• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - Hazzakins


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema: In de RPG

    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Geen andere personages besturen
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 15:52 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    IrishNialler schreef:
    [ik ben er nog op mobiel maa rik ga wat drinken en slapen morgen vroeg eruit voor werk.


    Heej je bent er weer!!! :D my life is complete hahaha. Hoe was het op je werk?x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    ( Kunnen we zo weer rpg'en want ik wil ook nog gitaar spelen :p en moet de katten van de buren dalijk voeren en de 4honden uitlaten haha xx)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [back, lol twee gaatjes]ehm Niall slaapt dusja en lisa was nog niet helemaal klaar met d operatie denk]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :

    Ik bedenk me dat niall het heel koud had net dus pak nog wat dikke wollen denkens en een kleed waar hij zijn lichaam in moet doen zo soort fleece denken. Ik gooi het allemaal in een rolstoel en neem gelijk nieuw eten mee ook pak ik zakjes choco thee en soep. En vul snel een theekan ik draai de dop erop en roep richting erik dat ik weer naar lisa ga. Hij lijkt te knikken en ik zie het als een goed keuring.
    Haastig en half buiten adem kom ik aan en zie liam niall steunen en dat lisa nog bezig is. Ik leg de denkens vlak naast haar het eten en warme water zet ik naast liam. Niall zie ik een beetje wegdutte hij zal vast wel aan het slapen zijn.
    Ik neem naast liam plaats. ' Hoe gaat het met hem?' ' En met jou? ' Ik kijk hem even lief aan en glimlach even. Na zijn antwoord sta ik weer op.
    'Lisa, Liam? Kan ik nog wat anders doen?" Vraag ik een beetje ogemakkelijk.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan.

    Ik schrik wakker als een meisjes stem zich ineens laat horen en ik zie Emma. Ik wrijf langzaam in mijn ogen en geeuw weer even. Ik zie een stapel met dekens en eten en glimlach zwakjes. ONdanks het kleine zonnetje voelde de grond kil aan. Ik strek mijn arm langzaam naar een deken en leg deze snel ook over me heen Ik slaak een zuchtje en kreeg het al wat warmer. Nu zou het langer duren voor ik met krukken zou mogen en ik was bang dat ik niet veel meer mee zou krijgen. Erik was een stuk soepeler dan Lisa maar het leek me dit keer beter om naar hem te luisteren. 'Oke Niall ik ben klaar dan kan ik je in de rolstoel helpen, dankje daarvoor Emma' zegt Lisa. Met nog een zucht haal ik de dekens een voor een van me af en negeer de wond maar. Ik ga alvast recht zitten maar ik voelde nog niet echt iets. 'Emma kun jij me helpen. Hij hoeft alleen te staan als jij de rolstoel dan zo neer zet of rijd zodat hij zich erin kan laten zakken?' verteld Lisa


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    -Nope-

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 17:22 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Ik zie niall even wakker worden en een glimlach komt op mijn gezicht staan. Gelukkig! Ineens voel ik kribbels in me buik. Wacht wat? Kribbels.. Echt niet hij is mijn beste vriend meer niet.
    'Oke Niall ik ben klaar dan kan ik je in de rolstoel helpen, dankje daarvoor Emma' zegt Lisa. ' Graag gedaan.' Zeg ik zacht. Ik zie dat lisa me even aankijkt, maar ik kijk naar niall die een beetje lastig de denken van zich af doet en zie dan dat hij pijn heeft.
    'Emma kun jij me helpen. Hij hoeft alleen te staan als jij de rolstoel dan zo neer zet of rijd zodat hij zich erin kan laten zakken?' verteld Lisa. Ik luister aandachtig en doe wat ze zegt eerst breng ik de rolstoel en dan sla ik even zijn arm om mijn schouder en glimlach even.
    Daarna zet ik hem erin pak de denkens en een warme kruik die ik hem op zijn schoot leg onder de denkens. Ik rol hem richting de tenten.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (Oops.)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    { Yeah... Me2 :$ }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    { Ik verwijder hem :) }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    { Yeah... Me2 :$ }
    im sorrie babe!x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Lisa:

    Als we bij de tenten aangekomen zijn zeg ik: 'Niall, ik leen Emma eefjes hoor. Maar je kan zelf de wielen draaien dus je kan gewoon verder gaan. Maar je weet het, voorzichtig.'. Ik glimlach even en wenk dan even dat Emma mee moet komen. Op een veilig afstandje kijk ik om me heen'. 'Emma. Ik wil het zo rustig mogelijk houden dus ik stel je 1 vraag. Doe ermee wat je wilt maar ik wil je alleen...informeren.' leg ik uit. Echt vaag dit, dus ik ga gewoon maar over op mijn vraag. 'Vind je Niall leuk?' vraag ik meteen. Niet te moeilijk, anders word het toch zo vaag. Ik ben benieuwd wat ze zegt...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    niallsister schreef:
    (...) im sorrie babe!x

    { No problem yo! Gewoon verder :) }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Niall, ik leen Emma eefjes hoor. Maar je kan zelf de wielen draaien dus je kan gewoon verder gaan. Maar je weet het, voorzichtig.'Glimlacht lisa even. Ze wenkt me even met haar mee te gaan. Niks vermoedent loop ik even me .
    'Emma. Ik wil het zo rustig mogelijk houden dus ik stel je 1 vraag. Doe ermee wat je wilt maar ik wil je alleen...informeren.' legt ze uit. Ik knik even. " Oke barst los! " Zeg ik een beetje melig.
    'Vind je Niall leuk?' vraagt ze meteen. Ze kijkt me nieuwschierig aan terwel mijn wange warm beginnen te worden en ik antwoord snel. ' Nee natuurlijk niet, hij is echt heel leuk enzo maar hij heeft iets met Marlotte en zo iets doe je mensen niet aan vrienden al helemaal niet maar ik begon zo 10 minuten geleden pas iets te voelen maar dat heb ik meteen uitgezet! Hij moet voor haar gaan! ' Ratel ik aan 1 stuk door.. ' Viel het zo op dan?' Zeg ik onzeker me schoenen lijken ineens heel intresant te zijn voor me...


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Lisa:

    ' Nee natuurlijk niet, hij is echt heel leuk enzo maar hij heeft iets met Marlotte en zo iets doe je mensen niet aan vrienden al helemaal niet maar ik begon zo 10 minuten geleden pas iets te voelen maar dat heb ik meteen uitgezet! Hij moet voor haar gaan! ' rateld ze. Ondertussen knik ik begrijpend. ' Viel het zo op dan?' zegt ze. 'Weet ik niet, maar ik merk dat altijd snel aan mensen dus maak je niet al te veel zorgen' leg ik rustig uit. 'Kan ik iets voor je doen? Of wil je het gewoon met rust laten?' vraag ik. Ze moet het niet opkroppen, dat is niet goed. Dat weet ik. Maar ik wil haar al helemaal niet pushen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3