• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik kus hem zachtjes terug. "Je weet best dat ik het niet zo bedoel, dat doe ik je wel een andere keer aan." Ik zucht zachtjes en kijk hem aan. "Ik zal het wel aan hem doorgeven. En 1 week is al te lang," mompel ik. Ik ben al 17 jaar lang bij Jake elke dag en anders nooit langer dan twee dagen zonder elkaar geweest...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik glimlach en kus haar nog eens liefdevol voor ik haar loslaat. 'Tot binnen een week schoonheid.' glimlach ik en flits me naar Mila's huis. Mila schrikt niet op als ik plots in haar living staat. 'Ik was al aan het wachten.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik wil nog wat tegen Jake zeggen, maar dan is hij al weg. Ik pak mijn telefoon erbij en stuur Mila een sms. Als Jake toch bij die sekte wil, houd hem tegen, wat het ook kost om hem tegen te houden. Dan zucht ik en flits ik me terug naar de school in de kamer van Brandon. Ik leg hem uit wat er gebeurd is en waar Jake nu is. Hij knikt en glimlacht eventjes. "Papa weet vast wel wat hij doet." Ik knik maar gewoon en zeg gedag. Dan flits ik me in bed op mijn eigen kamer met de dekens over me heen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik kijk op als ik Leslie zie liggen in haar bed. Ik frons omdat Jake hier niet is. Ah hij zal vast wel in de buurt zijn.
    'Beetje moetjes kleintje?' grinnik ik pesterig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik kijk op als Nate ineens tegen me praat. Ik had niet verwacht dat hij hier zou zijn. "Ik ben niet in de stemming voor grapjes, Nate," zucht ik zachtjes en kijk dan voor me uit. Een week zonder Jake, hoe moet ik dat ooit overleven?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik frons en ga voorzichtig op de rand van haar bed zitten. 'He... wat is er? Waar is Jake?' zeg ik zachtjes.
    Er ligt een bezorgde blik in mijn ogen. Ik negeer het gevoel van warmte die van haar afstraalt. Ik maak mezelf enkel gek als ik het niet negeer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nate komt dicht bij me zitten en ik kijk op naar hem. "Het is niets," zeg ik zachtjes, "Jake is gewoon even weg." Ik bijt weer op mijn lip. "Hij is bij Mila, om te kijken of hij Axton weg kan halen van de sekte. Hij wil mij daar niet bij hebben." Ik trek de dekens nog dichter over me heen zodat alleen mijn hoofd zichtbaar blijft.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik zucht en duw haar zachtjes iets aan de kant zodat ik erbij kan kruipen. Ik kijk haar aan. 'Alles komt goed Les, alles komt altijd goed tussen jullie.' Wat tot mijn frustratie leid.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nate is nu heel dichtbij, maar ik lig nog steeds helemaal als een eskimo in mijn deken. "Maar straks zit hij bij de sekte....het is Axton ook gebeurd," zeg ik met een klein pruillipje. Ik laat het gewoon gebeuren dat Nate zo dicht bij ligt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik zucht en trek haar in een knuffel. 'Je vergeet een paar dingen. Mila, de invloed die Kate op Jake had, de liefde voor jou & Brandon, en mij. Want als hij dat doet, zorg ik wel dat hij terug bij zijn volle verstand komt.' mompel ik troostend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik maak me een beetje los vanuit mijn deken en sla dan ook mijn armen om Nate heen. "Maar Ax had ook Alexi, Jake en ik, zijn kinderen..." Ik kijk op naar Nate. Hij is heel dichtbij en we delen haast dezelfde adem. 'Dus misschien dat het met Jake ook-" ik wil mijn zin niet eens afmaken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Het verschil is dat jij en Jake niet de hele tijd bij hen waren, zijn kinderen nog niet zo oud waren en hij dus nog niet zoveel herinneringen heeft en hij zijn liefde voor Alexi makkelijk om kan zetten in haat omdat het dicht bij elkaar ligt maar toch... zijn kinderen zijn zijn zwakke plek, nu zelf nog, volgens mij.' Ik glimlach geruststellend. 'Jake leeft al 17 jaar met je, en Alexi en Axton... een jaar? Ik weet niet ik gok nu gewoon.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Jake en ik gingen niet echt door één duur de afgelopen twee dagen en als Ax het voor Alexi kan, zijn liefde omzetten in haat, dan kan Jake dat ook bij mij." Ik zucht een keer zachtjes en bijt dan op mijn lip. "Waarom kunnen dingen niet gewoon makkelijk zijn? Dan zou alles....veel makkelijker zijn."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Het komt goed. Mila is bij hem en ik ken mijn zus, ze verliest hem heus niet uit het oog. Glimlach Les, een glimlach staat je zoveel beter.' zeg ik en wrijf over haar rug. Mijn hart klopt 2 keer zo snel omdat ik zo dicht bij haar ben maar ik verdring het gewoon.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik glimlach een beetje verlegen en kijk dan weg. Hij deed me glimlach door de manier waarop hij het zei. "Zo beter?" vraag ik dan en kijk dan weer op naar hem. Er staat een heel lichte blos op mijn wangen, die amper te zien is tenzij je goed kijkt. "Waarom was jij eigenlijk op de kamer?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.