• volgend jaar doe ik mijn eind-examens, en zoals het er nu uitziet, ga ik over, en heb ik goeie kansen op slagen.

    mijn moeder heeft me gisteren toe stemming gegeven dat als ik slaag, ik weg mag, om als Au-pair te gaan werken!
    YAY :D

    jammer genoeg is de keuze qua landen klein, omdat ik 17 ben als ik inderdaad zou slagen.

    Dus, zal ik moeten kiezen uit de volgende landen:
    Denemarken,
    Finland,
    Frankrijk
    Groot Britannie
    en Zwisterland.

    welk land zouden jullie kiezen?

    mijn keuze is eigenlijk Denemarken, maar okay :p


    You're amazing the way you are, never give up!

    Great Britain of la France, mijn persoonlijke favorieten.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Rybak schreef:
    (...)

    Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met 'Cultuur'.


    Engeland en Nederland verschillen van cultuur bijna niets.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Jij bent niet Lemontree.:'P


    Dus? Hij vraagt welk land iemand anders zou kiezen en zij geeft de reden op waarom ze voor dat land zou kiezen. Waarom moet ze daarvoor Lemontree zijn?


    Your make-up is terrible

    Licet schreef:
    (...)

    Engeland en Nederland verschillen van cultuur bijna niets.


    Geschiedenis is ook cultuur en die is volgens mij wel wat anders. Maar goed, dat denk ik dan.


    Physics is awesome

    Cas schreef:
    (...)

    Dus? Hij vraagt welk land iemand anders zou kiezen en zij geeft de reden op waarom ze voor dat land zou kiezen. Waarom moet ze daarvoor Lemontree zijn?


    Ik vind het eigenaardig dat zijn reden o.a. was dat Lemontree Groot-Brittanie moest kiezen, omdat die persoon ernaar toe wou. Dat is een persoonsgebonden reden en ik denk dat reële redenen wat meer op z'n plaats zijn. Dit kan aan mij liggen dat ik dit opvat, hoor, maar goed.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wauw, wat gaaf! Ik zou gaan voor een Scandinavisch land. Totale* cultuurswitch en stuk voor stuk pareltjes van landen. (:

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 17:26 ]


    ars moriendi

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Ik vind het eigenaardig dat zijn reden o.a. was dat Lemontree Groot-Brittanie moest kiezen, omdat die persoon ernaar toe wou. Dat is een persoonsgebonden reden en ik denk dat reële redenen wat meer op z'n plaats zijn. Dit kan aan mij liggen dat ik dit opvat, hoor, maar goed.


    De vraag van Lemontree was voor welk land zouden jullie kiezen dus dan kan je zowel persoonsgebonden redenen en reële redenen noemen, volgens mij. Je kan het op twee manieren interpreteren en mijn interpretatie was zo, dat ik een persoonsgebonden reden heb gegeven en geen reële reden.


    Physics is awesome

    Licet schreef:
    (...)

    Engeland en Nederland verschillen van cultuur bijna niets.

    ...
    Je weet dat Groot-Brittannië uit meerdere landen bestaat hè? :')
    Zucht.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wat zitten hier trouwens een aantal blaaskaakjes, die smijten met dure bewoordingen. Valt me in ieder topic weer op. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zal zeker voor Finland gaan! Weer eens wat anders ;D.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Barnabas schreef:
    Wat zitten hier trouwens een aantal blaaskaakjes, die smijten met dure bewoordingen. Valt me in ieder topic weer op. (cat)


    Ik gebruik alleen dure woorden als iemand anders dure woorden gebruikt.

    Trouwens, als je dan toch voor Groot Brittannië gaat dan is misschien Noord - Ierland ook wel leuk aangezien zij met een accent praten. Alleen ik weet niet of jij (Lemontree) van accenten houd.


    Physics is awesome

    Come to England. Our weather may be kinda crappy, but atleast the country is pretty.

    ^^ Ik ben zelf vorig jaar verhuisd naar Engeland, en als ik het over kon doen, zou ik opnieuw the UK kiezen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Groot Britannië of Finland.


    •*• Lululu •*•

    Javert schreef:
    Come to England. Our weather may be kinda crappy, but atleast the country is pretty.

    ^^ Ik ben zelf vorig jaar verhuisd naar Engeland, en als ik het over kon doen, zou ik opnieuw the UK kiezen.

    Geweldig (: Daar wil ik ook ooit echt nog eens een paar jaar gaan wonen. Ben er nu al zo vaak geweest en echt verknocht aan Londen, haha.


    ars moriendi

    Dejavu schreef:
    Ik denk Groot-Brittanie omdat me die taal het makkelijkste lijkt


    Chaos is a ladder.