• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - Hazzakins


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema: In de RPG

    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Geen andere personages besturen
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 15:52 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    ' prima zal ik je dan eerst maar in je rol stoel helpen en dan doe ik de rest van je enorme lijst koning Horan ' ik schiet in de lach 'dat is fijn, slaaf' grinnik ik. Ze zegt dat ik op haar rug moet gaan en twijfel, straks vielen we om ofzo Maar nee ik zit op haar rug en ze helpt me uit de tent de rolstoel in. Ze doet een deken en een klein kussentje onder mijn been en grijns. Daarna doet ze sokken aan en duwt richting de tafels. 'Fijn dat je je werk goed doet' zeg ik bekakt. Ze komt binnen met een berg eten en ik begin te grijnzen, ik krijg het eten en begin vrolijk te eten 'Ik haal dadelijk je gitaar don't worr' zegt ze en ik grijns 'thnkas'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lisa:

    Ik was al vroeg op en besloot om maar even te hardlopen met muziek op. Ik loop nu terug en pak mijn spullen om zo te gaan douchen. Ik zie dat Emma Niall uit de tent draait. Ik loop er naartoe en zeg: 'Emma, je weet dat je niet bij de jongens mag slapen! Wees blij dat Erik nog niet wakker is... Ach ik zal niks zeggen' . Ik kijk dan meteen naar Niall zijn been. 'Als je even een icebag voor Niall maakt, zijn been ziet er wat beurs uit' voeg ik er nog aan toe. 'Zie jullie zo' zeg ik vrolijk en ik loop weer verder naar het toiletgebouw.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( Ik ga zo eten )

    Emma :
    ' Thanks" zegt hij ' ik heb me eten op, dus ik ga ff je gitaar halen en macbook ja? ' Hij kinikt en uit zijn veel te volle mond moet een soort " best" klinken ik grinnek en loop naar de tent met me hand voor me ogen fluister ik ' slaap je nog ' zeg en grinnik even ik pak de spullen die ik nodig heb en loop overdreven heupzwaaiend naar niall en ik lach even hard en loop vervolgens weer noormaal. Ik doe als of ik zijn gitaar naar hem gooi en hij schrikt even ' sorrie ik wou kijken hoe wakker je was ' zeg ik droog en geef hem zijn gitaar..zelf pak ik me mac erbij en zing mee met een nummer die in me beats afspeelt ik zing ennie mennie mee en maak daarna zachtjes een lichte uithaal, en doe zijn 2e stem. Ik zie niall even grinneke en ik bloos dus doe gelijk me gezicht weer achter me mac hoopelijk zag hij me niet.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Liam:

    Ik word wakker en langzaam open ik mijn ogen. Ik zie nog allemaal papiertjes voor me. oja, gister met Emma en Niall. Waar zijn ze eigenlijk? Ik haal mijn schouders op en ga rechtop zitten. Het doet nog steeds pijn, maar gelukkig wordt het steeds minder. Ik moet me niet zo aanstellen, toch? Ookal doet het pijn. Net als waar ik gister aan dacht, de mensen moeten zich niet zorgen om me gaan maken. Gedeeltelijk iets van tijd is geld, maar niet helemaal. Ach. Ik sta op en sjok naar buiten. Zonder om me heen te kijken zeg ik met een hese ochtendstem: 'Morning' terwijl ik in mijn ogen wrijf.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    -Zouden jullie willen letten op jullie off-topic berichten en dat jullie zo min mogelijk andere personages besturen...-


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    ' Morning' hoor ik een hese stem snel doe ik me beats af en ren naar hem toe ik hoor niall hard lachen. En knuffel hem voor zichtig. 'Lekker geslapen li?' En ik grijns me andere maat is ook weer wakker. 'Lekker onbijtje voor je maken?' En ik speer de keuken in.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    MYxLoubear schreef:
    -Zouden jullie willen letten op jullie off-topic berichten en dat jullie zo min mogelijk andere personages besturen...-
    -ja imsorry'' nu eten x-


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [sgoed, em Eva ik snap er echt geen bal meer van.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    [sgoed, em Eva ik snap er echt geen bal meer van.]
    ' sorrie ik ga nu eten doe maar een nieuwe emma rpg' x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [dat is goed want bij het ene gaat ze zingen en weeti k het en bij de ander vraagt ie of hij lekker geslapen heeft"]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    [dat is goed want bij het ene gaat ze zingen en weeti k het en bij de ander vraagt ie of hij lekker geslapen heeft"]
    - bew. Het was tegen liam van dat slapen.. :$


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan

    ' Thanks" zeg ik ' ik heb me eten op, dus ik ga ff je gitaar halen en macbook ja? ' Ik knik ja " best"zeg ik met mijn volle mond en Emma grinnikt even.Overdreven heupwiegend komt Emma weer terug en ze doet alsof ze de gitaar gooit waardoor ik bijna een hartverzakking krijg. ' sorrie ik wou kijken hoe wakker je was ' zegt ze en glimlacht. 'Nooit meer doen' mompel ik en pak de gitaar uit. Ze begint wat te zingen en ik begin ook zachtjes te zingen en grinnik af en toe om Emma. 'Ik ga met mijn liedje verder' Mompel ik vaagjes. Rustig begin ik het liedje wat ik Over again noemde. Ik begin geconcentreerd met mijn tong een stukje uit mijn mond de accoorden te spelen met af en toe een bonk op mijn gitaar voor het effect.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 20:14 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( :o maar die heeft emma al gezongen eh?XD


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [oww ehm Over again ook?]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    [oww ehm Over again ook?]
    ( nee :D ilove read all about it ik kan hem ook spelen op de gitaar. :) hebben jullie skype sorrie we doen weer die vage gesprekken hier in xdd. Ik ga zo de honden uitlaten.x'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin