• Horror.


    Madhouse.
    Op een dag werdt de Britse Boyband One Direction uitgenodigt bij 'Madhouse.' Het scheen dat daar de ergste gekken zaten. De een gestoorder dan de ander. De jongens van One Direction maakte er alleen maar grapjes over en spotte er de heletijd ermee.
    Ze geloofde het niet zo. Waar je ze gelijk in kon geven. Het scheen dat je als je er eenmaal binnen bent het word zoals het is in horror films. Vooral daar spotten ze mee, wie gelooft er nou in dat het het zelfde als een horror film was? Niemand kon er antwoord op geven. De gene die eenmaal binnen waren, kwamen er niet meer uit. En zelfs hun werden gestoord, lang niet allemaal, de een pleegde zelfmoord en de ander werd vermoord. Natuurlijk, wie gelooft er daar nou in? De Britse boyband dacht dat het een of ander Horrorverhaal was en gingen dus met plezier naar het huis. Wat gebeurde er als ze in kamers werden ingedeelt bij èèn van de gekken. Wat gebeurde er als en gek ontsnapt? De meeste 'patiënten' waren moordende psychopaten, lang niet allemaal. Natuurlijk maakte de patiënten ook vrienden met elkaar of met de Britse Boyband. Wat gebeurt als er vriendschappen ontstaan tussen de boyband en hun kamergenoten? Wat gebeurt er als er relaties ontstaan, wat als het allemaal een 'game' was voor je kamergenoot. Of wat gebeurt er als een van de jongens bij een psychopaat word ingedeelt.
    Slechtste intro ooit. :x


    Boys;
    -Niall Horan // Nessje
    - Harry Styles // Amphitryon
    - Louis Tomlinson // Loubearx
    - Liam Payne // Pezz
    - Zayn Malik // Sempra

    Girls;
    - Navaeh Riley Smith // Gereserveerd iPayphone
    - Jevany Avril Claine// Curlies
    - Ariana Angel Braun // DamnBieber
    - Cresselia Lenka Ivanov // Hour
    - Kate Darcelle Aeron // Rider

    Eigenaar 'Madhouse':
    - Cole Gethin Deville // Rider

    Overige patiënten:
    - Gabriel Simon Collins.// Fleeko
    -  Avalon Ellie Reaser // Sempra
    - Aidan Jonathan Mitchell// Llamarmy
    - Anthony Daniel Puckerman // Cannibal
    - Elleanna Patricia Latanez. // Essink


    -
    Kamerindeling:
    Jevany Avril Claine - Liam James Payne.
    Kate Darcelle Aeron - Zayn Javadd Malik.
    Cresselia Lenka Ivanov - Niall James Horan.
    Navaeh Riley Smith - Harry Edward Styles.
    Ariana Angel Braun - Louis William Tomlinson.

    Elleanna Patricia Latanez - Aiden Jonathan Mitchell.
    Avalon Ellie Reaser - Anthony Daniel Puckerman - Gabriel Simon Collins.


    Regels van het topic komen zo snel mogelijlk. Hou je please wel aan de algemene regels. En schrijf sowieso vier zinnen.

    Het Begin:
    De patiënten zitten in hun kamer iets te doen. Maakt niks uit wat. De jongens van One Direction worden naar hun kamer gebracht.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 19:46 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Harry Edward Styles
    Ik trok mijn wenkbrauw op toen iemand mijn naam riep. Ik wist toch heel zeker dat het niet Niall of Louis was, maar zeker ook geen Liam en Zayn. Waarom ik het zo zeker wist, was omdat het een meisjesstem was. Mijn blik ging naar het getik over de muur en de beweging die ik zag vanuit mijn ooghoek. Ik vond het eerder vreemd dan dat ik bang was. Maar ik moest eerlijk toegeven dat ik niet snel bang was en daarom ook als een van de hardste lachte om de verhalen. Ik bedoel, het was toch te vreemd voor woorden? Ik had vaak genoeg een horrorhuis overleeft, dus waarom deze uitgerekend niet? Toch ging er een lichte angst door me heen toen ik zacht iets over mijn huid voelde. Waarna niet veel later iemand langs mijn oor ademde. 'Geen idee. En ja, ik ben het. Kom nu maar' antwoordde ik en keek heel even grijnzend naar Niall die aankwam lopen waarna ik me omdraaide. Al vond ik het licht angstaanjagend, ik zou het toch niet laten merken. Dat ik me omdraaide, zorgde ervoor dat ik recht in het gezicht van een meisje keek. Ik wist eigenlijk niet zo goed of ik nu echt bang moest worden of niet.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Wil iemand Aidan rond hebben dwalen?]


    Bowties were never Cooler

    Cresselia Lenka Ivanov.
    Ik geef hem een glimlach, maar mijn ogen staan kil. Een lege glimlach. "Hallo." Zeg ik met een dromerige stem. Hij zag er niet heel bang uit, maar daar zou ik nog wel voor zorgen. "Ik weet dat je niet bang bent nu. Maar dat komt nog wel. Ooit nog wel eens. Want je komt hier niet meer uit, Harry. Niemand komt hier uit." Ik zet een stap achteruit, waarna ik versmelt met de schaduwen. Een paar seconden later duik ik weer achter de blonde jongen op, die Niall genoemd werd. "Ik zou maar uitkijken. Er zitten hier psychopaten. Het maakt hun niet uit wie je bent, maar ze willen je dood." Ik stopte even. "Ik ben volgens mij ook een psychopaat. Maar niet iemand die mensen wil doden."


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Llamarmy schreef:
    [Wil iemand Aidan rond hebben dwalen?]


    (Kate verveeld zich... dus van mij mag hij haar lastig vallen. Ze kan wel wat hebben :p )


    Happy Birthday my Potter!

    {laat maar.}

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 20:00 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Ik ga wel iemand bang maken. Misschien kan Kate helpen]


    Bowties were never Cooler

    Avalon Ellie Reaser.

    Na een hoop kabaal op de gang loop ik er sloom naartoe. Als eerst zie ik Cresselia, ik mag haar wel. Ze is niet zo erg zoals de anderen, zoals ik. Daarna zie ik twee jongens staan en ze horen duidelijk niet bij ons. Een klein spottend lachje verlaat mijn mond. ‘Goed zo Cresselia.’ Fluister ik zachtjes, als ik doorheb dat zij ze bang maakt. Dan bedenk ik me dat ik het er ook niet erg beter op maak, mijn witte jurk ziet rood van het bloed en daarbij heeft de jurk korte mouwen, waardoor je mijn littekens ziet. ‘Wat doen jullie hier?’ Vraag ik schuw. Een zwarte vaas in de gang weerspiegelt mijn gezicht. Wallen rondom mijn doffe, kille ogen, waardoor ik er nog angstaanjagender uitzie dan ik ben. Een schelle lach verlaat mijn mond waarna ik een stap naar voren doe. ‘Succes.’ Zeg ik sarcastisch. Ze houden het hier geen week vol en gelukkig heeft Cresselia ze dat al duidelijk gemaakt.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 20:01 ]

    Llamarmy schreef:
    [Ik ga wel iemand bang maken. Misschien kan Kate helpen]


    (ligt eraan hoever hij gaat, ze is namelijk niet bepaald een psychopaat... maar ze vindt mensen bang maken wel grappig)


    Happy Birthday my Potter!

    (Iemand waar ik Gabriel naartoe kan sturen ? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aidan Jonathan Mitchell
    Deze kamer was echt saai. Dus ik opende de deur en stond op de donkere gang. Verderop hoorde ik stemmen. Ik liep er zacht naartoe, als een geest zo geruisloos. Toen ik dichterbij kwam voelde ik dat dit neit de gebruikelijke psychopaten waren die hier normaal zaten. Dezen waren onschuldig. Toen zag ik opeens een jongen staan met blond haar. Ik grijnsde en met twee stappen stond ik achter hem. Ik legde een hand op zijn schouder en de ander om zijn keel. Verderop zag ik Cresselia staan. "Niemand heeft mij gezegt dat er vers vlees werd geserveert vandaag, Se." zei ik tegen haar voor ik mijn tong over mijn tanden haalde. Mijn zware Ierse accent klonk duidelijk door.


    Bowties were never Cooler

    Fleeko schreef:
    (Iemand waar ik Gabriel naartoe kan sturen ? )


    [Naar Ava?]

    Sempra schreef:
    (...)

    [Naar Ava?]


    (is goed :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall James Horan
    "Maar Harry, daar is iets.." Ik loop naar hem toe, maar al snel stop ik. "Ik weet dat je niet bang bent nu. Maar dat komt nog wel. Ooit nog wel eens. Want je komt hier niet meer uit, Harry. Niemand komt hier uit." Ik schrik er niet van, maar het verbaasd me. Al snel hoor ik het achter me."Ik zou maar uitkijken. Er zitten hier psychopaten. Het maakt hun niet uit wie je bent, maar ze willen je dood." Ik draai me om en zet een stap achteruit. "Wat bedoel je?" Ik krijg geen antwoord aangezien er een tweede meisjes stem volgt. "Wat doen jullie hier?" Het is best raar hoe ze hier zomaar opduiken, het verward je heel erg. Ik kijk haar aan, dit kan toch niet waar zijn? "Nou.. Wij zijn hier.. euh.. nieuw. Dus zoeken we onze kamers.." Ik hoor haar lach en versteen weer. "Succes." Het is onbegrijpelijk, waarom doen ze zo? Ik loop richting Harry en stop naast hem. "Dit is niet echt goed.." Komt er schor uit mijn keel. Ineens voel ik een hand op mijn schouder en een om mijn keel. "Niemand heeft mij gezegd dat er vers vlees werd geserveerd vandaag, Se." Ik slik en probeer me om te draaien. Wat is dit verdomme? Een spookhuis?

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 20:10 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Navaeh Riley Smith.
    Buiten mijn kamer hoorde ik de stemmen van Avalon, Cresselia en nog een jongen. Met mijn kleine lijf liep ik met een huppel naar de deur toe. Ondertussen viste ik mijn mes van het tafeltje, die ik eigenlijk niet mocht hebben. Ik liet mijn hand rustten op de
    deurklink en maak hem met en klik open. De deur maakt een krakend geluid en gaat rustig open. Van uit het duister kijk ik naar de twee jongens die overduidelijk hier niet horen. De ene had vuil blond haat en de andere krulletjes. Wat schattig allemaal. Mijn grijns werd breder, en daarbij enger. Met èèn voet stap ik het duister uit en daarna volgt mijn hele lichaam. Het mes druk ik stevig tegen me aan. Rustig laat ik mijn blik naar Cresselia glijden en geef haar een knikje., ook geef ik Aiden een knikje. Met mijn lichaam draai ik me naar de twee jongens en grijns nog breder, zover het nog kan. "Hallo daar.." zeg ik schor, door het lange niet praten.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 20:12 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [Iedereen negeert Aidan :( ]


    Bowties were never Cooler