• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - Hazzakins


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema: In de RPG

    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Geen andere personages besturen
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 15:52 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Wat nu?) :p soriie! Ik had het al verbetert maar toen stond er dan die gesloten was dus ik dagt jij stopt er helemaal mee


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Emma :

    Ik had extra handoeken mee genomen ook had ik spullen voor niall zijn been mee genomen en asprientjes voor liam. En een kreuk met heet water. Ik hoor ineens veel geluid alsof er iets in het water valt.. WACHT! Snel ren ik met 2 handoeken richting het water. Nog net laat ik de handoeken optijd vallen en glij zelf ook uit en val het water in.. Shitt.. Snel hap ik naar lucht, en merk hoe koud het eigenlijk is.. Snel help ik niall de kant op.. Gooi een handoek om hem heen en zet hem bij het kleed, op een bankje.
    Dan ga ik maar terug het water in en help gelijk liam deze kant op.. "Liam gaat het wel?' Moeten we bellen?' Snel zet ik zijn kano ook aan de kant en pak de andere handoek. Ik haal brood en chips uit de tas. Pak een koud blikje drinken. Vul de kreuk met warm water voor liam, vul een bekertje warm water en pak een poeder zakje choco "hier warme choco ' en lach even meelevend. Daarna ren ik naar liam en geef hem de warme kreuk.. " Voor je buikpijn? Okee? ' Ik neem hem ook mee naar het bankje en geef hem een blikje cola en geef hem de tas met eten ook niall geef ik een zak met brood.
    Ik droog me zelf even droog en pak naafloop zelf ook eten en neem plaats bij de anderen. Vervolgens pak ik verband voor niall en onsmettingsspul en voor liam een asprintje..
    Daarna ga ik even zitten pauze..

    Niall:

    Emma begint te roeien en al snel volg ik 'Jongens wat voor muziek willen jullie eigenlijk?" vraagt ze "JUSTINNN BIEBER' roep ik blij en de kano schommelt op en neer waardoor ik begin te lachen. Ik begin nog harder te lachen als ze in een boom vaart en heel veel takken in haar haar heef.t 'Jahh heel grappig jongens Kan niet iemand me gewoon helpen ' en ik schud grijnzend mijn hoofd. Ze red zichzelf eruit en begint over eten 'Maar jongens? Welke muziek woude jullie nou? En waar is de rest? Behalve marlotte? Gingen Lisa en Danny niet dan? Of Erik? ' ik wil wat anwoorden maar ze ratelt gewoon verder zal ik straks vragen of ik mag koken? Daar heb ik echt zin in.. Pannekoeken ofzo, off taco's? Sorrie ik praat weer veel zeker?Jullie zijn zeker alweer vergeten wat ik zei?' zegt ze lachend. 'Eten is eten dus dat boeit me niet. maar de rest ging blijkbaar niet met de kano of misschien later pas. Ik mag vast en zeker wel wat eten van je?' vraag ik grijnzend en roei tot ik naast haar lig. ' Kom anders varen we daar heen en dan gaan we daar aan land en dan kunnen we lekker even liggen en chillen' wijs ik naar het strandje een klein stuk verder op

    Liam:

    Ik ben blij dat Niall voorstelt om naar de kant te gaan. Ik krijg best wel last van mijn buik. Mooi strandje trouwens. Persoonlijk vind ik het erg romantisch... Ik begin te peddelen(?) en maak een bocht riching de kant. Ik voel de pijn toenemen en stop even. het verminderd weer en ik probeer om redelijk snel verder te gaan. Misschien heb ik gewoon wat eten nodig... Als Niall wil delen dan...

    Louis Tomlinson:

    "Dus, waarom de kaarsen?" vraagt ze als ze rechtop zit. Ik haal mijn schouder op en zeg: 'Ik vind dit automatisch romantisch..' terwijl ik acher mijn hoofd krab. Oh, dus vind ze dit niet leuk? Hm, dan moet ik vanavond maar wat anders verzinnen denk ik... "Weet je dat ze vroeger kaarsen en olielampen gebruikt om het podium op te lichten? Vooral bij dansvoorstellingen. En heel af en toe dan liep een danser de foute kant uit en schoot haar rok in de fik, mannen moesten natuurlijk geen rok dragen, wat best raar is want ballet was oorspronkelijk voor mannen bedoelt, nu doet er bijna geen enkele man meer aan ballet! Raar niet?" rateld ze. Ik lach en luister aandachtig naar haar. "Meer jongens zouden het moeten doen, vind ik." zegt ze. Meteen slaat ze een hand voor haar mond waardoor mijn lach alleen maar groter wordt. 'Als je het me leert, dan wil ik het wel proberen...' zeg ik terwijl ik alweer achter mijn hoofd krab. Ik slik en zeg: 'maar je moet niet te veel van me verwachten, ik ben een vreselijke danser' vertel ik eerlijk. Nouja, eerlijk. Ik doe het nooit. 'Ik heb eigenlijk ook niet zo'n zin in roeien, ik vind het veel te gezellig met jou' zeg ik. Ik sta op, veeg mijn broek wat af, en steek met een glimlach een hand naar haar uit.

    Violet Ambre Sparks

    "Violetje toch, je moet weten dat ik dat niet kan weerstaan." Zegt Louis, ik geef hem een glimlach en schud mijn hoofd, wel dit kan nog leuk worden. Ik zet me recht en kijk om me heen. "Dus, waarom de kaarsen?" Vraag ik dan terwijl ik richting een aantal kaarsen langs ons wijs, niet dat ik het niet leuk vind, het is geweldig, romantisch, schattig. "Weet je dat ze vroeger kaarsen en olielampen gebruikt om het podium op te lichten? Vooral bij dansvoorstellingen. En heel af en toe dan liep een danser de foute kant uit en schoot haar rok in de fik, mannen moesten natuurlijk geen rok dragen, wat best raar is want ballet was oorspronkelijk voor mannen bedoelt, nu doet er bijna geen enkele man meer aan ballet! Raar niet?" ratel ik dan aan één stuk door. "Meer jongens zouden het moeten doen, vind ik." Dan sla ik mijn hand voor mijn mond, stop, stop, stop! god, ik praat nooit zoveel. Dit moet stoppen, nee, nee, nee.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    niallsister schreef:
    (Wat nu?) :p soriie! Ik had het al verbetert maar toen stond er dan die gesloten was dus ik dagt jij stopt er helemaal mee
    ' haha.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (Gewoon verder gaan :) )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (YEAH!)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Emma :
    "Niall ik heb voor jou verband en onsmettings middel mee genomen wil je dat zo hebben? ' Vraag ik even zonder me om te draaien hij zal vast wel knikken. "Voor liam heb ik een asprientje'. Ik pak voor niall een kleine handoek geef hem aan hem en wijs naar zijn been het waait hier een beetje en ik denk dat zijn scheen dan heel erg stijf word als die wint er tegen aan slaat. Ik zet even een ander nummer van bieber op ik doe even ~ U Smile en daarna gaat ie op Ennie Mennie en Love me en Sombody to love en Never Say Never ~ U smile speelt in mijn oren en ik begin me zachtjes heen en weer te wiegen omdat ik het nou niet super warm is. Ik besef me dan dan k een shirt een trui en 2 stoffen trainingsbroeken bij me heb. Ik gooi een setje richting niall wat beland op zijn hoofd inplaats zijn schoot. Ik lach even hard.. 'Sorrie Nialltje speels en grinnek even hard genoeg dat ook hij begrijpt dat ik het niet helemaal meenden. Ik zeg even dan ik me omkleed ik was zo slim om er nog een bikini onder te doen naja, snel trek ik de grote grijze adidas trui aan en een lekkere trainings broek en stap dan weer in me birkenstocks. En neem vervolgens weer plaats bij de jongens. "Mhhh, dit heb ik even nodig, ik zie niall zijn ogen groter worden als ik een zak chips open trek' ik lach even. " Willen jullie ook? Ik heb sws nog 2 zakken maar ze hoeven niet op! "


    ( Eten.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [trololol wat voor kano heeft Emma0_0

    Niall Horan.

    Als ik boven ben en ik begin te rillen zie ik hoe Emma van de kant het water in springt. Eerst wil ik nog roepen dat ze op het land moet blijven omdat het water eigenlijk heel erg koud is maar ze helpt me al aan de kant. Steeds meer steken komen in mijn been en ik begin te trillen van de kou. Ik hoor haar van alles regelen maar ik ben nogal afwezig. Ik leg het kleine handdoekje op mijn been en sla de grote handdoek rillend om me heen. Mijn tanden beginnen tegen elkaar te klapperen. Door de gedachtes schrik ik al zachte dingen mijn hoofd raken en ik zie een trainingsbroek. Ik droog mijn benen voorzichtig en trek hem snel aan terwijl ik dankbaar de warme chocolade melk aan neem en mijn handen er om heen valt. Ik droog ook mijn boven lijf en haren een beetje maar het bleef koud. 'H-heb jeje eeeen Ha-handdoe- handoek voor m-me' vraag ik klappertandend. Op mijn gehele lichaam stond kippenvel. Ik til langzaam het handdoekje een beetje omhoog om het te bekijken. 'v-v-ver-verdomme, het bl-bloed' zeg ik zachtjes en luister naar de muziek. Ze pakt allerlei eten bij zich en ik ben blij dat ze zoveel heeeft mee genomen. 'd-de kruk-krukken liggen in het w-w-water' zeg ik zacht. Die had ik natuurlijk in de kano gedaan maar omdat ik het water uit moest waren we de krukken vergeten. Zou Lisa of Erik boos zijn?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Ik probeer zo zelfstandig mogelijk naar de kant te komen maar Emaa helpt me. Eenmaal bij het strandje biedt ze me een asprientje aan. Ik begin te lachen en zeg: 'Schat, ik heb geen hoofdpijn hoor. Het was een bloeding in mijn buik'. Ik zie Niall helemaal klappertanden en met grote ogen kijk ik naar zijn bloedende been. 'Fuck, zijn 'draadjes' zijn kapot' zeg ik bezorgd. 'Emma, zorg er alsjeblieft voor dat het zo min mogelijk bloed en houd het schoon. ik eh. zoek Lisa.' zeg ik. Ik sta op en snel naar de tenten. Ondertussen voel ik de pijn in mijn buik maar ik moet het negeren, Niall is belangrijker nu. Ik ren rechtstreeks het EHBO tentje in en zie Lisa. Ik leg haar uit wat gebeurt is en ze loopt met me mee naar Niall. Ze knielt bij hem neer en blijkbaar heeft ze al spullen meegenomen. ik kijk alleen maar toe hopend dat hij oke word...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan.

    'Schat ik heb geen hoofdpijn hoor. Het was een bloeding in mijn buik' LIam kijkt me aan en loopt naar me toe. Hij ziet dat het weer bloed'fuck zijn hechtdraadjes zijn weer kapot' zegt Liam en hij klonk bezorgd. 'Emma zorg er alsjeblieft voor dat het zo min mogelijk bloed en houd het schoon. Ik eh zoek Lisa' zegt hij en loopt in de richting waar we vandaan kwamen. Eigenlijk waren we helemaal niet ver geweest maarja. Ik begon me duizelig te voelen en neem voorzichtig een slikje van de choco melk. Na een paar minuten komt Liam terug met Lisa. Ze knielt zich bi me neer en legt haar spullen naast me. 'Het doet zo'n pijn' piep ik als een klein hondje. Ik had het koud, was moe, had pijn en ik voelde me niet goed dan ben ik geen kerel meer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    EMMA :

    --

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 20:07 ]


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    IrishNialler schreef:
    Niall Horan.

    'Schat ik heb geen hoofdpijn hoor. Het was een bloeding in mijn buik' LIam kijkt me aan en loopt naar me toe. Hij ziet dat het weer bloed'fuck zijn hechtdraadjes zijn weer kapot' zegt Liam en hij klonk bezorgd. 'Emma zorg er alsjeblieft voor dat het zo min mogelijk bloed en houd het schoon. Ik eh zoek Lisa' zegt hij en loopt in de richting waar we vandaan kwamen. Eigenlijk waren we helemaal niet ver geweest maarja. Ik begon me duizelig te voelen en neem voorzichtig een slikje van de choco melk. Na een paar minuten komt Liam terug met Lisa. Ze knielt zich bi me neer en legt haar spullen naast me. 'Het doet zo'n pijn' piep ik als een klein hondje. Ik had het koud, was moe, had pijn en ik voelde me niet goed dan ben ik geen kerel meer
    shitt!! Ik heb het nu weer niet kloppent. Ik verwijder hem weer!x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [lol too lateXD oke je moet even niet op mij letten zit even in ee sadisten bui]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lisa:

    Ik moet hem hier opereren. Door de kou is het niet de meest ideale plek, maar het moet maar. Ik hoor hem piepen en pak meteen mijn verdovingsspuit uit mijn tasje. Altijd handig. Door zijn pijn zal hij het kleine prikje vast niet of amper voelen. Ik spuit de vloeistof in zijn been en zeg geirriteerd: 'De hoeveelste keer is dit nou? Genoeg, je snapt zelf nu ook wel dat je aan minder dingen mee gaat doen.'. Ik schud mijn hoofd en kijk naar Liam en Emma. 'Jullie mogen er bij blijven, maar het liefst 1. En je moet wel tegen bloed en vieze plekken kunnen.' leg ik uit. Liam kijkt naar Emma en vraagt: 'Mag ik? Of wil jij...'. Ik let verder niet meer op hun en strijk voorzichtig rondom Niall zijn verwonding. 'Voel je dit?' vraag ik. Hij snapt vast wel dat het nu over de verdoving gaat. Hij heeft het tenslotte eerder gehad.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [ik wacht wel ff op emma ahahha op t strandXDXDXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall HOran

    'De hoeveelste keer is dit nou? G Genoeg, je snapt zelf nu ook wel dat je aan minder dingen mee gaat doen.' ik voelde me schuldig en knik zacht. Alsof dit zo leuk voor mij was!, Alsof het mijn plan was om uit die klote kano te donderen. 'Jullie mogen er bij blijven, maar het liefst 1. En je moet wel tegen bloed en vieze plekken kunnen. zegt ze tegen Liam en Emma en ik zucht zacht terwijl de gevoel en pijn afneemt gelukkig. 'Mag ik? Of wil jij...'. Haar hand gaat naar de wond 'voel je dit?' vraagt ze zacht en ik schud mijn hoofd. 'Nee' fluister ik en trek de handdoek wat dichter tegen me aan. Ik laat me langzaam naar achter vallen en sla de handdoeken om me heen als dekens.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan