• Wanneer de Royal Academy of Dance, te Londen,
    een groep straatdansers naar binnen haalt zijn er veel vragen bij de leerlingen die daar les volgen.
    Waarom zijn ze hier? Waar komen ze vandaan?
    Wie heeft ze uitgenodigd? Wie zijn ze?
    Hun vragen hierop worden beantwoord wanneer de hoofdlerares, de crew bij haar les haalt.
    Ze vind dat haar beste dansers te stijf zijn,
    ze zien er te verveeld uit.
    Hierin wil ze verandering brengen.
    Ze geeft de crew de opdracht om haar dansers nieuwe dingen te leren.
    Ze meer pit te geven.
    Maar dit lukt natuurlijk niet voor ze elkaar vertrouwen,
    zal er een vriendschap ontstaan tussen de dansers?
    Liefde? Haat? Broederschap? Vertrouwen?




    Rollen;
    Leerlingen van de Royal Academy of Dance:
    - Scarlett Penelope Durchville, 18. Hazzakins.
    - Chachi 'Maybell' Braves, 18, Confortare.
    - Bella Rose Valentino, 17, Malino.
    - Sarah Rose Smiths, 18, Fleeko.
    - Dessy Yasmin Jones, 18, Depay.
    - George Lloyde, 18, Confortare.
    - Open.

    Leden van de crew:
    - Cresselia Vera Laocon, 17, Hour. (Leider.)
    - Ibrahim Omar el Nissene, 19, Malino. (Co-leider.)
    - Autumn Madison McJohnson, 18, Sempra. (Crewlid.)
    - Jasmine Angel Meakin, 19, DamnBieber. (Choreograaf, vrouwelijke co-leider.)
    - Gabriel Ethan Mc. Woods, 19, Fleeko. (Trucks.)
    - Austin James Sketch, 18, XxPeetaxX. (Co-choreograaf.)
    - Tyler Sky Draw, 18, DamnBieber. (Trucks.)

    Regels;
    - Geen oneliners! Er moeten minstens vier regels zijn.
    - Geen ruzie OOC, IC mag wel.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    - Geen sneltrein, geef anderen de tijd om te reageren.
    - OOC tussen haakjes [] || () {}
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - Als je vragen hebt, niet bang zijn, ik bijt niet.
    - Als je lang niet kunt reageren, laat dit dan eventjes weten.
    - Niet na één topic stoppen met reageren.
    - Alleen ik, hazzakins, maak nieuwe topics aan.

    Het begin:

    Eigenlijk is het letterlijk de eerste dag dat de crew in de school aanwezig is, de eerste les die ze samen gaan hebben en iedereen maakt zich daar zo een beetje klaar voor.


    Rollentopic
    Rollenstory, ik raad iedereen aan dit eerst even te lezen.

    Idee door hazzakins, afgeleid van Step Up en Streetdance.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 23:01 ]


    The artist is the kid that survived.

    Ibrahim Omar el Nissene

    "Misschien moeten we ze maar eens helpen ." grijnst Gabriel en een brede grijns verschijnt op mijn gezicht. 'Denk je?' vraag ik grijnzend en mijn telefoon glijd weer in mijn zak. 'Toch wel hé?' grijns ik en ren weer naar de meiden. 'Volgende keer maar sneller zijn.' grijns ik en til ze beide gemakkelijk op. Ik leg ze op mijn schouder en ren terug naar Gabriel. 'Zo, iedereen is weer van de partij.' grijns ik en loop weer verder. Gabriel komt toch wel achter me aan, en de meiden.... Tja, die hebben niet veel keus momenteel. 'Gab! Zet even een nummer op joh!' grinnik ik..


    El Diablo.

    Cresselia Vera Laocon.
    Ik was zo druk in gesprek geweest met Autumn dat ik niet door had dat wij echt veel langzamer liepen dan de jongens. Tot er dus een of andere gestoorde gek aan kwam rennen. Een seconde later kwam ik erachter dat dit Ibrahim was, maar toen hing ik helaas al over zijn schouder. Ik zette het op een gillen. "Help! Ik word ontvoerd!" gilde ik. Daarna barstte ik in lachen uit. "Zo, iedereen is weer van de partij." Grijnsde Ibrahim. Hij liep verder. "Je bent erg tevreden met jezelf nu, he Ibrahim?" zei ik sikkeneurig. "Gab! Zet even een nummer op joh!" "Nee, geef mij dan maar aan Gabe als hij dat nummer op heeft gezet, heeft hij ook wat te doen. Ik vermaak me wel."


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Gabriel Ethan Mc. Woods

    'Denk je?' vroeg hij grijnzend ,waarna hij het op een lopen zette en de twee meiden over zijn schouder hijst en Cresellia begon te gillen en daarna te lachen ,terwijl Ibrahim terug naar mij loopt.
    "Zo, iedereen is weer van de partij." grijnsde hij en ik grijnsde ook even. "Pff ,vrouwen zijn soms echt zo traag hé."grijns ik naar de meiden.
    "Je bent erg tevreden met jezelf nu, he Ibrahim?" zei Cress sikkeneurig ,waardoor ik even moet lachen. "Gab! Zet even een nummer op joh!" zei Ibrahim ,waarna ik mijn gsm uithaal en de oortjes eruit deed om vervolgens mijn minibox uit te halen en erin te steken ,om vervolgens Can't hold us van Macklemore op te zetten.
    "Nee, geef mij dan maar aan Gabe als hij dat nummer op heeft gezet, heeft hij ook wat te doen. Ik vermaak me wel." zegt Cres dan en ik grijns even. "Wie zegt dat ik je wil dragen?" zeg ik lachen,maar haal haar dan toch van Ibrahims schouder af ,om haar vervolgens in mijn armen te houden.
    "Zo prinses ,nu blij?"vraag ik haar met een knipoogje en een brede grijns.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ibrahim Omar el Nissene

    "Help! Ik word ontvoerd!" gilde Autumn en ik lach even. "Je bent erg tevreden met jezelf nu, he Ibrahim?" zei Cresselia sikkeneurig en ik kijk even omhoog naar de twee. 'Ik ben altijd tevreden met mezelf, dat weet je toch onderhand wel.' zei ik nep arrogant, en ik steek mijn tong even uit. "Nee, geef mij dan maar aan Gabe als hij dat nummer op heeft gezet, heeft hij ook wat te doen. Ik vermaak me wel." zegt Cresselia en ik lach even. Ik til Cresselia makkelijk op met één arm en zet haar op Gabriel's schouders en kijk grijnzend naar Autumn. 'Jij gaat niet weg hé?' vraag ik met een pruillipje en lach even..


    El Diablo.

    Fleeko schreef:
    Gabriel Ethan Mc. Woods

    'Denk je?' vroeg hij grijnzend ,waarna hij het op een lopen zette en de twee meiden over zijn schouder hijst en Cresellia begon te gillen en daarna te lachen ,terwijl Ibrahim terug naar mij loopt.
    "Zo, iedereen is weer van de partij." grijnsde hij en ik grijnsde ook even. "Pff ,vrouwen zijn soms echt zo traag hé."grijns ik naar de meiden.
    "Je bent erg tevreden met jezelf nu, he Ibrahim?" zei Cress sikkeneurig ,waardoor ik even moet lachen. "Gab! Zet even een nummer op joh!" zei Ibrahim ,waarna ik mijn gsm uithaal en de oortjes eruit deed om vervolgens mijn minibox uit te halen en erin te steken ,om vervolgens Can't hold us van Macklemore op te zetten.
    "Nee, geef mij dan maar aan Gabe als hij dat nummer op heeft gezet, heeft hij ook wat te doen. Ik vermaak me wel." zegt Cres dan en ik grijns even. "Wie zegt dat ik je wil dragen?" zeg ik lachen,maar haal haar dan toch van Ibrahims schouder af ,om haar vervolgens in mijn armen te houden.
    "Zo prinses ,nu blij?"vraag ik haar met een knipoogje en een brede grijns.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cresselia Vera Laocon.
    "Wie zegt dat ik je wil dragen?" zei Gabe. "Pas op je woorden, Gabriel." aangezien ik bijna nooit zijn hele naam uitsprak, moest hij wel weten dat het serieus was. Spontaan haalde hij me toch van Ibrahim's schouder af en nam mij in zijn armen in de prinsessenhouding. "Zo prinses, nu blij?" zei hij met een knipoog en een brede grijns. Ik grijnsde terug. "Ja hoor." ik gaf hem een kus op zijn wang en gniffelde. "Jij nu ook blij?" vroeg ik uitdagend. Ik beet op mijn lip en keek hem aan. Vanuit mijn ooghoek was te zien dat we bij Autumn's huis waren aangekomen. Dat was best snel.

    [Sorry, pittig belabberd, maar heb niet veel inspiratie.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Gabriel Ethan Mc. Woods

    "Pas op je woorden, Gabriel."zei Cress ,waardoor ik wist dat ze het meende ,maar ik grijns er gewoon maar om.
    Daarna grijnsde ze terug en drukte ze een kus op mijn wang."Ja hoor." gniffelde ze .
    "Jij nu ook blij?" vroeg ze uitdagend en ik grijns even. "Hmmm."zei ik nadekend en kijhk haar even aan. Ze keek me lipbijtend aan.
    "Ja ,heel blij zelfs."grijns ik naar haar en ,zodra we bij Autumns huis zijn ,laat ik haar op d'r eigen benen staan.
    "Wanneer moesten we ook alweer bij die academie zijn ? Want ,doordat jullie zo sloom waren ,hebben we veel chil tijd verloren."zeg ik en kijk hun dan vragend aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cresselia Vera Laocon.
    Hij zette me neer, om vervolgens naar Autumn's huis te kijken. "Wanneer moesten we ook alweer bij de academie zijn? Want doordat jullie zo sloom waren, hebben we veel chilltijd verloren." Hij keek ons vragend aan en ik keek op mijn donkerblauwe Ice Watch. "Het is nu 10 uur en we moeten er 12 uur zijn." zei ik. "Wat betekent dat we nog twee uren hebben." Ik deed de garagedeur open van het huis van Autumn, en huppelde kinderlijk naar binnen. Eerst maakte ik een paar pirouettes, waarna sierlijke sprongen volgden. "Ik snap niet dat die tuttes dat leuk kunnen vinden." zuchtte ik. "Maar gelukkig zit ik op Breakdance" juichde ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Gabriel Ethan Mc. Woods

    Cresselia keek op haar Ice Watch. "Het is nu 10 uur en we moeten er 12 uur zijn." zei ze en ik keek haar schuin aan.
    "Wat betekent dat we nog twee uren hebben." zei ze en deed de garagepoort daarna open ,waarna ze kinderlijk naar binnen huppelde en een paar pirouettes maakte. "Ik snap niet dat die tuttes dat leuk kunnen vinden." zuchtte ze en ik grinnikte even "Maar gelukkig zit ik op Breakdance" juichte ze . "Ja hoeraatje voor ons!"zeg ik kinderlijk en maakte een zijwaartse salto. "Wat vind je van mijn pirouette. "vraag ik haar met een grijnsje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cresselia Vera Laocon.
    "Ja hoeraatje voor ons!" zei hij kinderlijk. Dit werd gevolgd door een zijwaartse salto. "Wat vind je van mijn pirouette." vroeg hij met een kleine grijns. "Lovely, Gabe. It's Lovely." Ik probeerde nog een ballerina-pirouette, maar deze keer was het minder geslaagd. Ik viel om, boven op Gabe. "Oeps." Giechelde ik. Ik kon niet ontkennen dat het een soort van de bedoeling was geweest. Ik keek hem met zo'n zelfde grijns aan, en draaide me zo dat ik nu naast hem op de grond lag. "Lang leve pirouettes." mompelde ik, ietwat melig. Ik draaide mijn hoofd opzij, en keek Gabe diep in zijn ogen aan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Gabriel Ethan Mc. Woods

    "Lovely, Gabe. It's Lovely."zei ze ,waarna ze nog en balet prirouette probeerde te maken ,maar ze faalde totaal ,waardoor ze boven op me viel.
    Ik begon even te lachen. "Oeps." giechelde ze ..Ze keek me met een grijns aan ,waardoor ik terug grijnsde.
    "Lang leve pirouettes." mompelde ze melig en ik grinnik even.
    Ik keek opzij en Cress blijkbaar ook want we waren in elkaars ogen aan het kijken.
    "Hmm,de grond ligt ook wel lekker ,maar ik lig toch liever in een bed naast jou."zeg ik met een grijns en wiebelde even met mijn wenkbouwen.
    Ik had al eens de lakens met haar gedeeld en ik moet zeggen dat ze de beste is.... in dekens afpakken.
    Ik krabbel overeind en trek haar recht. "Komaan eenhoorn!"zeg ik lachend waarna ik haar meesleur naar de sofa die daar staat en me erop plof ,en haar dan op mijn schoot trek.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cresselia Vera Laocon.
    Hij keek mij ook aan, en ik glimlachte kleintjes. "Hmm, de grond ligt ook wel lekker, maar ik lig toch liever in een bed naast jouw." Grijnsde hij, en hij wiebelde met zijn wenkbrauwen. Ik bloosde even en beet op mijn lip. Ineens krabbelde hij overeind en haalde mij ook overeind. "Komaan eenhoorn!" lachtte hij. Ik werd meegesleurd naar de sofa, waar hij neerploft en mij op zijn schoot trekt. "Hmm, Gabe. Ik moet zeggen, jij bent ook niet verkeerd." Ik draaide me om zodat ik nu met mijn benen aan elk een zijde van hem zat. Ik legde mijn voorhoofd tegen het zijne en sloot mijn ogen. Dit was nou fijn.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Gabriel Ethan Mc. Woods

    Cresselia bloosde even en beet op haar lip. "Hmm, Gabe. Ik moet zeggen, jij bent ook niet verkeerd." zei ze toen we in de sofa zaten ,ze draaide zich om en ging zo zitten ,dat haar benen elk aan een zijde van mij zat.
    Ze legde haar voorhoofd tegen de mijne en sloot even haar ogen.Ik glimlachte even en steek wat haar uit haar gezicht.
    "Dus ,wat gaan we doen ? Gamen ,dansen ?"vroeg ik hun dan. We hadden twee uur ,dus we konden nu maar beter beginnen.
    Ik leg mijn handen op haar kont en kijk haar grijnzend aan. "Of wil jij wat met mij doen?"vraag ik haar met een knipoog en een grijnsje.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 10:59 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (K moet ff boeken naar school brengen, zal dan reageren.)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 11:03 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Cresselia Vera Laocon.
    Gabe streek voorzichtig wat haar uit mijn gezicht. "Dus, wat gaan we doen? Gamen, dansen?" vroeg hij. Ik voelde ineens een paar handen op mijn kont en mijn ogen schoten open. Ik keek recht in het grijnzende gezicht van Gabe. "Of wil jij wat met mij doen?" vroeg hij met een knipoog. "Dat sla ik niet af." antwoordde ik meteen licht schorre stem. Ik bracht mijn hoofd naar het zijne en stopte of een centimeter afstand van zijn lippen. We hadden nog twee uren, dat moest lang genoeg zijn, toch?

    [Sorry, wat kort.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.