• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - Hazzakins


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema: In de RPG

    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Geen andere personages besturen
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 15:52 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan.

    Emma zet de rolstoel achter me en helpt Lisa met mij erin zetten. Ik bijt even mijn tanden op elkaar en al gauw ligt de been weer gestrekt. Emma legt een warme kruik bij mijn buik die ik stevig tegen me aan druk en de dekens worden rondom me gewikkeld. Emma duwt me richting de tenten. Niall ik leen Emma, eventjes hoor. Maar je kan zelf de wielen draaien dus je kan gewoon verder gaan. Maar je weet het voorzichtig' zegt ze en wenkt Emma. Ik knik nog even en rol het laatste kleine stukje wat een beetje omlaag liep. Ik rol naar Erik die op een stoel zat. 'Heey Erik' begroet ik hem .'Zeg als Lisa door vraagt dat ik je gesmeekt hebt want als je zegt dat je me zo hebt laten gaan dan gaat ze je niet aardig vinden' zucht ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    'Weet ik niet, maar ik merk dat altijd snel aan mensen dus maak je niet al te veel zorgen' legt ze rustig uit. Ik haal even opgelucht adem. 'Kan ik iets voor je doen? Of wil je het gewoon met rust laten?' vraag ze. ' Aan de ene kant zou ik er graag over willen praten.. En het graag willen maar ook weer niet want.. Hij heeft iets met marlotte en daar mag ik van me zelf niet tussen zitten dus ik behandel hem gewoon als een vriend met iets extra's gewoon me beste vriend. Waar ik dan stiekem verliefd op ben en waar ik graag voor zorg, in de beurt bij ben.' Ik bloos een beetje maar ik denk dat ze me begrijpt. ' Mag ik nog 1 ding vragen? Ik kijk haar even aan, mag ik nog een knuffel?' Ze is net zo lang als ik dus is aan kijken makkelijker.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Erik:

    Ik zie Niall weer naar me toe rollen en kijk hem verbaasd aan. Hij begroet me en ik begroet hem terug. .'Zeg als Lisa door vraagt dat ik je gesmeekt hebt want als je zegt dat je me zo hebt laten gaan dan gaat ze je niet aardig vinden' verteld hij. Ik zucht, de kano zeker. 'Maak je daar geen zorgen om. Lisa is echt niet zo snel boos en geeft eigenlijk alleen maar waarschuwingen. Bovendien ben ik haar baas dus ik kan best wel wat flikken' vertel ik aan hem. Ik wil Lisa natuurlijk niet zo boos maken dat ze ontslag neemt, maar we zijn goede vrienden. En kom op, Niall wou zo graag. Daar kan je echt geen nee tegen zeggen. Denk ik...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan.

    'Maak je daar geen zorgen om. Lisa is echt niet zo snel boos en geeft eigenlijk alleen maar waarschuwingen. Bovendien ben ik haar baas dus ik kan best wel wat flikken' ik knik en glimlach zwak. Ik wou niet dat hij in problemen zou komen of wat. 'Na het was echt heel leuk alleen toen we richting het strandje gingen schrok ik van een vogel en ik was al uit evenwicht en ben in het water gevalen. Ze heeft me daar geopereerd omdat het weer open geraakt was' vertel ik kort. 'dus ik denk dat ik voorlopig niet veel mag doen, maar uh Erik ik heb een probleempje. Ik heb nu een trainingsbroek van Emma kunnen lenen maar de mijne is zijknat en vies en ik heb geen andere dus ehh ja misschien kunnen we even naar een winkel ergens rijden?' vraag ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lisa:

    ' Aan de ene kant zou ik er graag over willen praten.. En het graag willen maar ook weer niet want.. Hij heeft iets met marlotte en daar mag ik van me zelf niet tussen zitten dus ik behandel hem gewoon als een vriend met iets extra's gewoon me beste vriend. Waar ik dan stiekem verliefd op ben en waar ik graag voor zorg, in de beurt bij ben.' legt ze uit en ik zie haar rode gezichtje. De arme schat... Misschien kan ik zo onopvallend mogelijk met Niall praten. Of misschien kan ik dat beter aan een goede leugenaar of tenminste acteur vragen. In de groep kinderen dan. Maar tot nu toe ken ik nog niemand. Misschien Erik. Dat zal toch wel onopvallend lukken? ' Mag ik nog 1 ding vragen?' vraagt ze en ik knik. 'mag ik nog een knuffel?' en ik lach. 'Tuurlijk schat!' en ik vouw mijn armen om haar heen. 'Ik verzin wel wat onopvallends' fluister ik tussendoor.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Erik:

    'Na het was echt heel leuk alleen toen we richting het strandje gingen schrok ik van een vogel en ik was al uit evenwicht en ben in het water gevalen. Ze heeft me daar geopereerd omdat het weer open geraakt was' verteld hij. Ik neem aan dat het een samenvatting is, wel een duidelijke. 'dus ik denk dat ik voorlopig niet veel mag doen, maar uh Erik ik heb een probleempje. Ik heb nu een trainingsbroek van Emma kunnen lenen maar de mijne is zijknat en vies en ik heb geen andere dus ehh ja misschien kunnen we even naar een winkel ergens rijden?' vraagt hij en ik grinnik even. 'ja, hij leek al wat... anders' zeg ik. 'Maar als activiteit heb ik vamiddag shoppen, niet verplicht hoor. Ik kan dan wel wat voor je halen' leg ik vriendelijk uit. Ik hoop dat Lisa met een paar dames wil gaan want dat is niet echt mijn ding....


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :

    ' Bedankt Lisa voor alles.' Zeg ik met een klein lachje.. ' Kunnen we dalijk nog ergens naar een winkeltje ofzo? Ik heb me bankpas bij me hoor maar ik zou graag nog slaappillettjes kopen.. Ik slaap hier slecht en thuis neem ik ze ook me vader hield....ehm ze altijd tot dat hij overleed.. En ik wil gewoon wat simpele kleding kopen wat vies kan worden enzo, eventueel wat nieuwe bad spullen. Zou jij dan met me mee willen?'

    (Ik moet zo denk ff snel de honden uitlaten!x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan

    'ja, hij leek al wat... anders' zegt hij droog waardoor ik grinnik. 'tsja ik ben niet de grootste en ik heb een broek want mijn zwembroek was doorweekt en geloof me het was niet eens warm het water' . 'Maar als activiteit heb ik vamiddag shoppen, niet verplicht hoor. Ik kan dan wel wat voor je halen'Ik knik 'shoppen is altijd wel leuk, misschien ga ik wel mee als het mag en als ik niet te moe ben. Heb ik mijn broeken voor niets ingepakt en geschjouwt ow en uh Erik, naja ik moet zeg maar na het kamp met het vliegveld maar mag dat wel met krukken eigenlijk?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lisa:

    ' Bedankt Lisa voor alles.' zegt ze en ik laat haar langzaam weer los. ' Kunnen we dalijk nog ergens naar een winkeltje ofzo? Ik heb me bankpas bij me hoor maar ik zou graag nog slaappillettjes kopen.. Ik slaap hier slecht en thuis neem ik ze ook me vader hield....ehm ze altijd tot dat hij overleed.. En ik wil gewoon wat simpele kleding kopen wat vies kan worden enzo, eventueel wat nieuwe bad spullen. Zou jij dan met me mee willen?' vraagt ze. 'Ik weet niet wat Erik op het programma heeft maar ik kan zo wel even vragen. Kom, we gaan weer even terug' zeg ik vrolijk en ik loop terug. Ik zie Erik Met Niall praten en pak mijn-of Emaa haar- kans. Ik zeg: 'Erik, ik moet wat vragen, kan je even meekomen?'

    -En dan hebben ze dus een veeeel te saai gesprek. HAHA. Ik denk aan Brigitte Kaandorp. Volgens mij heet ze zo. In ieder geval geniaal: Ik heb een heeeeeeeeeeeeeel zwaar leeeveeeeeen. Nee nee, echt waaaar. Moeilijk, moeilijk, moeilijk, moelijkk... Ik heb een heeeeeeeeeeel zwaaaar leeeveeeeeeeen- etc. LOL. -


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    -

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 18:55 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Erik:

    'tsja ik ben niet de grootste en ik heb een broek want mijn zwembroek was doorweekt en geloof me het was niet eens warm het water' verteld hij. Das kut, maar dat soort taal hoor ik niet te gebruiken. Bij het spreken dan.. 'shoppen is altijd wel leuk, misschien ga ik wel mee als het mag en als ik niet te moe ben. Heb ik mijn broeken voor niets ingepakt en geschjouwt ow en uh Erik, naja ik moet zeg maar na het kamp met het vliegveld maar mag dat wel met krukken eigenlijk?' vraagt hij. Shoppen? Leuk? Oke.... Gay. Haha, nee. Komop hij heeft marlotte en genoeg gezellige vriendinnen. Volgens mij? Ik schud mijn hoofd en open mijn mond om wat te zeggen Op dat moment komt Lisa aanlopen en trekt me even weg.
    -BLAAAAAAA zwaar leven xD gesprek dingy-


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :

    'Graag gedaan Nialltje , ik had het al minder koud aangezien ik snel erna warm ben gaan douche wat ik jou ook gun. Ik heb net voor gestelt aan lisa op naar winkels toe te gaaan voor simpelen drooge kleding slaappillen die ik hier hard nodig heb en douche spullen me tantpasta is ook bijna op lach ik hard niet zo lekker vieze adem hahahaha ' ik zie niall ook even lachen. Wauw die lach! Emma zet die facking gevoelends uit!
    'Wil je nog iets hebben niall?x'


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [wacht ik verander de mijne ik verveelde me


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan


    'Graag gedaan Nialltje , ik had het al minder koud aangezien ik snel erna warm ben gaan douche wat ik jou ook gun. Ik heb net voor gestelt aan lisa op naar winkels toe te gaaan voor simpelen drooge kleding slaappillen die ik hier hard nodig heb en douche spullen me tantpasta is ook bijna op rateld ze naardat ik haar bedankt heb en ik glimlach even. 'Ik heb het ook aan Erik gevraagd en dat was het progamma voor straks naar de stad. Ik ga een aantal trainingsbroeken kopen die lekker wijd zijn zodat ik nergens last van heb en nog een sweater misschien.' Ze rateld nog wat waardoor ik in de lach schiet. 'Dus we moeten Lisa zien te overtuigen of ik mee kan want ik vind shoppen best leuk. Misschien kan ik nog iets voor Marlotte kopen' het laatste zeg ik al wat zachter. 'Ow en weet je ik was eigenlijk erg blij dat je al die zooi mee genomen had'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    ' Hahhaha nou dat is dan mooi zijn we het daar sws overeens ehh? Vind jij shoppen echt leuk? Dan ben je echt 1 van me eerste jongens vrienden die er van houd ik vind dat wel echt schattig hoor! En je kan vast wel mee in mijn auto kan sws een rolstoel. Mijn nichtje is gehandicapt en daar pas ik vaak op dus vandaar :) en anders gaat alleen lisa toch mee. In de bijrijders stoel? Ik lach even een kleine stilte heerst al vind ik die zelf niet ongemakkelijk tot dat mijn buik begint te borrelen en ik Niall hard hoor lachen.. ' Ik was zo bezig voor jullie dat ik na jou onbijt zelf ben vergeten te eten ' zeg ik beschamend.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin