• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ellie, onze reacties staan op de vorige pagina (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Heb ik gezien, moet even bedenken wat nick gaat antwoorden (:


    Don't be like the rest of them, darling

    MusicAngel schreef:
    Jake Sadler
    'We moeten je wat vragen over de tijd toen je in een sekte zat.' moei ik me er nu ook in. 'Hoe ben je er eigenlijk in geraakt en er terug uit? Het is belangrijk Nick.' zeg ik zachtjes en ernstig.


    Katherine Garcia
    'Waarom willen jullie dat w-' ik kapte mijn zin af voordat hij klaar was aangezien ik het antwoord al wist 'juist, Axton dus' zeg ik dan. Ik kende hem van gezicht en naam en had hem wel eens gezien nadat hij bij Alexi weg ging. 'Hoe ik erin geraakt ben? Simpel, ze opgezocht, erin komen is simpel eruit wat minder.' Antwoord ik zijn eerste andwoord, 'aangezien ik wist dat een aantal andere mensen er ookniet mee door wilden gaan. Als er 1 iemand mee stopt is het makkelijk tegen te gaan, als er meerdere demonen mee willen stoppen kun je het bijna niet tegen houden.'



    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    Ik vloek zachtjes. 'Het word dus moeilijker dan ik dacht aangezien zelf Ax geen aanstalten maakt om eruit te willen gaan zelfs.'
    Tenzij... Ik bijt zachtjes op mijn lip. 'Misschien moet ik gaan aansluiten?' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Bijna hoor ik niet dat Jake het zegt, omdat ik niet echt aandachtig luister, maar dan dringt het tot me door. "Wat?! Nee! Jake, doe normaal! Ik laat je - je echt niet aansluiten bij een sekte!" Gelijk pak ik zijn hand beet. "Kom op, ik snap dat je Ax eruit wil halen, maar dat gaat niet ten kosten van jou gebeuren, hoor je me?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik reageer na Jaimes (:
    Lol nevvermind xd

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 15:35 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    'Er moet een oplossing zijn Leslie en ik geraak er wel uit, je hebt Nick toch gehoord? Samen is het makkelijker. Ik moet gewoon genoeg demonen overtuigen en anders is er waarschijnlijk wel een soort ritueel als je weg wil zoals bij bendes. Toch?' zeg ik en richt me even naar Nick.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Laat Nick nu maar eerst gaan c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick Garcia
    Ik lach als jake voorstelt bij de groep te gaan, 'ik denk niet eens dat ze je zouden binnenlaten, ze kennen je vast wel en hoeveel demonen heb jij tegengehouden toen ze iets slecht deden?' Vraag ik hem 'als jullie toch iemand nodig hebben, waarom ik niet?'



    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    "Ja, dag Jake, je gaat niet en daarmee uit," zeg ik beslissend. Nick staat me ook nog een soort van bij, hoewel hij meer spottend is dan aardig. "Nee, Nick, jij ook niet. Wat dachten jullie ervan als Axton het gewoon lekker zelf uitzoekt? Hij heeft hiervoor gekozen."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kijk hem aan. 'Nick... ik ben al uit genodigd om me aan te sluiten, door Axton zelf.' zeg ik kalm.
    'Les waarom mag ik niet, geef me 3 goede redens?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Jake Sadler
    Ik kijk hem aan. 'Nick... ik ben al uit genodigd om me aan te sluiten, door Axton zelf.' zeg ik kalm.
    'Les waarom mag ik niet, geef me 3 goede redens?'


    Leslie Sadler
    "Ten eerste, je gaat toch niet zomaar weg met de kans om daar te blijven? Misschien dat je wel helemaal niet meer vrijgelaten wordt, dan krijg je nog een tattoo en niet eentje die met mij te maken heeft maar dat je bij hen hoort. Daarbij....misschien is er wel helemaal geen ritueel of is het een verschrikkelijk ritueel waardoor je pijn lijdt of weet ik veel, dood moet!" Ik raak er gewoon haast overstuur van dat Jake het wil doen. "En zeg je nu dat Ax je heeft uitgenodigd? Dat zei je niet eens toen ik je vroeg wat hij allemaal gezegd had..."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick Garcia
    'Ik weet wel drie redens voor je, ik denk niet dat je zou kunnen doen wat ze je vragen, je zou makkelijk kunnen overleiden en als Axton zich ervoor heeft ingeschreven en jou erbij wilde betwijfel ik dat je hem over kan halen' antwoord ik, 'was dat alles wat jullie wilden vragen?'



    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S
    ik negeer Nick even.' Omdat ik wist dat je zo zou reageren en Ax is mijn beste vriend!' zeg ik tegen haar. Hij heeft me zo vaak overeind geholpen en dat ga ik nu bij hem ook doen. Hij heeft 17 jaar gehad om eens iets andres te doen, nu mag hij weer normaal doen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik laat Jake's hand los en loop een paar stappen bij hem vandaan, voordat ik me omdraai en hem aankijk. "Sorry dat ik nu eenmaal zo reageer, maar blijkbaar vertellen we elkaar niet meer alles. Ik wil je niet kwijtraken, is dat soms teveel gevraagd?" Ik klink ijzig, maar vooral ook heel...vlak.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.