• Wanneer de Royal Academy of Dance, te Londen,
    een groep straatdansers naar binnen haalt zijn er veel vragen bij de leerlingen die daar les volgen.
    Waarom zijn ze hier? Waar komen ze vandaan?
    Wie heeft ze uitgenodigd? Wie zijn ze?
    Hun vragen hierop worden beantwoord wanneer de hoofdlerares, de crew bij haar les haalt.
    Ze vind dat haar beste dansers te stijf zijn,
    ze zien er te verveeld uit.
    Hierin wil ze verandering brengen.
    Ze geeft de crew de opdracht om haar dansers nieuwe dingen te leren.
    Ze meer pit te geven.
    Maar dit lukt natuurlijk niet voor ze elkaar vertrouwen,
    zal er een vriendschap ontstaan tussen de dansers?
    Liefde? Haat? Broederschap? Vertrouwen?




    Rollen;
    Leerlingen van de Royal Academy of Dance:
    - Scarlett Penelope Durchville, 18. Hazzakins.
    - Chachi 'Maybell' Braves, 18, Confortare.
    - Bella Rose Valentino, 17, Malino.
    - Sarah Rose Smiths, 18, Fleeko.
    - Dessy Yasmin Jones, 18, Depay.
    - George Lloyde, 18, Confortare.
    - Open.

    Leden van de crew:
    - Cresselia Vera Laocon, 17, Hour. (Leider.)
    - Ibrahim Omar el Nissene, 19, Malino. (Co-leider.)
    - Autumn Madison McJohnson, 18, Sempra. (Crewlid.)
    - Jasmine Angel Meakin, 19, DamnBieber. (Choreograaf, vrouwelijke co-leider.)
    - Gabriel Ethan Mc. Woods, 19, Fleeko. (Trucks.)
    - Austin James Sketch, 18, XxPeetaxX. (Co-choreograaf.)
    - Tyler Sky Draw, 18, DamnBieber. (Trucks.)

    Regels;
    - Geen oneliners! Er moeten minstens vier regels zijn.
    - Geen ruzie OOC, IC mag wel.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    - Geen sneltrein, geef anderen de tijd om te reageren.
    - OOC tussen haakjes [] || () {}
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - Als je vragen hebt, niet bang zijn, ik bijt niet.
    - Als je lang niet kunt reageren, laat dit dan eventjes weten.
    - Niet na één topic stoppen met reageren.
    - Alleen ik, hazzakins, maak nieuwe topics aan.

    Het begin:

    Eigenlijk is het letterlijk de eerste dag dat de crew in de school aanwezig is, de eerste les die ze samen gaan hebben en iedereen maakt zich daar zo een beetje klaar voor.


    Rollentopic
    Rollenstory, ik raad iedereen aan dit eerst even te lezen.

    Idee door hazzakins, afgeleid van Step Up en Streetdance.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 23:01 ]


    The artist is the kid that survived.

    George Lloyde
    Ik keek op toen ik voetstappen hoorde die door de zaal galmden. Ik vroeg me af bij wie die voetstappen hoorden, dus ik keek wat om. Ik zag dat Sarah lopen, die ook een broodje vast had. Ze liep richting mij en vroeg of ze bij mij kon zitten. Ik knikte met een glimlachje. Eindelijk wat leven hier. 'Natuurlijk mag dat,' glimlachte ik naar haar en ik stond op om de stoel waar ik op zat weg te schuiven om me te verplaatsen naar de soort bank, zodat ze makkelijker bij me kon zitten. 'Ik wachtte al op iemand om mee te praten,' vervolgde ik nog met een klein lachje, waarna ik naast me op de bank klopte met mijn hand. Ik nam nog een hap van mijn broodje die nu eindelijk naar wat proefde, een broodje gezond.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Evigilavi schreef:
    [Mt.]

    Sarah Rose Smiths

    George knikte en glimlachte.'Natuurlijk mag dat,' zei hij en stond op ,om vervolgens zijn stoel weg te schuiven en naar een bankje toe te gaan.
    'Ik wachtte al op iemand om mee te praten,' vervolgde hij met een zacht lachje. Hij ging zitten en klopte naast zich ,als teken dat ik erbij mag komen zitten.
    Ik glimlach en zet me naast hem.
    "Tja niet veel mensen houden van vroeg opstaan."grinnik ik. Het was hier echt een beetje doods,maar ach ,zo erg vond ik het niet.
    "Goed geslapen?"vroeg ik hem dan maar om een gesprek te beginnen- waar ik dus niet zo goed in ben-.
    Ik nam een hapje van mijn broodje en kijk hem dan afwachtend aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Iemand voor Autumn?]

    Sempra schreef:
    [Iemand voor Autumn?]


    (Ik heb Gabe :3 ? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sempra schreef:
    [Iemand voor Autumn?]


    [ik heb Ibrahim?]


    El Diablo.

    Fleeko schreef:
    (...)

    (Ik heb Gabe :3 ? )


    [is goed, waar is 'ie?]

    Sempra schreef:
    (...)

    [is goed, waar is 'ie?]


    (normaal is iedereen van de crew nu bij de repetities ,en Malino ,van mij mag Ibrahim er ook bij hoor ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Oké, dan wacht ik wel op jullie reactie ^^ Jullie mogen hem ook wel betrekken hoor.]


    El Diablo.

    Autumn Madison McJohnson.

    'Dit is de outfit voor de dames. Ik dacht aan het zwarte hemdje. Dat shirt kan er altijd nog overheen. Ik heb dit eerst een mee, als we het hierover eens zijn, dan bestel ik er genoeg. En dit is die van de jongens. Op deze shirts laat ik als het goed is ook "Love sucks" of zo'n doodskop drukken. Oh ja, voordat ik het vergeet. Vanmiddag gaan we naar Royal Academy of Dance.' Veteld Cresselia. Ik hoor hier en daar een paar mensen kreunen, maar ik vind het wel leuke outfits. Mijn ogen zijn op zoek naar iemand waarmee ik kan praten en al snel he pb ik mijn slachtoffer gevonden; Gabe. ‘Aloha Gabe.’ Zeg ik vrolijk terwijl ik op zijn rug spring.

    [Sorry voor dit korte stukje. Mijn ogen zijn opgezwollen omdat ik er rondom heen verbrand ben. En staren naar mijn scherm doet pijn xd.]

    George Lloyde
    'Ik ben volgens mij de eerste die wakker is. Ik ben al zo'n uur wakker,' grinnikte ik en ik keek naar haar. 'Ja hoor, ik slaap vroeg en zonder enige nachtmerries. En jij? Last van enge spoken gehad of iets?' Ik keek haar speels en plagend aan waarna ik nog een hap van mijn broodje nam. Ik had een plastic bordje meegebracht en ik legde daar het broodje op. Ik zette een elleboog op de tafel en steunde met mijn kin in de palm van mijn hand. Daarna keek ik haar aandachtig aan. Meestal was ik wel geïnteresseerd in dingen die mensen zeiden. Ik keek nog eventjes kort rond, maar er waren geen mensen meer in de zaal gelopen, dus ik en Sarah waren nog steeds alleen. Ik hield wel van rust, maar als het zo rustig bleef, kon ik beter terug naar bed gaan.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Gabriel Ethan Mc. Woods

    ‘Aloha Gabe.’ hoorde ik de vrolijke stem van Authumn zeggen en ze sprong op mijn rug ,waardoor ik kort moest lachen.
    "Heyo Authumny."zeg ik met een grijnsje. "Hang je lekker?"vroeg ik haar dan geamuseerd ,aangezien ze nog steeds aan me hangt.
    "Hey Ibrahim kun je me helpen ,dit plakbeest ,van me af te krijgen."vraag ik hem lachend terwijl ik naar Authumn wijs.
    Ik had eigenlijk echt geen zin ,om straks naar die dansschool te gaan,vaak zitten daar van die tuttige mensen.
    "Wisten jullie daarvan?" vroeg ik hun dan beiden. "Van dat ,we naar die dans academie gaan?"verbeterde ik mezelf nog en keek hun toen vragend aan.

    Sarah Rose Smiths

    'Ik ben volgens mij de eerste die wakker is. Ik ben al zo'n uur wakker,' grinnikte hij en keek me dan even aan. 'Ja hoor, ik slaap vroeg en zonder enige nachtmerries. En jij? Last van enge spoken gehad of iets?' beantwoorde hij mijn vraag en keek me speels en lichtelijk plagend aan.
    Ik grinnik even. "Jawel ,er zit een groot monster onder mijn bed."zeg ik quasi-zielig en trek een pruillipje ,maar algauw begin ik zachtjes te lachen.
    "Nee ,ik heb geen last van spoken of nachtmerries en dergelijke. "grinnik ik en nam nog een hap van mijn broodje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    George Lloyde
    Sarah grinnikte, wat mij ook liet grinniken. 'Jawel, er zit een groot monster onder mijn bed,' zei ze nep-zielig en ze trok een pruillipje, wat me deed lachen en haar blijkbaar ook. 'Nee, ik heb geen last van spoken of nachtmerries en dergelijke,' vervolgde ze grinnikend en ze nam nog een hap van haar broodje. Ik grinnikte ook en haalde een hand door mijn krullen. 'Ik kom het monster wel vermoorden, stiekem, in de nacht,' grinnikte ik. Ik wist heel goed dat de meisjes niet bij de jongens op de kamer mochten en ook andersom niet, dus als ik betrapt zou worden, kreeg ik waarschijnlijk straf, zoals dat ik een dag niet naar de danszaal mocht of iets. Ik haalde mijn hoofd van mijn hand af en pakt mijn broodje weer, waar ik gulzig een hap van nam. 'Nee hoor, ik laat je in vrede slapen, tenzij je me wakker maakt of iets zoals dat,' murmelde ik met volle mond.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ibrahim Omar el Nissene

    "Hey Ibrahim kun je me helpen ,dit plakbeest ,van me af te krijgen." vraagt Gabriel lachend en ik loop grinnikend naar ze toe. 'Tuurlijk.. Niet sterk genoeg om dit mooie meisje te dragen. what a shame.' lach ik plagend. Hij wist wel dat het een grap was hoor. Ik pak Autumn en zet haar gemakkelijk op mijn schouder. Ze was niet zwaar hoor. "Wisten jullie daarvan? Van dat ,we naar die dans academie gaan?" vroeg Gabriel vervolgens. Ik knik, 'niet dat ik er veel zin in heb, meestal zie je alleen maar van die tutjes daar.' zeg ik. Stom accent.... schiet er door mijn gedachten.. Soms haat ik het echt, en je weet meestal ook wat die types van een dansschool ervan zeggen...


    El Diablo.

    Autumn Madison McJohnson.

    "Hey Ibrahim kun je me helpen ,dit plakbeest ,van me af te krijgen." Ik schiet in de lach. Al gauw neemt Ibrahim me over en word ik op zijn schouders neergezet. Gierend van het lachen kijk ik de twee jongens aan. "Wisten jullie daarvan? Van dat ,we naar die dans academie gaan?" Vraagt Gabe. 'niet dat ik er veel zin in heb, meestal zie je alleen maar van die tutjes daar.' Antwoord Ibrahim. ‘En ze dansen alleen ballet, ugh.’ Voeg ik eraan toe. ‘Hey, zullen we zo naar mijn huis gaan? Als je wil kan je gewoon douchen en dan gaan we daarna naar die balletschool?’ Stel ik voor. Ik woel met mijn handen even door Ibrahim's haar terwijl ik wacht op antwoord.