• Wanneer de Royal Academy of Dance, te Londen,
    een groep straatdansers naar binnen haalt zijn er veel vragen bij de leerlingen die daar les volgen.
    Waarom zijn ze hier? Waar komen ze vandaan?
    Wie heeft ze uitgenodigd? Wie zijn ze?
    Hun vragen hierop worden beantwoord wanneer de hoofdlerares, de crew bij haar les haalt.
    Ze vind dat haar beste dansers te stijf zijn,
    ze zien er te verveeld uit.
    Hierin wil ze verandering brengen.
    Ze geeft de crew de opdracht om haar dansers nieuwe dingen te leren.
    Ze meer pit te geven.
    Maar dit lukt natuurlijk niet voor ze elkaar vertrouwen,
    zal er een vriendschap ontstaan tussen de dansers?
    Liefde? Haat? Broederschap? Vertrouwen?




    Rollen;
    Leerlingen van de Royal Academy of Dance:
    - Scarlett Penelope Durchville, 18. Hazzakins.
    - Chachi 'Maybell' Braves, 18, Confortare.
    - Bella Rose Valentino, 17, Malino.
    - Sarah Rose Smiths, 18, Fleeko.
    - Dessy Yasmin Jones, 18, Depay.
    - George Lloyde, 18, Confortare.
    - Open.

    Leden van de crew:
    - Cresselia Vera Laocon, 17, Hour. (Leider.)
    - Ibrahim Omar el Nissene, 19, Malino. (Co-leider.)
    - Autumn Madison McJohnson, 18, Sempra. (Crewlid.)
    - Jasmine Angel Meakin, 19, DamnBieber. (Choreograaf, vrouwelijke co-leider.)
    - Gabriel Ethan Mc. Woods, 19, Fleeko. (Trucks.)
    - Austin James Sketch, 18, XxPeetaxX. (Co-choreograaf.)
    - Tyler Sky Draw, 18, DamnBieber. (Trucks.)

    Regels;
    - Geen oneliners! Er moeten minstens vier regels zijn.
    - Geen ruzie OOC, IC mag wel.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    - Geen sneltrein, geef anderen de tijd om te reageren.
    - OOC tussen haakjes [] || () {}
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - Als je vragen hebt, niet bang zijn, ik bijt niet.
    - Als je lang niet kunt reageren, laat dit dan eventjes weten.
    - Niet na één topic stoppen met reageren.
    - Alleen ik, hazzakins, maak nieuwe topics aan.

    Het begin:

    Eigenlijk is het letterlijk de eerste dag dat de crew in de school aanwezig is, de eerste les die ze samen gaan hebben en iedereen maakt zich daar zo een beetje klaar voor.


    Rollentopic
    Rollenstory, ik raad iedereen aan dit eerst even te lezen.

    Idee door hazzakins, afgeleid van Step Up en Streetdance.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 23:01 ]


    The artist is the kid that survived.

    George Lloyde
    Ik zag dat Sarah opstond, ondanks dat ik gebogen stond. 'Nog genoeg energie om naar de danszaal te gaan?' vroeg ze geamuseerd. Meteen stond ik weer recht. 'Natuurlijk heb ik genoeg energie! Ik heb altijd genoeg energie,' grinnikte ik waarna ik weer naar haar toe liep. Ik pakte haar pols en trok haar langzaam mee zonder haar pijn te doen. 'Ondanks dat ik hier al zo'n paar jaar zit, raak ik altijd nog eens verdwaald. Waar zit de danszaal ook al weer?' vroeg ik met een vraagteken-blik. Ik grinnikte beschaamd en meteen steeg het bloed in mijn wangen naar de oppervlakte, wat een blos veroorzaakte.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sarah Rose Smiths

    Meteen ging hij weer recht staan.
    'Natuurlijk heb ik genoeg energie! Ik heb altijd genoeg energie,' grinnikte hij ,waarna hij naar me toe liep en mijn pols vast nam en me dan langzaam achter zich aan te trekken. Ik merkte dat hij de verkeerde kant op ging ,waardoor ik even moest grinniken. 'Ondanks dat ik hier al zo'n paar jaar zit, raak ik altijd nog eens verdwaald. Waar zit de danszaal ook al weer?' vroeg hij en keek me vragend aan. Hij grinnikte beschamend en ik zag een blos op zijn wangen ontstaan ,wat hem zo super schattig maakte. Dat kan ik wel begrijpen."zeg ik grinnikend. "Maar het is langs hier."zeg ik terwijl ik zijn hand losjes vast neem en hem zachtjes meetrek naar de danszaal. Ik was echt verzot op de danszaal ,het was zo groot ,ruim en mysterieus.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    George Lloyde
    'Dat kan ik wel begrijpen,' grinnikte Sarah, 'maar het is langs hier.' Ze pakte mijn hand losjes vast en trok me naar de danszaal. Ik grinnikte en probeerde de blos van mijn wangen te krijgen, wat niet zo geweldig lukte. Toen ik de gangen herkende, liet ik haar hand los en hupte ik zelf voorwaarts. Ik keek kort achterom naar Sarah en wenkte haar om mee te rennen, als een soort wedstrijdje wie er het eerst is. Ik lachte plagerig omdat ik al een stuk verder van haar af was, dus ik versloomde mijn pas zodat ze me kon inhalen en het wedstrijdje een beetje eerlijk zou zijn. Ik schudde wat met mijn krullen omdat ze weer door de war gegaan waren door het rennen en ik fronste lichtjes naar haar. 'Mijn haar zit nog steeds niet goed,' pruilde ik quasi-verdrietig en ik keek naar de grond. Eigenlijk was ik ook wel goed in acteren, maar ik was daar minder goed in dan in dansen en een klein beetje zingen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sarah Rose Smiths

    Hij grinnikte en toen we in de juiste hang aankwamen ,liet hij mijn hand los en hupte hij voorwaarts ,wat er best lachwekkend uitzag.
    Wij wenkte me als teken ,voor een soort wedstrijdje te doen. Hij lachte plagerig omdat hij al een stuk voor me was. Ik rende -wat meer op snelwandelen lijkt- naar hem toe en merkte dat hij vertraagde ,net op het moment dat ik hem bijna inhaalde ,struikel ik bijna ,waardoor hij me inhaalde ik grinnik zacht en ga naar hem toe.
    . 'Mijn haar zit nog steeds niet goed,' zei hij Quasi-verdrietig terwijl hij naar de grond keek."Ahw ,kom hier dan ,dan doe ik je haar weer goed."grinnik ik en prut wat aan zijn haar. Uiteindelijk lukt het me zijn haar weer goed te leggen. "Zo ,dat zit weer goed."glimlach ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Heey,

    had dit weekend toernooi,

    mag ik een update?

    PS. MT]


    Spoiler alert: you will save yourself

    XxPeetaxX schreef:
    [Heey,

    had dit weekend toernooi,

    mag ik een update?

    PS. MT]


    (Er is niet veel gebeurt ,Cresselia heeft outfits gekozen voor de crew en ze hebben nu pauze,ze moeten zeker in de middag terug zijn ,want dan gaan ze naar de academie . Authumn had ook voorgesteld dat er een paar mensen mee mochten naar haar huis,voordat ze naar daar zouden gaan en dat is zo'n beetje alles van de crew)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    i]Bleg, druk, druk weekend, ga ik nog eventjes inspringen hier.[/i
    Scarlett Penelope Durchville

    Stop het gering, stooop. Met mijn hand zwaai ik richting het geluid waarna er een luide bonk klinkt, meteen ben ik klaarwakker. Oh jee, wat heb ik nu weer gedaan? Ik kijk naast het bed en zie mijn wekker op de grond liggen, met weinig moeite buig ik me voorover en raap hem van de grond, het glaasje is gebroken en de wekkers hangen naar onder, geweldig, nu moet ik dus een nieuwe wekker gaan kopen. Welke dag is het eigenlijk? Ik knikker langzaam met mijn ogen en gooi mijn armen in de lucht om me uit te strekken, mijn benen worden over de bedrand gegooid en ik neem mijn gsm van het nachtkastje af, maandag, oh ja, nu herinner ik het me weer, ik was gisteren pas laat terug gekomen nadat ik het weekend thuis had doorgebracht! Mijn ouders waren eigenlijk nog eens thuis, zo een weekend kan ik toch niet missen? Ik haal een hand door mijn haar, damn, het zit helemaal in de war. Ik sta op en wandel richting mijn kast om daar een outfit uit te halen. Losse streepjes bloes, een paar sneakers, zwart skinny, perfect. Wanneer ik me heb omgekleed, mijn haar heb opgestoken, mijn tanden gepoetst en mijn makeup gedaan is het tijd om naar buiten te gaan. Ik rits mijn tas van de grond en wandel de kamer uit, op weg naar dansen, dansen, dansen!


    The artist is the kid that survived.

    George Lloyde
    'Ahw, kom hier dan, dan doe ik je haar weer goed,' grinnikte Sarah en ze plukte wat aan mijn krullen. Ik voelde dat het langzaam weer goed begon te liggen en ik glimlachte lief naar haar. 'Zo, dat zit weer goed,' zei ze met een glimlach. Ik gaf haar een high-five en hupte wat op en neer met mijn beiden handen op mijn hoofd. Ik pakte haar hand losjes vast en rende verder naar de danszaal. Toen we eenmaal daar aankwamen, keek ik om me heen. Er was iets aan deze zaal wat me de kriebels gaf. Of misschien wat het veel mysterieuzer maakte. Ik plofte neer op de grond en keek omhoog naar Sarah, waarna ik haar hand losliet. 'Ik weet niet meer wat ik moet oefenen... Kan ik jou ergens mee helpen?' vroeg ik beleefd aan haar.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Damn, ik had eindelijk wel iets van 10 regels (!), besluit mijn browser dat het misschien wel grappig is als 'ie net stopt als ik wil posten.
    Grmbl.
    Nou ja, dan zijn ze nu gewoon bij Autumn's huis. :<]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Austin James Sketch

    Ik word wakker als ik iemand hoor schreeuwen. Logisch, ik woon samen met vier anderen die net als ik zijn opgegroeid in een weeshuis, en daar was het een gewoonte om 's ochtends de hele boel wakker te schreeuwen. Zó irritant. 'KOM OP LISA! GEEF ME HET BROOD!' Hoor ik mijn beste vriend Jared schreeuwen. Ik rek me uit en sta op. Ik loop in mijn pyjama naar de woonkamer, waar ik Lisa en Jared zie vechten om brood. 'Hey, wat doe je hier bro, je moet op die school zijn.' Zegt Jared. O ja! Shit! Ik moet met Phase naar die ene dansschool! Snel sms ik Gabriel.

    Hey,
    Sorry dat ik laat ben, waar moet ik heen?
    Austin


    Ik kleed me aan en ga ontbijten, terwijl ik wacht op een reactie van Gabriel


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hour schreef:
    [Damn, ik had eindelijk wel iets van 10 regels (!), besluit mijn browser dat het misschien wel grappig is als 'ie net stopt als ik wil posten.
    Grmbl.
    Nou ja, dan zijn ze nu gewoon bij Autumn's huis. :<]


    [Da's balen ;'(.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    (Dat is inderdaad vervelend :c ,nou dan post ik wel dat ze al bij haar huis zijn)
    Gabriel Ethan Mc. Woods

    We waren nu al een tijdje onderweg naar Authumns huis en we waren ,bijna met z'n allen mee. Ik had mijn oortjes in en zat naar Skrillex te luisteren.
    Ik weet niet waarom,maar dupstep haf me altijd zin om te gaan freerunnen.. Ik was net aan het uitstippelen ,wat ik zou kunnen doen ,als mijn ringtone afgaat ,wat dus betekende dat ik een berichtje had.
    Ik zag ik mijn schermpje dat het van Austin was. Ik had hem de hele dag nog niet gezien. Ik opende het berichtje en las het vluchtig.
    Hey, Sorry dat ik laat ben, waar moet ik heen? Austin 'Heyo ,nou ik en nog een paar andere van de crew ,zijn opweg naar Authumns huis om wat te chillen, kom maar af ' stuur ik terug en doe dan mijn gsm in mijn broekzak. Ik zie Haar huis al in de verte en heb zin om me uit te sloven.
    Ik neem een sprintje ,naar het eerste voorwerp wat ik zie en dat is in dit geval een vuilbak . Ik ren er heen en zet mijn handen erop ,voordat ik erover spring . Lekker basic. Een kong is een van de makkelijkste dingen in freerunnen. "Komen jullie nog slomerds !"roep ik lachend naar hun ,aangezien ik nu een heel stuk verder dan hun ben.

    Sarah Rose Smiths

    Hij haf me een high five en begon dan op en neer te springen ,waardoor ik zachtjes moest lachen.
    Ik voelde dat hij losjes mijn hand vast nam en me mee nam naar de danszaal. Toen we in de zaal aankwamen ,ging hij op de grond zitten en liet dan mijn hand los. Ik kijk even de zaal rond. Normaal zitten wie hier met een grote groep,maar nu met z'n tweeën lijkt het echt gigantisch groot.
    'Ik weet niet meer wat ik moet oefenen... Kan ik jou ergens mee helpen?' vroeg hij me dan beleelft en ik kijk hem even aan en knik dan.
    "Ja graag ,ik heb nog wat moeite met die lift."zeg ik met een glimlachje. Ik was eigenlijk altijd nerveus als ik zo'n lift moest doen ,waardoor ik niet goed mijn evenwicht kan houden ,wat dus erg vervelend is.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    George Lloyde
    'Ja graag, ik heb nog wat moeite met die lift,' zei ze met een glimlachje. Ik merkte dat ze wat nerveus was en ik keek naar haar omdat die nerveusheid haar juist wat schattiger maakte. Als ze überhaupt schattiger kon worden. Ik knikte en sprong op met een glimlach. 'Tuurlijk! Ik help je graag hoor, Saartje,' zei ik, haar bijnaam gebruikend. Ik haalde een hand door mijn krullen en hupte wat rond. Ik stroopte de mouwen van mijn vest op en trok mijn beanie wat meer over mijn krullen heen, maar precies zo dat je de bovenste krulletjes bij me kon zien. Ik stak mijn handen in mijn zakken en wiegde wat heen en weer, kijkend naar Sarah, wat ze zou doen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sarah Rose Smiths

    George knikte en sprong op met een glimlach op zijn gezicht. 'Tuurlijk! Ik help je graag hoor, Saartje,' zei hij . Ik hield niet echt van die bijnaam ,maar ik zei er niets van.
    Hij hupte wat rond en haalde dan een hand door zijn krullen. Hij stroopte zijn mouwen op en trok zijn beanie wat meer over zijn hoofd ,maat net zo dat je nog wat van zijn krulletjes kon zien.
    Nonchalant steekt hij zijn handen in zijn zakken en wiegde hij wat heen en weer ,terwijl hij naar me keek.
    aarzelend dacht ik na. Het was beter om nu wat te oefenen ,nu ik de kans had ,want anders ging ik weer een hele preek op mijn kop geslingerd krijgen ,maar ik wilde me eigenlijk ook niet voorschud zetten bij George. Ik haal even diep adem en knik."Ik ben er klaar voor."zeg ik tegen hem.

    (Eigenlijk is dit echt vaag aangezien mijn naam Saar is en haar bijnaam Saartje :'D oh ja ,dit is de lift om 1:20 tonen ze die ^^ )

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 18:58 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    George Lloyde
    'Ik ben er klaar voor,' zei ze. Ik knikte. 'Je lijkt nerveus, is er misschien iets?' vroeg ik met een vragende blik. Zou ze denken dat ik haar zou uitlachen of iets? Dat zou ik eigenlijk nooit doen. Bij geen één partner en zeker niet bij die schat van een Sarah. Ik zuchtte zachtjes en liep naar haar toe. 'Ach, ik ben er ook klaar voor,' zei ik wat onzeker. Straks liet ik haar vallen omdat ik misschien niet sterk genoeg was? En dan zou ze misschien iets gebroken hebben, of me uitlachen voor slappeling? Ik keek ietsjes weg omdat ik echt bang wat dat ze dat zou doen. Eventjes later keek ik weer terug en beet zachtjes op mijn lip, uit angst. Ik zuchtte weer zacht.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.