• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - Hazzakins


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema: In de RPG

    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Geen andere personages besturen
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 15:52 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :

    Ik kijk met medeleven naar niall..ik vind het echt zo erg voor hem.. 'Jullie mogen er bij blijven, maar het liefst 1. En je moet wel tegen bloed en vieze plekken kunnen.' legt Lisa uit. Liam kijkt naar mij en vraagt: 'Mag ik? Of wil jij...'. ' Jij mag Liam jij bent zijn Lad/bro dus jij blijft bij hem.
    ' Lisa als je nog spullen nodig hebt heb ik ook..'
    En ik geef haar de tas met spullen ik heb altijd een ehbokist bij me in me koffer, en heb er toepasselijke spullen voor Ni uitgehaalt. Ik schuif het naar der toe.' Ik zal even Niall zijn krukken pakken die blijven drijven geloof ik toch? ' Zeg ik meer in me zelf dan tegen hen. Ik had gelijk en pak snel de krukken. Ook die van liam pak ik uit de kano. ' LISA?' Schreeuw ik.. Ik zie haar even me aankijken. ' Ik pak al me spullen en dan ga ik terug ja ? Ik wil heel graag warm douche..' Ze knikt.. ' Niall Liam, ik zie jullie zo ja.. Sterkte lieverds ik zie jullie zo..'Zeg ik snel.
    Ik pak al me spullen bij elkaar en het is best veel gewicht ik neem alles mee. En loop op me gemakkie terug. Eenmaal aangekomen gooi ik alles in de tent onder me bed en erop. Ik pak schonen lingerie en en pak schonen skinny en een tanktop van paul frank en een rood bjorn borg vestje. Pak douche spullen en handoeken en loop snel met natte kleding de douche in mmh


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Liam:

    Ik zucht opgelucht als ze zegt: ' Jij mag Liam jij bent zijn Lad/bro dus jij blijft bij hem.' Lisa als je nog spullen nodig hebt heb ik ook..' Lisa heeft zelf ook een koffertje mee, maar je weet maar nooit of je extra doekjes nodig hebt. Zonder enige moeite haalt ze eerst de krukken en loopt daarna op haar dode gemakje terug. Ik ga aan de andere kant van Niall zitten. 'Niall, mate? Hoe voel je je?' vraag ik met een bezorgde blik. Eten! Eten en drinken! Ik kijk in het tasje van marlotte en haal er een flesje water uit(God, alweer -.-) en haal de dop er alvast af voor hem. 'Ik begin nu hoor' zegt Lisa en ik knik. Ik richt me weer op Niall. Ik pak zijn hand en geef het een bemoedigend kneepje in met een glimlach. Het lijkt misschien gay, maar een beetje gay is OK. Bovendien, dit is Nialler. De schattige blonde Ier, kom op!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [maar een beetje gay is OK, ahahahha droogkloot]

    Niall Horan

    Uiteindeiljk zegt Emma dat Liam mag blijven en ik glimlach zwak naar haar voor ze weg loopt. Liam gaat aan de andere kant dan lisa zitten. 'Niall, Mate? hoe voel je je?' vraagt hij bezorgd en ik haal mijn schouders opl 'IK heb nu geen last van de pijn maar ik heb het koud en ik ben moe' zeg ik zachtjes. Hij pakt een flesje water en draait de dop alvast los. 'Het is beter dat ze klaar is voor ik ga bewegen' zeg ik zacht maar toch dankbaar. Hij pakt mijn hand en geeft een bemoedigend kneepje erin. Zwak glimlach ik terug. 'Wil je wat over ehm je thuis vertellen?' vraag ik zacht in de hoop van de kou af geleiden te worden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :

    Warme stralen kletteren op mijn lichaam. Ik zeep mijn haar in scheer me nog weer even vervolgens was ik mijn lichaam en doe een masker in zijn mijn haar en vervolgens condischener. Ik was me af en spoel me haar uit.

    Droog me af en stap met alleen me handoek om de douche uit. Ik schrik even... ' AH!' Een gil sla ik uit. Als ik nog een keer kijk lijkt er niemand te staan.
    Ik stap toch de douche maar weer in en doe de deur op slot droog me af stap de douche uit in me lingerie.. Als iemand me zo ziet is het minder erg. En wat zou iemand hier nou anders weer moeten doen. (.) Ik fhon mijn haar even en doe me broek aan snel kleed ik me veder aan doe me haar weer in een strakke knot en doe me schoenen aan. Ook doe ik nog snel wat mascara op lange wimpers ontstaan.
    Ik stap naar buiten en zou eigenlijk willen kijken of marlotte nog slaapt. Ze zal niall misschien wel missen eerst maar naar erik.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [ik ben er nog op mobiel maa rik ga wat drinken en slapen morgen vroeg eruit voor werk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    [ik ben er nog op mobiel maa rik ga wat drinken en slapen morgen vroeg eruit voor werk.


    Ik ben al de hele tijd op me mobiel xD.
    Ik spreek je morgen wel weer ;) slaaplekker alvast.
    Ik zal morgen wel wachten met rpg'en denk ik tot dat 'niall' hahah. Er zeg maar ook weer is enzo.
    Hahhaah truste.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [Dit stukje verward me een beetje, oeps?]
    Violet Ambre Sparks

    "Ik vind dit automatisch romantisch.." Ik knik, kaarsen zijn heel romantisch, ook leuk als versiering of om naar te kijken. "Ik vind het alvast, prachtig, net een sprookje, ik hou wel van sprookjes, zeker romantische sprookjes." Geef ik toe terwijl ik mijn hand door mijn haar haal. "Als je het me leert, dan wil ik het wel proberen.." Zijn stem klinkt onzeker en hij krabt achter zijn hoofd. "Maar je moet niet te veel van me verwachten, ik ben een vreselijke danser." Ik grinnik zachtjes en schud mijn hoofd. "Iedereen kan dansen, zelfs al ben je verschrikkelijk." Vertel ik hem. Ik trek me recht aan zijn uitgestoken hand en link onze vinger samen waarna ik een kus tegen zijn wang druk. "Ooit van de tango gehoord?" Vraag ik dan terwijl ik mijn jogging afveeg.


    The artist is the kid that survived.

    Liam:

    'Over thuis vertellen? Oh, je wil wat afleiding zeker.' vraag ik aan hem. 'Nou, ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niks interessants weet. Echt, het is thuis een saaie standaard boel' en ik glimlach waterig. Ik probeer om het zo leuk mogelijk te vertellen maar ik vind het zo sneu voor Niall. Ik bijt op de binnenkant van mijn wang als ik de pijn in mijn buik weer voel. 'Wacht, ben jij ook mee geweest?' vraagt Liasa. Ik knik wat in de war en ze schud haar hoofd en richt zich weer op het hechten. ik haal mijn schouders op en kijk weer naar Niall. 'Wacht' zeg ik en ik zoek een soort doekje in het doosje van Emma. Echt alles zit er in. Ik pak het doekje, til voorzichtig Niall zijn hoofd op, en plaats het onder zijn hoofd om hem daarna weer neer te leggen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'over thuis om je af te leiden!' ik knik even. "eigeblijk is het biet zo untressant"zgt hij en praat wat net Lisa ocer kanoeen. Hij bedenkt iets en legt een doek onder mijk hoofd als kussen en ik glimlach dankvaar. 'leuk kamp zo eerst ik dan marlotte dan jij dan weer ik"zucht ik zachtjes. Was dit het gewonden kamp of wat'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson:

    "Ik vind het alvast, prachtig, net een sprookje, ik hou wel van sprookjes, zeker romantische sprookjes." zegt ze en ik knik instemmend. "Iedereen kan dansen, zelfs al ben je verschrikkelijk." verteld ze daarna en ik maar een ontkennend geluidje. Ze trekt zich op aan mijn hand en verstrengeld haar hand in die van mij. Ik kijk ernaar en glimlach en voel opeens een kusje op mijn wang. "Ooit van de tango gehoord?" vraagt ze terwijl ze haar broek afveegt. 'Kom maar op, ik ga winnen, grrr' zeg ik alsof ik klaar ben voor de strijd. Ik probeer wat en ga tegen Violet sta. Ik pak haar hand en strek hem uit. 'Oke, dit is wat ik weet. En nu?' vraag ik oprecht geintereseerd. Ik houd niet zo van dansen, maar met Violet voelt het wel fijn. Het maakt me even niet uit of ik faal, ze zal me hooguit uitlachen met haar schattige giechel. Geen straf dus.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam:

    'leuk kamp zo eerst ik dan marlotte dan jij dan weer ik"zucht hij. 'Was dit het gewonden kamp of wat' zegt hij daarna. 'Niet zo sip, Lisa verzorgd ons allemaal supergoed, wie weet zouden er anders 3 doden zijn geweest. Positief blijven' zeg ik met een lichte trilling in mijn stem. Dat was niet de bedoeling maar ik kan er toch niks meer aan doen. Ik aai even over Niall zijn haar net zoals ik dat altijd bij mijn broertjes deed. Zo voelt het ook.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'niet zo begatief Lisa verzorgt ons hartstikke gied anders waren er al drie doden geweest' zegt hij en gaat met zijn handen door mujn haren. Het was fijn,Greg deed het ook altijd. Als hij bezorgd was ik verdrietig was of als hij merkte dat ik wat liefde of teun nodig eas. Ook zobg ik wel eens voor hem als ik het niet vertellen kon. Met muzirk lukt t beter. Zonder dat ik het merk val ik in een rustige diepe slaap

    Ik ga slapen maar je kunt m verder besturen met de resr. Laaf hem maar gewoon slapen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [AppleBottom goes Hazzakins]


    The artist is the kid that survived.

    ( Ik ga slapen. X
    Emma die ging na het douche eerst toch zelf maar even slapen.. Aangezien ze alleen nog maar slecht geslapen had. Jullie morgen haar gewoon wakker maken hoe je wil. Als je iets nodig hebt kun je het haar vragen als je hard en duidelijk praat antword ze meestal slaap dronken. Ze praat in haar slaap vooral over mensen die veel om haar zijn. Ze schrikt snel wakker of blijft als een hamster in winterslaap liggen. Hahah. TEST IT! Weltruste moppies! )X


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Iemand rpg'en verveel me kapot! En het is kapot warm!


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin