• Wanneer de Royal Academy of Dance, te Londen,
    een groep straatdansers naar binnen haalt zijn er veel vragen bij de leerlingen die daar les volgen.
    Waarom zijn ze hier? Waar komen ze vandaan?
    Wie heeft ze uitgenodigd? Wie zijn ze?
    Hun vragen hierop worden beantwoord wanneer de hoofdlerares, de crew bij haar les haalt.
    Ze vind dat haar beste dansers te stijf zijn,
    ze zien er te verveeld uit.
    Hierin wil ze verandering brengen.
    Ze geeft de crew de opdracht om haar dansers nieuwe dingen te leren.
    Ze meer pit te geven.
    Maar dit lukt natuurlijk niet voor ze elkaar vertrouwen,
    zal er een vriendschap ontstaan tussen de dansers?
    Liefde? Haat? Broederschap? Vertrouwen?




    Rollen;
    Leerlingen van de Royal Academy of Dance:
    - Scarlett Penelope Durchville, 18. Hazzakins.
    - Chachi 'Maybell' Braves, 18, Confortare.
    - Bella Rose Valentino, 17, Malino.
    - Sarah Rose Smiths, 18, Fleeko.
    - Dessy Yasmin Jones, 18, Depay.
    - George Lloyde, 18, Confortare.
    - Open.

    Leden van de crew:
    - Cresselia Vera Laocon, 17, Hour. (Leider.)
    - Ibrahim Omar el Nissene, 19, Malino. (Co-leider.)
    - Autumn Madison McJohnson, 18, Sempra. (Crewlid.)
    - Jasmine Angel Meakin, 19, DamnBieber. (Choreograaf, vrouwelijke co-leider.)
    - Gabriel Ethan Mc. Woods, 19, Fleeko. (Trucks.)
    - Austin James Sketch, 18, XxPeetaxX. (Co-choreograaf.)
    - Tyler Sky Draw, 18, DamnBieber. (Trucks.)

    Regels;
    - Geen oneliners! Er moeten minstens vier regels zijn.
    - Geen ruzie OOC, IC mag wel.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    - Geen sneltrein, geef anderen de tijd om te reageren.
    - OOC tussen haakjes [] || () {}
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - Als je vragen hebt, niet bang zijn, ik bijt niet.
    - Als je lang niet kunt reageren, laat dit dan eventjes weten.
    - Niet na één topic stoppen met reageren.
    - Alleen ik, hazzakins, maak nieuwe topics aan.

    Het begin:

    Eigenlijk is het letterlijk de eerste dag dat de crew in de school aanwezig is, de eerste les die ze samen gaan hebben en iedereen maakt zich daar zo een beetje klaar voor.


    Rollentopic
    Rollenstory, ik raad iedereen aan dit eerst even te lezen.

    Idee door hazzakins, afgeleid van Step Up en Streetdance.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 23:01 ]


    The artist is the kid that survived.

    [Lalala. Ik denk dat ik van die spijkerbroekdingen een korte joggingbroek en een driekwart joggingbroek maak. :3]

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 18:10 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ibrahim Omar el Nissene

    ‘En ze dansen alleen ballet, ugh.’ voegt Autumn eraan toe en ik knik zuchtend. 'Nou, dat wordt gezellig daar... Als ze maar niet verwachten dat ze mij in die spitzen dingen krijgen.' grinnik ik. ‘Hey, zullen we zo naar mijn huis gaan? Als je wil kan je gewoon douchen en dan gaan we daarna naar die balletschool?’ stelt ze vervolgens voor en ik voel haar handen door mijn haar. Ik knik even en kijk omhoog zodat ik haar gezicht zie. 'Tuurlijk ga ik mee, dat weet je toch.' lach ik. 'Ik vind je huis leuk.' grinnik ik..


    El Diablo.

    Gabriel Ethan Mc. Woods
    Autumn schoot in de lach en algauw kwam Ibrahim af.
    'Tuurlijk.. Niet sterk genoeg om dit mooie meisje te dragen. what a shame.' lachte hij plagend en ik grinnikte even. "Ja ze is veel te zwaar."zeg ik plagend tegen Authumn."Nee ,grapje ,ik ben gewoon in een luie bui vandaag."zeg ik grijnzend.
    Op mijn vraag knikte Ibrahim,was ik dus echt de enige dat nog niets daarvan wist -of ik ben het in een dronkenbui vergeten ,dat kan ook-
    'niet dat ik er veel zin in heb, meestal zie je alleen maar van die tutjes daar.' antwoorde hij. ‘En ze dansen alleen ballet, ugh.’ voegde Authumn enbij toe ,waardoor ik even grinnik.
    'Nou, dat wordt gezellig daar... Als ze maar niet verwachten dat ze mij in die spitzen dingen krijgen.'zei hij grinnikend ,waardoor ik even lach. "Ja en dan die belettutjes met hiphop kleren ,oh god ,dat zou lachen zijn."zeg ik lachend.
    ‘Hey, zullen we zo naar mijn huis gaan? Als je wil kan je gewoon douchen en dan gaan we daarna naar die balletschool?’ stelde ze ,voor en ging met haar handen door Ibrahim's haar ,waardoor ik in de war zit en ik even grinnik.
    "Ik vind het best."zeg ik met een grijnsje op mijn gezicht.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 18:19 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sarah Rose Smiths

    'Ik kom het monster wel vermoorden, stiekem, in de nacht,' zei hij grinnikend ,waardoor ik zachtjes moet lachen.
    Ik weet heus ,wel dat het niet kan ,aangezien jongen niet op de meidenkamers mogen en andersom.
    "Misschien ben jij wel het monster."zeg ik plagend tegen hem.
    'Nee hoor, ik laat je in vrede slapen, tenzij je me wakker maakt of iets zoals dat,' mumelde hij en ik grinnik weer zachtjes en neem een hapje van mijn broodje.
    "Zo erg ben ik nu ook niet ,dat ik je ga wakker maken hé.Anders was iedereen nu al wakker volgensmij."zeg ik zacht lachen.
    Als mijn broodje op in leun ik wat tegen de tafel aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cresselia Vera Laocon.
    Ik zette de muziek uit en borg de kleding weer op. Iedereen was van alles aan het bespreken, en ik liep naar het groepje van Gabe, Autumn en Ibrahim. Ik ving nog iets op over een huis. "Mooi, kan ik mee?" Een grijs verschijnt op mijn gezicht. Ik trok mijn staart even aan, en mijn blik schoot van de ene naar de andere. Ik beet op mijn lip en bedacht me dat ik misschien beter dit gesprek niet had kunnen onderbreken. "Ik weet dat het een en al ballerina's zijn, maar hier gaan we van leren. En wij zijn niet de enigen." ik grijns weer. "Wij gaan lesgeven. De hoofdlerares vind haar dansers te verveeld en te stijf, en wij gaan ze leren om van dansen te genieten."


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Autumn McJohnson.

    Ik grijns als de jongens ermee instemmen. ‘Waar wachten we op?’ Roep ik vrolijk, vervolgens laat ik mezelf naar achter vallen, zet mijn handen zo snel mogelijk op de grond -aangezien ik niet even lang ben als Ibrahim- en maak dan een koprol. Als ik weer sta zie ik dat Cresselia eraan komt lopen. "Mooi, kan ik mee?" Vraagt ze. Ik knik. ‘Party at my house yo,’ rap ik vrolijk. Ik weet toch wek wat we gaan doen; douchen, gamen en chips eten, like usual. "Ik weet dat het een en al ballerina's zijn, maar hier gaan we van leren. En wij zijn niet de enigen. Wij gaan lesgeven. De hoofdlerares vind haar dansers te verveeld en te stijf, en wij gaan ze leren om van dansen te genieten." Een grijns siert mijn gelaat. ‘Beter, we gaan ze 's leren wat echt dansen is!’ Roep ik enthousiast. Ik loop naar de spiegels toe, pak mijn tas op -die ervoor stond- en loop naar de deur. In de deurpost blijf ik staan. Met mijn ene arm leun ik tegen de deurpost aan. ‘Komt er nog wat van?’ Grinnik ik.

    Ibrahim Omar el Nissene

    ‘Waar wachten we op?’ roept Autumn vrolijk waarna ze zich naar achter liet vallen en met een koprol weer recht staat. Ik grinnik even en kijk naar Cresselia. "Mooi, kan ik mee?" vraagt ze en ik knik. ‘Party at my house yo,’ rapt Autumn vrolijk. Ik weet dat het een en al ballerina's zijn, maar hier gaan we van leren. En wij zijn niet de enigen. Wij gaan lesgeven. De hoofdlerares vind haar dansers te verveeld en te stijf, en wij gaan ze leren om van dansen te genieten." zegt Cresselia, en ik bijt even op mijn lip. ‘Beter, we gaan ze 's leren wat echt dansen is!’ Roept Autumn. 'Ballerina's en genieten? Succes.' lach ik. 'Het enige positieve meestal aan die chicks is dat ze een goed lichaam hebben.' zeg ik en pak ook mijn rugzak. 'Komt er nog wat van?’ grinnikt Autumn die tegen de deurpost leunt en ik loop naar haar toe. 'Ik ben present.' lach ik en grijns vervolgens...


    El Diablo.

    Gabriel Ethan Mc. Woods

    ‘Waar wachten we op?’ roept ze vrolijk Ze gaat via een soort ,handstand koprol van Ibrahim af en staat dan weer recht.
    "Mooi, kan ik mee?" hoorde ik naast me en ik zag Cress staan. Als antwoord knikte Authumn en begon dan vrolijk. ‘Party at my house yo,' te rappen.
    Ik grinnik even.'Ik weet dat het een en al ballerina's zijn, maar hier gaan we van leren. En wij zijn niet de enigen. Wij gaan lesgeven. De hoofdlerares vind haar dansers te verveeld en te stijf, en wij gaan ze leren om van dansen te genieten." zegt Cresselia,en ik zucht zacht.‘Beter, we gaan ze 's leren wat echt dansen is!’ Roept Autumn. 'Ballerina's en genieten? Succes.' antwoorde Ibrahim op haar en ik lach even. "Tja ,ze zijn zo saai als wat, daarom moeten we ze eens lol laten beleven op verschillende manieren."grijns ik. Ik heef toe ,dat sommige ballerina's wel een mooi lichaam hebben en wij moeten er ook lol aan hebben hé.
    'Het enige positieve meestal aan die chicks is dat ze een goed lichaam hebben.'zei Ibrahim net alsof hij mijn gedachten kon lezen en ik lach even."Daar heb je gelijk in."grijns ik en neem mijn rugzak. 'Komt er nog wat van?’ grinnikte Authumn ,waardoor ik expres traag bezig ben en in slow motion naar hun toe ren, daarna versnel ik weer en grijns. "Jup, ready to go.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik was naar een feestje. Wil er iemand met Chachi praten? Ik denk dat ik morgen pas reageer, of dat ik vanavond nog op mijn IPad reageer. ^^]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    George Lloyde
    'Tsss, ik het monster? Dan ben ik wel een knap en krullerig monster,' lachte ik en ik stompte haar zachtjes tegen haar arm. 'Zo erg ben ik nu ook niet, dat ik je ga wakker maken hé. Anders was iedereen nu al wakker volgensmij,' zei ze met een zacht lachje. Wow, ze had haar broodje nu al op. Of eet ik gewoon zo enorm sloom? Ik nam nog een hap voordat ik mijn zin vervolgde. 'Als ik zo druk ben zoals iedereen denkt, dan had ik iedereen nu al met een elektrische gitaar wakker gemaakt en had ik nu al straf,' grinnikte ik. Ik propte mijn broodje naar binnen en beet goed door, voordat ik mezelf zou verslikken. Ik keek de zaal langzaam weer rond. Nog steeds geen kip te zien, wat een luiwammesen. Ik ging wat naar achter zitten en trok mijn benen op, zodat ik mijn armen eromheen kon slaan. Ik steunde met mijn kin op mijn knieën en keek naar Sarah. Ik slikte al het brood in mijn mond door en ik sloeg mijn hand wat voor mijn mond omdat ik hoestte. Ik keek gauw weer naar Sarah om haar te laten weten dat er niets mis was.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sarah Rose Smiths

    'Tsss, ik het monster? Dan ben ik wel een knap en krullerig monster,' lachtte hij en hij stomte zachtjes tegen mijn arm ,waardoor ik moet grinniken.
    Hij nam nog een hap van zijn broodje ,voordat hij verder begon te vertellen. 'Als ik zo druk ben zoals iedereen denkt, dan had ik iedereen nu al met een elektrische gitaar wakker gemaakt en had ik nu al straf,' grinnikte hij en at de rest van zijn broodje op. Het was hier echt leeg. "Er is toch wel school hé?"vroeg ik hem grappend . Straks hadden we geen les en zaten we hier maar.
    George steunde met zijn kin tegen zijn knieën en leek zich dan een soort van te verslikken. Ik ijk hem lichtlijk bezorgd aan ,maar hij kijkt gauw weer op ,om te laten weten dat er niets mis is. Ik zucht even opgelucht. "Dus ,zullen we hier blijven en ons vervelen of gaan we iets doen?"vroeg ik George dan. Hij kwam altijd wel op een idee.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    George Lloyde
    'Ja, het is maandag, dus er moet wel les zijn,' mompelde ik zachtjes waardoor ik nog een keer kort moest hoesten. Ik keek naar Sarah en knikte. 'Laten we wat gaan doen. We kunnen naar de danszaal gaan? Wat kunstjes oefenen?' stelde ik voor, waarna ik opstond en een hand door mijn krullen haalde. Ik giechelde omdat ik wist dat mijn haar nog niet zo heel goed zat. Ik probeerde wat rustiger te doen en ging weer naast Sarah zitten, omdat ze nog niet eens geantwoord had op mijn vraag. Ik wist dus nog niet eens of ze het een goed idee vond om leuk te gaan dansen. Over dansen gesproken, ik oefende nooit zo vaak. Alleen als ik echt zin had. Verder alleen in de les of iets zoals dat.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sarah Rose Smiths

    'Ja, het is maandag, dus er moet wel les zijn,'momplede hij zachtjes ,waardoor hij nog eens moest hoesten,daarna keek hij me aan en knikte.
    'Laten we wat gaan doen. We kunnen naar de danszaal gaan? Wat kunstjes oefenen?' stelde hij voor. Dat deed me er aan denken dat die lift ,die we vorige week geleerd hebben in ballet ,me nog altijd niet lukt.
    George ging met een hand door zijn krullen en giechelde even ,omdat zijn haar in de war zat en ik moest ook zachtjes lachen."Ja ik vind het goed ,zullen we nu naar de danszaal gaan of moet ik eerst je haar goed leggen?"vraag ik hem lichtjes plagerig en woel even kort door zijn krullen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    George Lloyde
    'Ja ik vind het goed, zullen we nu naar de danszaal gaan of moet ik eerst je haar goed leggen?' vroeg ze plagerig en ze woelde door mijn krullen. Ik grinnikte en keek haar aan. 'Nou! Nu zit het nog steeds niet goed hoor,' lachte ik en ik probeerde haar weer een zachte stomp te geven. Langzaam sprong ik van haar weg, door de zaal heen en ik voelde me eigenlijk net een eekhoorn die gegeten had en helemaal hyperactief was geworden. Ik grinnikte toen ik weer naar Sarah keek en ik probeerde haar reactie te peilen over wat ik nu aan het doen was. Ik sprong eigenlijk gewoon door totdat ik uiteindelijk hijgend en moe stopte. 'Meh, dat had ik niet moeten doen,' grinnikte ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sarah Rose Smiths

    'Nou! Nu zit het nog steeds niet goed hoor,' lachte hij en haf me weer een zachte stomp. Langzaam sprong hij van me weg en ik kijk hem verbaasd aan. Hij begon door de zaal heen te springen en ik schiet in de lach. hij leek net op zo'n eekhoorntje ,die teveel nootjes op had.
    Hij sprong door tot hij moe werd en begon te hijgen.'Meh, dat had ik niet moeten doen,' grinnikte hij en ik grinnik ook ,waarna ik opsta. "Nog genoeg energie om naar de danszaal te gaan?"vraag ik hem geamuseerd.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH