• Wanneer de Royal Academy of Dance, te Londen,
    een groep straatdansers naar binnen haalt zijn er veel vragen bij de leerlingen die daar les volgen.
    Waarom zijn ze hier? Waar komen ze vandaan?
    Wie heeft ze uitgenodigd? Wie zijn ze?
    Hun vragen hierop worden beantwoord wanneer de hoofdlerares, de crew bij haar les haalt.
    Ze vind dat haar beste dansers te stijf zijn,
    ze zien er te verveeld uit.
    Hierin wil ze verandering brengen.
    Ze geeft de crew de opdracht om haar dansers nieuwe dingen te leren.
    Ze meer pit te geven.
    Maar dit lukt natuurlijk niet voor ze elkaar vertrouwen,
    zal er een vriendschap ontstaan tussen de dansers?
    Liefde? Haat? Broederschap? Vertrouwen?




    Rollen;
    Leerlingen van de Royal Academy of Dance:
    - Scarlett Penelope Durchville, 18. Hazzakins.
    - Chachi 'Maybell' Braves, 18, Confortare.
    - Bella Rose Valentino, 17, Malino.
    - Sarah Rose Smiths, 18, Fleeko.
    - Dessy Yasmin Jones, 18, Depay.
    - George Lloyde, 18, Confortare.
    - Open.

    Leden van de crew:
    - Cresselia Vera Laocon, 17, Hour. (Leider.)
    - Ibrahim Omar el Nissene, 19, Malino. (Co-leider.)
    - Autumn Madison McJohnson, 18, Sempra. (Crewlid.)
    - Jasmine Angel Meakin, 19, DamnBieber. (Choreograaf, vrouwelijke co-leider.)
    - Gabriel Ethan Mc. Woods, 19, Fleeko. (Trucks.)
    - Austin James Sketch, 18, XxPeetaxX. (Co-choreograaf.)
    - Tyler Sky Draw, 18, DamnBieber. (Trucks.)

    Regels;
    - Geen oneliners! Er moeten minstens vier regels zijn.
    - Geen ruzie OOC, IC mag wel.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    - Geen sneltrein, geef anderen de tijd om te reageren.
    - OOC tussen haakjes [] || () {}
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - Als je vragen hebt, niet bang zijn, ik bijt niet.
    - Als je lang niet kunt reageren, laat dit dan eventjes weten.
    - Niet na één topic stoppen met reageren.
    - Alleen ik, hazzakins, maak nieuwe topics aan.

    Het begin:

    Eigenlijk is het letterlijk de eerste dag dat de crew in de school aanwezig is, de eerste les die ze samen gaan hebben en iedereen maakt zich daar zo een beetje klaar voor.


    Rollentopic
    Rollenstory, ik raad iedereen aan dit eerst even te lezen.

    Idee door hazzakins, afgeleid van Step Up en Streetdance.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 23:01 ]


    The artist is the kid that survived.

    Sarah Rose Smiths

    'Je lijkt nerveus, is er misschien iets?' vroeg hij vragend ,waardoor ik hem aankijk. Ik herhaal de vraag nog eens in mijn hoofd en als ik door heb waarover het gaat schud ik mijn hoofd.
    "Nee het zal wel lukken."zeg ik met een zwak glimlache ,proberend ,mijn angst niet te tonen.
    'Ach, ik ben er ook klaar voor,' zei hij dan met een lichte onzekerheid in zijn stem. Ik knik en hij liep naar me toe. Ik kijk hem even aan ,maar hij week zijn blik wat af,. Even later keek hij me weer aan en hij beet zachtjes op zijn lip ,waarna hij weer zuchtte. "Vind je deze lift ook zo eng?"vraag ik hem zachtjes.
    Ik neem zijn handen gekruist af ,omdat we dit zo moeten doen,maar ik wacht nog met in mijn houding staan.
    Hij hoefde dit niet te doen als hij niet wilde,maar ik vrees ervoor dat het nog enger zou zijn als onze leerkracht ,zegt dat we deze moeten voortonen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (No ,waarom gaat dit topic dood :C )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    George Lloyde
    'Vind je deze lift ook zo eng?' vroeg Sarah me zachtjes. Ze nam mijn handen gekruist vast, maar ze wachtte er dus mee om in haar houding te staan. Ik keek haar niet-begrijpend aan, maar ik kwam erachter dat ze nog wachtte op mijn antwoord. Ik zuchtte en keek weg. Toen keek ik weer terug. 'Ja, straks ben ik niet sterk genoeg of iets en dan laat ik je vallen. En dan breek je iets, of zo. Dan is dat mijn schuld en kan je 6 weken niet meer dansen...' bekende ik met een zuchtje. Ik liet me neerzakken op de rond en ik liet haar handen los. Beschaamd keek ik weg en ik mijn wangen werden er lichtelijk rood door. Ik mompelde binnensmonds tegen mezelf dat ik best wel zwak was, hopend dat Sarah niet kon horen wat ik zei. Met een zielige blik keek ik weer omhoog om mijn ogen vast te haken in die van haar.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sarah Rose Smiths

    Hij keek me niet begrijpend aan. hij zuchtte en keek weg ,waardoor ik hem vragend aankijk. Hij keek dan weer terug.
    'Ja, straks ben ik niet sterk genoeg of iets en dan laat ik je vallen. En dan breek je iets, of zo. Dan is dat mijn schuld en kan je 6 weken niet meer dansen...' bekende hij zuchten en ik beet zachtjes op mijn lip.
    Hij ging op de grond zitten en liet mijn handen los. Ik begrijp wel dat hij bezorgd was ,maar zo mocht hij niet denken.
    Hij wende zijn blik af ,waardoor ik me nu schuldig voelde ,dat ik die lift wilde oefenen. George mompelde wat in zichzelf en keek dan met een zielige blik me aan.
    Zacht zuchtte ik en ik ging naast hem zitten. "Je bent heus niet zwak George."zeg ik proberend hem wat op te vrolijken. "Knuffel?"vraag ik hem dan zachtjes.
    Ik weet dat hij daar altijd wat blijer van word.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Haloo leeft hier iemand nog!? Kunnen we dan weer opnieuw leven blazen in dit topicc?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik reageer zodra ik op mijn laptop zit ^^


    El Diablo.

    Ibrahim Omar el Nassine

    Ik zing zachtjes een Arabisch liedje en kijk naar de rest. Gelukkig zing ik niet vals, anders gingen ze straks nog klagen ook. Nou ja, Gabriel niet.. Die zat met oortjes zijn oren, ik hoorde vanaf hier al dat het Skrillex was. Ik kijk weer naar de rest en dan naar Gabriel. Ja hoor, die ging zich uitsloven.. Hij neemt een sprintje en springt vervolgens over een vuilnisbak. "Komen jullie nog slomerds !" roept hij lachend, aangezien hij al een stuk verder is. Ik neem ook een sprintje en en richting een muur. Ik spring er tegenaan en maak vervolgens twee salto's naar achter. Ik ren richting Gabriel en spring op de vuilnisbak. Vervolgens spring ik nog een keer en ga met twee salto's over Gabriel heen. 'Ben er.' grijns ik en knak mijn vingers even. Ik kijk even naar de meiden en grijns breed. 'komen jullie nog?!' roep ik lachend.


    El Diablo.

    Scarlett Penelope Durchville

    Met grote passen loop ik richting de danszaal waar ik George en Sarah al zie zitten. "Hey jullie." Ik druk een kus op hun wangen en wandel door richting de kleedkamers, het was nog rustig, wat raar. Ik schud mijn hoofd en sluit de deur achter me om dan mijn kleren uit de tas te trekken, het is een normale tutu, maar wel ik het rood, aangezien ik niet zo een grote fan ben van roze kleuren. Het paste perfect, het rokje wat erbij hoort is een lichter rood, meer oranje. Mijn pointes zijn blauw, donker blauw, eerst tape ik mijn tenen in en doe de teenhoesjes eroverheen om dan nog een extra hoesje erover te zetten, hierna trek ik de pointes aan, de extra bescherming hoort ervoor te zorgen dat je tenen niet breken, of toch niet zo snel. Met een glimlach huppel ik terug richting de anderen. "Klaar!" Ik gooi mijn tas tegen de kant. Helemaal klaar.


    The artist is the kid that survived.

    Gabriel Ethan Mc. Woods

    Ibrahim nam een printje naar een muur en deed een dubbele salto achterwaarts ,daarna sprintte hij vervolgens naar de vuilnisbak en doet hij weer 2 salto's om dan zo over me heen te kunnen.Ik keek hem even met een opgetrokken wenkbrauw aan. 'Ben er.' zei hij en kraakte vervolgens zijn vingers ,alsof hij het een makkie vond.
    "Pfuh ,uitslovertje."zeg ik met een grijns. Het is niet omdat ik me uitsloof dat hij het ook moet doen.
    'komen jullie nog?!' roept hij lachend naar de meiden ,die echt veel te traag waren.

    (ik post met Sarah als George geantwoord heeft ^^)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ibrahim Omar el Nassine

    Gabriel keek me met opgetrokken wenkbrauwen aan en ik grijns breed naar hem. "Pfuh ,uitslovertje." zegt hij vervolgens met een grijns en ik kijk hem lachend aan. 'Moet jij zeggen, jij begon ermee.' grijns ik en geef hem een tik tegen zijn hoofd. 'Kom op meiden! Als jullie er binnen vijf minuten zijn krijgen jullie een knuffel!' lach ik. Ik leun nonchalant tegen de muur en hoor dan opeens het deuntje van mijn telefoon. Ik vis de Samsung Galaxy S4 uit mijn zak en neem op. 'Yo?' zeg ik en wacht af, ik grijns als ik hoor wie het zijn. 'Broertje! Hoe gaat het?*' hoor ik de stem van zusjes zeggen. 'Ja, gaat wel. Met jullie?*' vraag ik. De rest zal het nu niet verstaan, maarja. Mijn zusjes praten nog niet echt Engels, dus ik had geen keus. 'Ja, ook wel... Er is zo een feestje, dus ja.*' zeggen ze en ik lach. 'Niet teveel alcohol drinken hé?*' grijns ik. 'Tuurlijk niet.. Je kent ons.*' mompelt ze. Ik grinnik zacht. 'Maargoed, ik moet gaan. Nog even chillen bij wat mensen van de crew en dan verder naar de dansschool.*' zeg ik. 'Dansschool? Jij? Wat doe je daar?*' lachen ze. 'Ballerina's echt leren dansen.*' grinnik ik. 'Is goed joh, we missen je maar veel plezier! Doei*!' zeggen ze. 'Ja, mis jullie ook hoor. Ik kom wel een keer langs hoor. Bye!*' zeg ik en hang op. 'Zijn die chicks er nou nog niet?' lach ik en kijk naar Gabriel..

    [* Ga er maar vanuit dat ze Arabisch praten xd]


    El Diablo.

    Gabriel Ethan Mc. Woods

    Ibrahim begon te lachen 'Moet jij zeggen, jij begon ermee.' grijnst hij en haf me een tik tegen mijn hoofd ,waardoor ik even lach en grijns.
    'Kom op meiden! Als jullie er binnen vijf minuten zijn krijgen jullie een knuffel!' riep hij. "Maak daar maar een dubbele van."roep ik ook en grijns even.
    Daarna ging Ibrahims gsm en nam hij op,waarna het niet lang duurde tot hij Arabisch begon te praten. Ik verstond er werkelijk niets van en hij kon dat vast aan mijn gezicht zien . 'Zijn die chicks er nou nog niet?' vroeg hij lachend en keek me even aan. "Misschien moeten we ze maar eens helpen ."grijns ik.

    (misschien moeten we iedereen eens een gb'tje sturen en vragen of ze nog aan deze rpg willen meedoen ? Want ,hier is niet zo veel leven meer :c )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Misschien is het een idee dat ze ook eens naar die dansschool gaan? (cat)

    En als Ibrahim en Gabriel ze gaan "helpen" zal ik ook weer eens posten :Y)]

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 19:57 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Sorry ik ben nooit echt goed ingesprongen. Volgens mij heb ik wel een beginpost, maar verder niets. Een tijdsprong lijkt me handig]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Ibrahim komt eraan hoor ;D ]


    El Diablo.

    MonkeySwag schreef:
    [Sorry ik ben nooit echt goed ingesprongen. Volgens mij heb ik wel een beginpost, maar verder niets. Een tijdsprong lijkt me handig]


    (Ik weet nog dat Austin ,Gabe had gesms't en dat hij wat teruggestuurd had dat Austin naar Authumn's huis mocht komen denk ik.)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH