar naar Zwitserland en daar praat ik Duits, Engels nog nooit geprobeerd, dus ik weet niet hoe het Engels daar is.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Groot-Britannië all the way. Ik wil daar al zo lang heen.


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    Denemarken en G-B! *O*
    Ik ga deze zomer een weekje naar Londen en hopelijk kan ik het jaar daarop naar Wales en Ierland. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik denk Groot-Brittanie omdat me die taal het makkelijkste lijkt


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik zou voor Groot Brittannië gaan omdat ik daar sowieso nog wel eens heen zou willen en op die manier zou ik meer van de cultuur kunnen ontdekken.


    Physics is awesome

    Rybak schreef:
    Ik zou voor Groot Brittannië gaan omdat ik daar sowieso nog wel eens heen zou willen en op die manier zou ik meer van de cultuur kunnen ontdekken.


    'Cultuur'


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Groot-Brittannië.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Rybak schreef:
    Ik zou voor Groot Brittannië gaan omdat ik daar sowieso nog wel eens heen zou willen en op die manier zou ik meer van de cultuur kunnen ontdekken.


    Jij bent niet Lemontree.:'P


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Licet schreef:
    (...)

    'Cultuur'


    Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met 'Cultuur'.


    Physics is awesome