• volgend jaar doe ik mijn eind-examens, en zoals het er nu uitziet, ga ik over, en heb ik goeie kansen op slagen.

    mijn moeder heeft me gisteren toe stemming gegeven dat als ik slaag, ik weg mag, om als Au-pair te gaan werken!
    YAY :D

    jammer genoeg is de keuze qua landen klein, omdat ik 17 ben als ik inderdaad zou slagen.

    Dus, zal ik moeten kiezen uit de volgende landen:
    Denemarken,
    Finland,
    Frankrijk
    Groot Britannie
    en Zwisterland.

    welk land zouden jullie kiezen?

    mijn keuze is eigenlijk Denemarken, maar okay :p


    You're amazing the way you are, never give up!

    Ribery schreef:
    (...)
    Geweldig (: Daar wil ik ook ooit echt nog eens een paar jaar gaan wonen. Ben er nu al zo vaak geweest en echt verknocht aan Londen, haha.


    Oh it is beautiful. ^^
    Ik woon in de East-midlands, in Northampton. Anderhalf uur noord van London, ongeveer :'D Gorgeous city, gorgeous countryside, terrible weather, but you can't have everything. ^^
    London ben ik nog nooit geweest, maar op 9 september gaan ik en mijn verloofde een dag naar London, en we hebben kaartjes voor Wicked. :D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik had voor Frankrijk gekozen, maar zo ben ik :Y)
    Veel plezier in elk geval (:

    Javert schreef:
    (...)

    Oh it is beautiful. ^^
    Ik woon in de East-midlands, in Northampton. Anderhalf uur noord van London, ongeveer :'D Gorgeous city, gorgeous countryside, terrible weather, but you can't have everything. ^^
    London ben ik nog nooit geweest, maar op 9 september gaan ik en mijn verloofde een dag naar London, en we hebben kaartjes voor Wicked. :D

    Aah, tof zeg! Toen ik naar Engeland ging, heb ik ook de cottages enzo gezien. Echt heel mooi, inderdaad. Heel veel plezier in Londen!


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    Wauw, wat gaaf! Ik zou gaan voor een Scandinavisch land. Totale* cultuurswitch en stuk voor stuk pareltjes van landen. (:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    You should come to GB! ^^ you quickly get used to carrying an umbrella with you everywhere... :') But seriously, it's a beautiful country, you'll love it! :D
    And if you like, I could help you with your English before coming over? ^^

    het spijt mij dat het was in Engels, maar mijn Nederlands is niet zo goed :'D


    Having a birthday holiday to the Netherlands <3 So excited!! <3

    SneakyDom schreef:
    You should come to GB! ^^ you quickly get used to carrying an umbrella with you everywhere... :') But seriously, it's a beautiful country, you'll love it! :D
    And if you like, I could help you with your English before coming over? ^^

    het spijt mij dat het was in Engels, maar mijn Nederlands is niet zo goed :'D


    Heel apart..

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135675


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Heel apart..

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135675


    Ahum, dat is geschreven door mij en gepost door sneakyDom, AKA mijn verloofde. Aangezien ik bezig was met het weglopen van huis. So I don't know what you're trying to suggest here.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Licet schreef:
    (...)

    Heel apart..

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135675


    Dat is de vriendin van Lizz die in Engeland woont. Ik denk niet dat je in dit geval snel conclusies moet gaan trekken.


    Your make-up is terrible

    - Sorry, maar ik heb het altijd het vermoeden gehad dat het Engels nep was. Het spijt me, maar ik snapte niet helemaal hoe en waarom iemand uit Engeland op een Nederlandse site zou zitten. Maar het is nu duidelijk.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    - Sorry, maar ik heb het altijd het vermoeden gehad dat het Engels nep was. Het spijt me, maar ik snapte niet helemaal hoe en waarom iemand uit Engeland op een Nederlandse site zou zitten. Maar het is nu duidelijk.


    It's alright. Thank you for apologizing.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Licet schreef:
    - Sorry, maar ik heb het altijd het vermoeden gehad dat het Engels nep was. Het spijt me, maar ik snapte niet helemaal hoe en waarom iemand uit Engeland op een Nederlandse site zou zitten. Maar het is nu duidelijk.


    ... How is my English 'fake'? Please tell, so I can perfect the language I've been speaking since I was about 2 years old.
    Thank for you apologizing though, and I'm on a Dutch website because I'm trying to learn Dutch.


    Having a birthday holiday to the Netherlands <3 So excited!! <3

    Wow, wat leuk! Denemarken en Finland lijken mij ook geweldig. Zelf heb ik familie in Noorwegen waar ik ook nog graag heen wil, dus als Au-Pair in een Scandinavisch land lijkt me ook geweldig!
    Nu hopen dat je volgend jaar slaagt!


    Alleen maar tranen van geluk

    Groot-Brittannië.
    Ik ga het ook doen nadat ik geslaagd ben (duurt nog twee jaartjes, voor ik m'n opleiding heb afgerond.. maar toch). Al wil ik heel graag richting Florida.


    To infinity and beyond •

    SneakyDom schreef:
    You should come to GB! ^^ you quickly get used to carrying an umbrella with you everywhere... :') But seriously, it's a beautiful country, you'll love it! :D
    And if you like, I could help you with your English before coming over? ^^

    het spijt mij dat het was in Engels, maar mijn Nederlands is niet zo goed :'D


    At the moment we either need an umbrella. :'D Oh, no problem, it's doesn't bother me. I love talking 'nd reading in English, though I ain't that good. :'D

    OT: Ik zou Zwitserland kiezen om A) mijn ouders jaloers te maken dat ik daar een lange periode zal zijn dan zij een periode zijn geweest, en dat lijkt mij een vreselijk goed genoegen en B) Ik hou van de Zwitsers: ze zijn afstandelijk en aangezien ik niet zo'n sociaal persoon ben, komt mij dat erg goed uit. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Groot-Brittanie of Denemarken! Al lijkt Finland me ook wel wat (: maar Groot-Brittanie zou ik doen, aangezien je dan gewoon engels kan spreken zonder dat je de helft van de mensen daar niet verstaat c: